![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=О33-083.266$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Юрченко А. Н. Автомобильные шины (требования, эксплуатация, износ) : Моногр. / А. Н. Юрченко. - Х. : С.А.М., 2003. - 116 c. - Библиогр.: с. 113-115 - рус.Рассмотрены требования к шинам, а также их условия эксплуатации и конструктивные особенности. Приведены параметры ходовой части автомобиля, которые влияют на эксплуатационные свойства автомобилей и износ шин. Рассмотрены виды ускоренного износа и повреждений шин, приведены рекомедации по устранению их преждевременных износов. Індекс рубрикатора НБУВ: О33-083.266
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА643760 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Бедюх О. Оптимізація базового модуля електроімпульсної установки для деструкції зношених автомобільних шин / О. Бедюх, Ю. Косинський // Вісн. Київ. нац. ун-ту. Сер. Радіофізика та електроніка. - 2008. - № 11. - С. 9-12. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Проаналізовано роботу окремого модуля електроімпульсної установки; визначено шляхи щодо підвищення його ефективності. Наведено порівняльні результати випробувань двох конструкцій модулів. Індекс рубрикатора НБУВ: О33-083.266-5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28079/рад.фіз.Ел. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Ващенко Ю. М. Науково-технічні основи розробки еластомерних композиційних матеріалів для ресурсозберігаючих технологій : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.17.06 / Ю. М. Ващенко; ДВНЗ "Укр. держ. хім.-технолог. ун-т". - Д., 2011. - 40 c. - укp.Проаналізвано науково-технічну та патентно-ліцензійну літератури з питань ресурсозбереження в гумовій промисловості та показано, що актуальними є вдосконалення технологій відновлення зношених шин і процесів використання продуктів перероблення амортизованих гумових виробів із застосуванням еластомерних композиційних матеріалів з активними добавками. Досліджено особливості структурно-хімічних перетворень еластомерної матриці у присутності аліфатичних амінів, кремнієорганічних сполук і модифікуючих систем на їх основі. Винайдено критерії підбору компонентів модифікуючих систем, які забезпечують перерозподіл компонентів у еластомерній матриці та їх вихід на міжфазні поверхні, підвищують термодинамічну сумісність компонентів і забезпечують високий рівень взаємодії на межах розділу фаз. Розроблено основи створення еластомерних матеріалів, які забезпечують високоефективний відновлювальний ремонт зношених шин, а також принципи створення модифікуюче-регенеруючих композитів для оброблення поверхні подрібненого вулканізату, які дозволяють значно підвищити ефективність використання останнього у складі еластомерних матеріалів різного призначення. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Л728-3 + О33-083.266
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА382461 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Шаптала М. В. Экспериментально-теоретическое исследование нагрева сверхкрупногабаритной шины при вулканизации / М. В. Шаптала, Ф. Д. Аронович // Техн. теплофізика та пром. теплоенергетика. - 2010. - Вип. 2. - С. 198-208. - Библиогр.: 12 назв. - рус.Приведены результаты экспериментальных замеров температур во время вулканизации сверхкрупногабаритной шины размера 33.00-51. Выполнено сравнение расчетных и экспериментальных данных. В основу расчета положено трехмерное уравнение теплопроводности, которое решается методом конечных элементов и позволяет учесть особенности сложной многослойной конструкции покрышки. К конструктивным особенностям отнесена сложная геометрия рисунка протектора, которая формирует область приложения граничных условий на наружной поверхности шины. Это обстоятельство играет важную роль в распределении температур по толщине шины и расположении труднопрогреваемой зоны покрышки. Эта зона является определяющей для разработки режима вулканизации. Результаты расчетов удовлетворительно согласуются с экспериментом. Індекс рубрикатора НБУВ: О33-083.266
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73741 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|