Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (152)Журнали та продовжувані видання (86)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.295.321$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 97
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Рильська Н. Л. 
Маркетинг на ринку насіння зернових колосових культур України : Дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / Н. Л. Рильська; Українська академія аграрних наук, Інститут аграрної економіки. - К., 1996. - 180 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321.1 + У9(4УКР)421.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС50522 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Костишина М. Т. 
Управління і регулювання товарного ринку в умовах перехідної економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / М. Т. Костишина; Львів. держ. ун-т ім. І.Франка. - Л., 1998. - 20 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена теоретико-методологічному обгрунтуванню управління та регулювання товарного ринку в умовах формування ринкових відносин. Розроблені пропозиції щодо стратегії функціонування та ефективності управління товарного ринку. Запропоновані заходи по забезпеченню якості, конкурентоспроможності, попиту товару.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 + У010.295.321

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Березівський П. С. 
Ефективність виробництва і формування ринку продукції скотарства в Карпатському регіоні : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.07.02 / П. С. Березівський; Ін-т аграр. економіки УААН. - К., 1998. - 37 c. - укp. - рус.

Викладені основні результати комплексного дослідження проблеми ефективного ведення скотарства і формування ринку його продукції в Карпатському регіоні. Зокрема, розкриті теоретичні, методологічні і прикладні аспекти питань визначення та аналізу економічної ефективності виробництва молока і яловичини в ринкових умовах, обгрунтовано основні перспективні параметри галузі скотарства в регіоні та шляхи вдосконалення організаційних форм і системи економічних відносин в молочному і м'ясному підкомплексах АПК. На основі прогнозу ринкової ситуації визначено напрями формування регіонального ринку продуктів скотарства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)325.250-07 + У9(4Укр)421.51 + У010.295.321.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рябчик І. В. 
Управління маркетингом продовольчих товарів : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / І. В. Рябчик; Нац. аграр. ун-т. - К., 1999. - 18 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена питанням методики і практики розвитку маркетингових процесів у сучасному механізмі господарювання. Обгрунтовано об'єктивну необхідність створення служб маркетингу, використання функцій маркетингу в сучасних умовах господарювання, встановлено основні проблеми функціонування нового механізму господарювання і трансформації організаційних відносин в системі маркетингу. Розроблені пропозиції по вдосконаленню управління господарюючих суб'єктів АПК та торгівлі, позиціонуванню та товаропросуванню.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321.1 + У9(4УКР)421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Майгер М. В. 
Економічні основи регулювання ринку продуктів харчування (на прикладі Одеської області) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.03 / М. В. Майгер; Одес. держ. екон. ун-т. - О., 1999. - 17 c. - укp. - рус.

Досліджуються напрямки та основні проблеми регулювання ринку продуктів харчування в Одеській області, особливо м'ясо-молочних. Розглядаються особливості регулювання ринку в суспільних, фермерських, особистих та інших господарствах. Розроблено прогноз по виходу з кризи продовольчого ринку, обгрунтовуються рекомендації по поліпшенню державного регулювання виробництва і споживання продуктів харчування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321.1 + У9(4УКР-4ОДЕ)421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304192 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Крамченко Л. І. 
Теоретичні засади статистичного вивчення ринку товарів і послуг / Л. І. Крамченко, О. В. Килин // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Пробл. оцінки соц.-екон. процесів: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 30. - С. 82-86. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Гродецька Т. М. 
Трансформація споживчого ринку та його регулювання в перехідній економіці : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.01.01 / Т. М. Гродецька; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2002. - 16 c. - укp.

Визначено та розкрито зміст споживчого ринку як системи економічних відносин, яка виражає прямі та зворотні зв'язки суб'єктів господарської діяльності щодо руху споживчих товарів (послуг) та реалізує їх економічні інтереси. Розглянуто види споживчих ринків у трансформаційній економіці за різними критеріями: за суб'єктами господарювання - державні та приватні; за територіальною ознакою - національні, регіональні, міські, сільські; за ступенем легалізації - легальні, "сірі", "чорні"; за соціальною ознакою (ступенем доступності благ різним верствам населення). Встановлено особливості особистого споживання за перехідної економіки. Виявлено пріоритетні напрямки державного регулювання споживчого ринку: підвищення купівельної спроможності за рахунок зростання доходів населення; розширення пропозиції товарів та послуг вітчизняного виробника; регулювання цін на соціально значущі товари та послуги; створення умов для розвитку цивілізованої конкуренції у межах культури підприємництва; зменшення регіональної диференціації за рівнем розвитку споживчих ринків. Запропоновано засоби вдосконалення захисту прав споживачів в Україні: впровадження екологічного маркування продукції згідно з світовим досвідом з метою недопущення на споживчий ринок України неякісних продуктів харчування; розвиток споживчої культури та освіти населення; оновлення норм та стандартів якості товарів та послуг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322509 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Економічна теорія: сучасні проблеми розвитку сфери товарного обігу : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф.: Тези доп., 24 - 25 жовт. 2002 р.: У 2 ч. Ч. 1 / ред.: В. Д. Лагутін; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Міжнар. асоц. торг.-екон. освіти. - К., 2002. - 253 c. - укp.

Проаналізовано закономірності становлення та функціонування сфери товарного обігу в постсоціалістичних країнах. Висвітлено особливості та перспективи розвитку галузевих і регіональних товарних ринків, тенденції розвитку внутрішньої та міжнародної торгівлі. Розглянуто проблеми розробки та реалізації ефективної національної торговельної політики. Викладено інституціональні аспекти формування конкурентного ринкового середовища. Описано феномен фіктивної вартості в товарному обігу перехідної української економіки, особливості функціонування сфери товарного обігу в період становлення ринкової економіки в Україні. Визначено основні напрямки політики підвищення якості товарів та послуг.

Проанализированы закономерности становления и функционирования сферы товарного оборота в постсоциалистических странах. Освещены особенности и перспективы развития отраслевых и региональных товарных рынков, тенденции развития внутренней и международной торговли. Рассмотрены проблемы разработки и реализации эффективной национальной торговой политики. Изложены институциональные аспекты формирования конкурентной рыночной среды. Описаны феномен фиктивной стоимости в товарном обороте переходной украинской экономики, особенности функционирования сферы товарного оборота в период становления рыночной экономики в Украине. Определены основные направления политики повышения качества товаров и услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321я431 + У9(4УКР)421я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Азарян Е. М. 
Потребительский рынок: становление и развитие / Е. М. Азарян; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 2002. - 304 c. - Библиогр.: с. 293-301 - рус.

Теоретически обоснована и предложена целостная методологическая концепция организационно-экономического механизма функционирования потребительского рынка и управления им в современных условиях. Рассмотрены отношения собственности как фактор зарождения обменных процессов. Проанализированы особенности оптимизации процессов потребления. В контексте общецивилизационного процесса определены пути развития потребительского рынка, а также освещены особенности его становления и развития на Украине в условиях переходного периода.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 + У9(4УКР)421.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА634535 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Економічна теорія: сучасні проблеми розвитку сфери товарного обігу : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф.: Тези доп., 24 - 25 жовт. 2002 р.: У 2 ч. Ч. 2 / ред.: В. Д. Лагутін; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Міжнар. асоц. торг.-екон. освіти. - К., 2002. - 259 c. - укp.

Проаналізовано стан і проблеми державного регулювання розвитку внутрішньої торгівлі. Описано стратегічний потенціал торговельного підприємства в контексті організаційного розвитку, моделі стратегічного управління підприємств сфери товарного обігу. Викладено концепцію контролю грошових потоків підприємства. Висвітлено проблеми стимулювання трудового потенціалу сфери товарного обігу. Розкрито фактор фінансового ризику в управлінні інвестиційною діяльністю торговельного підприємства, а також товарного обігу в стратегії розвитку підприємств у післяприватизаційному періоді, особливості операційної системи підприємства роздрібної торгівлі. Визначено шляхи підвищення ефективності асортиментної політики торговельного підприємства.

Проанализированы состояние и проблемы государственного регулирования развития внутренней торговли. Описаны стратегический потенциал торгового предприятия в контексте организационного развития, модели стратегического управления предприятий сферы товарного оборота. Изложена концепция контроля денежных потоков предприятия. Освещены проблемы стимулирования трудового потенциала сферы товарного оборота. Раскрыты фактор финансового риска в управлении инвестиционной деятельностью торгового предприятия, а также товарного оборота в стратегии развития предприятий в послеприватизационном периоде, особенности операционной системы предприятия розничной торговли. Определены пути повышения эффективности ассортиментной политики торгового предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321я431 + У9(4УКР)421я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Белявцев М. И. 
Инфраструктура товарного рынка : Учеб. пособие для студ. вузов / М. И. Белявцев, Л. В. Шестопалова; Донец. нац. ун-т. - Донецк, 2003. - 418 c. - Библиогр.: с. 411-417 - рус.

Рассмотрены сущность, назначение и состав инфраструктуры товарного рынка, охарактеризованы основные части его инфраструктурного комплекса. Освещены специфические особенности работы оптовых посредников в современных условиях хозяйствования. Проанализированы основные этапы эффективной персональной продажи, описан механизм расчета лизинговых платежей. Раскрыта роль бирж в рыночной экономике.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321я73(4УКР) + У542.10-31я73(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА638352 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мазник Л.  
Территориальная дифференциация потребительского рынка / Л. Мазник // Экономика Украины. - 2003. - № 2. - С. 36-40. - рус.

Запроваджено методику аналізу територіальної диференціації регіонального споживчого ринку, яка передбачає залучення комплексу кількісних методів щодо оцінки явища відповідно до основних положень Концепції державної регіональної політики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 + У9(4УКР)421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Азарян О. М. 
Організаційно-економічний механізм функціонування і регулювання споживчого ринку : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.02.03 / О. М. Азарян; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. - Донецьк, 2003. - 31 c. - укp.

Розроблено концепцію механізму функціонування та регулювання споживчого ринку за сформованих соціально-економічних умов. Визначено вплив процесів споживання на динаміку розвитку ринкового господарства. Доповнено понятійно-категоріальний апарат економічної науки новим трактуванням поняття "споживчий ринок". Виявлено основні тенденції розвитку сучасної світової економіки. Визначено місце та роль споживчого ринку у глобальній світогосподарській системі. Доведено, що розвиток споживчого ринку в Україні має свої особливості, пов'язані з кризовими явищами та інтеграцією держави в міжнародний ринковий простір. Розроблено організаційно-економічний механізм регулювання споживчого ринку на підставі виявлення взаємодії структурних одиниць. Запропоновано моделі реформування споживчого ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 + У9(4УКР)421.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сардак С. Э. 
Методология определения емкости товарного рынка / С. Э. Сардак // Актуал. проблеми економіки. - 2004. - № 1. - С. 86-91. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Предложена методология, представляющая последовательность выполнения мероприятий по определению емкости товарного рынка.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69817 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Юрик Я. І. 
Інноваційні підходи до комплексного дослідження кон'юнктури товарних ринків / Я. І. Юрик // Пробл. науки. - 2004. - № 6. - С. 31-36. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто методику комплексного дослідження кон'юнктури товарних ринків, що дозволяє проаналізувати ринкову ситуацію та спрогнозувати розвиток основних її параметрів на перспективу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Дахнова О. Є. 
Ринок інфраструктурних послуг та його розвиток у трансформаційній економіці : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.01.01 / О. Є. Дахнова; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2004. - 16 c. - укp.

Доведено, що в актуальному змісті інфраструктури відображено історичні результати і наслідки формування та розвитку попередніх господарських укладів, які визначають межі й напрямки еволюції перехідної системи. Охарактеризовано суперечливий вплив держави на інфраструктуру, який полягає в одночасному стимулюванні державно-монополістичних і ринкових конкурентних форм інфраструктурної діяльності. Обгрунтовано необхідність використання поняття "інфраструктурна послуга", розкрито його економічний зміст як спеціалізованої діяльності ринкових інститутів, результати якої виражені в корисному ефекті, що забезпечує функціонування та взаємодію суб'єктів ринку. Показано місце інфраструктурної послуги у системі суспільного розподілу праці. Доведено, що головним чинником, який визначає об'єктивні межі та тенденції розвитку ринку інфраструктурних послуг за умов перехідної економіки є взаємозв'язок залишкових державно-соціалістичних і визріваючих ринкових пріоритетних принципів господарської поведінки суб'єктів. Розглянуто внутрішню суперечність розвитку ринку інфраструктурних послуг за умов природних монополій. Висвітлено зміст взаємозв'язку трансакційного сектору з ринком інфраструктурних послуг, уточнено механізм його ціноутворення з урахуванням специфічних нецінових чинників попиту та пропозиції, обумовлених інституційною трансформацією господарюючих суб'єктів. Виділено домогосподарства як суб'єкти ринку інфраструктурних послуг та особливої мікрорівневої економічної системи, охарактеризовано їх функціональну структуру, економічну поведінку та потенціал. Визначено пріоритетні напрямки розвитку ринку інфраструктурних послуг

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334704 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Мазаракі А. А. 
Світовий ринок товарів та послуг : Підруч. Ч. 1 / А. А. Мазаракі, Є. М. Воронова, В. В. Юхименко, І. В. Чаус, Н. П. Ващенко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2005. - 320 c. - Библиогр.: с. 310-318 - укp.

Розкрито теоретичні засади формування світових товарних ринків (СТР), охарактеризовано основні СТР. Наведено класифікації СТР, запропоновано підхід щодо товарно-галузевої структури СТР. Висвітлено роль і місце України на СР, виконано аналіз потенційних можливостей інтеграції країни до конкретного товарного ринку.

Раскрыты теоретические основы формирования мировых товарных рынков (МТР). Приведены классификации МТР, предложен подход к товарно-отраслевой структуре МТР. Освещены роль и место Украины на МТР, выполнен анализ потенциальных возможностей интеграции страны к конкретному товарному рынку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 я73-1 + У584.3 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349108 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Тіпанов В. В. 
Розвиток світового ринку послуг в умовах глобалізації економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук / В. В. Тіпанов; Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАН України. - К., 2006. - 18 c. - укp.

Досліджено закономірності та тенденції розвитку світового ринку послуг за умов розгортання процесу глобалізації економіки. Проаналізовано його структуру, виявлено основні особливості та тенденції розвитку. Розглянуто методологічні підходи класифікації міжнародної торгівлі послугами, особливо в рамках Класифікатора СОТ. Проведено комплексний аналіз стану, функціонування та перспектив розвитку даного ринку України. Надано пропозиції щодо вдосконалення вітчизняного ринку послуг з урахуванням існуючих світових тенденцій, особливостей і міжнародного досвіду. Здійснено прогнозування подальшого розвитку ринку й окремих його секторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 + У542.10,2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343778 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Данилишин Б. М. 
Маркетингова стратегія регіонального продовольчого ринку : Моногр. / Б. М. Данилишин, О. М. Любченко. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2006. - 250 c. - Бібліогр.: с. 210-223. - укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні аспекти маркетингової стратегії регіонального продовольчого ринку (РПР), розкрито сутність поняття конкурентоспроможності продовольчої продукції (КПП). Охарактеризовано процеси економічного розвитку регіону, виявлено фактори формування систем розвитку РПР на підставі підвищення його конкурентоспроможності. Наведено маркетингові підходи до оцінки КПП на РПР. Здійснено аналіз сучасного стану та визначено тенденції розвитку РПР. Показано роль держави в оптимізації діяльності продовольчих потоків регіону на підставі підвищення їх конкурентоспроможності.

Рассмотрены теоретические и методологические аспекты маркетинговой стратегии регионального продовольственного рынка (РПР), раскрыта сущность понятия конкурентоспособности продовольственной продукции (КПП). Охарактеризованы процессы экономического развития региона, определены факторы формирования систем развития РПР на основе повышения его конкурентоспособности. Приведены маркетинговые подходы к оценке КПП на РПР. Осуществлен анализ современного состояния и выявлены тенденции развития РПР. Показана роль государства в оптимизации деятельности продовольственных потоков региона на основе повышения их конкурентоспособности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321.1 + У9(4УКР)421.51-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674649 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Апопій В. В. 
Організація і технологія надання послуг : навч. посіб. / В. В. Апопій, І. І. Олексин, Н. О. Шутовська, Т. В. Футало. - К. : Акад., 2006. - 312 c. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 308-311. - укp.

Розкрито економічну сутність послуг, визначено суб'єктний склад і структуру їх виробництва, основні засади й особливості функціонування ринку послуг, сучасну концепцію його розвитку, цілі та методи державного регулювання торгівлі послугами. Систематизовано послуги за різними ознаками, зокрема, побутові, соціально-культурні, житлово-комунальні, пасажирського транспорту, зв'язку, інформаційно-консультативні, міжнародної торгівлі; висвітлено специфіку їх надання на внутрішньому і міжнародному ринках.

Раскрыта экономическая сущность услуг, определены субъектный состав и структура их производства, основы и особенности функционирования рынка услуг, современная концепция его развития, цели и методы государственного регулирования торговли услугами. Систематизированы услуги по разным признакам, в частности, бытовые, социально-культурные, жилищно-коммунальные, пассажирского транспорта, связи, информационно-консультативные, международной торговли; освещена специфика их предоставления на внутреннем и международном рынках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321я73 + У9(4УКР)442я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА701676 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського