Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=О425.144.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Зайцев В. В. 
Теоретичні основи проектування системи морського транспортування газів : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.15.12 / В. В. Зайцев; Севастоп. держ. техн. ун-т. - Севастополь, 1999. - 35 c. - укp.

Дисертацію присвячено розробці важливої прикладної проблеми у вітчизняній науці - розробки морських родовищ корисних копалин і в суднобудівній науці - створення теоретичних основ проектування та розрахунку системи морського транспортування газів і принципово нових, з точки зору конструктивних і експлуатаційних особливостей, головних її елементів: магістральних трубопроводів, берегових сховищ газу, газовозів із різними типами вкладних танків, морських заводів збору та первинного підготування газу до транспортування, їхніх пристроїв, а також спеціальних пристроїв суден обслуговування морських трубопроводів. Враховано особливості транспортуємих газів, вплив випару газу і використання його в енергетичній установці на основні елементи газовозів. Об'єктом дослідження були системи морського транспортування газів і складові елементи цих систем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И362.44 + О425.144.2-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306691 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зайцев В. В. 
Теоретичні основи проектування системи морського транспортування газів : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.08.03 / В. В. Зайцев; Укр. держ. мор. техн. ун-т ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2001. - 36 c. - укp.

Розроблено теоретичні засади проектування та розрахунку системи морського транспортування газів різних конфігурацій. На підставі конструктивних і експлуатаційних особливостей розглянуто головні її елементи (берегові сховища газу, газовози з різними типами вкладних танків, морські заводи збору та первинного підготування газу до транспортування, їх пристрої, спеціальні пристрої суден обслуговування морських трубопроводів). Враховано особливості транспортованих газів. Показано вплив випару газу та використання його в енергетичній установці на основні елементи газовозів і параметри систем. Досліджено диференціальний метод оцінки економічної ефективності суден-газовозів у системі морського транспортування газів. Розроблено та науково обгрунтовано метод оптимізації параметрів флоту газовозів з урахуванням специфіки його експлуатації та метод оптимізаційних розрахунків головних елементів суден-газовозів у системі морського транспортування для замовників з різними формами власності. Удосконалено математичні моделі, методи проектування та розрахунку швартовних пристроїв і пристроїв захисту корпусів газовозів і морського заводу від ушкоджень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.144.2-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дун Сіньшо 
Визначення оптимальних головних розмірів судна-газовоза для перевезення зріджених газів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.08.03 / Дун Сіньшо; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2016. - 24 c. - укp.

Увагу приділено вдосконаленню процесу проектування суден-газовозів LNG на основі створення сучасного методу визначення на початкових стадіях проектування їх головних елементів, оптимальних за техніко-економічними показниками. Сформульовано оптимізаційну задачу визначення головних елементів суден-газовозів LNG. Розроблено математичну модель проектування суден, розділену на три взаємопов'язані моделі: інженерних і морехідних якостей суден, економічну та стохастичну модель функціонування суден. Під час розв'язання задачі функціонування суден-газовозів LNG використано теорію перетворення випадкових функцій та імітаційне моделювання. Систему обмежень задачі сформовано за допомогою методу зовнішньої точки. Для пошуку екстремуму цільової функції застосовано метод спряжених напрямків. Розроблено новий програмний комплекс "LNG_carriers", що забезпечує реалізацію нового підходу до вибору кількості суден-газовозів LNG для транспортування газу між заданими портами, їх головних елементів на початкових стадіях проектування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.144.2-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА425893 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського