Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=П390.522.0$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Герис М. І. Поліпшення курсової стійкості та керованості колісних лісотранспортних машин із шарнірно-зчленованою рамою : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.04 / М. І. Герис; Нац. лісотехн. ун-т України. - Л., 2010. - 20 c. - укp.Вирішено науково-прикладну задачу підвищення стійкості руху та керованості колісних лісотранспортних машин із шарнірною рамою, що сприяє зменшенню навантаження на оператора та безпеки руху, а також підвищенню продуктивності праці. Розроблено математичні моделі курсового криволінійного руху узагальненої та типових колісних лісотранспортних засобів із шарнірно-зчленованою рамою з урахуванням параметрів опорної поверхні лісових доріг, пакета деревини, характеристик відведення шин, гідравлічного механізму повернення, кутових коливань мас системи у горизонтальній та вертикальній поперечній площинах. Встановлено закономірності зміни курсової стійкості та керованості колісних лісотранспортних засобів із шарнірною рамою залежно від експлуатаційних факторів і конструктивних параметрів та обгрунтовано раціональні параметри конструкції колісних лісотранспортних систем. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: П390.522.0-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА373725 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Шевченко Н. В. Обгрунтування головних параметрів лісовозних автопотягів за техніко-експлуатаційними критеріями : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.04 / Н. В. Шевченко; ДВНЗ "Нац. лісотехн. ун-т України". - Л., 2012. - 21 c. - укp.Удосконалено наявні математичні моделі та вперше розроблено узагальнену математичну модель поступального руху лісовозного автопотяга на базі тривісних автомобілів підвищеної прохідності 5-го та 6-го класів, яка дала змогу розглядати поступальний рух з урахуванням вертикальних коливань автомобіля-тягача та крутильних коливань у трансмісії для змінної швидкості руху, що значно наближує результати до реальних умов роботи. Розроблено розгалужену одинадцятимасову динамічну модель трансмісії тривісного автомобіля підвищеної прохідності. Обгрунтовано можливість її заміни нерозгалуженою шестимасовою моделлю з урахуванням умикання зчеплення та перемикання передач під час розгону. Вперше застосовано комплексні показники для багатокритеріальної оптимізації головних параметрів лісовозних автопотягів, з уразуванням особливостей дорожніх умов і маршрутів перевезення деревини. Вперше використано результати моделювання динамічних процесів у вузлах автомобіля-тягача для аналітичного опису техніко-експлуатаційних критеріїв оптимізації й одержано аналітичні залежності показників динамічності, плавності руху, навантажувального режиму агрегатів трансмісії, транспортної продуктивності та паливної економічності від головних параметрів лісовозного автопотяга. Індекс рубрикатора НБУВ: П390.522.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА387407 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|