Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=О112.254.32$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Janas L.  
Identification of the noise sources in a steel railway bridge / L. Janas // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 600. - С. 372-379. - Библиогр.: 5 назв. - англ.

This paper presents the results of a noise study in the areas surrounding a railway line and a bridge, in a large municipal agglomeration. Sound characteristics were determined in the one-third octave bands and narrow frequency bands, and bridge vibration studies were carried out. The relationships between the vibrations of some elements of the structure and the acoustic pressure in its environment were revealed by applying a coherence function. The sources of excessive noise emissions to the surrounding environment were identified, and solutions for modernizing the railway infrastructure of the region were proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Линник Г. О. 
Відновлення експлуатаційного ресурсу та підвищення несучої здатності прогонових будов залізничних мостів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 / Г. О. Линник; ДВНЗ "Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт.". - Д., 2011. - 19 c. - укp.

Надано оцінку загального технічного стану металевих залізничних мостів України. Проаналізовано причини виникнення пошкоджень металевих мостів утомленого характеру. Досліджено напружено-деформований стан елементів металевих прогінних будов залежно від типу заснованого мостового полотна, вплив типу мостового полотна на вантажопідйомність, довговічність та подовження експлуатаційного ресурсу металевих прогінних будов залізничних мостів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254.32-083

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кирьян В. И. 
Продление ресурса металлических пролетных строений железнодорожных мостов с усталостными повреждениями / В. И. Кирьян, В. В. Кныш, А. З. Кузьменко // Автомат. сварка. - 2007. - № 7. - С. 29-32. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрены причины раннего накопления усталостных повреждений, зарождения и развития усталостных трещин в сварных узлах металлических пролетных строений железнодорожных мостов. Установлена высокая эффективность применения высокочастотной механической проковки (ВМП) для повышения ресурса сварных соединений после накопления в них значительных повреждений, включая появление трещин глубиной до 1 мм. Для развивающихся трещин исследованы способы торможения и установлены наиболее результативные: создание на пути развития усталостных трещин остаточных напряжений сжатия локальным нагревом металла; установка в высверленное отверстие возле вершины трещины высокопрочного болта; ремонт поврежденной усталостной трещиной зоны металла путем сварки с ВМП.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Забіяка О. А. 
Механізм тріщиноутворення у плитах безбаластного полотна та опорах залізничних мостів і підвищення їх тріщиностійкості : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.05 / О. А. Забіяка; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2015. - 23 c. - укp.

Досліджено підвищення тріщиностійкості плит безбаластного полотна та опор металевих залізничних мостів, експлуатованих на електрифікованих постійним струмом ділянках залізниць. Висунуто гіпотезу про підвищення тріщиностійкості плит безбаластного мостового полотна (БМП) і мостових опор за рахунок захисту від струмів витоку та електричних полів і нейтралізації надлишкових зарядів. Розвинуто теоретичні уявлення про структуру та деформативність бетону плит БМП і бутової кладки мостових опор, виникнення надлишкових електричних зарядів на конструкціях мостів. Проведено натурні та експлуатаційні дослідження з виявлення факторів тріщиноутворення у плитах БМП та мостових опорах, розроблено класифікацію тріщин та інших пошкоджень. Проведено експериментальні дослідження впливу механічних навантажень, електричних потенціалів і зарядів на міцність бетону і тріщиноутворення в бетоні та плитах БМП. Вперше встановлено вплив надлишкового електричного заряду та потенціалу на міцність бетону й утворення тріщин у конструкціях із нього. Розроблено рекомендації з підвищення тріщиностійкості, які впроваджено на заводі-виробнику плит, а також у проектуванні та проведенні робіт з капітального ремонту штучних споруд залізниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254.32-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА419323 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського