Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=О33-082.029$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Абрамов Ю. А. 
Поиск области запрета при моделировании маршрута в условиях гористого бездорожья / Ю. А. Абрамов, А. А. Тарасенко // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 45. - С. 44-46. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Получена модель области запрета при движении автосредства в условиях гористого бездорожья по критерию устойчивости автосредства на поверхности рельефа. Модель может найти применение при создании навигационной системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.029

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нефедов Л. И. 
Модели и методы управления чрезвычайными природными ситуациями на магистральных автомобильных дорогах : монография / Л. И. Нефедов, Н. Ю. Филь, Ю. Л. Губин, Е. М. Мельниченко; МОНМС Украины, Харьк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Х., 2011. - 136 c. - Библиогр.: 131 назв - рус.

Рассмотрены проблемы системного анализа задач управления чрезвычайными природными ситуациями (ЧПС) на магистральных автомобильных дорогах (МАД). Сформулирована общая постановка задачи управления ЧПС на МАД. Предложена декомпозиция общей задачи на частные: мониторинга, предупреждения и ликвидации последствий ЧПС на МАД. Разработаны их математические модели. Даны примеры идентификации последствий оползней на МАД и оценки возможных планов ликвидации их последствий.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.12-082.033 + О33-082.029

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746697 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ковалишин В. В. 
Швидкісні режими руху автомобіля у гірських умовах з урахуванням психофізіологічних особливостей водія : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / В. В. Ковалишин; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. - Х., 2013. - 24 c. - укp.

Визначено закономірності впливу психофізіологічних особливостей водія на швидкісні режими руху автомобіля за гірських умов. Проаналізовано останні результати дослідження психофізіологічних особливостей водія і показники його діяльності. Вивчено основні методи дослідження впливу функціонального стану водія на час його реакції та безпечну дистанцію. Визначено закономірності зміни часу простої та складної реакції водія за лабораторних і реальних умов. Досліджено зміни часу реакції водія залежно від його функціонального стану. Визначено вплив часу реакції водія на безпечну швидкість руху автомобіля за малих відстаней видимості. Досліджено швидкісні режими руху автомобіля за гірських умов з урахуванням функціонального стану водія.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.029 + Ю941.2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396580 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сараєв О. В. 
Момент небезпеки для руху водія в умовах недостатньої видимості з урахуванням оцінки гальмівної ефективності автомобіля / О. В. Сараєв // Автомоб. трансп.. - 2014. - Вып. 34. - С. 87-92. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто обставини дорожньо-транспортної пригоди, коли наїзд на пішохода стався за умов недостатньої видимості, й експерт шляхом розрахунку повинен встановити момент небезпеки для руху водія. Цей процес ускладнюється, якщо автомобіль був обладнаний антиблокувальною системою гальм та не залишив слідів гальмування на дорожньому покритті. У такому випадку відсутня чітка експертна методика дослідження. Розробку такої методики покладено в основу даної наукової роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.029

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Guo Quanmin 
Car anti-blooming method based on visible and infrared image fusion / Guo Quanmin, Li Xiaoling // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2015. - № 4. - С. 115-121. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Purpose. To improve the safety performance at the night driving, this paper researches new car anti-blooming method. Methodology. According to the characteristics of the color space transformation, the YUV and IHS algorithms were used to dispose visible light image and infrared image, and extract visible light image luminance component and infrared image information by wavelet transform to obtain the new luminance component. Then, the disposed image undergone inverse transformation and fusion disposing to gain new image, and give the detail calculation and disposing function. Findings. The results of the car headlights image gathering at night and image processing show that the visible light and infrared image fusion processing algorithms can eliminate anti-blooming phenomenon and retain the image details, which can effectively weaken the anti-blooming effect. Originality. The color space transform and wavelet fusion algorithm, IHS and wavelet transform fusion algorithm can better improve the image spectral distortion of car headlights at night, at the same time, YUV transform and wavelet transform fusion algorithm can obtain better edge information. This method is a new technology in the car research field. Practical value. The proposed algorithm can be applied to automobile safe driving, and has a high application value.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.029 + О33-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бойків М. В. 
Безпечні режими руху транспортних засобів в умовах засліплення / М. В. Бойків // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 838. - С. 109-114. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто результати дослідження тривалості адаптації зору водія за умов засліплення та його вплив на безпечні режими руху у щільних транспортних потоках. Визначено, що вирішальним чинником для водія під час руху у темну пору доби є його функціональний стан, який впливає на роботу зорового аналізатора щодо адаптації і відновлення зору за умов засліплення. Встановлено, що залежно від тривалості засліплення водія, швидкість руху засліпленого автомобіля та наступного, що рухається за ним, необхідно знизити до 30 % і більше, якщо є більшою початкова швидкість транспортного потоку. Визначено, що навіть незначне засліплення водія призводить до нерівномірності руху всього транспортного потоку.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.029

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бойків М. В. 
Безпечна дистанція руху автомобілів у транспортних потоках з урахуванням функціонального стану водія / М. В. Бойків, Р. А. Марій // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2017. - № 866. - С. 116-120. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено дистанцію безпеки на автомобільних дорогах залежно від рівня завантаження дороги рухом. Встановлено, що у частково зв'язаному потоці автомобілів із зменшенням дистанції безпеки швидкість руху стрімко знижується. Виявлено, що під час руху в міських умовах, де спостерігається висока щільність транспортного потоку, інтенсивність руху та перерозподіл її у просторі, дотримання дистанції безпеки водіями за таких умов помітно позначається на їх функціональному стані.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.029 + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Krasnousova O. Yu. 
Probabilistic method of acceptance control of the fifth-level automatic driving system under nonhomogeneous operating conditions = Імовірнісний метод приймального контролю системи автоматичного водіння автомобіля п'ятого рівня при неоднорідних умовах експлуатації / O. Yu. Krasnousova // Electronics and Control Systems. - 2020. - № 3. - С. 18-21. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

Розглянуто задачу приймального контролю системи автоматичного водіння автомобіля п'ятого рівня при використанні неоднорідних вибірок і при допуску однієї відмови в сумарній вибірці. Показано, що при використанні різних умов експлуатації та випробувань, що поділяються на нормальні і складні умови, необхідний обсяг випробувань при допуску однієї відмови в сумарній неоднорідній вибірці можна визначити, виходячи з біномінальної схеми випробувань Бернуллі (яка була введена для випробувань в однорідних умовах, при використанні однорідної вибірки). При цьому немає необхідності визначати ймовірність зустрічальності умов, значення парціальних ймовірностей успіху, не перевіряються їх роздільні гіпотези. Показано, що використання біноміальної схеми випробувань Бернуллі дозволяє мінімізувати необхідний сумарний обсяг випробувань і при неоднорідних умовах експлуатації, забезпечуючи необхідний рівень надійності прийнятих рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.029

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
9.

Рабінович Е. Х. 
Оцінка ухилу дороги методом точок однакових швидкостей / Е. Х. Рабінович, І. В. Грицук, М. Х. Буравцев, М. В. Володарець, В. Ю. Рижова, В. О. Зуєв // Вісн. Криворіз. нац. ун-ту : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 54. - С. 8-16. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Мета роботи - вирішення актуального завдання підвищення ефективності оцінювання дорожніх умов експлуатації транспортного засобу (ЕТЗ) в частині визначення ухилу дороги за рахунок розробки методу точок однакових швидкостей (ТОШ), що полягає у записі діаграм проїзду автомобіля накатом у двох протилежних напрямках та підбору таких точок, у яких модуль швидкості в обох напрямках однаковий. Для вирішення цього завдання використані положення теорії експлуатації автомобіля, методи обробки випадкових процесів і математичної статистики, а також аналіз літературних і патентних джерел, наукове узагальнення раніше виконаних досліджень. Запропоновано новий метод оперативного оцінювання дорожніх умов ЕТЗ в частині визначення ухилу дороги. В основу методу покладено вимірювання параметрів руху ТЗ накатом вперед, потім зворотного руху його через ту ж точку і з однаковою швидкістю та подальшому розрахуванні необхідних параметрів дороги/автомобіля в частині визначення ухилу дороги. При цьому досягається необхідна точність значень градієнта, отриманих після необхідної кількості прогонів. Таким чином, з'явилася можливість раціонального застосування простих технічних засобів для визначення і оцінювання дорожніх умов ЕТЗ в частині ухилу дороги. Результати і точність практичного керування процесом оцінювання дорожніх умов ЕТЗ в частині визначення ухилу дороги та подальшому розрахуванні необхідних параметрів дороги/автомобіля, а саме якості складових компонентів реалізації представленого методу. Запропоновано теоретичні положення методу ТОШ, сформовані детальні рекомендації щодо вимірювання та обробки результатів, що покращують якість експериментального оцінювання дорожніх умов ЕТЗ в частині визначення ухилу дороги. Показано, що при оцінюванні продольних профілів дороги результати визначення градієнта мало залежать від вітрового навантаження (коливання від середнього до 1 %) і від правильності оцінки опору автомобіля (коливання до 2 %). Різниця градієнта за методом ТОШ з іншими методами становить близько 1 ппм на гладкій дорозі, близько 2 ппм на більш крутій дорозі з локальними пошкодженнями тротуару.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.029

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72501 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
10.

Melnyk Yu. V. 
Driver behavior recognition based on neural networks theory = Розпізнавання поведінки водія на основі теорії нейронних мереж / Yu. V. Melnyk, S. I. Otrokh, O. V. Sarafannikov, Yu. V. Lebid // Electronics and Control Systems. - 2023. - № 1. - С. 44-48. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

У роботі розглянуто проблему поведінки водія за кермом. Відволікання водія може призвести до серйозних аварій, що загрожують життю людей та громадському майну у всьому світі. Вирішення проблеми запобігання небезпечній поведінці водія за кермом надасть змогу зменшити ризики потрапляння у дорожньо-транспортні пригоди в майбутньому. Таким чином, є потреба у розумному транспортному засобі, який буде підтримувати функціонал з розпізнавання поведінки водія. Розглянуто можливий варіант вирішення проблеми з використанням штучної нейронної мережі для автоматичного розпізнавання поведінки водія на реальному наборі даних поведінки водія. Одержано високу точність та ефективність розпізнавання розробленої моделі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.029 + Ю941.195-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського