Нестеренко В. І. Поліпшення динамічних показників пасажирського тепловоза шляхом вибору раціональних характеристик силових зв'язків в екіпажі : Автореф. дис... канд. техн. наук / В. І. Нестеренко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 23 c. - укp.
Вперше встановлено залежність між поперечною буксовою жорсткістю та параметрами кінетостатики екіпажа з урахуванням поперечної жорсткості зв'язків з колісними парами та сил тертя в буксових підшипниках. Удосконалено метод прогнозування динамічних якостей екіпажа на базі системного аналізу теоретично-експериментальних досліджень та математичного моделювання з урахуванням трибомеханічних і силових характеристик ходових частин, уточнених за допомогою імітаційного моделювання. Вперше одержано залежність оптимального коефіцієнта відносного демпфірування з урахуванням рівності пружньої та розсіюваної енергій. Здійснено теоретично-експериментальне прогнозування ресурсу роботи гумово-металевої опори залежно від профілю рейкової колії та швидкості руху. Вперше одержано залежність кута перекосу вісі колісної пари з урахуванням поздовжнього переміщення її коліс від швидкості руху.