Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=О232.104$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Билык П. Д. 
Расчет частотных характеристик асинхронных тяговых двигателей грузовых магистральных электровозов / П. Д. Билык, В. В. Чумак // Техн. електродинаміка. - 2002. - № 5. - С. 59-63. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

На базі запропонованої математичної моделі створено алгоритми та методику розрахунків механічних частотних тягових характеристик і характеристик гальмування асинхронних тягових двигунів, а також моменту опору на валу двигуна з урахуванням механічних процесів у тяговій передачі в експлуатаційних режимах руху електрорухомого складу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.104-042.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Недужа Л. О. 
Визначення раціональних значень параметрів екіпажної частини вантажного магістрального електровоза : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Л. О. Недужа; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. - Д., 2000. - 21 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.104-046-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311318 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Гетьман Г. К. 
Наукові основи визначення раціонального ряду потужностей вантажних електровозів для залізниць України : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.22.09 / Г. К. Гетьман; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. - Д., 2001. - 36 c. - укp.

Викладено науково-практичні засади та практичні рекомендації щодо вибору раціонального ряду потужностей вантажних електровозів і раціональної стратегії оновлення електровозного парку. Обгрунтовано методику визначення оптимальної за умов мінімізації витрат енергії та часу на переміщення поїзда номінальної потужності електровоза, а також методику визначення оптимальної градації потужності вантажних електровозів та оптимальної стратегії оновлення електровозного парку. Зроблено оцінку відповідності вимогам перевізного процесу параметрів електровозів, які експлуатуються на залізницях України. Наведено рекомендації стосовно вибору оптимальної потужності тягового модуля для насичення експлуатованого парку новими електровозами. Доведено доцільність впровадження модульної тяги для виконання вантажних перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.104-011

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314035 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Павленко А. П. 
К оценке технико-экономических показателей эксплуатируемых, вновь создаваемых и закупаемых электровозов / А. П. Павленко, Д. Ю. Шаповалов // Залізн. трансп. України. - 2012. - № 3/4. - С. 38-44. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Предложен новый подход к оценке любых интересуемых технико-экономических показателей или других технических и эксплуатационных характеристик электровозов, основанный на использовании современных энергоинформационных технологий. Представлены значения важнейших технико-экономических показателей эксплуатируемых и закупаемых отечественных и зарубежных грузовых электровозов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.104 + У9(4УКР)372.0-73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мошенцев Ю. Л. 
Возможности регулирования температур теплоносителей в альтернативной системе охлаждения дизельных двигателей магистральных тепловозов / Ю. Л. Мошенцев, А. А. Гогоренко, Д. С. Минчев, А. В. Нагорный, Ю. С. Максимов // Авиац.-косм. техника и технология. - 2012. - № 10. - С. 92-97. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Представлены количественные возможности регулирования температур теплоносителей в малорасходной системе охлаждения дизельных двигателей магистральных тепловозов. Установлена возможность поддержания в малорасходной системе охлаждения рациональных температур воды и масла при обеспечении подогрева наддувочного воздуха на режимах частичных нагрузок двигателя и в условиях низких температур окружающей среды. Потенциальные возможности регулирования рассматриваемой системы оцениваются на основе получения максимально возможных (но не выше допустимых) температур воды, масла и наддувочного воздуха на данных режимах работы двигателя, характеризующихся низким значением степени повышения давления наддувочного воздуха.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.104-042.06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гогоренко О. А. 
Вдосконалення систем охолодження дизельних двигунів магістральних тепловозів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / О. А. Гогоренко; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2012. - 20 c. - укp.

Розроблено спосіб створення маловитратних схем систем охолодження для дизельних двигунів магістральних тепловозів. На основі способу розроблено схеми з ймовірно високими параметрами для двигуна типу і 16ЧН 26/26. Розроблено спосіб порівняння різних схем систем охолодження, що дозволяє провести зіставлення схем за рівних умов у досягнутих межах оптимізації кожної зі схем. Створено робочий проект системи охолодження для тепловозного двигуна типу 16ЧН 26/26 потужністю 2 950 кВт. Система дозволяє забезпечити температуру повітря в ресивері двигуна 48 °С за роботи двигуна на номінальній потужності і за температури навколишнього середовища 40 °С. Використання нової системи охолодження дозволяє знизити питому витрату палива на номінальному режимі роботи двигуна за температури навколишнього середовища 40 °С на 2,9 г/(кВт?год), зменшити викиди оксидів азоту за цих умов на 7,1 %.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.104-041.406

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390899 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мямлин С. В. 
Совершенствование конструкций ходовых частей локомотивов / С. В. Мямлин, Л. А. Недужая // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2013. - № 5. - С. 124-136. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Для определения динамических качеств магистральных грузовых локомотивов, которые характеризуют их безопасное движение по прямолинейным и криволинейным участкам пути во всем диапазоне эксплуатационных скоростей, необходим целый комплекс исследований, который включает в себя выбор расчетной схемы, разработку соответствующей математической модели пространственных колебаний локомотива, составление компьютерной программы вычислений, проведение теоретических, а потом и экспериментальных исследований новых конструкций. Исследования математического моделирования проводятся с помощью метода численного интегрирования динамической нагруженности магистрального локомотива с использованием программного комплекса "Dynamics of Rail Vehicles" ("DYNRAIL"). Результаты исследований совершенствования конструкций ходовых частей локомотивов показали, что создание современного локомотива требует от конструкторов и ученых реализации научных и технических решений, обеспечивающих повышение конструкционной скорости с одновременным улучшением тяговых, тормозных и динамических качеств; простоту и надежность конструкции, особенно ходовой части, позволяющей снизить расходы на обслуживание и ремонт. Актуальным при совершенствовании конструкций подвижного состава является обобщение теоретических, научно-методических, экспериментальных исследований, направленных на дальнейшее улучшение ходовых частей магистральных локомотивов перспективных конструкций. Рассмотренные усовершенствования конструктивных особенностей элементов ходовых частей некоторых типов современных магистральных локомотивов, обеспечивающие необходимые динамические показатели движения экипажа, имеют практическую ценность, могут быть использованы в дальнейших разработках.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.104-046.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шидловський Р. М. 
Сучасний стан надійності елементів механічної частини вантажних електровозів / Р. М. Шидловський, М. О. Баб'як, В. В. Артемчук // Електрифікація трансп.. - 2016. - Вип. 12. - С. 92-97. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто причини постановок електровозів на позапланові ремонти по Львівській залізниці, причини зношування вузлів механічної частини електровозів, конструктивні особливості та особливості кінематичної схеми колискового підвішування електровозів. Розроблені рекомендації щодо підвищення експлуатаційних характеристик та надійності механічної частини електровозів серій ВЛ10, ВЛ11М, ВЛ80.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.104-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100718 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського