Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (50)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У.р20$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Павелків О. М. 
Виховання у старшокласників інтересу до підприємницької діяльності у процесі оволодіння економічним розрахунком : Навч.-метод. посіб. / О. М. Павелків; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2005. - 107 c. - Бібліогр.: с. 105-107. - укp.

Наведено характеристику підприємницької сфери професійної діяльності людини. Розглянуто теоретичні та практичні засади формування у старшокласників інтересу до економічних професій і підприємництва на уроках математики. Представлено сучасні методи дослідження особистої спрямованості учнів до підприємницької діяльності. Показано можливості виховання у старшокласників даної професійної орієнтації у процесі вивчення теорії економічних розрахунків. Розроблено методику визначення рівня готовності особистості до адекватного й обгрунтованого вибору майбутньої професії. Викладено зміст програм з навчальних курсів "Бухгалтеський облік" та "Основи економічних розрахунків" для учнів X - XI класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Представлена характеристика предпринимательской сферы профессиональной человеческой деятельности. Рассмотрены теоретические и практические основы формирования у старшеклассников интереса к экономическим специальностям и предпринимательству на уроках математики. Представлены современные методы исследования личностной направленности учащихся на предпринимательскую деятельность. Показаны возможности воспитания у старшеклассников данной профессиональной ориентации в процессе изучения теории экономических расчетов. Разработана методика определения уровня готовности личности к адекватному и обоснованному выбору будущей профессии. Изложено содержание программ по учебным курсам "Бухгалтерский учет" и "Основы экономических расчетов" для учащихся X - XI классов общеобразовательных учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р20 + Ч421.357 р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Павелків О. М. 
Виховання у старшокласників інтересу до підприємницької діяльності у процесі оволодіння економічним розрахунком : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. М. Павелків; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Вперше виявлено та обгрунтовано педагогічні умови виховання у старшокласників інтересу до підприємницької діяльності у процесі оволодіння економічним розрахунком. Визначено показники, критерії та рівні вихованості у старшокласників даного особистісного утворення. Запропоновано форми та методи організації навчально-практичної діяльності старшокласників, які дозволяють моделювати підприємницьку діяльність у єдності її мотиваційно-ціннісної та змістово-операційної складових.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + У.р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330394 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Борківська Р. В. 
Формування мотивації навчальної діяльності студентів коледжу економіки та права : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Р. В. Борківська; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2005. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури визначено структуру мотивації навчальної діяльності студентів коледжу економіки та права, показники та рівні її сформованості. Розкрито можливості групової навчальної взаємодії щодо розвитку навчальної мотивації студентів. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування цієї мотивації студентів у процесі групової навчальної взаємодії. Визначено вимоги до завдань, які можуть бути використані для стимулювання групової навчально-пізнавальної діяльності студентів. Розроблено методику її організації, яка забезпечує позитивну динаміку навчальної мотивації студентів коледжу економіки та права.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р20-26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Булавенко С. Д. 
Формування економічної культури учнів : монографія / С. Д. Булавенко, Є. І. Коваленко; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2013. - 201 c. - Бібліогр.: с. 133-154 - укp.

Проведено теоретичний аналіз проблеми формування економічної культури учнів основної та старшої школи. Розроблено змістові матриці - складові економічної культури. Визначено стуктурні компоненти економічної культури учнів загальноосвітньої школи, критерії, показники та рівні її сформованості. Обгрунтовано структурно-функціональну модель формування економічної культури учнів і визначено педагогічні умови її дієвості. Наведено результати дослідно-експериментальної роботи з формування економічної культури учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р20 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Швець В. 
Формування умінь математичного моделювання під час розв'язування прикладних задач економічного змісту / В. Швець, Н. Першина // Фіз.-мат. освіта. - 2022. - 33, № 1. - С. 57-62. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Зверено увагу на проблему формування в старшокласників умінь і навичок математичного моделювання під час навчання математики. Під математичним моделюванням розуміється процес створення математичних моделей, їх математичне опрацювання та інтерпретація отриманих результатів (розв'язків). У повному та завершеному обсязі такий процес наведено у вигляді графічної схеми (велике коло), зміст якої був розкритий в публікаціях В. Блума та Д. Лейса. Однак у такому аспекті його реалізувати під час навчання математики в старшій школі неможливо в силу багатьох причин. Зокрема тому, що старшокласники ще недостатньо підготовлені до цього інтелектуально, та й визначені програмні вимоги середньої освіти цього не передбачають. Мета роботи - проілюструвати на конкретному прикладі методику розв'язання прикладних задач економічного змісту, зміст і застосування запропонованих порад, їх особливість. Використано теоретичні методи наукового пізнання (аналіз, синтез, зіставлення, моделювання) та емпіричні (спостереження). Запропоновано урізану графічну схему (мале коло), автором якої є В. Швець. Згідно з нею процес математичного моделювання запропоновано розглядати під час навчання учнів розв'язуванню прикладних задач. Він має включати наступні етапи: математизацію, математичне опрацювання й інтерпретацію отриманих розв'язків на мові тієї галузі знань, на якій була сформульована прикладна задача. До кожного з етапів запропоновано методичні рекомендації як допомагати учням застосовувати запропонований метод. Описані етапи та методичні поради проілюстровано на прикладі розв'язання прикладних задач економічного змісту. Зазначено, що економічна грамотність випускників середньої школи має бути високою. Тому разом із формуванням у старшокласників математичних компетентностей (графічної, аналітичної, обчислювальної, дослідницької тощо) мають формуватися і ключові, до яких відноситься і економічна. Тому є потреба в створенні добірки таких задач як для кожної з навчальних тем курсу алгебри та початків аналізу, так і для повторення вивченого на попередніх уроках, підсумкового повторення вивченого матеріалу з математики за курс середньої школи, підсумкової атестації у вигляді ДПА чи ЗНО.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.в611 + У.р20-252.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського