Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О33-048.9$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Кубата В. Г. 
Аналіз структури коду в електронних протиугінних системах автомобіля / В. Г. Кубата, Г. С. Сєріков, В. Я. Фролов // Вестн. ХНАДУ. - 2015. - Вып. 68. - С. 138-143. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Показано принципи кодування і декодування сигналів управління з брелока електронної протиугінної системи автомобіля. Розроблено вимірювальний комплекс для зняття характеристик кодованого сигналу брелока. Надано структуру коду після обробки програмою Еxel, яка знімається з мікросхеми шифратора і демонструється на цифровому електронному осцилографі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-048.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Petrov L. M. 
Physico-mathematical model of motor vehicle of divided weight with unifying energetic element = Фізико-математична модель автомобільного транспортного засобу розділеної ваги з поєднуючим енергетичним елементом / L. M. Petrov, T. M. Borisenko, O. V. Lysyi // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2015. - Вип. 3. - С. 35-40. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

Тягово-зчіпні властивості мають велике значення для забезпечення робочого процесу автомобільного транспортного засобу. При забезпеченні тягово-зчіпних властивостей збільшується середня швидкість переміщення мобільного енергетичного засобу, підвищується значення енерговитрат на виконання робочого процесу, а витрати на експлуатацію зменшуються. Забезпечення реалізації тягово-зчіпних властивостей здійснює трансмісія мобільного енергетичного засобу. Мета роботи - удосконалення технології передачі крутного моменту від двигуна до колісних рушіїв шляхом створення нової конструкції трансмісії автомобільного транспортного засобу розділеної ваги. У якості механічної системи розглядався автомобільний транспортний засіб розділеної ваги, у якому поєднуючий енергетичний елемент здійснює обертальний рух відносно рами. Показано, що момент, який створює обертальний рух, залежить від модуля та напрямку абсолютних швидкостей повороту поєднуючого енергетичного елементу. Вперше запропонована технологія та конструкція трансмісії автомобіля, який відрізняється від попередніх конструкцій значним спрощенням передачі крутного моменту від двигуна до ведучих коліс при підвищеному значенні коефіцієнту корисної дії.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-048.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гришин В. С. 
Методы обнаружения и предотвращения потенциальных разрушений нагруженных изделий / В. С. Гришин, А. В. Мельничук // Систем. технології. - 2018. - № 1. - С. 174-178. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

В исследовании были рассмотрены методы сокращения материальных ресурсов и временных затрат путем рационализации предварительно-подготовительного анализа тягово-сцепных устройств (фаркопов) в условиях современного производства. Описан рекомендуемый метод моделирования деталей и сборок, а также симуляцию их нагружения. Это включает в себя простой в использовании метод моделирования геометрии фаркопа, сварных швов и болтов, а также определение допустимых напряжений в плоских листовых деталях, вблизи сгибов листового металла, сварных швов и болтов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-048.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Aravindaraj E. 
Design and analysis of connecting tie rod assembly for automotive application = Конструкція та аналіз вузлів з'єднувальних тяг для застосування в автомобілебудуванні / E. Aravindaraj, L. Natrayan, M. S. Santhosh, M. S. Kumar // J. of Engineering Sciences. - 2018. - 5, № 2. - С. D15-D20. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Кінцева тяга є однією з найпростіших частин рульового механізму, що має безпосереднє і найважливіше значення з точки зору безпеки руху. Кінцевий штифт використовується для того, щоб колеса були вирівняні. Це забезпечує регулювання, щоб колесо вирівнялось, і воно не знімається як на внутрішніх, так і на зовнішніх краях. Отже, функціонування гальмівного важеля має вирішальне значення для керування, а також для підвіски автомобіля. Сьогоднішній світ є конкурентоспроможним. Ринок вимагає передових технологій за більш низькою ціною. Це відображається у виборі дешевших технологій. Отже, кожна галузь визначається для рентабельного продукту за більш низькою ціною і в межах мінімального періоду часу на момент продажу. Це створює великий тиск на інженерів, які постійно прагнуть розробляти більш ефективні продукти за більш низькою ціною. Робота зосереджена на функціонуванні стяжок. Узагалі існують з'єднання із перевантаженням. Робота зосереджена на модифікацію традиційної конструкції тяги. Наведено аналіз причин завантаження існуючої та модифікованої конструкцій за допомогою програмного забезпечення ANSYS. Цей підхід грунтується на дослідженні навантажень і деформацій кожного компонента для високих експлуатаційних умов навантаження.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-048.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101239 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лаврінець К. Г. 
Нові можливості захисту автомобіля від викрадення / К. Г. Лаврінець, Ю. П. Сирумля, В. В. Дмитренко, К. О. Кісельова // Наук. зап. Укр. н.-д. ін-ту зв'язку. - 2020. - № 3. - С. 25-31. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуті питання, пов'язані з удосконаленням систем охорони рухомого майна (автомобілів) громадян на основі новітніх інтелектуальних технологій телекомунікаційних систем. Згідно рекомендаціям МСЕ все більше поширення набувають цифрові технології майбутнього на базі 4G/5G . Вони властиві стрімкому розвитку телекомунікацій в різних галузях, в тому числі і в розробці сучасних автомобільних охоронних систем. Автомобіль, як об'єкт охорони, являє собою складний комплекс, в якому присутні найсучасніші механічні, електронні та електронно-механічні пристрої, призначені для його захисту. Класифікувати охоронні пристрої можна наступним чином: механічні засоби (Mult-lock, Beer-lock, Construct та інші); електронні (автосигналізації, протиугінні пристрої, блокатори ланцюгів керування відповідними пристроями та агрегатами та інше); електронно-механічні (Hood-lock, Construct та інше).


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-048.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73337 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського