Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=О299.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Раковська Н. Х. 
Рейковий шлях пересування промислового транспорту з жорсткістю підстави, що змінюється / Н. Х. Раковська // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2009. - Вип. 1. - С. 143-147. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено розрахунки й аналіз безбалансирного багатовісного агрегату, навантаженого постійним зовнішнім навантаженням, для випадку, коли жорсткість пружної вінклерової підстави залишалася постійною, а також локально мінялася посередині довжини багатовісного агрегату. Показано, що для розглянутого варіанта навантаження багатовісного агрегату можливе створення безбалансирної конструкції, здатної забезпечувати рівномірне навантаження на колеса.


Індекс рубрикатора НБУВ: О299.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Парунакян В. Е. 
Розвиток теорії і методів підвищення ефективності системи технічного утримання залізничних колій промислових підприємств : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.22.12 / В. Е. Парунакян; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2004. - 35 c. - укp.

Запропоновано концепцію, методи та моделі, які дають змогу оптимізувати параметри технічної, технологічної, організаційної та керуючої функцій і структуру системи технічного утримання (СТУ) залізничних колій як підсистеми виробничо-транспортних систем (ВПС) підприємства, а також забезпечити їх готовність з мінімальними витратами. Досліджено закономірності деградації та розроблено методи й моделі керуючих дій з метою підтримки працездатності залізничних колій. Установлено технологічні параметри комплексної механізації колійних робіт, розроблено методи оцінки технічного рівня, вибору типу та формування комплексів колійних машин. Досліджено та запропоновано метод і моделі оперативного планування та керування ремонтом колій за умов діючого виробництва. Розроблено концепцію комп'ютеризації керування СТУ залізничних колій підприємств, які передбачають створення "АСУ-колія".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О299.1-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вернигора Р. В. 
Проблемы функционирования железнодорожных подъездных путей Украины в современных условиях / Р. В. Вернигора // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 4/3. - С. 64-68. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Проанализированы проблемы в работе подъездных путей промышленных предприятий Украины в современных условиях. Рассмотрены возможные пути совершенствования взаимодействия промышленного и магистрального железнодорожного транспорта.


Індекс рубрикатора НБУВ: О299.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Даренский А. Н. 
Исследование изменений натяжения клеммных и закладных болтов скрепления КБ в процессе эксплуатации путей промышленного транспорта / А. Н. Даренский // Системи оброб. інформації. - 2013. - Вип. 2. - С. 30-32. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

На основе наблюдений за работой промежуточных скреплений КБ в условиях промышленных железных дорого установлены зависимости изменений уровня натяжения клеммных и закладных болтов в процессе эксплуатации пути.


Індекс рубрикатора НБУВ: О299.1-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського