Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=О155-01$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Тропіна А. А. 
Теоретичні основи процесів горіння, стимульованих рівноважною і нерівноважною плазмою електричного розряду : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 01.02.05 / А. А. Тропіна; Нац. авіац. ун-т. - К., 2011. - 36 c. - укp.

Досліджено механізми процесів запалювання та горіння, стимульованих рівноважною та нерівноважною плазмою (НП) розрядів з метою вдосконалення процесу згоряння та зниження токсичності вихлопних газів у двигунах внутрішнього згоряння. Запропоновано класифікацію процесів горіння, стимульованих плазмою, та наведено математичну модель і методику їх розрахунків з урахуванням теплової й іонізаційної нерівноважності. На базі кінетичного підходу запропоновано математичну модель запалювання НП імпульсного наносекундного розряду. Встановлено нові механізми взаємодії плазми розрядів з турбулентним потоком газу та запалювання НП за умов високого тиску. Наведено нові дані щодо впливу НП на мінімальну енергію запалювання. Експериментально встановлено зниження токсичності вихлопних газів двигуна за його роботи на системі запалювання НП. Наведено вимоги та розроблено практичні рекомендації щодо застосування систем запалювання на базі наносекундного імпульсного розряду, виконання яких забезпечує зниження токсичності вихлопних газів двигунів і зменшення витрати палива.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О155-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шпаковский В. В. 
Анализ эффективности применения поршней с корундовым слоем для снижения расхода топлива / В. В. Шпаковский, О. Ю. Линьков // Авиац.-косм. техника и технология. - 2008. - № 10. - С. 140-144. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Приведены результаты и анализ исследований показателей топливной экономичности двигателя МеМЗ-245, укомплектованного поршнями с корундовым поверхностным слоем и двигателя серийной комплектации на режимах холостого хода и на частичных нагрузках. Рассмотрено влияние толщины корундового слоя на показатели работы двигателя. Отмечено улучшение технико-экономических показателей двигателя, укомплектованного поршнями с корундовым слоем, происходящее во всем диапазоне нагрузок и особенно заметное на частичных режимах, что является важным для двигателя транспортного средства.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Митрофанов О. С. 
Підвищення ефективності використання синтез-газу в газопоршневих двигунах : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / О. С. Митрофанов; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2014. - 23 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА408263 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Тропина А. А. 
Теоретические основы процессов горения, стимулированных плазмой : монография / А. А. Тропина; Харько. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Харьков : ХНАДУ, 2016. - 300 c. - Бібліогр.: с. 232-254 - рус.

Проанализировано современное состояние проблемы управления процессами горения с помощью электромагнитных полей. Охарактеризован метод численного моделирования. Осуществлен численный анализ процесса воспламенения и горения в условиях двигателя внутреннего сгорания. Уделено внимание моделированию низкотемпературной плазмы. Изучены неравновесные газовые разряды в турбулентных потоках. Предложена система зажигания на основе наносекундного импульсного разряда.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА810061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Dmitriev S. A. 
Some aspects of influence of the connecting rod design on the output parameters of high-speed internal combustion engines = Деякі аспекти впливу конструкції шатуна на вихідні параметри високооборотних двигунів внутрішнього згоряння / S. A. Dmitriev, A. E. Khrulev // Проблеми тертя та зношування. - 2020. - № 1. - С. 23-37. - Бібліогр.: 30 назв. - англ.

Проведено порівняльний аналіз напружено-деформованого стану шатунів з традиційним двотавровим і Н-подібним профілями з метою порівняння різних конструкцій шатунів і виявлення чинників, що впливають на основні параметри внутрішнього згоряння. Відзначено, що всупереч загальновідомості Н-подібного профілю шатуна, в даний час практично відсутні роботи, в яких би детально розглядалися особливості, можливі переваги та рекомендації щодо застосування Н-подібних шатунів у двигунах різних типів. Використовуючи моделювання методом кінцевих елементів, було встановлено, що Н-подібний шатун має набагато більшу жорсткість поперечного вигину, але поступається шатуну зі звичайним двотавровим профілем по масі. Крім того, було виявлено, що, на відміну від стандартних шатунів, у Н-подібного шатуна найбільш навантаженими елементами є ребра в нижній частині поблизу переходу до кривошипної голівки. Розрахунки також показали, що частота власних коливань Н-подібного стрижня значно вище, ніж у звичайного двотаврового, у якого частота власних коливань може виявитися близькою до робочої на високих частотах обертання і викликати зростання механічних втрат. Випробування спортивних бензинових двигунів допомогли отримати нові дані про те, як конструкція шатуна впливає на механічні втрати та поліпшити характеристики двигуна. Так, було виявлено, що при високих швидкостях обертання поршень може працювати в циліндрі з поперечним перекосом, що, ймовірно, викликано поперечними коливаннями шатуна, які можна усунути за допомогою переходу на Н-подібні шатуни. Отримані дані про роботу поршня з шатунами різних типів дозволили зробити висновок про те, що більш жорсткий шатун допомагає придушити поперечні коливання, знизити механічні втрати та поліпшити характеристики двигуна.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-01 + О155-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Dmitriev S. A. 
Some aspects of influence of the connecting rod design on the output parameters of high-speed internal combustion engines = Деякі аспекти впливу конструкції шатуна на вихідні параметри високооборотних двигунів внутрішнього згоряння / S. A. Dmitriev, A. E. Khrulev // Проблеми тертя та зношування. - 2020. - № 1. - С. 23-37. - Бібліогр.: 30 назв. - англ.

Проведено порівняльний аналіз напружено-деформованого стану шатунів з традиційним двотавровим і Н-подібним профілями з метою порівняння різних конструкцій шатунів і виявлення чинників, що впливають на основні параметри внутрішнього згоряння. Відзначено, що всупереч загальновідомості Н-подібного профілю шатуна, в даний час практично відсутні роботи, в яких би детально розглядалися особливості, можливі переваги та рекомендації щодо застосування Н-подібних шатунів у двигунах різних типів. Використовуючи моделювання методом кінцевих елементів, було встановлено, що Н-подібний шатун має набагато більшу жорсткість поперечного вигину, але поступається шатуну зі звичайним двотавровим профілем по масі. Крім того, було виявлено, що, на відміну від стандартних шатунів, у Н-подібного шатуна найбільш навантаженими елементами є ребра в нижній частині поблизу переходу до кривошипної голівки. Розрахунки також показали, що частота власних коливань Н-подібного стрижня значно вище, ніж у звичайного двотаврового, у якого частота власних коливань може виявитися близькою до робочої на високих частотах обертання і викликати зростання механічних втрат. Випробування спортивних бензинових двигунів допомогли отримати нові дані про те, як конструкція шатуна впливає на механічні втрати та поліпшити характеристики двигуна. Так, було виявлено, що при високих швидкостях обертання поршень може працювати в циліндрі з поперечним перекосом, що, ймовірно, викликано поперечними коливаннями шатуна, які можна усунути за допомогою переходу на Н-подібні шатуни. Отримані дані про роботу поршня з шатунами різних типів дозволили зробити висновок про те, що більш жорсткий шатун допомагає придушити поперечні коливання, знизити механічні втрати та поліпшити характеристики двигуна.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-01 + О155-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського