Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (26)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*676 я73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Хобта С. В. 
Комп'ютерні технології в соціологічному дослідженні : навч.-метод. посіб. для студ. ден. та заоч. форм навчання спец. "Соціологія" / С. В. Хобта; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2012. - 248 c. - Бібліогр.: с. 215-218 - укp.

Досліджено використання комп'ютерних технологій в соціологічному дослідженні. Надано рекомендації щодо засвоєння практичних навичок роботи з обробки первинної соціологічної інформції, необхідних для самостійного аналізу та інтерпретації даних емпіричних соціологічних досліджень, застосування теоретичних знань з основ математичного аналізу соціологічної інформації у практиці конкретного соціологічного дослідження. Наведено навчально-методичні рекомендації для підготовки до практичних занять. Розглянуто використання пакету статистичних даних SPSS в соціології.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751813 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Єнін М. Н. 
Соціологія масової комунікації : навч. посіб. / М. Н. Єнін; МОНМС України, ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2012. - 167 c. - Бібліогр.: 40 назв - укp.

Розкрито історію виникнення та розвитку, основні поняття, суспільні функції, проблеми та теорії в сфері соціології масової комунікації (МК). Охарактеризовано провідні теорії ЗМІ в західній соціології. Висвітлено сутність масових ефектів мас-медіа та маніпулятривний арсенал їх впливу. Описано методи соціального аналізу МК, ЗМІ й аудиторії мас-медіа. Розкрито взаємозв'язок таких інститутів індустріального суспільства, як МК, ЗМІ, громадська думка, публічна сфера. Висвітлено особливості політичного впливу ЗМІ. Наведено глосарій, в якому розкрито сутність таких понять, як активна аудиторія, ідеєздатні системи образів, імідж, масова свідомість, праймінг, соціальна медіація, фрагментація аудиторії.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Яремчук С. С. 
Соціологія масової комунікації : навч. посіб. / С. С. Яремчук; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2015. - 247 c. - Бібліогр.: с. 238-240 - укp.

Висвітлено історію соціології масової комунікації (ЗМК). Розглянуто основні підходи до визначення масової комунікації, її структуру, функції, властивості та характеристики. Розкрито поняття та функціональні особливості системи ЗМК. Охарактеризовано основні соціологічні парадигми дослідження масової комунікації. Обгрунтовано принципи основних методів аналізу масової комунікації та способи інтерпретації результатів. Приділено увагу суспільній природі ЗМК, яка пов'язана з їх функціональними особливостями. Подано інформацію про методи дослідження масової комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797818 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сєров Ю. О. 
Соціальні комунікації в мережі Internet : навч. посіб. / Ю. О. Сєров, С. С. Федушко; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2017. - 235 c. - (Серія "Інформація. Комунікація. Документація"; вип. 13). - Бібліогр.: с. 231-234 - укp.

Визначено особливості використання засобів соціальних комунікацій у мережі Іnternet. Висвітлено основи роботи з віртуальними спільнотами та wiki-технологіями та подано актуальні приклади їх використання. Досліджено віртуальну спільноту як складову глобальної системи соціальних комунікацій. Висвітлено сучасні віртуальні спільноти у мережі Іnternet.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.2 я73 + С5*676 я73 + Ч62 с51 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА820961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Зражевська Н. І. 
Теорія медіа та суспільства : навч. посіб. / Н. І. Зражевська; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - 197 c. - Бібліогр.: с. 193-197, в кінці тем - укp.

Вивчено основні теоретичні концепції, що поєднують суспільство з медійною сферою. Розкрито тісний зв’язок між розвитком суспільства й уявленнями про те, яку роль відіграють медіа у процесі соціокультурної динаміки й духовного розвитку. Послідовно розглянуто методи, методології, теорії медіадосліджень, основні теорії суспільства, медіа і культури, класифікація теорій медіа. Надано загальну характеристику теорій суспільства. Проаналізовано два основні напрямки у вивченні масової комунікації. Досліджено нову теорію суспільства й постмодерну. Розглянуто особливості розуміння суспільства у контексті розвитку медіа. Визначено роль технологій у суспільстві майбутнього. Охарактеризовано інформаційне суспільство як соціально-філософську парадигму. Увагу приділено питанням управління інформацією й маніпулятивні технології. Досліджено нові концепції постінформаційного суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 я73 + С5 г-2 я73 + Ч62 в05 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860546 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського