Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (54)
Пошуковий запит: (<.>U=Ж11 р(4УКР)3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Джеджула О. М. 
Актуальні проблеми графічної підготовки студентів вищих навчальних закладів : Моногр. / О. М. Джеджула. - Вінниця : ВЦ ВДАУ, 2005. - 280 c. - Бібліогр.: с. 268-278. - укp.

Проаналізовано зміст і структуру графічної діяльності, визначено її специфічні риси. Розглянуто генезис та трансформацію наукових підходів щодо формування графічних знань у закладах освіти. Визначено психофізіологічні особливості сприйняття суб'єктом графічних зображень, проаналізовано процес формування перцептивного образу на їх основі. Здійснено систематизацію різних видів графічної діяльності як інформаційно-семіотичної категорії. Розкрито гносеологічну природу графічних зображень, наведено їх класифікацію. Проведено дослідження ефективності сприйняття деяких графічних форм навчальної інформації. Описано чинники, що впливають на графічну підготовку студентів. Висвітлено сучасні тенденції побудови дидактичних моделей. Розглянуто основні етапи перебігу психологічних процесів під час оперування графічною інформацією. Запропоновано теоретичну модель графічної діяльності студентів.

Проанализированы содержание и структура графической деятельности, определены ее специфические особенности. Рассмотрены генезис и трансформация научных подходов к формированию графических знаний в образовательных заведениях. Определены психофизиологические особенности восприятия субъектом графических изображений, проанализирован процесс формирования перцептивного образа на их основе. Осуществлена систематизация различных видов графической деятельности как информационно-семиотической категории. Раскрыта гносеологическая природа графических изображений, приведена их классификация. Проведено исследование эффективности восприятия некоторых графических форм учебной информации. Определены факторы, влияющие на графическую подготовку студентов. Освещены современные тенденции формирования дидактических моделей. Рассмотрены основные этапы психологических процессов, возникающих при оперировании графической информацией. Предложена телоретическая модель графической деятельности студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667564 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Голіяд І. С. 
Активізація навчальної діяльності студентів на заняттях з креслення засобами графічних завдань : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. С. Голіяд; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано методичні засади підвищення ефективності навчальної діяльності на заняттях з креслення у вищій школі на змістовно-процесуальному та особистісному (з урахуванням індивідуальних можливостей у процесі самостійної роботи) рівнях. Проведено дидактичний аналіз навчально-методичного забезпечення навчального курсу та визначено підходи щодо удосконалення методики його викладання. Теоретично обгрунтовано й апробовано концентрично-ланцюжковий метод, що забезпечує активне систематичне та послідовне залучення студентів до навчальної діяльності на заняттях з креслення. Розроблено комплекс графічних завдань, що сприяють реалізації основних дидактичних принципів навчання, активізації навчальної діяльності студентів на заняттях та враховують специфіку фахової підготовки. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості графічних знань та практичних умінь, просторової уяви та просторового мислення. На підставі проведеного дослідження встановлено вплив сформованих у студентів графічних знань і вмінь на професійну підготовку майбутніх учителів трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336792 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Джеджула О. М. 
Теорія і методика графічної підготовки студентів інженерних спеціальностей вищих навчальних закладів : автореф. дис... д-ра пед. наук / О. М. Джеджула; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2007. - 42 c. - укp.

Наведено результати досліджень теоретичних і методичних засад графічної підготовки студентів інженерних спеціальностей ВНЗ. Розроблено концепцію даної підготовки, за якою у системному, інформаційно-семіотичному, функціональному, особистісно-діяльнісному аспекті розкрито суть змістового та процесуального блоків формування графічних знань і вмінь студентів. Наведено модель графічної діяльності майбутнього інженера, яка виявляє перебіг психологічних процесів під час оперування графічними зображеннями. Розроблено й експериментально перевірено систему графічної підготовки студентів інженерних спеціальностей ВНЗ, а також педагогічні умови її реалізації, зокрема, урахування у змісті та процесі даної підготовки перспективних напрямів діяльності інженера, концентрично-інтегрального розвитку графічного знання, особливостей оперування графічними формами інформації, формування мотивації навчання шляхом використання комплексних професійно-орієнтованих завдань з елементами комп'ютерного інжинірингу, дизайну, ергономіки та методів імітації майбутньої інженерної діяльності з використанням сучасних видів графічної діяльності. Запропоновано методику графічної підготовки, спрямованої на формування професійно важливих видів графічної діяльності на базі інтерактивних технологій, яка передбачає використання професійно-орієнтованих завдань з елементами комп'ютерного інжинірингу, дизайну, ергономіки, методів імітації майбутньої виробничої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гедзик А. М. 
Графічна підготовка майбутнього вчителя технологій : монографія / А. М. Гедзик. - Умань, 2011. - 306 c. - Бібліогр.: 187 назв - укp.

Викладено теоретичні основи професійно-графічної підготовки вчителя технологій. Висвітлено особливості побудови системи цієї підготовки у педагогічному навчальному закладі. Розглянуто структурні елементи професійно-графічної підготовки вчителя технологій у педагогічному ВНЗ. Визначено міжпредметні зв'язки у структурі методичної системи цієї підготовки. Охарактеризовано засоби формування механізмів розумової діяльності в професійно-педагогічній підготовці студентів. Приділено увагу самостійній роботі з креслення як основі активізації навчальної діяльності студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА744914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Юсупова М. Ф. 
Методика інтерактивного навчання графічних дисциплін у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / М. Ф. Юсупова; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2010. - 36 c. - укp.

Показано, що створення нових інформаційних технологій та їх впровадження в освітню сферу має стійку та необоротну тенденцію. Визначено психолого-педагогічні закономірності навчально-пізнавальної діяльності студентів за умов комп'ютерного навчання. Обгрунтовано доцільність застосування інформаційних комп'ютерних технологій у процесі навчання графічним дисциплінам. Впроваджено в навчальний процес інтерактивний навчальний курс "Нарисна геометрія", програмний комплекс автоматизованого контролю теоретичних знань та практичних навичок з нарисної геометрії. Розроблено критерії оцінювання знань студентів з графічних дисциплін за умов комп'ютерного навчання. Здійснено експериментальну перевірку методики графічної підготовки студентів, яка показує істотне підвищення рівня засвоєння навчального матеріалу, можливість систематичної оцінки результатів навчальної діяльності одночасно всіх студентів навчальної групи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Титова Н. М. 
Система оцінювання навчальних досягнень з креслення майбутніх вчителів трудового навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. М. Титова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 21 c. - укp.

Вперше розроблено й обгрунтовано систему оцінювання навчальних досягнень з креслення майбутніх вчителів трудового навчання із врахуванням дидактичних можливостей модульно-рейтингових і тестових методик, що сприяє підвищенню якості навчальної діяльності студентів. Розроблено навчально-контрольний програмний комплекс з курсу "Креслення", що містить теоретичний матеріал відповідного змісту, комплект тестових завдань і кросвордів, програмно-педагогічне забезпечення тощо. Розкрито підходи до оцінювання навчальних досягнень як важливої складової сучасної вищої освіти та специфіку оцінювання навчальних досягнень з креслення студентів педагогічних ВНЗ. Вдосконалено критерії та показники оцінювання навчальних досягнень майбутніх фахівців на заняттях з креслення. Набуло подальшого розвитку положення про оцінювання навчальних досягнень студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гедзик А. М. 
Система підготовки майбутнього вчителя технологій до викладання курсу креслення в загальноосвітніх навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / А. М. Гедзик; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2011. - 44 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано систему професійно-графічної підготовки майбутнього вчителя технологій на основі діяльнісного підходу. Розроблено модель науково-педагогічної системи підготовки вчителя креслення, в якій відбувається професійне становлення фахівця. Розроблено змістово-методичну основу професійно-графічної підготовки майбутнього вчителя до викладання креслення. Обгрунтовано й експериментально перевірено основні теоретичні та методичні положення системи професійно-графічної підготовки майбутнього вчителя до викладання креслення. Удосконалено підходи до організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення графічних дисциплін. Подальшого розвитку набули положення щодо нерозривного зв'язку спеціальної та психолого-педагогічної підготовки майбутнього вчителя, що обумовлює інтеграцію методологічних і психолого-педагогічних знань для формування відповідного рівня професійної готовності до викладання креслення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Райковська Г. О. 
Теоретико-методичні засади графічної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей засобами інформаційних технологій : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Г. О. Райковська; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2011. - 40 c. - укp.

Вперше розроблено й обгрунтовано методику графічної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей засобами інформаційних технологій (ЗІТ), яка забезпечує ієрархічну послідовність нагромадження інженерно-конструкторських знань, умінь і навичок, формування індивідуальних професійних рис майбутнього фахівця, реалізацію потреби студента в самореалізації; експериментально перевірено її ефективність та особливості функціонування. Розроблено модель графічної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей з застосуваням ЗІТ, обгрунтовано організаційно-методичні підходи до проектування та створення цих засобів на базі сучасних систем автоматизованого проектування (САПР). Визначено теоретико-методичні засади графічної підготовки ЗІТ, критерії, рівні та вимірники оцінювання результатів графічної підготовки майбутніх технічних фахівців цими засобами. Розкрито особливості інженерно-конструкторської підготовки даних фахівців, особистісно орієнтованого та діяльнісно диференційованого підходів у цій підготовці. Уточнено сутність, структуру та зміст понять графічної підготовки й інформативної технології; удосконалено форми, методи та засоби даної підготовки з використанням інформативних технологій і комп'ютерно-орієнтовану методику цієї підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Слободянюк О. В. 
Формування вмінь з інженерної і комп'ютерної графіки студентів в умовах дистанційного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Слободянюк; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Запропоновано науково обгрунтовану методику формування вмінь з інженерної та комп'ютерної графіки (ІКГ), адаптовану до різних форм організації навчального процесу в технічному ВНЗ. Удосконалено структуру організації навчальних матеріалів дистанційних курсів з ІКТ. Запропоновано методику дистанційного проведення ділової гри з набуттям студентами знань і вмінь фахового спрямування, що дозволяє поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю, аналізувати та швидко приймати обгрунтовані правильні рішення за умов застосування технологій дистанційного навчання. Розроблено інформаційно-методичний матеріал, що містить методичні вимоги для організації дистанційного навчання ІКГ. Підтверджено ефективність використання дистанційної технології під час формування графічних знань і вмінь студентів технічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-8 + З970.631 р(4УКР)3-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Федорина Т. П. 
Формування конструкторських умінь студентів агротехнічних спеціальностей у процесі навчання нарисної геометрії та інженерної графіки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. П. Федорина; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше виявлено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування конструкторських умінь студентів (високий рівень професійної компетентності викладача, цілеспрямоване застосування системи інформаційно-графічного забезпечення навчальної дисципліни, перманентне залучення студентів до різновидів навчальної діяльності, в якій репродуктивні методи навчання послідовно змінюються продуктивними, творчими способами оволодіння графічними завданнями та розвитком технічного мислення), що пов'язані з особливостями змісту навчального матеріалу та пізнавальними можливостями студентів. Сформульовано теоретико-методичні основи формування конструкторських умінь студентів з урахуванням комплексу конструктивно-технологічних завдань. Удосконалено комплекс критеріїв (мотиваційно-динамічний, змістово-результативний, операційний) і розроблено рівні сформованості досліджуваних умінь студентів під час вивчення нарисної геометрії та інженерної графіки (репродуктивний, перехідний, творчий).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3 + В181.19 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Козяр М. М. 
Інноваційні педагогічні технології в процесі графічної підготовки майбутніх фахівців технічної галузі : монографія / М. М. Козяр; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне : НУВГП, 2012. - 319 c. - Бібліогр.: с. 312-319 - укp.

Теоретично обгрунтовано можливість комп'ютерних технологій навчання для створення нової технологічної основи сучасної освіти та науково-методичного забезпечення графічної підготовки фахівця ВНЗ. Розглянуто проектування, розробку та використання інноваційних педагогічних технологій у графічній підготовці майбутніх інженерів технічної галузі. Створено інноваційну модель графічної підготовки майбутніх фахівців технічної галузі на основі сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних педагогічних технологій. Розроблено навчально-методичне забезпечення графічної підготовки фахівця на основі інноваційних педагогічних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3 + З970.631 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Нищак І. Д. 
Створення та використання електронних графічних завдань з креслення (на прикладі теми «Прості розрізи») / І. Д. Нищак // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 69-76. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Подано загальну характеристику комп’ютерного педагогічного програмного засобу з креслення, що містить електронні графічні завдання з теми «Прості розрізи». Описано основні можливості програми та її значення для графічної підготовки майбутніх учителів технологій за умов комп’ютерно-орієнтованого навчання.

Представлена общая характеристика компьютерного педагогического программного средства по черчению, которое содержит электронные графические задания по теме «Простые разрезы». Описаны основные возможности программы и ее значение для графической подготовки будущих учителей технологий в условиях компьютерно-ориентированного обучения.

The article presents a general description of computer educational software tool in drawing that contains electronic graphic tasks problem on topic „Simple cuts». The basic features of the programme and its importance for graphics technology training of teachers in conditions of computer-based training have been described.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Салапак Л. 
Графічна культура як важливий елемент професіоналізму інженера-технолога / Л. Салапак // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 1. - С. 59-68. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано стан інженерно-графічної підготовки (ІГП) у ВНЗ на основі вивчення психолого-педагогічної та спеціальної наукової літератури. Висвітлено стан проблеми ІГП, яку зумовлюють зневажливе ставлення до вивчення креслення у школі, негативними наслідками чого є відсутність наступності в опануванні графічною грамотністю та предметами. Найбільшим недоліком ІГП названо відсутність єдиних вимог до оформлення графічних зображень. Зазначено, що формування системи графічних знань залежить, по-перше, від узгодження процесу навчання графічних дисциплін у ВНЗ із шкільною підготовкою студентів; по-друге, від постійного розвитку і вдосконалення ІПГ від першого до останнього курсів, крім того, необхідна оптимізація міжпредметних зв'язків, якісна підготовка викладачів.

Проанализировано состояние инженерно-графической подготовки (ИГП) в вузах на основе изучения психолого-педагогической и специальной научной литературы. Освещено состояние проблемы ИГП, которую обусловливают пренебрежительное отношение к изучению черчения в школе, негативными последствиями чего является отсутствие преемственности в овладении графической грамотностью и предметами. Наибольшим недостатком ИГП названо отсутствие единых требований к оформлению графических изображений. Указано, что формирование системы графических знаний зависит, во-первых, от согласования процесса обучения графическим дисциплинам в вузах со школьной подготовкой студентов, во-вторых, от постоянного развития и совершенствования ИПГ от первого до последнего курсов, кроме того, необходимы установление и оптимизация межпредметных связей, качественная подготовка преподавателей.

The state of engineering graphics preparation (EGP) in higher education institutions based on studies of psychological, educational and peer-reviewed scientific literature. State problems are illuminated, EGP, which determine the dismissive attitude to the study of drawing in school, the negative effects of which is the lack of continuity in the mastery of literacy and graphic objects, as well as the fact that changes in the technical world is so fast that basic education is an engineer does not create an adequate supply of knowledge. The biggest drawback: a lack of EGP uniform requirements for the design of graphic images. It is indicated that the formation of a system of graphic knowledge depends, first, from the coordination of learning graphic disciplines in higher education with a school preparing students, and secondly, from the continuous development and improvement of the EGP from first to last course, in addition, requires the establishment and optimization of inter-subject ties, high-quality teacher training. For further research is recommended to determine the pedagogical conditions of professional graphic knowledge and skills in view of features profiles of training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Козяр М. 
Теоретичні засади формування професійної компетентності технічного фахівця до здійснення графічної діяльності / М. Козяр // Нова пед. думка. - 2010. - № 4. - С. 36-40. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто сучасні підходи до професійної компетентності фахівця технічної сфери. Розкрито зміст корпоративної, загальнонаукової, часткової, інструментальної, професійної компетенцій для спеціальностей галузі водного господарства. Виділено компетенції, які формують професійні навички майбутнього фахівця з програми нарисної геометрії, інженерної та комп'ютерної графіки. Зазначено, що ця програма не відображає компетентностей, які віддзеркалюють сукупність властивостей особистості і відіграють важливу роль у формуванні морально-психологічних якостей не тільки майбутнього фахівця, але і студента, оскільки на початковому етапі навчання у студентів необхідно сформувати правильну мотивацію до навчання.

Рассмотрены современные подходы к профессиональной компетентности специалиста технической сферы. Указано на то, что компентностный подход разработала психолого-педагогическая наука, он является сугубо социокультурным. Раскрыто содержание корпоративной, общенаучной, частичной, инструментальной, профессиональной компетенций для специальностей области водного хозяйства. Выделены компетенции, формирующие профессиональные навыки будущего специалиста по программе начертательной геометрии, инженерной и компьютерной графики. Указано, что эта программа не отображает компетенций, которые отражают совокупность свойств личности и играют важную роль в формировании нравственно-психологических качеств не только будущего специалиста, но и студента, поскольку на начальном этапе обучения у студентов необходимо сформировать правильную мотивацию к обучению.

In the article the modern going is considered near the professional competence of specialist of technical sphere, grounded actuality of development of innovative model of professional competence of future specialist of technical direction to graphic activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Козяр М. 
Інженерна та комп'ютерна графіка - фундамент спеціальної графічної підготовки фахівця XXI століття / М. Козяр, З. Сасюк // Нова пед. думка. - 2011. - № 4. - С. 120-125. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено особливості графічної підготовки інженерно-технічних працівників. Розглянуто питання відбору та структурування змісту дисципліни "Інженерна та комп'ютерна графіка" для фахівців технічної галузі на основі міжпредметних блоків, що дозволить закласти фундамент спеціальної графічної підготовки на прикладі виконання завдання "Складання геометричної моделі технічного об'єкта за заданих умов і обмежень на її елементи", методику якого побудовано на основі знань, набутих із попередньо вивчених розділів цієї дисципліни, які базуються на розрахунках, пов'язаних зі встановленням технічних характеристик, кінематичних параметрів, довговічності для всіх умов експлуатації навантажень. На думку автора, проблему фундаменталізації змісту досліджуваної дисципліни вирішено на основі концепції багаторівневої фундаменталізації змісту та міжпредметних блоків.

Определены особенности графической подготовки инженерно-технических работников. На примере выполнения задания "Составление геометрической модели технического объекта при заданных условиях и ограничений на ее элементы", методика которого построена на использовании знаний из предварительно изученных разделов этой дисциплины, рассмотрены вопросы отбора и структурирования содержания дисциплины "Инженерная и компьютерная графика" для специалистов технической отрасли на основе межпредметных блоков, позволяющих заложить фундамент специальной графической подготовки. По мнению автора, проблема фундаментализации содержания изучаемой дисциплины решена на основе концепции многоуровневой фундаментализации содержания и межпредметных блоков.

In the article the question of selection is examined structuring of maintenance of discipline the "Engineering and computer graphic arts" for the specialists of technical industry on the basis of intersubject blocks that will allow laying the foundation of the special graphic preparation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3 + З970.631 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ибрагимов Т. Ш. 
О создании дидактических условий работы с первокурсником, окончившим общеобразовательную школу на нерусском языке / Т. Ш. Ибрагимов // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 40/41. - С. 185-190. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Предложена технология, которая позволяет снизить барьер адаптации первокурсника к изучению начертательной геометрии и инженерной графики. Поставлена задача возможности реализации информационно-коммуникационной компетентности профессорско-преподавательского состава, которая будет обеспечивать условия заочной формы.

Запропоновано технологію, яка дозволяє знизити бар'єр адаптації першокурсника до вивчення нарисної геометрії і інженерної графіки. Поставлено завдання можливості реалізації інформаційно-комунікаційної компетентності професорсько-викладацького складу, які забезпечуватимуть умови заочної форми.

In the article the questions of creation of didactic terms are examined for work with a freshman, finishing general school in Unrussian language. The offered technology allows to reduce the barrier of adaptation of freshman to the study of descriptivegeometry and engineering graphic arts. The task of marketability of informative-communication competence of faculty advisors is put, which will provide the terms of extra-mural form.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3 + В1 р3-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Мітяшкіна Т. Ю. 
Теоретико-методичні питання формування графічної діяльності студентів на заняттях із нарисної геометрії, інженерної та комп'ютерної графіки / Т. Ю. Мітяшкіна // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 40/41. - С. 201-206. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

На основі вивчення наукової літератури розглянуто аспекти та структурні елементи (знання, уміння та навички) при формуванні графічної діяльності студентів на заняттях із нарисної геометрії, інженерної та комп’ютерної графіки. Здійснено аналіз методичних засад формування графічної діяльності студентів.

На основе изучения научной литературы рассмотрены аспекты и структурные элементы (знания, умения и навыки) при формировании графической деятельности студентов на занятиях по начертательной геометрии, инженерной и компьютерной графики. Осуществлен анализ методических основ формирования графической деятельности студентов.

The author examines the aspects of structural elements (knowledge and skills) in the creation of graphics activity of students employments on descriptive geometry, engineering and computer graphics. The examination of aspects are based on the study ofthe scientific literature. The paper analyzes methodical bases of the students formation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3 + В181.19 р3 + З970.63 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ожга М. М. 
Проблеми графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів у наукових дослідженнях / М. М. Ожга // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 34/35. - С. 226-233. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано дисертаційні дослідження в галузі навчання графічних дисциплін засобами інформаційних і комп’ютерних технологій, проведено розподіл дисертаційних робіт за об’єктом та спрямуванням дослідження. Розкрито суть поняття «комп’ютерна графіка», визначено необхідність обгрунтування ефективної методики навчання системам об’ємного комп’ютерного проектування майбутніх інженерів-педагогів.

Проведен анализ диссертационных исследований в области обучения графическим дисциплинам средствами информационных и компьютерных технологий; распределены диссертационные работы по объекту и направлению исследования. Раскрыта суть понятия «компьютерная графика», определена необходимость обоснования эффективной методики обучения системам объемного компьютерного проектирования будущих инженеров-педагогов.

This article provides an analysis of dissertation researches in the field of study graphic subjects with information and computer technologies. The author distributed the dissertations according to the object and direction of research, showed the essence of the computer graphics concept; identified the necessity to study effective methods of teaching three-dimensional computer modeling systems for future engineer-teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Воронцова І. В. 
Педагогічні умови формування графічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників машинобудівного профілю : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Воронцова; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельницький, 2014. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування графічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників машинобудівного профілю на засадах компетентнісного підходу. Здійснено теоретичне узагальнення компетентнісного підходу до графічної підготовки та виявлено зміст і структурні компоненти графічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників машинобудівного профілю. Для реалізації компетентнісного підходу у графічній підготовці учнів машинобудівних спеціальностей професійно-технічних навчальних закладів розроблено модель формування графічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників машинобудівного профілю. Виявлено та теоретично обгрунтовано комплекс педагогічних умов, що сприяють ефективній реалізації процесу формування графічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників машинобудівного профілю як системи взаємопов'язаних компонентів, що доповнюють та збагачують один одного, впливаючи на суб'єкт навчальної діяльності. Розроблено та впроваджено у практику графічної підготовки професійно-технічних навчальних закладів компетентнісно-орієнтований дидактичний супровід з креслення, який активізує навчальну та пізнавальну діяльність учнів за умов професійно орієнтованого освітнього середовища та дозволяє через інформаційну складову процесу навчання кресленню здійснювати формування графічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників машинобудівного профілю. Для оцінювання рівня сформованості графічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників машинобудівного профілю розроблено й апробовано критерії (когнітивний, діяльнісний, особистісний), оскільки формування графічної компетентності розглянуто як стійку взаємодію компонентів педагогічної системи: графічні знання (когнітивний компонент); професійно-графічні уміння (діяльнісний компонент); професійно-особистісні якості (особистісний компонент). Розкрито показники графічної компетентності відповідно до рівнів її сформованості та готовності застосовувати графічні знання у майбутній професійній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406753 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кузьменко П. І. 
Методика інтегрованого навчання з нарисної геометрії і креслення майбутніх учителів технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / П. І. Кузьменко; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2012. - 19 c. - укp.

Вперше розроблено методику інтегрованого навчання з нарисної геометрії та креслення, яка забезпечує ефективну реалізацію міжпредметних зв'язків професійно-предметних дисциплін з точки зору формування технічних знань у майбутніх учителів технологій. Обгрунтовано поліструктурну модель інтегрованого навчання з нарисної геометрії та креслення майбутніх учителів технологій, в основу якої покладено взаємозв'язок змістовно-інтегративного й інтелектуально-логічного компоненту вивчення курсу "Нарисна геометрія і креслення" з дисциплінами циклу математичної та природничо-наукової підготовки. Визначено критерії, показники та рівні ефективності методики інтегрованого навчання з нарисної геометрії та креслення майбутніх учителів технологій. Набули подальшого розвитку дидактичні та методичні умови підвищення ефективності засвоєння та використання графічних знань і вмінь під час вивчення дисциплін циклу математичної та природничо-наукової підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.19 р3-3 + Ж11 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390011 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського