Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=О818.02$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Стрілець В. М. 
Ергономічні закономірності функціонування системи "Рятувальник - засоби ліквідації та забезпечення аварійно-рятувальних робіт в метрополітені - назвичайна ситуація" / В. М. Стрілець, П. Ю. Бородич // Залізн. трансп. України. - 2009. - № 2. - С. 21-25. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О818.029 + Ц9-532:0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Бородич П. Ю. 
Закономірності діяльності в системі "рятувальник-екстремальне середовище" на станціях метрополітену : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.01.04 / П. Ю. Бородич; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. - Х., 2009. - 19 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О818.025н6 + Ц9-532

Шифр НБУВ: РА365860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Очеретенко С. В. 
Розвиток мережі метрополітену на основі закономірностей формування пасажиропотоків (на прикладі Харківського метрополітену) : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.23.20 / С. В. Очеретенко; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2004. - 17 c. - укp.

На підставі обліку недоцільних витрат часу пасажирів на станціях розроблено узагальнений показник К оцінки транспортних полуг метрополітену. Запропоновано класифікацію станцій за величиною пасажирських потоків у годину "пік", створено математичні моделі для опису закономірностей їх зміни для ефективної організації руху поїздів. Виявлено особливості обслуговування пасажиропотоку на технічних елементах станцій, визначено пропускну спроможність кас і турнікетів, встановлено їх оптимальну кількість для підвищення якості обслуговування пасажирів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О818.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Левченко Л. О. 
Інноваційний підхід до створення розподіленої системи збирання інформації про пасажиропотік у Київському метрополітені / Л. О. Левченко, В. В. Ярмола // НТІ. - 2010. - № 2. - С. 29-31. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано архітектуру та методику роботи розподіленої системи збирання інформації про пасажиропотік у Київському метрополітені. Оскільки Київський метрополітен є транспортною артерією столиці, впровадження будь-яких інновацій повинно відбуватися виключно за умов експлуатації. Особливістю розробки та впровадження системи є застосування нової технології збирання та обробки інформації, яка забезпечує працездатність системи за екстремальних умов, а також можливість розширення функціональності системи без зупинки роботи всього комплексу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О818.024

Шифр НБУВ: Ж16928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Міренський І. Г. 
Удосконалення організації пасажироперевезень на метрополітені / І. Г. Міренський, А. М. Сосіпатров // Вестн. ХНАДУ. - 2013. - Вып. 61/62. - С. 162-169. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто пасажироперевезення на метрополітені та негативне явище нерівномірності користування різними вагонами состава. На основі виявлених закономірностей запропоновано ряд заходів, спрямованих на зменшення потреби в рухомому складі, пробігу вагонів і витрат енергії у поєднанні з підвищенням культури обслуговування пасажирів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О818.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Палант О. Ю. 
Огляд наявних і перспективних систем автоведення поїздів метрополітену / О. Ю. Палант, В. В. Стаматін // Проблеми економіки. - 2019. - № 2. - С. 119-125. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Мета роботи - аналіз та висвітлення наявних і перспективних систем автоведення поїздів метрополітену з акцентом на їхні економічні показники. Розвиток теорії та методології вдосконалення роботи транспортної галузі країни визначили перелік завдань, які необхідно дослідити та розв'язати, зокрема, це підвищення якості обслуговування пасажирів, забезпечення їх безпеки й комфорту пересування, дотримання транспортом графіків руху, економія капітальних витрат на ремонт рухомого складу та рейкового господарства за рахунок збільшення їх ресурсу, економія електроенергії, яка для метрополітенів досягається за рахунок оптимізації руху поїздів по перегонах. В українських метрополітенах вкрай назріла необхідність заміни наявних систем ведення поїздів на систему автоведення, основною перевагою якої є суміщення одразу всіх перелічених важливих функцій: забезпечення безпеки, дотримання графіків руху, економії електроенергії, сталої експлуатації рухомого складу (колісних пар) і рейкового господарства.


Індекс рубрикатора НБУВ: О818.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського