Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>U=З365-042.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Заренбин В. Г. 
Уточненная оценка зон полужидкостной смазки поршневого кольца с учетом ограниченной подачи масла / В. Г. Заренбин, Т. Н. Колесникова, И. Ю. Руднев // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2004. - № 6. - С. 22-28. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Дано теоретическое решение задачи определения зоны возможной полужидкостной смазки поршневого кольца двигателя внутреннего сгорания (ДВС) с учетом ограниченной подачи масла. Предложенные формулы позволяют получить обобщенные зависимости для начала и конца зоны полужидкостной смазки поршневого кольца при различных условиях работы ДВС и особенностей конструкции пары трения гильза цилиндра - поршневое кольцо. Дан пример практического использования расчетов.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Заренбин В. Г. 
Определение зоны возможного жидкостного трения поршневого кольца / В. Г. Заренбин // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2003. - № 6. - С. 27-32. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Дано теоретическое решение задачи определения зоны возможного жидкостного трения поршневого кольца двигателя внутреннего сгорания (ДВС) без учета влияния количества масла, заполняющего объем межкольцевых полостей поршня. Предложены формулы, которые позволяют получать обобщенные зависимости для начала отжатия поршневого кольца от гильзы цилиндра при различных условиях работы ДВС и особенностях конструкции пары трения. Приведен пример практического использования расчетов.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Богуслаев А. В. 
Композиционный материал для отливки поршней ДВС / А. В. Богуслаев, В. В. Клочихин, Г. Л. Дубров, Д. А. Темкин, Т. Д. Соболевская, Т. А. Коваленко, Н. П. Синяева // Вестн. двигателестроения. - 2008. - № 1. - С. 75-79. - Библиогр.: 11 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: К233.108 + З365-042.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Чернета О. Г. 
Повышение износостойкости деталей цилиндро-поршневой группы, газораспределительного и кривошипно-шатунного механизма двигателей внутреннего сгорания / О. Г. Чернета, А. Н. Коробочка, Д. А. Шурыгин, И. Н. Поддубный, А. В. Загробский // Вестн. двигателестроения. - 2008. - № 2. - С. 110-113. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Изложены результаты работы по упрочнению рабочей поверхности поршневых колец, клапанов и коленчатого вала двигателя внутреннего сгорания с помощью лазерной обработки.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Любченко А. П. 
Исследование изменений микротвердости и характеристик трения поршневых колец при их работе на двигателе / А. П. Любченко, А. К. Олейник, В. И. Мощенок, Е. В. Чуйкова, Е. А. Нестеренко // Вестн. ХНАДУ. - 2008. - Вып. 42. - С. 99-102. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Исследовано изменение микротвердости характеристик трения и изнашивания, а также задиростойкости рабочих поверхностей поршневых колец при их изготовлении и работе на двигателе. Полученные результаты можно использовать в практике двигателестроения при разработке мероприятий по улучшению обкатки двигателей.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Соколов О. Д. 
Особливості зношування хромових покриттів поршневих кілець у термонапружених двигунах / О. Д. Соколов, О. В. Маннапова // Пробл. тертя та зношування. - 2008. - 1, вип. 49. - С. 248-257. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Показано, шо інтенсивність зношування хромових покриттів на поршневих кільцях термонапружених двигунів є вдвічі більшою за таку у звичайних двигунах за рахунок зміни механізму тертя на фрагментарне викришування. Дослідженнями на машині тертя встановлено, що причиною цього є недостатня термостійкість і когезійна міцність хрому за умов термосилового навантаження.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Федін С. С. 
Забезпечення якості деталей поршневої групи методом оперативного прогнозування : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.01.02 / С. С. Федін; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - К., 2002. - 17 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання щодо забезпечення якості деталей поршневої групи за умов механічної обробки на підставі принципів оперативного прогнозування точності та стабільності технологічних процесів. Встановлено, що прогнозування якості механічної обробки поршнів треба здійснювати з урахуванням нестаціонарності динаміки процесу. Для оперативного прогнозування якості виготовлення поршнів двигунів внутрішнього згоряння за умов нестаціонарності обгрунтовано можливість використання сучасних систем штучного інтелекту - нейронних мереж, які здатні обробляти неповну, зашумлену та суперечливу інформацію. Апробовано за виробничих умов та запропоновано метод оперативного прогнозування точності та стабільності технологічного процесу токарської обробки високоточних виробів, який робить можливим без урахування ймовірних характеристик передбачення стану процесу у межах або за межами регулювання, визначення на контрольній карті, а також провадження соціального та вибіркового контролю якості поршнів. Для короткотермінового прогнозування комплексних показників якості продукції наведено методику використання нейронних мереж, що включає: вибір техніко-економічних факторів керування виробничим процесом виготовлення продукції; проведення кореляційного аналізу тимчасових рядів вибраних факторів і прогнозованих показників; навчання, налагодження та експлуатацію нейронної мережі. З урахуванням проведених досліджень і чинного законодавства розроблено нормативну документацію з метою застосування нейронних мереж для інформаційної підтримки системи управління якістю продукції та прогнозування стабільності технологічних процесів виготовлення високоточних

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1-061/069

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Маннапова О. В. 
Підвищення зносостійкості трибосполучення "циліндр - кільце - поршень" форсованих двигунів електрофізичними методами зміцнення поверхні : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.02.04 / О. В. Маннапова; Нац. авіац. ун-т. - К., 2009. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шпаковський В. В. 
Науково-технічні основи поліпшення показників ДВЗ застосуванням поршнів з корундовим шаром : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.05.03 / В. В. Шпаковський; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2010. - 37 c. - укp.

Обгрунтовано підвищення технічного рівня двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) шляхом застосування поршнів з поверхневим корундовим шаром малої товщини. Виявлено ефект позитивного впливу часткової динамічної теплоізоляції поршнів поверхневим корундовим шаром малої товщини на процес згоряння палива в ціліндрах дизеля, показники робочого процесу, паливну економічність. Встановлено підвищення ресурсу ДВЗ. Визначено раціональну товщину корундового шару поршнів з алюмінієвих сплавів, що забезпечує підвищення техніко-економічних показників ДВЗ та одержано експериментальні й експлуатаційні підтвердження покращення показників паливної економічності та ресурсу двигунів з поршнями з корундовим шаром. Застосовано наукові основи підвищення ефективності ДВЗ і технології гальваноплазменої обробки поршнів для маневрового тепловоза ЧМЕ - 3, тракторів Білорусь з двигунами Д240Л.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374008 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Зотов О. О. 
Удосконалення технології проектування тонкостінних поршнів ДВЗ із примусовим запалюванням : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / О. О. Зотов; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2010. - 20 c. - укp.

Запропоновано використання багаторівневих розрахункових моделей для визначення напружено-деформованого стану (НДС) поршня, а також наведено методику вибору рівня їх складності. Виявлено вплив конструктивних елементів на НДС поршня та його масу. Розглянуто застосування зворотної задачі теорії пружності у ході проектування деталей двигуна внутрішнього згоряння, зокрема поршня. Встановлено параметри еквівалентної площинки нижчого рівня та наведено формулу для їх визначення.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Білогуб О. В. 
Науково-технічні основи інтегрованого проектування і виробництва тонкостінних поршнів ДВЗ : автореф. дис. ... д-ра техн. наук. : 05.05.03 / О. В. Білогуб; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2011. - 38 c. - укp.

Запропоновано принципово нові підходи до проектування, пов'язані з профілюванням внутрішньої та зовнішньої поверхонь поршня, що базуються на концепції гарантованого забезпечення надійності вдосконаленої конструкції порівняно з аналогом. Розроблено метод синтезу системи базових поверхонь поршня, що враховує його навантаження в процесі виробництва та під час роботи двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ). Розроблено узагальнений маршрут переважно паралельної підтримки проекту та технологію їх наскрізного паралельно-послідовного проектування, постановки на виробництво та виробництва, встановлено залежності, що зв'язують якість тонкостінних поршнів ДВЗ і якість траєкторії їх проектно-виробничого середовища з визначальними конструктивно-технологічними параметрами варійованих конструкцій, запропоновано систему рекомендацій по синтезу нових технологій виготовлення поршня, включаючи вдосконалення процесу одержання заготівки й її механічної обробки, показано необхідність спільного конструювання поршня й оснащення для його виготовлення.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Серенко В. А. 
Оптимизация технологических параметров процесса наплавки поршней / В. А. Серенко // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. - 2009. - Вип. 19. - С. 200-202. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Приведены параметры оптимизации технологии наплавки алюминиевых поршней двигателей внутреннего сгорания. Выбран профиль канавки по очертанию близкий к линии сплавления и по предварительным экспериментам обеспечивающий лучшую дегазацию сварочной ванны.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лоза К. Н. 
Повышение качества поршневого сплава АЛ25 / К. Н. Лоза, А. А. Митяев, И. П. Волчок, В. В. Лукинов // Вестн. двигателестроения. - 2011. - № 1. - С. 138-143. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Приведены результаты экспериментальных исследований физико-механических и служебных свойств поршневого сплава АЛ25, полученного рециклингом из 100 % возврата. Показаны пути повышения качества вторичных поршневых сплавов.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1-03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Белогуб А. В. 
Поддержка жизненного цикла тонкостенных поршней ДВС на основе технологии интегрированного проектирования и производства / А. В. Белогуб // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2010. - № 3/1. - С. 27-40. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Приведена система поддержки жизненного цикла тонкостенных поршней на основе глубокой интеграции процессов проектирования, технологической подготовки производства и производства с использованием современных пакетов CAD/CAM/CAE.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Зотов А. А. 
Решение контактной задачи в процессе проектирования поршней легкотопливных двигателей внутреннего сгорания / А. А. Зотов, А. В. Белогуб, Ю. А. Гусев // Авиац.-косм. техника и технология. - 2011. - № 10. - С. 188-191. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Рассмотрена проблема идентификации результатов расчета НДС тонкостенного поршня с помощью метода конечных элементов с данными, полученными в ходе экспериментальных исследований. Предложено использование многоуровневых расчетных моделей для определения НДС поршня. Рассмотрено применение обратной задачи теории упругости при проектировании деталей двигателя внутреннего сгорания, и в частности, поршня. Установлены параметры эквивалентной площадки и представлена формула для их определения.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Белогуб А. В. 
Уточнение параметров силового нагружения для расчета профиля юбки поршня / А. В. Белогуб // Вестн. двигателестроения. - 2015. - № 1. - С. 59-63. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Проведен анализ деформаций юбки поршня для различных режимов работы двигателя от давления в цилиндре, боковой силы и силы инерции при различных смещениях пальцевого отверстия и центра тяжести поршня. Показано, что инерционная составляющая практически не влияет на суммарную деформацию юбки, и практически равное влияние оказывают боковая сила и давление, причем наиболее существенно на деформацию юбки влияет смешение пальцевого отверстия. Показано, что максимальные деформации будут запаздывать относительно максимального давления цикла на 2 - 6 градусов поворота коленчатого вала.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Аріан Расул 
Підвищення ефективності моделювання теплонапруженого стану поршнів ДВЗ у багатоетапній САПР : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / Аріан Расул; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Харків, 2017. - 20 c. - укp.

Увагу приділено прогнозуванню теплонапруженого стану та втрати міцності поршнів двигунів внутрішнього згоряння у САПР, а також підвищенню ефективності процесу проектування на основі дотримання концепції гарантованого забезпечення ресурсу конструкції. Здійснено аналіз сучасного стану методів, моделей і методик прогнозування термонапруженого стану та ресурсу кромок камер згоряння поршнів форсованих двигунів, маршрутів проходження проектів у САПР. Уточнено методику прогнозування накопичення пошкоджень у матеріалі поршня. Удосконалено модель прогнозування граничних умов 3-го роду задачі теплопровідності поршня. Запропоновано залежність локального по поверхні камери згоряння коефіцієнту тепловіддачі, яка враховує кут випередження подачі палива. Розроблено рекомендації щодо вибору визначального режиму навантаження двигуна. Проаналізовано особливості зміни температурного та термонапруженого стану в коловому напрямі кромки камери згоряння з урахуванням змін геометрії поршня, рівня форсування двигуна й інших впливових факторів. Вперше показано, що локальні зміни геометрії вогневої поверхні поршня можуть приводити до різнонаправлених змін температурного та термонапруженого стану таких зон. Розширено уявлення щодо впливу рівнів спрощень геометрії, розрахункової моделі, граничних умов теплопровідності поршня на результати розрахунку міцності кромки камери згоряння поршня. Удосконалено методику проходження проекту поршня в багатоетапній САПР. На прикладі дизеля 4ЧН12/14 проаналізовано заходи щодо забезпечення ресурсної міцності поршнів, визначено чисельні значення їх впливу. Запропоновано дві нові конструкції поршня з порожнинами галерейного масляного охолодження.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-042.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА430664 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського