Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=П390.522.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Герис М. І. 
Поліпшення курсової стійкості та керованості колісних лісотранспортних машин із шарнірно-зчленованою рамою : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.04 / М. І. Герис; Нац. лісотехн. ун-т України. - Л., 2010. - 20 c. - укp.

Вирішено науково-прикладну задачу підвищення стійкості руху та керованості колісних лісотранспортних машин із шарнірною рамою, що сприяє зменшенню навантаження на оператора та безпеки руху, а також підвищенню продуктивності праці. Розроблено математичні моделі курсового криволінійного руху узагальненої та типових колісних лісотранспортних засобів із шарнірно-зчленованою рамою з урахуванням параметрів опорної поверхні лісових доріг, пакета деревини, характеристик відведення шин, гідравлічного механізму повернення, кутових коливань мас системи у горизонтальній та вертикальній поперечній площинах. Встановлено закономірності зміни курсової стійкості та керованості колісних лісотранспортних засобів із шарнірною рамою залежно від експлуатаційних факторів і конструктивних параметрів та обгрунтовано раціональні параметри конструкції колісних лісотранспортних систем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П390.522.0-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373725 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шевченко Н. В. 
Обгрунтування головних параметрів лісовозних автопотягів за техніко-експлуатаційними критеріями : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.04 / Н. В. Шевченко; ДВНЗ "Нац. лісотехн. ун-т України". - Л., 2012. - 21 c. - укp.

Удосконалено наявні математичні моделі та вперше розроблено узагальнену математичну модель поступального руху лісовозного автопотяга на базі тривісних автомобілів підвищеної прохідності 5-го та 6-го класів, яка дала змогу розглядати поступальний рух з урахуванням вертикальних коливань автомобіля-тягача та крутильних коливань у трансмісії для змінної швидкості руху, що значно наближує результати до реальних умов роботи. Розроблено розгалужену одинадцятимасову динамічну модель трансмісії тривісного автомобіля підвищеної прохідності. Обгрунтовано можливість її заміни нерозгалуженою шестимасовою моделлю з урахуванням умикання зчеплення та перемикання передач під час розгону. Вперше застосовано комплексні показники для багатокритеріальної оптимізації головних параметрів лісовозних автопотягів, з уразуванням особливостей дорожніх умов і маршрутів перевезення деревини. Вперше використано результати моделювання динамічних процесів у вузлах автомобіля-тягача для аналітичного опису техніко-експлуатаційних критеріїв оптимізації й одержано аналітичні залежності показників динамічності, плавності руху, навантажувального режиму агрегатів трансмісії, транспортної продуктивності та паливної економічності від головних параметрів лісовозного автопотяга.


Індекс рубрикатора НБУВ: П390.522.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА387407 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського