Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (140)Журнали та продовжувані видання (549)
Пошуковий запит: (<.>U=Н937$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Лубянська С. П. 
Психологічні особливості розвитку професійно важливих якостей особистості художника-модельєра (на прикладі перукарського мистецтва) : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. П. Лубянська; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - К., 2010. - 18 c. - укp.

Висвітлено результати теоретико-експериментального дослідження процесу становлення й розвитку професійно важливих якостей (ПВЯ) особистості майбутнього художника-модельєра (ХМ). Досліджено особливості психологічних якостей ХМ, професіографічну характеристику, склад структур ПВЯ, спеціальних і професійних здібностей майбутнього фахівця, психологічну характеристику професії "художник-модельєр", обгрунтовано перспективи застосування принципу діяльнісного опосередкування в "трьохкомпонентному" складі професійного інтелекту ХМ перукарського мистецтва (ПМ). Визначено закономірності розвитку особистісної, когнітивної, психомоторної сфер, досліджуваних за умов спеціально організованих розвивальних занять, ефективність активних методів розвитку професіоналізму майбутніх ХМ ПМ в процесі інноваційного навчання у ВНЗ І - ІІ рівня акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19:н + Н937р(4УКР)2

Шифр НБУВ: РА370500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коваль І. С. 
Специфіка формування якостей професійно орієнтованої особистості майбутнього фахівця у галузі перукарської справи / І. С. Коваль, О. М. Гречина // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 7, ч. 1. - С. 84-92. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено сутність поняття "професійно орієнтованої особистості фахівця в галузі перукарської справи" та якості професійно орієнтованої особистості майбутнього інженера-педагога в галузі перукарського мистецтва; умови розкриття особливості їх вироблення в майбутніх фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н937 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Крівуля І. О. 
Розвиток естетичного смаку як умова естетичного виховання майбутніх інженерів-педагогів спеціальності "Перукарське мистецтво і декоративна косметика" / І. О. Крівуля // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 7, ч. 2. - С. 259-263. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто поняття естетичного смаку як категорії естетичного виховання майбутніх інженерів-педагогів спеціальності "Перукарське мистецтво і декоративна косметика". Проаналізовано взаємозв'язок таких естетичних категорій як: естетичний смак, естетична свідомість як основних компонентів естетичного виховання. Висвітлено роль естетичного самовиховання та самовдосконалення студента та розглянуто питання впливу рівня його естетичного смаку на естетичну культуру в цілому. Запропоновано методи розвитку естетичного смаку в процесі викладання спеціальних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н937 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Каминін В. Є. 
Естетична культура як система ціннісно-смислових інтенцій у професійній підготовці майбутніх візажистів-стилістів / В. Є. Каминін // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 11, ч. 2. - С. 96-102. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості формування естетичної культури майбутніх візажистів-стилістів у процесі професійної підготовки, яка є сумарною системою ціннісно-смислових інтенцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н937 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Борщ І. 
Особливості змісту навчального матеріалу для формування умінь комп'ютерного моделювання у майбутніх дизайнерів зачіски та макіяжу / І. Борщ // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 2. - С. 36-43. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто специфіку і принципи відбору змісту навчального матеріалу з метою формування у майбутніх фахівців-дизайнерів зачіски і макіяжу вмінь комп'ютерного моделювання. Наведено теми двох змістових модулів навчального матеріалу до дисципліни "Комп'ютерне моделювання зачіски та макіяжу". Проаналізовано особливості змісту навчального матеріалу кожної теми та досліджено його спроможність формувати вміння комп'ютерного моделювання зачіски та макіяжу. Наголошено, що відібраний зміст навчального матеріалу сприяє ефективному формуванню всіх складових умінь комп'ютерного моделювання (професійних, творчих, інформаційно-операційних, оцінних) у процесі професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців із перукарського мистецтва у навчальних закладах мистецького профілю.

Рассмотрены специфика и принципы отбора содержания учебного материала с целью формирования у будущих специалистов-дизайнеров прически и макияжа умений компьютерного моделирования. Приведены темы двух содержательных модулей учебного материала в дисциплине "Компьютерное моделирование прически и макияжа". Проанализированы особенности учебного материала каждой темы, исследована его способность формировать умения компьютерного моделирования прически и макияжа. Отмечено, что отобранное содержание учебного материала способствует эффективному формированию всех составляющих умений компьютерного моделирования (профессиональных, творческих, информационно-операционных, оценочных) в процессе профессионально-практической подготовки будущих специалистов по парикмахерскому искусству в учебных заведениях художественного профиля

The article considers approaches and principles of the selection of the teaching material contents. The author analyses the contents of the selected teaching material for "Computer hairstyle and make-up design" subject and also its ability to form effectively components of skills in computer hairstyle and make-up designing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н937 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Борщ І. 
Організаційні форми і методи формування вмінь комп'ютерного моделювання зачіски та макіяжу / І. Борщ // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 1. - С. 84-93. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено та обгрунтовано форми і методи організації навчального процесу з формування вмінь комп'ютерного моделювання (КМ) у майбутніх фахівців-дизайнерів зачіски та макіяжу. Зазначено, що включення до навчального процесу даної дисципліни дозволить вирішити проблему розвитку творчих і професійних умінь. Запропоновано авторську технологічну модель формування умінь КМ, яка об'єднує традиційні для вищої школи організаційні форми з інноваційними методами навчання. Розкрито значення і зміст лабораторних, практичних і самостійних робіт з КМ. Резюмовано, що перспективність розробленої технологічної моделі полягає в її потенційних можливостях ефективного формування умінь КМ зачіски та макіяжу, що сприятиме вдосконаленню професійної підготовки майбутніх фахівців із перукарського мистецтва у навчальних закладах мистецького профілю.

Определены и обоснованы формы и методы организации учебного процесса по формированию умений компьютерного моделирования (КМ) у будущих специалистов-дизайнеров прически и макияжа. Отмечено, что включение в учебный процесс данной дисциплины позволит решить проблему развития творческих и профессиональных умений. Предложена авторская технологическая модель формирования умений КМ, которая объединяет традиционные для высшей школы организационные формы с инновационными методами обучения. Раскрыто значение и содержание лабораторных, практических и самостоятельных работ по КМ. Резюмировано, что перспективность разработанной технологической модели заключается в ее потенциальных возможностях эффективного формирования умений КМ прически и макияжа, что будет способствовать совершенствованию профессиональной подготовки будущих специалистов по парикмахерскому искусству в учебных заведениях художественного профиля.

The author offers a technological teaching model that combines traditional organization forms and innovation teaching methods for a higher school making analyses in peculiarities of carrying out lectures, laboratory, and practical lessons and students' individual work while teaching a subject of "Computer hairstyle and make-up design".


Індекс рубрикатора НБУВ: Н937 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Князська В. 
Використання інноваційних технологій при підготовці майбутніх фахівців у галузі перукарського мистецтва / В. Князська // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2008. - № 1. - С. 69-80. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Розглянуто інноваційні технології навчання, спрямовані на розвиток особистості та професійних здібностей, які впроваджені в практичну діяльність Київської академії перукарського мистецтва (КАПМ). Для уточнення та розширення методології дослідження проаналізовано сучасні категоріальні поняття: "інновація", "інноваційне навчання", "інноваційна діяльність". На підставі аналізу психолого-педагогічної та філософської літератури виконано деякі узагальнення про сутність такого феномену як творчість. Наведено мету й концепцію центру конкурсної та виставкової діяльності студентів і педагогів КАПМ. Зроблено висновок про те, що впровадження інноваційних технологій у професійну діяльність фахівців перукарського мистецтва сприяє розвитку їх творчості.

Рассмотрены инновационные технологии обучения, направленные на развитие личности и профессиональных способностей, которые внедрены в практическую деятельность Киевской академии парикмахерского искусства (КАПИ). Для уточнения и расширения методологии исследования проанализированы современные категориальные понятия: "инновация", "инновационное обучение", "инновационная деятельность". На основании анализа психолого-педагогической и философской литературы выполнены некоторые обобщения о сущности такого феномена как творчество. Приведены цель и концепция центра конкурсной и выставочной деятельности студентов и педагогов КАПИ. Сделан вывод о том, что внедрение инновационных технологий в профессиональную деятельность специалистов парикмахерского искусства способствует развитию их творчества.

Innovation technologies of education which are including to the practical activity of KAHA were examined by the author. According to the examination of psychological pedagogical literature the author pointed some concepts "innovations", "innovation studying", "innovation activities" and other. It proved that innovations and creation are correlated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Н937 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мошковська А. 
"Основи охорони праці": програма навчання / А. Мошковська // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 3. - С. 27-29. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наведено приклад викладання одного з основних предметів для підготовки компетентних працівників швейного та перукарського напрямів - "Основ охорони праці". Зазначено, що програма має практичне спрямування і побудована на засадах інтеграцій теоретичних і практичних знань, які здобувають учні під час вивчення суміжних дисциплін (медико-санітарна підготовка, допризовна підготовка юнаків, хімія, фізика, правила дорожнього руху, правознавство), набутих знань шкільного курсу та набутого життєвого досвіду, і складається з розділів: організація охорони праці, охорона праці в галузі, основи пожежної безпеки, основи електробезпеки, основи виробничої санітарії, долікарська допомога. Підкреслено, що навчальні теми "Основ охорони праці" поділити на складові Державного стандарту неможливо, бо знання всіх названих тем обов'язкові для опанування 1-го кваліфікаційного рівня як для компетентних працівників швейного, так і перукарського напряму, тому під час розробки типової навчальної програми потрібно враховувати знання цього предмету для кожного рівня у відповідній кількості годин.


Індекс рубрикатора НБУВ: М4 н6 р(4УКР) + Н937 н6 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Парамоненко Л. М. 
Особливості педагогічних підходів у формуванні професійного іміджу майбутніх фахівців з перукарського мистецтва та декоративної косметики в позанавчальній діяльності / Л. М. Парамоненко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 12. - С. 255-260. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання педагогічних умов ефективності процессу формування професійного іміджу майбутніх фахівців з перукарського мистецтва та декоративної косметики. Увагу акцентовано на формуванні зазначеного процесу в позанавчальній діяльності як чинника розвитку творчого потенціалу майбутніх фахівців з перукарського мистецтва та декоративної косметики. За результатами дослідження виокремлено умови формування професійного іміджу таких фахівців у позанавчальній діяльності, серед яких провідною є інтегративна єдність педагогічних підходів, розкрито її особливості.

Рассмотрены актуальные вопросы педагогических условий эффективности процесса формирования профессионального имиджа будущих специалистов по парикмахерскому искусству и декоративной косметике. Внимание акцентировано на формировании указанного процесса во внеучебной деятельности как фактора развития творческого потенциала будущих специалистов по парикмахерскому искусству и декоративной косметике. По результатам исследования выделены условия формирования профессионального имиджа таких специалистов во внеучебной деятельности, среди которых ведущим является интегративное единство педагогических подходов, раскрыты его особенности.

The article deals with current issues of pedagogical conditions of the effectiveness of the process of formation of professional image of the future experts in hairdressing and make-up. Special attention is paid to the formation of this process in extracurricular activities as a factor in the development of creative potential of future professionals in hairdressing and make-up. By results of research had been identified the conditions of a professional image of the future experts in hairdressing and makeup in extracurricular activities of which a leading thing is the integrative unity of pedagogical approaches, had been disclosed its features.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н937р(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Борщ І. П. 
Формування умінь комп'ютерного моделювання у майбутніх фахівців-дизайнерів зачіски та макіяжу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. П. Борщ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано педагогічну технологію формування умінь комп'ютерного моделювання у майбутніх фахівців-дизайнерів зачіски та макіяжу, яка включає: технологічні етапи процесу комп'ютерного моделювання зачіски та макіяжу, зміст, форми та методи формування означених умінь відповідно до визначеної структури умінь комп'ютерного моделювання зачіски та макіяжу. До технологічних етапів процесу комп'ютерного моделювання зачіски та макіяжу віднесено: попередній етап, етап комп'ютерного оформлення інформації, етап відбору та роботи у програмах комп'ютерного моделювання, підсумково-аналітичний етап. Чотирикомпонентна структура умінь комп'ютерного моделювання зачіски та макіяжу складається з професійних, операційно-інформаційних, творчих та оцінних умінь.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н937 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390857 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Одинець О. А. 
Професійна підготовка компетентного фахівця з перукарського мистецтва та декоративної косметики засобами мистецтва / О. А. Одинець // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 310-315. - Бібліогр.: с. 315 (14 назв) - укp.

Встановлено сутнісний зміст поняття "професійна підготовка". Визначено систему вмінь (компетенцій) і знань для фахівців з перукарського мистецтва та декоративної косметики. Наголошено, що педагогічна підготовка фахівців має бути спрямована на досягнення головної мети навчання – становлення органічної цілісної системи, яка забезпечує ґрунтовний загальнокультурний, творчий, креативний розвиток особистості майбутнього фахівця з перукарського мистецтва та декоративної косметики. Запропоновано розробити сучасні педагогічні технології з використанням засобів мистецтва (музики, літератури, архітектури, скульптури, образотворчого мистецтва тощо), ураховуючи специфіку компетентностей фахівців галузі "Мистецтво" та раціональні методики їх застосування.

Установлено сущностное содержание понятия "профессиональная подготовка". Определена система умений (компетенций) и знаний для специалистов по парикмахерскому искусству и декоративной косметики. Отмечено, что педагогическая подготовка специалистов должна быть направлена на достижение главной цели обучения – становление органической целостной системы, которая обеспечивает доскональное общекультурное, творческое, креативное развитие личности будущего специалиста по парикмахерскому искусству и декоративной косметики. Предложено разработать современные педагогические технологии с использованием средств искусства (музыки, литературы, архитектуры, скульптуры, изобразительного искусства и т.д.), учитывая специфику компетенций специалистов отрасли "Искусство" и рациональные методики их применения.

Essential meaning of the notion “professional training” is clarified. The system of skills (competencies) and knowledge for the professional hair stylists and make-up artists is described. It is stressed, that the professional training of specialists should be focused on reaching the main goal of learning – establishment of natural holistic system, providing fundamental general cultural and creative personal development of a future professional hair stylist and make-up artist.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н937 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Веснина Н. А. 
Наращивание ресниц: красота или проблема? / Н. А. Веснина, Л. В. Копань // Архів офтальмології України. - 2019. - 7, № 1. - С. 74-77. - Библиогр.: 3 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р67-1 + Н937.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101097 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Стеф Ю. 
Мастер своего дела : кн. для мастеров и рук. : [настол. кн. мастеров парикмахер., ногтевого, кометол., эстет. профилей и владельцев бизнеса] / Ю. Стеф. - Днепр : Лира, 2018. - 121 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н937

Рубрики:

Шифр НБУВ: АО274521 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Шмегельська Ю. В. 
Біонічне формоутворення в жіночих зачісках початку XXI століття : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.01 / Ю. В. Шмегельська; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ, 2018. - 16 c. - укp.

Проаналізовано композиційні прийоми біонічного формоутворення в жіночих зачісках початку XXI ст. Звернено увагу на недостатньо досліджену проблему естетичного характеру, пов'язану з використанням біоформ у створенні зачісок різного призначення. Здійснено порівняльний аналіз природних форм та їхньої тектоніки у формоутворенні побутових і видовищних зачісок. Відзначено, що форми природи є продуктивним джерелом, що сприяє розвитку фантазії, яку майстер утілює, створюючи зачіски. З'ясовано можливості використання живої природи у вирішенні формоутворення зачісок, що спричиняє виникнення неординарних зачісок, а також істотно впливає на сучасну індустрію моди через міжнародні та всеукраїнські конкурси та фестивалі перукарського мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н937.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА436134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шкурко В. Ю. 
Трансформація жіночого флеш-іміджу в моді XX століття : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.07 / В. Ю. Шкурко; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ, 2019. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему трансформації жіночого флеш-іміджу в моді ХХ століття, сформовано базу даних (майже триста зразків жіночого образу, костюма, зачіски і макіяжу), виявлено основні чинники, які вплинули на формування й трансформацію жіночого флеш-іміджу в контексті модних інновацій ХХ століття; проаналізовано флеш-імідж у мистецьких практиках моди цього часу; розкрито особливості художньо-образної презентації жіночого флеш-іміджу в моді першої половини ХХ століття і трансформацію модного образу в контексті молодіжних субкультур другої половини ХХ століття. За допомогою візуального ряду підкреслено своєрідність модних образів у кожен історичний період, сформовано цілісне уявлення про їх трансформацію. Уточнено сутність понять "модний образ" та "флеш-імідж" як ремінісценцію модних інновацій у ХХ столітті, розкрито хронологію модифікації флеш-іміджу жінки. Показано найбільш характерні стилістичні й художньо-образні особливості презентації жіночого флеш-іміджую. Охарактеризовано дизайн зачіски, макіяж як складові флеш-іміджу сучасної людини; розкрито вплив моди ХХ століття на екологію флеш-іміджу, досліджено процеси формування флеш-іміджу жінки у радянській і сучасній Україні. Зазначено, що новітні тенденцій в сучасній моді спонукають жінку створювати свій образ, зокрема за допомогою естетичного прикрашання тіла.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н937

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Федорова Є. В. 
Видовищна зачіска в сучасній індустрії моди: історія, специфіка, дизайн-технології : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.07 / Є. В. Федорова; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ, 2019. - 20 c. - укp.

Проаналізовано видовищну зачіску як історичний, соціальний, культурний, мистецький феномен; її форми, призначення, специфіку як художнього витвору. Виявлено недостатньо досліджені проблеми видовищної зачіски в питаннях щодо історії перукарського мистецтва, дизайн-технологій, науково-категоріального апарату. Здійснено порівняльний аналіз її історично сформованих стилістичних модифікацій та, водночас, прийомів інноваційних рішень в контексті сучасних дизайн-технологій. Відзначено, що специфіка сучасної видовищної зачіски та її модифікації, відповідають провідним стилістичним тенденціям часу та запитам моди, згідно загальнокультурного стану суспільства. З’ясовано практичні прийоми композиційно-конструктивного рішення видовищної зачіски в контексті сучасних дизайн-технологій. Розкрито роль подіумних презентацій в поширенні бізнес-ідей щодо видовищної зачіски як продукту сучасної індустрії моди та дизайну. Представлено авторську технологічну модель створення видовищної зачіски.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н937.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА441131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Віщенко О. В. 
Формування художньо-образного мислення майбутніх модельєрів-перукарів у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Віщенко; Державний заклад "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - Старобільськ, 2019. - 20 c. - укp.

Розглянуто процес професійної підготовки майбутніх модельєрів-перукарів у закладах вищої освіти. Мета - теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування художньо-образного мислення майбутніх модельєрів-перукарів під час фахової підготовки. Методи: аналіз наукової літератури, систематизація та класифікація наукових положень, анкетування, тестування, спостереження, експертна оцінка та самооцінка, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування художньо-образного мислення майбутніх модельєрів-перукарів під час фахової підготовки. Розроблено програму та навчально-методичне забезпечення спецкурсу "Конкурсна діяльність" для студентів спеціальності "Перукарське мистецтво та декоративна косметика", банк художньо-творчих завдань з розвитку художньо-образного мислення майбутніх модельєрів-перукарів; тематику й технологічні карти розробки художньо-творчих проєктів з моделювання сучасних зачісок та візажу; положення та організаційно-методичний супровід підготовки студентів до творчих конкурсів з перукарського мистецтва різного рівня; дібрано та адаптовано до розв’язання дослідницьких завдань діагностичні методики визначення рівнів сформованості художньо-образного мислення майбутніх модельєрів-перукарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н937 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА443626 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського