Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.295.325.621.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Пенцак Є. Я. 
Менеджмент портфеля облігацій з допомогою узагальненої дюрації / Є. Я. Пенцак // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2006. - Вип. 2. - С. 628-634. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.325.621.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Чемодуров О. М. 
Модель процесу формування ринкової ціни облігації / О. М. Чемодуров // Актуал. проблеми економіки. - 2005. - № 5. - С. 46-55. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обурунтовано модель процесу формування ринкової ціни облігації, яка суттєво наближена до реальності за рахунок відмови від припущень, які прийняті в існуючій моделі і не відповідають дійсності. Вона сприяє кращому розумінню процесу, що моделюється, показників, які його характеризують, та їх взаємовпливів. Це дозволило спростити розрахунки без зниження їх точності та виявити суттєву властивість облігацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.325.621.5в611

Шифр НБУВ: Ж69817 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чемодуров О. М. 
Економічна сутність показника дюрації облігації / О. М. Чемодуров // Актуал. проблеми економіки. - 2005. - № 6. - С. 57-68. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Запропоновано заміну дюрації Маколея показником дюрації облігації. Цей показник, на відміну від дюрації Маколея, має однозначно зрозумілий економічний зміст і його використання при імунізації портфеля облігацій до змін ринкової дохідності, що сьогодні є основною функцією дюрації Маколея, дає істотно кращі результати.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.325.621.5в6л

Шифр НБУВ: Ж69817 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вінокуров Я. О. 
Вплив підвищення ліквідності первинного ринку облігацій внутрішньої державної позики на ліквідність валютного ринку України у 2019 році / Я. О. Вінокуров // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2020. - 3 (ч. 2). - С. 78-83. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано ситуацію, що склалася на первинному ринку облігацій внутрішньої державної позики України у 2019 р., та її вплив на валютний ринок шляхом збільшення пропозиції іноземної валюти. Проаналізовано вплив відкриття ринку облігацій внутрішньої державної позики України для іноземних інвесторів на ліквідність цього інструменту. Також проведено аналіз причин збільшення пропозиції валюти на валютному ринку України у 2019 р. та ролі інвестицій нерезидентів у державний борг України. За результатами дослідження було надано оцінку ступеня впливу інвестицій нерезидентів у державний борг України на ліквідність валютного ринку та зміну тенденції девальвації гривні на ревальвацію, що відбулась у 2019 р., проаналізовано вплив інших факторів на формування надлишкової ліквідності іноземної валюти на валютному ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.325.621.5 + У9(4Укр)262.6-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Орлик С. 
Плакати і листівки у пропаганді облігацій військових позик в Російській імперії в роки Першої світової війни / С. Орлик // Соціум. Документ. Комунікація. Сер. Іст. науки. - 2021. - Вип. 13. - С. 208-228. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто застосування наглядних агітаційних матеріалів у вигляді плакатів та листівок, які створювалися та поширювалися серед населення з метою проведення агітації та пропаганди облігацій військових позик у Російській імперії в роки Першої світової війни. Звернута увага на те, що у часи Першої світової війни поліграфічна продукція та періодична преса були основними засобами пропагандистського впливу, адже кіно і радіо ще не набули широкого поширення. Проте саме випуск плакатів і листівок були на той час одним з найдієвіших способів спрямованого і комплексного впливу на адресата, оскільки в них використовуються вербальні й невербальні елементи, що становлять єдину візуальну, змістовну, структурну, та функціональну цілісність. Акцентовано увагу на тому, що практика застосування агітаційних плакатів мала широке використання не лише в Російській імперії, а й серед інших країн учасників Великої війни (Франції, Німеччини, Австро-Угорщини тощо), які також здійснювали випуск облігацій внутрішніх державних позик у своїх країнах. У результаті проведеного аналізу зображень і текстів на плакатах, які стосувалися тематики військових позик, встановлено, що вони були суто пропагандистськими та мали агітаційне спрямування. До розробки агітаційних плакатів залучали відомих вітчизняних художників. Переважна більшість авторів плакатів для посилення ефекту візуалізації проблеми обирали реалістичний або національно-романтичний стиль. Зроблено висновок, що використання плакатного мистецтва урядом Російської Імперії та Тимчасовим урядом Росії під час проведення акцій з випуску облігацій внутрішніх позик з метою вирішення проблеми залучення фінансових ресурсів для участі у Першій світовій війні було надзвичайно актуальним та дієвим. Адже налагодження візуальної комунікації з потенційними покупцями (підписниками) цих облігацій засобами поширення тематичних плакатів та листівок давало можливість здійснювати результативну агітацію та пропаганду з метою формування громадської думки та спрямування суспільних дій в інтересах уряду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(2)524 + Ч615.12 + У010.295.325.621.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74618:Іст.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Жураховська Л. 
Обіг корпоративних облігацій в Україні за масштабної кризи / Л. Жураховська, С. Ляшенко // Scientia Fructuosa. - 2022. - № 3. - С. 78-92. - Бібліогр.: 39 назв. - укp.

Використання корпоративних облігацій є важливим трендом економіки незалежної України. Це має особливе значення в умовах військового стану, який введено 24.02 2022. Кількісні дослідження цього ринку є нечисленними. Військовий стан наклав обмеження на первинний випуск корпоративних облігацій. Разом з тим, раніше сформовані портфелі корпоративних облігацій виконують важливу функцію перерозподілу інвестиційних потоків. Мета статті - виявити кількісні тенденції та головні фактори, що визначають обсяги випусків та дохідність корпоративних облігацій України. Матеріалом для дослідження стали бази даних CBonds та дані ПФТС випусків та обігу корпоративних облігацій, статистичні дані НБУ. Ключовий метод дослідження - статистичний аналіз, зокрема - регресивний. Виявлено головні фактори, що впливали на обсяги випусків корпоративних облігацій в 2017 - 2022 рр. Зокрема, в 2020 - 2021 рр. на збільшення обсягів випусків корпоративних облігацій вплинуло приєднання до Clearstream українського ринку ОВДП та муніципальних облігацій. Інший важливий фактор - включення у квітні 2020 р. корпоративних облігацій, які забезпечені державною гарантією, до заставного пулу банків для отримання рефінансування НБУ. Висновки: для виявлення тенденцій ринку корпоративних облігацій потрібно із загального їх переліку видалити випуски "схемних" облігацій. Виявлено сезонний характер динаміки обсягів розміщення корпоративних облігацій. Більшість випусків корпоративних облігацій є номінально середньо- та довгостроковими, але з урахуванням оферти дострокового погашення їх потрібно вважати короткостроковими. Знайдено кореляцію між купонною дохідністю корпоративних облігацій та ставкою НБУ. В післявоєнний період можуть суттєво вирости ризики дефолту корпоративних облігацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.325.621.5 + У9(4УКР)290-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського