Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=О355.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Ємець Б. В. 
Покращення показників техніко-експлуатаційних властивостей транспортних засобів з газогенераторними установками : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.02 / Б. В. Ємець; Нац. трансп. ун-т. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Розроблено способи покращання показників тягово-швидкісних властивостей транспортних засобів з газогенераторними установками (ТЗ з ГУ). Запропоновано модель нестаціонарного процесу теплопередачі в систему ГУ - двигун - ТЗ, перевірено її адекватність. Виконано порівняльний аналіз основних показників тягово-швидкісних властивостей ТЗ з ГУ відносно базового ТЗ. Розроблено практичні рекомендації щодо поліпшення тягово-швидкісних властивостей ТЗ з ГУ. Експериментально перевірено тягово-швидкісні властивості автомобіля ГАЗ-53-12 з ГУ на стенді СТК - 2М та за дорожніх умов. Зіставлено одержані результати з якостями базового бензинового автомобіля. Доведено можливість ефективної експлуатації ГУ автомобілів і тракторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О355.2-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360992 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Криворот А. І. 
Поліпшення тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності транспортних засобів, що працюють на газогенераторному паливі : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / А. І. Криворот; Національний транспортний університет. - Київ, 2020. - 20 c. - укp.

Вирішено науково-практичну задачу поліпшення тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності транспортних засобів, двигуни яких працюють на газогенераторному паливі. Розглянуто питання щодо переведення двигунів внутрішнього згоряння (як стаціонарних, гак і транспортних) на генераторні гази, що дасть змогу значно зменшити забруднення атмосфери відпрацьованими газами (менші викиди і безпечніший їх склад). Досліджено та встановлено, що кількість отриманого газу в газогенераторах, його питомий вихід, компонентний склад та теплота згоряння безпосередньо пов'язані із видом вхідної сировини. Обґрунтовано використання деревини як біомаси для генерації горючого газу у газогенератор з низхідним потоком. Визначено показники роботи двигунів на бензині та генераторному газі та обґрунтовано можливі напрями підвищення показників тягово-швидкісних властивостей автомобілів, що працюють на ГГП. Визначено раціональні передаточні відношення трансмісії автомобілів, що працюють на ГГП. Показано, що кращі значення показників тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності досягаються за умови, що передаточні відношеннкоробки передач визначені за методикою A. A. Токарева. При цьому збереження трансмісії автобуса без змін значно погіршує як показники тягово-швидкісних властивостей, так і паливної економічності. Надано рекомендації щодо поліпшення тягово-швидкісних властивостей автомобілів, що працюють на газогенераторному паливі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-018 + О355.2-014

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА446133 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського