Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=О235.2$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 163
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
| | | | |
1. |
Теплоенергетичні установки та екологія на залізничному транспорті : Зб. наук. пр. Вип. 32 / ред.: Ю. В. Соболєв; Харк. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 1998. - 115 с. - рус.Розглянуті питання теорії робочих процесів, конструювання, виробництва та експлуатації теплоенергетичних транспортних та стаціонарних установок залізничного транспорту. Наведено результати розрахунково-експериментальних досліджень, спрямованих на поліпшення паливної економічності, покращання екологічних показників, підвищення надійності та довговічності, використання альтернативних палив. Індекс рубрикатора НБУВ: О15я54 + О235.2-041я54
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69921 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Корепанов С. Ю. Смазочные свойства обводненного масла М14Bsub2/sub / С. Ю. Корепанов // Вестн. Харьк. гос. автомоб.-дор. техн. ун-та. - 1999. - Вып. 10. - С. 42-44. - Библиогр.: 5 назв. - рус. Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Головко В. Ф. Енергетичне обладнання рухомого складу залізниць : Навч. посіб. / В. Ф. Головко. - Х. : ЧП вид-во "Нове слово", 2003. - 256 c. - укp.Розглянуто будову та принцип дії енергетичного обладнання рухомого складу залізниць, до якого відносяться двигуни внутрішнього згоряння. Охарактеризовано всі типи двигунів, які експлуатуються на залізницях України та СНД (10Д100, 11Д45, Д49, 211Д-2, К-461), а також нові типи, встановлені на тяговому рухомому складі залізниць України (Д80, 6ДН12/2х12). Наведено розрахунки основних найбільш тепло та механічно навантажених деталей та вузлів двигунів. Рассмотрены строение и принципы действия энергетического оборудования подвижного состава железных дорог, к которому относятся двигатели внутреннего сгорания. Охарактеризованы все типы двигателей, эксплуатирующиеся на железных дорогах Украины и СНГ (10Д100, 11Д45, Д49, 211Д-2, К-461), а также новые типы, установленные на тяговом подвижном составе железных дорог Украины (Д80, 6ДН12/2х12). Приведены расчеты основных наиболее тепло и механически нагруженных деталей и узлов двигателей. Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА648376 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Вестник науки и техники. Вып. 2 - 3(21 - 22) / ред.: А. П. Марченко; Нац. техн. ун-т "Харьк. политехн. ин-т". - Х., 2005. - 86 с. - рус.Приведены результаты исследований показателей топливной экономичности и токсичности отработавших газов дизеля в процессе работы на водотопливной эмульсии. Рассмотрены вопросы моделирования процесса образования NO в дизеле, работающем на биотопливе. Изучено влияние уровня форсирования рабочего процесса и материала направляющей втулки на изменение зазора в паре "клапан - направляющая втулка тепловозного дизеля Д80". Представлена экспериментальная оценка эффективности локального воздушного охлаждения головки цилиндров быстроходного дизеля с учётом энергетических затрат. Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70284 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Маслиев В. Г. Динамика тепловозов с устройствами, уменьшающими износ бандажей колес : монография / В. Г. Маслиев; Нац. техн. ун-т "Харьк. политехн. ин-т". - Х., 2008. - 287 c. - Библиогр.: 261 назв. - рус.Освещены проблемы динамики движения тепловозов, оборудованных устройствами, уменьшающими износ гребней и поверхностей качения бандажей колёс, в частности, сбалансированным по воздуху пневматическим рессорным подвешиванием и механизмами для радиальной установки колёсных пар в кривых участках пути. Определены исходные предпосылки для составления математических моделей (систем дифференциальных уравнений) движения тепловоза по рельсовому пути. Приведены результаты исследования влияния конструкции пути и режимов движения на показатели "эталонного" тепловоза. Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-015
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА701693 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Коссов Е. Е. Совершенствование режимов работы силовых энергетических систем тепловозов : Моногр. / Е. Е. Коссов, Е. Н. Шапран, В. В. Фурман; Восточноукр. нац. ун-т им. В.Даля. - Луганск, 2006. - 280 c. - Библиогр.: с. 270-275 - рус.Рассмотрена проблема преобразования энергии дизеля в механическую энергию тяги с помощью электрической передачи. Исследованы статические и переходные характеристики тепловозных дизелей, а также их приспособляемость к эксплуатационным режимам работы на рельсовом транспорте. Освещены вопросы, касающиеся выбора критериев оптимизации характеристик высокофорсированных дизелей, законов управления частотой вращения коленчатого вала и нагрузкой дизель-генератора. Представлены методики расчета показателей работы энергетической системы тепловозов в нестационарных режимах работы. Приведены образцы численного моделирования процессов в дизель-генераторе и электропередаче, выбора конструкции и настройки агрегатов, а также примеры микропроцессорных систем автоматического регулирования энергетических систем тепловозов. Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4-016
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА676630 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Барский В. А. Тягово-инверторный блок маневрового тепловоза [Електронний ресурс] / В. А. Барский, В. А. Иванов, Г. И. Яровой // Електромашинобуд. та електрообладн.. - 2006. - Вип. 66. - С. 258-259. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/Проведены испытания макета электропередачи переменно-переменного тока с автономным инвертором напряжения и квазивекторной системой управления асинхронным электродвигателем. Testing of mock-up electricity transmission of AC-AC current shunting diesel locomotive with voltage inverter and quasi field oriented system of control of AC-motor. Індекс рубрикатора НБУВ: О235.203-042
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
8. |
Мандрыка О. Р. Тяговое электрооборудование для железнодорожного транспорта завода "Электротяжмаш" [Електронний ресурс] / О. Р. Мандрыка, В. А. Иванов, С. А. Гривин // Електромашинобуд. та електрообладн.. - 2006. - Вип. 66. - С. 254-255. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/Подан краткий обзор развития тягового электрооборудования тепловозов, в создании которого непосредственное участие принимали специалисты государственного предприятия завод "Электротяжмаш". The brief review of development of a traction electric equipment of diesel locomotives in which creation experts of the state enterprise factory " Electrotyazhmash" took part is given. Індекс рубрикатора НБУВ: О235.22-042
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
9. |
Никоненко Д. В. Электропередача маневрового тепловоза ТЭМ-103 с электрическим тормозом [Електронний ресурс] / Д. В. Никоненко, Г. И. Яровой // Електромашинобуд. та електрообладн.. - 2006. - Вип. 66. - С. 153-154. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/Первый украинский маневровый тепловоз ТЭМ-103 должен стать базой для создания серии новых тепловозов различной мощности, призванных прийти на смену морально и физически устаревшим маневровым тепловозам типа ТГМ2, ТЭМ2 и ЧМЭ3. The first Ukrainian shunting diesel locomotive TEM-103 has to become a base for designing and producing of the series of new diesel locomotives of various powers. These locomotives have to change such out-of-date shunting diesel locomotives as TGM2, TEM2 and CME3. Індекс рубрикатора НБУВ: О235.203-042
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
10. |
Зайончковський В. М. Загальна будова, теплові розрахунки енергетичних установок і питання технології виготовлення екіпажної частини тепловозів / В. М. Зайончковський, В. Г. Маслієв, Д. І. Якунін; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2008. - 196 c. - Бібліогр.: с. 194. - укp.Розглянуто конструкції та характеристики сучасних вітчизняних і закордонних тепловозів, зокрема, 2ТЕ116, 2ТЕ10У, 3ТЕ10У, 2ТЕ121, 2ТЕ126, ТЕ136, ТЕ127, ТЕМ2, ТЕП60, ТЕП70, ТЕП75, ТЕМ7, ТЕП150, ТЕМ103, а також BLUE TIGER фірми ADtranz і тепловозів фірми Кестрел (Великобританія). Викладено методики теплового розрахунку дизеля та турбіни, описано технологічні процеси виготовлення екіпажної частини тепловоза, зокрема, вузлового збирання колісної пари, механічної обробки різанням, остаточної збірки та контролю рами візка. Рассмотрены конструкции и характеристики современных отечественных и зарубежных тепловозов, в частности, 2ТЭ116, 2ТЭ10У, 3ТЭ10У, 2ТЭ121, 2ТЭ126, ТЭ136, ТЭ127, ТЭМ2, ТЭП60, ТЭП70, ТЭП75, ТЭМ7, ТЭП150, ТЭМ103, а также BLUE TIGER фирмы ADtranz и тепловозов фирмы Кестрел (Великобритания). Приведены методики теплового расчета дизеля и турбины, описаны технологические процессы изготовления экипажной части тепловоза, в частности, узловой сборки колесной пары, механической обработки резаньем, остаточной сборки и контроля рамы коляски. Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС46598 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
11. |
Заславский Е. Г. Влияние магнитной асимметрии якоря генератора на работу подшипников дизельгенератора / Е. Г. Заславский, А. А. Лукьянов // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2002. - № 4. - С. 83-86. - Библиогр.: 4 назв. - рус.Описано и исследовано редкое явление для генераторов постоянного тока - появление подшипниковых токов в валопроводе тепловозного дизельгенератора. Определены причины возникновения подшипниковых токов, их величина и критерии допустимой величины электродвижущей силы, не приводящей к эрозионному разрушению подшипников. Ключ. слова: подшипник, подшипниковый ток, разрушение, магнитная асимметрия Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4-01
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
12. |
Дробаха В. І. Шляхи зменшення витрат дизельного палива на тягу / В. І. Дробаха // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 1. - С. 28-30. - Библиогр.: 4 назв. - укp.Проаналізовано сучасні методи контролю витрат дизельного палива тепловозами. Описано нову систему контролю наявності та витрат дизельного палива (БІС-Р), надано результати її дослідної експлуатації. Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-082-325
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
13. |
Ивашутин В. М. Определение износа втулок цилиндров дизеля 10Д100 / В. М. Ивашутин // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 2. - С. 31-34. - Библиогр.: 4 назв. - рус. Ключ. слова: тепловозные дизели, обкаточные испытания, втулки цилиндров, износ, случайные величины, закон распределения, асимметрия, экцесс, коэффициент корреляции, расчеты, Украина Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
14. |
Аксьонова С. І. Виявлення дефектів у трубках холодильників дизелів тепловозів вихоровострумовим методом / С. І. Аксьонова, А. П. Любченко, В. М. Учанін, В. Ю. Меланчук, Б. В. Тихомиров, С. І. Яворович // Фіз.-хім. механіка матеріалів. - 2005. - 41, № 3. - С. 109-111. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Описан динамический вихретоковый дефектоскоп для контроля тонкостенных латунных трубок с вращением вихретокового преобразователя вокруг них. Показано, что вихретоковый метод выявляет наибольшее число дефектных трубок по сравнении с визуальным и методом гидравлических испытаний. Его производительность в 8 - 10 раз больше, нежели других методов. Он позволяет оценивать глубины дефектов и, соответственно, степень их опасности по амплитуде сигнала вихретокового дефектоскопа. Показана возможность установления оптимального браковочного критерия и соответствующего уровня срабатывания порогового устройства дефектоскопа. Отбраковка трубок с дефектами больше заданой глубины позволяет уменьшить количество перебракованных трубок. Вихретоковый динамический дефектоскоп типа ЛЕОТЕСТ ВД-5Д внедрен в технологический процесс серийного производства тепловозов. Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.406
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29109 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
15. |
Сергієнко М. І. Середньоексплуатаційна витрата палива тепловозними двигунами та її оцінка / М. І. Сергієнко, С. А. Єрощенков, А. О. Каграманян // Залізн. трансп. України. - 2008. - № 2. - С. 9-10. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Запропоновано об'єктивний показник паливної економічності тепловозних двигунів, що враховує всі складові експлуатаційного процесу. Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-082-325
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
16. |
Остапчук В. Н. К вопросу задиростойкости и износостойкости прецизионных деталей топливной аппаратуры тепловозных дизелей с антифрикционным фторсодержащим покрытием / В. Н. Остапчук, В. Н. Рыжих, А. Я. Мовшович // Вопр. проектирования и пр-ва конструкций летат. аппаратов. - 2008. - Вып. 4. - С. 14-18. - Библиогр.: 2 назв. - рус.Приведены результаты испытаний плунжерных пар тепловозных дизелей на задиро- и износостойкость. Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-082.1/9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69605 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
17. |
Шпаковский В. В. Результаты длительных ресурсных испытаний серийного дизеля тепловоза ЧМЭ-3 / В. В. Шпаковский // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 45. - С. 75-78. - Библиогр.: 2 назв. - рус.Приведены результаты 14-летних исследований ресурса серийного дизеля тепловоза ЧМЭ-3 и, в частности, ресурса деталей, лимитирующих срок службы дизеля - гильз цилиндров, верхних канавок поршневых колец и цилиндрической части поршней. За время эксплуатации с ноября 1989 г. по 13.10.2008 г. дизель наработал 137 718 моточасов и три раза производилась замена цилиндро-поршневых групп. Первая замена произошла после наработки 36 232, вторая - после 54 974, третья - после 46 512 моточасов. Установлено, что ресурс цилиндро-поршневой группы серийного дизеля тепловоза ЧМЭ-3 находится в пределах 36 - 55 тыс моточасов. Оценен ресурс маневровых тепловозов, эксплуатирующихся в Украине в настоящее время. Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4-07
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
18. |
Бухтіяров І. Ю. Асинхронний мотор-вентилятор з широким діапазоном робочого ковзання для тепловозів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.09.01 / І. Ю. Бухтіяров; Донец. держ. техн. ун-т. - Донецьк, 2000. - 19 c. - укp.Створено асинхронний регульований мотор-вентилятор із широким діапазоном робочого ковзання для охолоджуючого пристрою дизеля тепловозу для зниження витрат енергії на привід вентиляторів охолоджуючого пристрою та підвищення надійності дизеля тепловоза. Існуючі системи плавного регулювання повітря: з поворотними лопатями, частотне регулювання мотор-вентиляторів, а також двошвидкісний електропривід вентиляторів не відповідають вимогам надійності, технологічності, вартісним показникам. Запропоновано плавний фазовий спосіб регулювання, який у 3,7 рази економічніший, ніж серійний релейний спосіб. Частота обертання мотор-вентилятора регулюється зміною напруги на обмотці статора фазовим способом за допомогою тиристорного перетворювача напруги. Встановлено, що обмотка ротора складається з мідних стрижнів і феромагнітних короткозамкнених кілець. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4-01
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА309656 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
19. |
Матяш В. О. Вдосконалення методики організації та визначення дислокації пунктів комплексного діагностування магістральних тепловозів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.07 / В. О. Матяш; Харк. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2000. - 19 c. - укp.Дисертацію присвячено питанням підвищення ефективності експлуатації магістральних тепловозів шляхом вдосконалення технології їх обслуговування та ремонту з діагностуванням. Виконано розробки типових сполучень додаткових робіт на ділянках технічного обслуговування (ТО-3) та поточного ремонту (ПР-1) магістральних тепловозів із діагностуванням. Проведено моделювання раціональної організації робіт на ділянках ТО і ПР тепловозів та отримано залежності програми обслуговувань і ремонтів від впливу експлуатаційних факторів. Розроблено методику та проведено розрахунки щодо визначення дислокації пунктів комплексного діагностування (ПКД), а також технічні вимоги з метою створення й оснащення ПКД магістральних тепловозів. Визначено основні параметри функціонування ПКД. Наведено приклади практичної реалізації результатів досліджень щодо організації роботи ПКД і оснащення його стаціонарними і пересувними засобами. Запропоновано методику оцінки економічної ефективності з визначенням прогнозованих термінів окупності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-08-6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА308480 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
20. |
Боровик М. В. Вдосконалення технології виробництва маслотних виливків поршневих кілець з високоміцного чавуну для дизельних двигунів тепловозів : Автореф. дис... канд. техн. наук / М. В. Боровик; НАН України. Фіз.-технол. ін-т металів та сплавів. - К., 2006. - 16 c. - укp.Досліджено проблему покращення техніко-економічних показників і стабілізації якості чавуну з кулястим графітом у литих заготівках (маслотах) поршневих кілець за відцентрового лиття у кокіль шляхом, насамперед, використання раціональних режимів модифікування, оптимізації хімічного складу металу та скорочення термічної обробки виливків. Досліджено ефективність використання сфероїдизувальних модифікаторів у вигляді лігатур (сплавів на основі кремнію, заліза, міді, нікелю) та брикетів (запресованих сумішей матеріалів дрібних фракцій). Випробовано спосіб графітизувальної обробки розплаву чавуну в ливарній формі у процесі її обертання. Вивчено фізико-механічні властивості комплексно легованого чавуну та рекомендовано його оптимальний хімічний склад для поршневих кілець. Проведено виробничі випробування розроблених технологічних рішень і зроблено оцінку їх ефективності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-061/-069
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА345599 Пошук видання у каталогах НБУВ
| | |
|
|