Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>U=О244.32$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 49
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мироненко В. О. 
Експлуатаційні випробування вібраційної очищувальної машини / В. О. Мироненко, Є. В. Романович // Підвищ. ефективності технології та техніки для викон. вантаж.-розвантажув., буд. і колійн. робіт на залізн. трансп. / Харк. держ. акад. залізн. трансп. - 1999. - Вип. 36. - С. 105-109. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено результати експлуатаційних випробувань накладної вібромашини для очищення піввагонів від залишків сипучих вантажів. Доведено адекватність розробленої раніше математичної моделі коливального процесу на практиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж67348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Данович В. Д. 
Оценка влияния состояния тележки модели 18-100 на износ в паре "колесо - рельс" / В. Д. Данович, А. Г. Рейдемейстер // Транспорт: Зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 1. - С. 135-141. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Перекіс колісних пар, при якому візок у плані приймає форму трапеції, перебільшуючий 2 мрад, та різниця діаметрів коліс на одній колісній парі більше 2 мм призводять до найбільш помітного росту інтенсивності зносу гребенів коліс. Інші недосконалості візків впливають на знос не так суттєво. Результати одержано шляхом математичного моделювання руху вантажного вагону.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дьомін Ю. В. 
Про динамічні показники піввагонів з модернізованим ресорним підвішуванням / Ю. В. Дьомін, В. О. Івченко, М. А. Грічаний, О. В. Шатунов // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 1. - С. 37-39. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наведено результати ходових динамічних випробувань піввагонів на модернізованих візках серії ДК. Показано доцільність впровадження для вантажних вагонів дворежимного підвішування з самоустановлюваними клинами гасителів коливань.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Блохина А. С. 
Анализ состояния и баланса парка полувагонов на 2006 - 2010 годы / А. С. Блохина // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 2. - С. 62-63. - рус.

На основании данных Комплексной программы обновления подвижного состава железнодорожного транспорта Украины проанализированы состояние и баланс парка полувагонов на 2006 - 2010 гг.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Блохин Е. П. 
Устойчивость движения четырехосных полувагонов с колесами разного типа профиля и разной степени износа / Е. П. Блохин, М. Л. Коротенко, Р. Б. Грановский, И. В. Клименко, С. А. Кострица, Н. Я. Гаркави, Е. Ф. Федоров // Залізн. трансп. України. - 2008. - № 2. - С. 18-21. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Приведены результаты экспериментального исследования трех вагонов с различными профилями новых и изношенных колес.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-015

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ушкалов В. Ф. 
Оценка влияния параметров диагональных связей между боковыми рамами перспективной тележки на показатели динамических качеств полувагона нового поколения / В. Ф. Ушкалов, Т. Ф. Мокрий, И. Ю. Малышева, И. А. Мащенко // Техн. механика. - 2009. - № 2. - С. 3-10. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Определены рациональные значения жесткости диагональных связей между боковыми рамами перспективной тележки для улучшения динамических качеств экипажа и снижения износа колес.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-046.5

Шифр НБУВ: Ж16745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Візняк Р. І. 
Визначення характеристик міцності кузова піввагона при вивантаженні сипучих вантажів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.07 / Р. І. Візняк; Укр. держ. акад. залізнич. трансп. - Х., 2003. - 20 c. - укp.

Проаналізовано існуючі технології та технічні засоби розвантаження сипучих вантажів з піввагонів з урахуванням нанесення пошкоджень, що взагалі негативно впливає на міцність елементів конструкції кузовів і збільшує відрахування та відновлення пошкоджених деталей та вузлів. З метою підвищення рівня збереження піввагонів під час виконання розвантажувальних робіт, а також їх експлуатаційної надійності запропоновано використання принципово нових вагоноперекидачів підвісного типу. Доцільність та ефективність застосування методу вивантаження з піввагонів сипучих вантажів за допомогою цих технічних засобів замість грейферних захватів обгрунтовано результатами теоретичних і експериментальних досліджень, а також підтверджено економічними розрахунками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-021.1 + О284.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326986 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Романович Є. В. 
Удосконалення технічних засобів для очищення піввагонів від залишків сипучих вантажів : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Є. В. Романович; Харк. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 1999. - 17 c. - укp.

Аналіз існуючих типів очищувальних пристроїв, який довів, що найбільш ефективними виявляються навісні вібраційні очищувальні пристрої бокової дії. Виконано дослідження впливу місця встановлення віброочищувального пристрою на піввагон, ковзання кузова вагона надресорними балками візків, коливань кришок розвантажувальних люків на ефективність очищення піввагона від залишків вантажів. Розроблено відповідні математичні моделі коливального процесу кузова вагона у разі бокового віброочищення й експериментально доведено їх вірогідність. Запропоновано нову методику визначення основних параметрів віброочищувальних пристроїв із можливістю аналітичної перевірки міцності піввагона. На основі теоретичних і експериментальних досліджень розроблено нову конструкцію навісного віброочищувального пристрою бокової дії.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-082.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Фомін О. В. 
Удосконалення конструкції залізничних піввагонів з метою зниження матеріалоємності : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / О. В. Фомін; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2010. - 20 c. - укp.

Науково обгрунтовано перспективні напрями вдосконалення конструкції піввагонів вітчизняного виробництва. Запропоновано формалізоване описання конструкції сучасних піввагонів на базі використання принципів ієрархічності та декомпозиції. Розроблено метод визначення структури матеріалоємності піввагонів на підставі блочно-ієрархічного описання конструкції. Сформульовано задачу оптимізаційного проектування конструктивних елементів піввагонів за критерієм мінімальної матеріалоємності. Розроблено розрахунково-експериментальний метод визначення резервів зниження матеріалоємності елементів конструкції піввагонів. Обгрунтовано варіант вдосконалення конструкції піввагонів моделі 12-9745 виробництва ДП"Укрспецвагон". Запропоновано нові патентозахищені конструкції залізничних піввагонів. Показано, що впровадження даних технічних рішень суттєво зменшить матеріалоємність та покращить технологічність виготовлення вітчизняних піввагонів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378039 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Романович Є. В. 
Аналіз сучасних засобів очищення піввагонів від залишків насипних вантажів / Є. В. Романович, Є. В. Повороженко // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2010. - № 5/3. - С. 11-14. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто конструкції найпоширеніших машин для механізації очищення піввагонів від залишків насипних вантажів. Виконано аналіз їх переваг і недоліків. На базі проведеного аналізу запропоновано конструкцію нової вібраційної очисної машини.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-082.053

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ушкалов В. Ф. 
Исследование влияния остаточных деформаций упругих блоков боковых скользунов постоянного контакта на устойчивость движения и динамические качества полувагона с комплексно модернизированными тележками / В. Ф. Ушкалов, Т. Ф. Мокрий, И. Ю. Малышева, И. В. Рухлов, С. С. Пасичник // Техн. механика. - 2009. - № 3. - С. 16-25. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Проведен анализ влияния остаточных деформаций упругих блоков RB-27 в скользунах ISB-12C на устойчивость движения и динамические качества полувагонов с комплексно модернизированными тележками. Показано, что минимальная высота упругих блоков 97 мм может быть снижена до 94 мм, что существенно продлит их ресурс.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мороз В. І. 
Оптимізаційне проектування конструкції стіни торцевої піввагону моделі 12-9745 за критерієм мінімальної матеріалоємності / В. І. Мороз, О. В. Братченко, О. В. Фомін // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2010. - № 3/9. - С. 7-10. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Представлено особливості та результати оптимізаційного проектування елементів конструкції стіни торцевої піввагонів моделі 12-9745 за критерієм мінімальної матеріалоємності.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ушкалов В. Ф. 
Сравнительный анализ динамических показателей полувагонов нового поколения с нагрузкой от оси на рельсы 245 кН при использовании разных типов тележек / В. Ф. Ушкалов, Т. Ф. Мокрий, И. Ю. Малышева, И. А. Мащенко, Л. С. Заславский, А. А. Радзиховский, П. Вайк // Техн. механика. - 2009. - № 3. - С. 26-30. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

По результатам теоретических исследований динамических качеств полувагонов нового поколения с увеличенной до 245 кН нагрузкой на ось дана оценка эффективности их эксплуатации с тележками новых конструкций на железных дорогах колеи 1520 мм.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бурлуцький О. В. 
Особливості методу визначення динамічного навантаження кузова напіввагону / О. В. Бурлуцький // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 4/7. - С. 47-50. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Наведено особливості запропонованого методу поетапного динамічного розрахунку на міцність кузова напіввагона з метою визначення динамічної завантаженості, розроблених на підставі використання модального аналізу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Фомін О. В. 
Оптимізаційне проектування елементів кузовів залізничних напіввагонів та організація їх виробництва : монографія / О. В. Фомін; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Донецьк : ДонІЗТ УкрДАЗТ, 2013. - 251 c. - Бібліогр.: с. 233-242 - укp.

Розглянуто перспективні тенденції розвитку конструкцій кузова напіввагону (КНВ). Описано процедури постановки на виробництво вантажних вагонів і впровадження різних профілів в якості складових елементів їх несучих систем. Викладено метод зниження матеріалоємності конструкцій КНВ і новий підхід до визначення максимально-можливих під час заданих експлуатаційних умов показників і параметрів їх кузовів. Розроблено допоміжні матеріали з визначення оптимальних характеристик перспективних для вагонобудування профілів. Наведено довідкові матеріали, які будуть корисними за проектування їх кузовів та організації виробництва напіввагонів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-044

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА767399 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Фомін О. В. 
Математичні моделі зміни основних показників базових несучих елементів кузовів напіввагонів / О. В. Фомін, О. А. Логвіненко, Р. Ю. Дьомін, В. В. Фомін, Г. П. Бородай, О. В. Бурлуцький // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 5/6. - С. 95-104. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Визначені та наведені математичні моделі/закономірності, які описують зміну основних показників (моментів опору та матеріалоємності) базових несучих профілів кузовів напіввагонів доцільно використовувати у разі: уточнення початкової міцності кузова, побудови і оцінювання несучої здатності та надійності їх елементів в експлуатації з урахуванням корозійного зносу. Також їх можна використовувати під час проведення робіт з підсилення окремих ділянок елементів (наприклад підсилення шляхом приварювання поздовжньої накладки на вертикальні стійки стін бокових у місцях їх з'єднання з нижнім обв'язуванням) що надасть змогу підвищити ефективність та точність таких робіт. Розглянуті несучі профілі є базовими і в інших конструкціях кузовів вантажних вагонів, тому одержані результати можна використовувати і під час проектування/експертного оцінювання несучих систем та інших типів вантажних вагонів. З урахуванням сучасних можливостей обчислювальної техніки та перспективних напрямків розвитку науково-дослідної та інженерної практики доцільно в подальшому провести роботи з автоматизації процедур визначення несучої здатності базових елементів та конструкції кузова вагону в цілому. Розроблена послідовність дій під час визначення математичних моделей є універсальною і тому може бути представлена у вигляді алгоритму, який у подальшому доцільно розглядати як частину загального алгоритму процедури дослідження несучої здатності кузовів напіввагонів/вантажних вагонів. Запропонований та представлений підхід до дослідження несучої здатності елементів металокаркасів можливо та доцільно використовувати у разі проведення відповідних робіт у інших галузях машинобудування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Фомін О. В. 
Дослідження дефектів та пошкоджень несучих систем залізничних напіввагонів : монографія / О. В. Фомін; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - Київ : ДЕТУТ, 2014. - 299 c. - Бібліогр.: с. 283-293 - укp.

Досліджено принципи дії основних факторів, які впливають на міцність та надійність кузовів напіввагонів. Розглянуто ключові поняття та визначення теорії надійності. Запропоновано метод оцінювання показників надійності складових елементів кузовів сучасних напіввагонів із урахуванням цензурування вибірки на основі даних експлуатації. Здійснено комплексний аналіз особливостей виникнення дефектів у несучих елементах напіввагонів на етапах їх виробництва та експлуатації. Розкрито природу руйнування елементів конструкцій сучасних напіввагонів. Зроблено огляд основних підходів у теорії руйнування матеріалів. Досліджено критерії утворення тріщин і особливості руйнування несучих конструкцій вагонів у разі циклічних навантажень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-044

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Фомін О. В. 
Особливості методики визначення втомної довговічності напіввагону з урахуванням експлуатаційних ушкоджень / О. В. Фомін, О. В. Бурлуцький // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2013. - № 2/7. - С. 12-16. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Наведено особливості та результати використання запропонованої методики розрахунку втомної довговічності кузова напіввагону з урахуванням накопичених ушкоджень за весь термін експлуатації, розробленої на основі використання корегованої лінійної гіпотези підсумовування пошкоджень. Наведена методика надає змогу підвищити точність оцінки ресурсу кузовів напіввагонів на стадії проектування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Письменный Е. А. 
Исследование динамических характеристик вагонов хопперов на перспективных тележках / Е. А. Письменный // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2014. - № 2/3. - С. 45-50. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Исследованы динамические качества вагона хоппера с тележками модели 18-1711 при его движении по прямолинейным участкам пути и криволинейным участкам пути. В качестве возмущений заданы геометрические неровности пути в вертикальной и горизонтальной поперечной плоскостях. Выполнено сравнение динамических показателей вагона хоппера с тележками модели 18-1711 и вагона хоппера с тележками модели 18-100.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Фомін О. В. 
Визначення оптимальних геометричних параметрів стін торцевих напіввагонів / О. В. Фомін, Д. А. Іванченко // Вестн. ХНАДУ. - 2013. - Вып. 60. - С. 72-76. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Підтверджено можливість та доцільність використання програми MathCAD під час визначення оптимальних геометричних параметрів складових елементів несучих систем вантажних вагонів, базуючись на узагальнених математичних моделях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського