Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (93)Журнали та продовжувані видання (262)
Пошуковий запит: (<.>U=О41$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 80
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Синиця Р. В. 
Експериментально-теоретичне обґрунтування використання гідротехнічних огороджувальних споруд неповного вертикального профілю : монографія / Р. В. Синиця, В. С. Осадчий, К. І. Анісімов; Одеська державна академія будівництва та архітектури. - Одеса : ОДАБА, 2023. - 164 c. - Бібліогр.: с. 129-145 - укp.

Висвітлено дослідження питань з визначення величин гасіння стоячих хвиль, а також хвиль, що руйнуються при переливі їх через верхню будову конструкцій огороджувальних гідротехнічних споруд неповного вертикального профілю. Сформульовано задачу, яка належить до категорії плоских задач гідродинаміки та обумовлює вибір відповідного методу вирішення. Обґрунтовано зменшення відміток надводних будівель огороджувальних споруд, що є актуальним для інженерної практики. Описано хвильові навантаження на огороджувальні споруди, вплив хвиль на огороджувальні споруди вертикального типу. Визначено призначення позначки надводної будови огороджувальних споруд, виокремлено вплив стоячих хвиль на споруди вертикального профілю та вплив прибійних і хвиль, що руйнуються на споруди вертикального профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: О411-045 + Н778.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА863478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Моделювання гідротехнічних споруд у сейсмічних регіонах України : монографія / Д. І. Безушко, В. С. Дорофєєв, К. В. Єгупов, В. К. Єгупов; Одеський національний морський університет. - Одеса : Юридична література, 2023. - 127 c. - Бібліогр.: с. 119-125 - укp.

Розглянуто метод скінченних елементів та фізична нелінійність ґрунтової основи. Проаналізовано пошкодження причальних споруд під час сильних землетрусів на Філіппінах у 1990 році, в Ізраїлі у 1995 році, в США у 1989 і 1993 роках, в Японії у 1983 та 1993 роках та інші. Спираючись на аналіз руйнувань причинних споруд естакадного типу під час землетрусів названі основні причини руйнувань. На основі аналізу руйнувань шпунтових стінок під час землетрусів систематизовано та згруповано види відмов для складання ймовірнісної моделі руйнування причалів. Виконано детальний аналіз чинних нормативних документів, щодо проектування портів у сейсмічних районах. Розглянуто побудову розрахункових акселерограм відповідно до Державних будівельних норм України. На підставі аналізу можна зробити висновок про необхідність розробки рекомендацій, щодо застосування моделі споруд для забезпечення надійності під час експлуатації та моделей ґрунту для використання в розрахунках будівель та споруд методом скінченних елементів у сейсмічно небезпечних районах України. Це дасть змогу підвищити ефективність та довговічність експлуатації причальних споруд. Розглянуто метод скінченних елементів та моделі ґрунту для розрахунків на сейсмічні впливи та визначення стійкості схилу. Надано рекомендації щодо використання моделей деформування ґрунту основи пд час розрахунків методом скінченних елементів. Виконано цілий ряд розрахунків надійності причалів та аналізу напружено-деформованого стану під час дії екстремальних значень навантажень. Наведено: метод розрахунку ймовірності аварії причалу при вертикальному стохастичному навантаженні; визначення ризику від сейсмічних впливів на споруд у портах; імовірність безвідмовної роботи конструкцій причальних споруд типу "заанкерований больверк" під час перевищення проектних значень сейсмічних навантажень. Проаналізовано дію сейсмічних впливів на напружено-деформований стан причалів. Визначено вплив характеристик ґрунту засипки та збільшення навантаження від складування контейнерів на напружено-деформований стан конструкції. Описані цунамі Чорноморського узбережжя України та визначенні навантаження на причальну споруду від дії вітру на портальний кран.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н778.43 + О413-045.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА867523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гаврилов О. В. 
Міжнародне регулювання запобігання забруднення морського середовища : монографія : Галузь знань 27 - Транспорт, Спец. 271 - Річковий та морський транспорт / О. В. Гаврилов, О. І. Сагайдак, О. М. Шумило; Одеський національний морський університет. - Одеса : КУПРІЄНКО СВ, 2021. - 400 с.a-рис. - Бібліогр.: с. 389-399 - укp.

Розглянуто нормативно-правову базу міжнародного співробітництва в галузі охорони морського середовища. Визначено практичну реалізацію заходів щодо охорони та запобігання забруднення Світового океану. Здійснено аналіз міжнародних документів, які регламентують контроль за охороною морського середовища. Висвітлено глобальні проблеми антропогенного впливу людини на природу. Викладено вимоги МАРПОЛ, міжнародної Конвенції контролю суднових баластних вод й осадів та управління ними 2004 р. та інших Конвенцій щодо запобігання забруднення морського середовища як нафтою та нафтопродуктами, сміттям, так і іншими шкідливими та небезпечними речовинами, які перевозяться на суднах або утворюються у процесі їх експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О413-082 я82 + Х916.414.021 я82 + Д221,8 я82

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА854108 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Терещенко Л. М. 
Фізичне та математичне моделювання хвилегасячої камери з верхньою частиною у вигляді проникної набережної / Л. М. Терещенко, В. В. Хомицький, В. О. Ткаченко, І. А. Нікітін, А. Г. Харченко, Л. П. Абрамова, І. А. Хижа, І. Б. Кудибин // Журн. обчислюв. та приклад. математики. - 2021. - № 1. - С. 193-199. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено результати математичного та фізичного моделювання взаємодії хвиль із хвилегасною камерою на циліндричних опорах і верхньою частиною у вигляді проникної набережної. На основі дифракційної моделі проведено математичне моделювання рефракції та трансформації хвиль біля споруди. За наявності споруди трансформація хвиль супроводжується явищами руйнування хвиль на краях споруди і частковим відбиттям залишкових хвиль від стінок захисного фронту. Явища відбиття викликають зміни висот хвиль уздовж фронту споруди. Наведено результати експериментальних даних, які показали, що споруда за такої конструкції є стійкою до дії хвиль, великих розмивів грунту не спостерігалось.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н777 + О411-045.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Зінченко С. Г. 
Методологічні основи оптимального технічного використання функціональних систем морських портів шляхом контролінгу якості їх експлуатації : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.20 / С. Г. Зінченко; Державний університет інфраструктури та технологій. - Київ, 2021. - 40 c. - укp.

Розглянуто науково-прикладну проблему оптимального технічного використання функціональних систем морських портів шляхом контролінгу якості їх експлуатації. Вперше розроблено наукові основи оцінки ефективностей процесів та об'єктів функціональних систем морських портів у їх матеріальних потоках, що забезпечує стабілізацію і подальший розвиток даних систем у різноманітних умовах експлуатації за рахунок зниження витрат. Підготовлено модель експлуатації засобів морського транспорту з розбивкою потоків на блоки модулів (виробництво - транспорт - споживання вантажів) і модуль-потоки (навантаження, складування, зберігання, вивантаження, перевезення вантажів різним транспортом), що відрізняється можливістю виявити в них закономірності функціонування і раціональні параметри та дозволяє потім здійснити композицію і поєднання цих потоків на основі багатокритеріального аналізу. Вперше розроблено метод зниження витрат функціональних систем морських портів, що забезпечує організацію її ефективної роботи з метою раціоналізації навантаження, перевезення та вивантаження різних вантажів при різноманітних варіантах перевезень за рахунок оптимального розподілу витрат. Удосконалено методологічні основи контролінгу, аналізу та синтезу, які враховують зниження витрат процесів, пов'язаних із функціональними системами морських портів, що дозволяє підвищити її результативність за рахунок оптимізації і більш точного визначення оціночних критеріїв. Удосконалено концепцію надійності функціональних систем морських портів, що відрізняється порівнянням різних варіантів експлуатації об'єктів даної системи та дозволяє одночасно оцінювати і детально прогнозувати витрати за допомогою багатокритеріальної оцінки. Розвинуто метод дослідження функціональних систем морських портів, що відрізняється порівнянням матеріальних, логістичних й інших потоків (енергетичний, технологічний, соціальний, інформаційний тощо) та дозволяє оцінити ефективність експлуатації засобів транспорту на основі системного аналізу. Набув подальшого розвитку метод трендового моделювання потоків вантажів, які проходять через функціональну систему морського порту, що надає можливість визначити оптимальні значення допусків при експлуатації даної системи та є основою для подальшого прогнозного аналізу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О413.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449743 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кириллова О. В. 
Транспортні системи і технології: проблеми функціонування і розвитку портів : монографія. Т. 6 / О. В. Кириллова, В. М. Пітерська, О. Р. Магамадов, Д. М. Решетков, Т. С. Корнієць, О. І. Кічкіна, А. О. Мурадьян, І. В. Раскевич, О. М. Коробкова, В. Ю. Кириллова, Н. Г. Шпак, В. І. Тихонін, Б. В. Шурін, В. Л. Ромах, Н. Л. Павлова, М. Є. Перепічко, А. К. Смаркалова, І. М. Іванова, В. М. Боцанюк; Одеський національний морський університет, Навчально-науковий інститут морського бізнесу. - Одеса, 2021. - 159 c. - (Транспортні системи і технології; Т. 6). - Бібліогр.: с. 144-158 - укp.

Досліджено еволюцію методологічних засад, математизації, автоматизації внутрішньопортового оперативного управління; механізми, принципи, характер і наслідки впливу цифровізації на розвиток морських портів. Здійснено прогноз розвитку цих процесів. Охарактеризовано інтелектуальні методи управління та імітаційну модель керування процесами обробки автотранспорту на морському зерновому терміналі. Подано інформацію про стейкхолдери концесійного проєкту в порту, області його цілей та модель управління цільовими показниками. Розкрито вплив управління надійністю парка перевантажувального обладнання на якість послуг портового оператора. Досліджено спроможність портів щодо надійності сервісу при створенні потужностей у складі їх інфраструктури та суперструктури. Розкрито параметри та принципи побудови керованої технології при узгодженні взаємодіючих підсистем: технічної, технологічної та управлінської. Розглянуто форми металопродукції при пакетизації, особливості їх врахування при забезпеченні раціонального завантаження транспортних засобів та інтенсивності їхньої обробки. Висвітлено питання максимального територіального зближення портів і промислового виробництва. Вивчено досвід функціонування індустріальних парків. Розкрито концепції побудови проєктно-оріентованої системи управління. Охарактеризовано механізм регулювання митної брокерської діяльності, структуру митних органів, порядок оформлення та сплати митних платежів, особливості функціонування інспекційних компаній на ринку зерна.


Індекс рубрикатора НБУВ: О413.1 + О484 + У537.461.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: В357640/6 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
7.

Маньковська Р. 
Північно-Кримський канал: історія та екологічні наслідки будівництва / Р. Маньковська // Краєзнавство. - 2021. - № 3/4. - С. 40-54. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглянуто історію будівництва Північно-Кримського каналу, який започаткував стрімкий соціально-економічний розвиток Кримського півострова. На основі історичних фактів переконливо доводиться роль України в докорінних перетвореннях в Криму, в задоволенні потреб його мешканців питною водою, забезпеченні розвитку промислового та сільськогосподарського виробництва, перетворенні півострова на курортну здравницю. Однак зведення штучної іригаційної системи мало негативні наслідки в екологічному, соціально-економічному та історико-культурному аспектах, які і до сьогодні впливають на суспільство і природу України. Наголошено на суттєвих змінах природної гідрогеологічної обстановки на території Нижньодніпровської дельтової рівнини, проблемах розвантаження підземних вод у бік моря. Важкі наслідки радянської гігантоманії понесла третя за величиною ріка в Європі - Дніпро, яка перетворилася на каскад водосховищ, викликає занепокоєння стан екосистеми Чорного моря. Нині антропогенний вплив та нераціональне природокористування на Півдні України та Криму негативно позначилися на довкіллі та відбиваються на стані здоров'я населення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О411.124

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Галинич В. І. 
Автоматичне дугове наплавлення робочих шляхів підйомно-опускних воріт Канівського судноплавного шлюзу / В. І. Галинич, В. М. Тагановський, Г. В. Кузьменко // Автомат. зварювання. - 2020. - № 11. - С. 32-35. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено результати розробки та впровадження технології автоматичного дугового наплавлення вертикальних закладних частин судноплавних шлюзів без їх демонтажу на прикладі ремонту рейок робочих шляхів підйомно-опускних воріт Канівського судноплавного шлюзу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О411-082.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Синиця Р. В. 
Експериментально-теоретичне обґрунтування використання гідротехнічних огороджувальних споруд неповного вертикального профілю : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 / Р. В. Синиця; Одеська державна академія будівництва та архітектури. - Одеса, 2020. - 20 c. - укp.

Досліджено процес гасіння висот стоячих хвиль та хвиль, що руйнуються конструкціями огороджувальних гідротехнічних споруд неповного вертикального профілю (далі – КОГСНВП). Вивчено та розвинуто теоретичні основи, створено практичні методи визначення величини гасіння стоячих хвиль і хвиль, що руйнуються КОГСНВП. Використано методи оптимального планування експериментів і застосування багатофакторного математичного моделювання властивостей гасіння хвиль КОГСНВП, при переливі хвиль через верхню будову огороджувальних споруд на акваторію, що захищається. Проведено експериментальні дослідження на фізичних моделях КОГСНВП в лабораторній установці, яка була призначена для визначення величини гасіння хвиль. Отримано результати, для обробки яких використано спеціалізовані і прикладні комп'ютерні програми, обробка емпіричних здійснювалася апробованими методами математичної статистики. Розроблено нові методи призначені для визначення величин гасіння стоячих хвиль, а також хвиль, що руйнуються, КОГСНВП при переливі хвиль через верхні будови на акваторії, що захищаються. Використано результати при розрахунках та проєктуванні ряду об'єктів: розрахункового обґрунтування і проєктування конструкцій гідротехнічних споруд для захисту від затоплення морськими хвилями території заводу за адресом: м. Одеса, вул. Чорноморського Козацтва, 72, розрахункового обґрунтування нового будівництва яхт-клубу з рятувальною станцією, місцями для відпочинку, занять спортом і закладом громадського харчування, розташованим за адресою: м. Одеса, Французький бульвар 1/5, результати досліджень застосовано у навчальному процесі Одеської державної академії будівництва та архітектури.


Індекс рубрикатора НБУВ: О411-045 + Н778.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА446930 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Якушев Д. І. 
Розрахункові моделі конструкцій будівель та споруд при динамічних впливах : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 / Д. І. Якушев; Одеська державна академія будівництва та архітектури. - Одеса, 2020. - 23 c. - укp.

Створено розрахункові моделі та методики визначення несучої здатності будівель та причальних споруд при динамічних впливах. Зазначено, що теоретичні дослідження виконувалися чисельними методами із застосуванням програмного забезпечення, що реалізує метод скінченних елементів (далі – МСЕ) моделювання, експериментальні дослідження проводилися з використанням розробленого комплексу записуючого устаткування. Для теоретичних, експериментальних лабораторних і натурних досліджень, а також обробки отриманих результатів, використовувалися як спеціалізовані, так і прикладні комп'ютерні програми. Розроблено методику експрес-оцінки технічного стану причальних споруд естакадного типу за результатами динамічних випробувань, запропоновано алгоритми розрахунку причальних споруд на сейсмічні впливи за лінійною спектральною методикою з використанням програмних комплексів, що реалізує МСЕ моделювання. Впроваджено - у навчальний процес Одеській державній академії будівництва та архітектури при підготовці спеціалістів та магістрів, у практику будівельних організацій. Результати досліджень використано при розробці державних будівельних норм ДБН В.1.1-12-2014 "Будівництво в сейсмічних район України" та ДБН В.2.1-10: 2018 "Основи і фундаменти будівель та споруд".


Індекс рубрикатора НБУВ: О413-045.1 + Н778.43-022.842

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА446928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Перепичко М. Е. 
Идентификация сущности и основных задач транспортного обеспечения производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк" / М. Е. Перепичко // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 17. - С. 42-47. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Цель работы - установление основных задач транспортного обеспечения производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк". Основной целью транспортного обеспечения производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк" является организация эффективных транспортных связей внутри и между подсистемами "порт", "парк". В исследовании использовались методы системной методологии и методы анализа и синтеза. Установление основных задач транспортного обеспечения производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк" требует, прежде всего, определение сущности транспортного обеспечения в рассматриваемом контексте. Адаптировано понятие "транспортное обеспечение" для производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк". Транспортное обеспечение производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк" представляет собой совокупность подсистем, связанных с транспортировкой грузов, порожденных указанной системой и в пределах данной системы - морская составляющая, автомобильная (железнодорожная) составляющая, портовый терминал. Грузовую базу данной системы формируют потоки сырья, полуфабрикатов и готовой продукции индустриального парка. При этом транспортировки грузов в пределах данной системы "порт - индустриальный парк" является ее связующим подсистемой. Предложена концептуальная модель транспортного обеспечения производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк" представлена в виде системы. В данной системе, связующим звеном между подсистемами и элементами является магистральный транспорт, внутрипортовый транспорт, чье взаимодействие определяется, в том числе, месторасположением подсистем "порт" и "индустриальный парк". Результаты исследования могут быть использованы в качестве идентификации сущности и основных задач транспортного обеспечения производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк" и организация эффективных транспортных связей. Под эффективными транспортными связями в данном случае будем понимать транспортные связи, которые обеспечивают бесперебойное прохождение грузов по данной системе с заданными параметрами (временными, объемными, экономическими и т.п.), которые определяются спецификой производственных процессов индустриального парка и порта.


Індекс рубрикатора НБУВ: О413-048.4 + О480.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
12.

Перепичко М. Е. 
Идентификация сущности и основных задач транспортного обеспечения производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк" / М. Е. Перепичко // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 17. - С. 42-47. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Цель работы - установление основных задач транспортного обеспечения производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк". Основной целью транспортного обеспечения производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк" является организация эффективных транспортных связей внутри и между подсистемами "порт", "парк". В исследовании использовались методы системной методологии и методы анализа и синтеза. Установление основных задач транспортного обеспечения производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк" требует, прежде всего, определение сущности транспортного обеспечения в рассматриваемом контексте. Адаптировано понятие "транспортное обеспечение" для производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк". Транспортное обеспечение производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк" представляет собой совокупность подсистем, связанных с транспортировкой грузов, порожденных указанной системой и в пределах данной системы - морская составляющая, автомобильная (железнодорожная) составляющая, портовый терминал. Грузовую базу данной системы формируют потоки сырья, полуфабрикатов и готовой продукции индустриального парка. При этом транспортировки грузов в пределах данной системы "порт - индустриальный парк" является ее связующим подсистемой. Предложена концептуальная модель транспортного обеспечения производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк" представлена в виде системы. В данной системе, связующим звеном между подсистемами и элементами является магистральный транспорт, внутрипортовый транспорт, чье взаимодействие определяется, в том числе, месторасположением подсистем "порт" и "индустриальный парк". Результаты исследования могут быть использованы в качестве идентификации сущности и основных задач транспортного обеспечения производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк" и организация эффективных транспортных связей. Под эффективными транспортными связями в данном случае будем понимать транспортные связи, которые обеспечивают бесперебойное прохождение грузов по данной системе с заданными параметрами (временными, объемными, экономическими и т.п.), которые определяются спецификой производственных процессов индустриального парка и порта.


Індекс рубрикатора НБУВ: О413-048.4 + О480.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Петросян В. М. 
Визначення експлуатаційних параметрів воднотранспортних споруд типу "больверк" : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / В. М. Петросян; Одеський національний морський університет. - Одеса, 2019. - 23 c. - укp.

Визначено реальні значення технічних параметрів воднотранспортних споруд типу «больверк», які враховуються при експлуатації розглянутих споруд. Зокрема, уточнення погонних значень жорсткісних і геометричних характеристик шпунтових стінок з паль коритного профілю з урахуванням реалізації сил тертя в замкових з'єднаннях шпунтових паль у конкретних інженерно-геологічних умовах дозволяє збільшити точність визначення несучої здатності споруди, підвищити надійність її технічної експлуатації. Виконано повномасштабні натурні й модельні лабораторні експериментальні дослідження взаємодії шпунтових паль у замкових з'єднаннях з урахуванням впливу грунтового і водного середовищ; визначено залежності, що характеризують розвиток сил тертя в замках шпунтових паль у різних умовах. Розроблено методику розрахунків споруд типу «больверк» з урахуванням експериментально виявленої специфіки використання шпунтових паль коритного профілю. Розрахункова модель дозволяє відобразити залежності сил тертя в замкових з'єднаннях шпунтових паль від їх взаємних відносних переміщень. Проведено чисельне моделювання й розрахункове обгрунтування для оцінки напружено-деформованого стану системи «шпунтова стінка - грунтове середовище». Установлений істотний вплив умов силової взаємодії шпунтових паль у замкових з’єднаннях больверку на погонні значення жорсткісних і геометричних характеристик шпунтової стінки з паль коритного профілю. Зокрема, для досліджених типів сталевих прокатних шпунтових паль із замками типу Ларсен і грунтових умов, прийнятих у натурних і лабораторних умовах, а також при чисельному моделюванні, величини реалізованих погонних моменту інерції й моменту опору стінки можуть становити 35-40 % від каталожних значень їх виробників. Розроблено раціональні конструкторсько-технологічні рішення для шпунтових стінок з паль коритного профілю, що дозволяють зменшити взаємні переміщення шпунтових паль у замкових з'єднаннях і підвищити ступінь їх спільної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О413-045.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА441041 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Перепичко М. Е. 
Технологические решения производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк" / М. Е. Перепичко // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 79-85. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Цель работы - анализ основных технологических решений производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк" и предложение варианта наиболее эффективного для данной системы. Проанализированы основные технологические решения производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк". В качестве технологических решений выступают различные варианты возможного технического оснащения контейнерных терминалов подсистемы "порт". Предложен наиболее эффективный вариант технологического решения производственной интеграции системы "порт - индустриальный парк". Под технологическими решениями понимаются в данном случае различные варианты оснащения контейнерных терминалов подсистемы "порт" и подсистемы "индустриальный парк" и их рациональное слияние в единую систему. В исследовании использовались методы системной методологии и методы анализа и синтеза. В результате анализа преимуществ и недостатков различных технологических решений обосновано, что технологические решения с использованием козловых кранов являются наиболее рациональным и эффективным решением производственной интеграции системы "порт - индустриальный парк". Такой вариант предлагается в качестве технологической основы согласования транспортных процессов между подсистемами "парк" и "порт", а предметом дальнейших исследований должно являться согласование данных процессов на уровне параметров, с целью обеспечения бесперебойного функционирования рассматриваемой системы. Впервые, в данном исследовании рассмотрен технологический аспект взаимодействия индустриальных парков и портов. Индустриальные парки, расположенные на территории портов или к ним прилегающим территориям, являются достаточно новым явлением в современной экономике, и следует констатировать факт практического отсутствия научных публикаций, посвященных технологическим аспектам взаимодействия индустриальных парков и портов. Таким образом, если технологические решения в рассматриваемой подсистеме "порт" в достаточной степени рассмотрены в современной научной литературе, то технологическая основа согласования работы индустриального парка и порта (портового терминала) требует своего изучения. Так как базой данного согласования является используемая на портовом терминале технология, то вопрос производственной интеграции системы "порт - индустриальный парк" необходимо рассмотреть с точки зрения анализа основных технологических решений, применяемых в подсистеме "порт". Результаты исследования могут быть использованы в качестве технологического решения производственной интеграции системы "порт - индустриальный парк".


Індекс рубрикатора НБУВ: О413-048 + О480.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Зинченко С. Г. 
Моделирование на многокритериальной основе оценки факторов, обеспечивающих эффективную работу транспортных объектов морского порта / С. Г. Зинченко, О. А. Хлестова, Л. Ф. Хлопецкая // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2018. - Вип. 37. - С. 209-216. - Библиогр.: 16 назв. - рус.

Рассмотрена проблема оценки факторов, обеспечивающих эффективную работу транспортно-технологического комплекса морского порта в современных условиях. Способ оценки факторов основан на формировании и сравнении массива данных обусловленных показателей экономической, экологической, социальной, функциональной и других видов эффективностей систем. Исследованы виды эффективностей работы морских портов Украины и различные их оценочные критерии, построена графическая модель структуризации факторов, демонстрирующая изменения основных показателей работы портов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О413.1 + У9(4УКР)374.610.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254:Техн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Kharitonov Yu. 
Classification of projects on energy supply systems development of port infrastructure facilities = Класифікація проектів розвитку систем енергопостачання об'єктів портової інфраструктури / Yu. Kharitonov, L. Chernova // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2018. - Вип. 1. - С. 85-91. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Враховуючи дійсний стан портової інфраструктури показано, що актуальною проблемою, яка потребує свого розв'язання, є проблема комплексної модернізації та реконструкції об'єктів портової інфраструктури, в тому числі систем енергопостачання. Одним з напрямків розв'язання цієї проблеми - розробка та впровадження в практику формування і реалізації проектів розвитку систем енергопостачання методів і моделей теорії управління проектами. Ефективне управління проектами розвитку систем енергопостачання об'єктів портової інфраструктури являє собою важливу науково-прикладну проблему, розв'язання якої має загальнодержавне значення. Показано, що класифікація проектів надає змогу команді проекту визначати процеси управління, які потребують подальшої розробки та враховувати це під час укладання відповідних договорів на управління проектом. На підставі виконаного дослідження визначено основні класифікаційні ознаки проектів розвитку систем енергопостачання об'єктів портової інфраструктури, що надало змогу розробити їх класифікацію.


Індекс рубрикатора НБУВ: О413-048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
17.

Перепичко М. Е. 
Технологические решения производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк" / М. Е. Перепичко // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 79-85. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Цель работы - анализ основных технологических решений производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк" и предложение варианта наиболее эффективного для данной системы. Проанализированы основные технологические решения производственной интеграции в системе "порт - индустриальный парк". В качестве технологических решений выступают различные варианты возможного технического оснащения контейнерных терминалов подсистемы "порт". Предложен наиболее эффективный вариант технологического решения производственной интеграции системы "порт - индустриальный парк". Под технологическими решениями понимаются в данном случае различные варианты оснащения контейнерных терминалов подсистемы "порт" и подсистемы "индустриальный парк" и их рациональное слияние в единую систему. В исследовании использовались методы системной методологии и методы анализа и синтеза. В результате анализа преимуществ и недостатков различных технологических решений обосновано, что технологические решения с использованием козловых кранов являются наиболее рациональным и эффективным решением производственной интеграции системы "порт - индустриальный парк". Такой вариант предлагается в качестве технологической основы согласования транспортных процессов между подсистемами "парк" и "порт", а предметом дальнейших исследований должно являться согласование данных процессов на уровне параметров, с целью обеспечения бесперебойного функционирования рассматриваемой системы. Впервые, в данном исследовании рассмотрен технологический аспект взаимодействия индустриальных парков и портов. Индустриальные парки, расположенные на территории портов или к ним прилегающим территориям, являются достаточно новым явлением в современной экономике, и следует констатировать факт практического отсутствия научных публикаций, посвященных технологическим аспектам взаимодействия индустриальных парков и портов. Таким образом, если технологические решения в рассматриваемой подсистеме "порт" в достаточной степени рассмотрены в современной научной литературе, то технологическая основа согласования работы индустриального парка и порта (портового терминала) требует своего изучения. Так как базой данного согласования является используемая на портовом терминале технология, то вопрос производственной интеграции системы "порт - индустриальный парк" необходимо рассмотреть с точки зрения анализа основных технологических решений, применяемых в подсистеме "порт". Результаты исследования могут быть использованы в качестве технологического решения производственной интеграции системы "порт - индустриальный парк".


Індекс рубрикатора НБУВ: О413-048 + О480.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Проблеми функціонування і розвитку портів : монографія. Т. 3 / О. В. Кириллова, О. Р. Магамадов, Д. М. Решетков, П. А. Макушев, Т. Є. Корнієць, В. М. Пітерська, І. В. Раскевич, А. О. Мурадьян, В. І. Тихонін, Б. В. Шурін, Н. Г. Шпак, О. М. Коробкова, В. Л. Ромах, М. Є. Перепічко, С. С. Русанова, Н. Л. Павлова, М. О. Малаксіано, В. Ю. Король, А. І. Леонтьєва, Н. Д. Гафель, М. М. Разумкова, Ю. В. Чепальдюк, В. А. Малиновський; ред.: О. В. Кириллова, В. Ю. Король; Одес. нац. мор. ун-т. - Одеса : КУПРІЄНКО СВ, 2018. - 239 c. - Бібліогр.: с. 223-239 - укp.

Викладено результати досліджень щодо сучасних тенденцій функціонування та розвитку портів України, внутрішньопортового управління та взаємодії портів із підприємствами та сервісними організаціями, які спільно організовують і здійснюють процеси перевалки вантажів та обробки рухомого складу суміжних видів транспорту. Обгрунтовано вибір перевантажувальних машин для формування парку механізації портів. Наведено характеристику ролі спеціалізації у формуванні та забезпеченні конкурентоспроможності портів. Розкрито особливості формування регіональних кластерних портових систем. Розроблено методику прийняття управлінських рішень щодо вибору альтернативного використання схем перевезення та перевалки експортних зернових вантажів. Визначено умови стійкості роботи портового терміналу. Розглянуто організаційні умови функціонування митних брокерів в Україні. Проаналізовано існуючу систему організації взаємодії морського та залізничного транспорту на вантажних фронтах портів для обгрунтування передумов удосконалення структури "Єдиного технологічного процесу роботи портів і припортових станцій".


Індекс рубрикатора НБУВ: О413

Рубрики:

Шифр НБУВ: В357640/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Доронін В. В. 
Контекстно-орієнтований підхід в інтелектуальній обробці потоків даних від водомірних постів при русі судна / В. В. Доронін, М. В. Алєйніков, В. М. Алейніков // Наук. вісн. ХДМА. - 2017. - № 2. - С. 27-35. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми, що стосуються підвищення ефективності експлуатації водного транспорту за допомогою автоматизації відображення фактичних глибин на електронній карті шляхом реалізації методів обчислювального інтелекту. Аналіз останніх досліджень та публікацій за темою показав, що даний напрям є малодослідженим у порівнянні з іншими напрямами обробки картографічної інформації. Запропоновано спосіб прискорення циркуляції навігаційних даних на цифровій моделі карти, який включає математичне розв'язування задачі автоматичного одержання диференціальних поправок до виміряних глибин з урахуванням ефективності функціонування берегової інфраструктури і Inland ECDIS. Приведений сценарій захоплення в Inland ECDIS потоку даних від водомірних постів і автоматизованого розрахунку поправок в SENC за перетвореннями Лапласа.


Індекс рубрикатора НБУВ: О411-021.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Зинченко С. Г. 
Контроллинг эксплуатации и ремонта объектов транспортно-технологической системы морского порта в условиях дерегуляции перевозки грузов и наличия суброгацийного оборудования : монография / С. Г. Зинченко. - Мариуполь : ППНС, 2017. - 159 c. - Библиогр.: с. 147-157 - рус.

Рассмотрены вопросы эксплуатации объектов морского порта в условиях дерегуляции потоков грузов при наличии суброгационного (устаревшего и модернизированного) оборудования. Отмечено, что при значительных колебаниях грузопотоков морского порта применение контроллинга поддерживает работоспособность его транспортно-технологической системы. Предложены методы оценки процессов и объектов морского порта, позволяющие обеспечить их устойчивую, эффективную эксплуатацию, техническое обслуживание, ремонт и обновление (реновацию). Уделено внимание факторам многокритериальной оценки использования природно-энергетических и трудовых ресурсов в транспортно-технологической системе морского порта. Дана информация об инновационных проектах Мариупольского морского порта.


Індекс рубрикатора НБУВ: О413.1 + О480.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО35415 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського