Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.295.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Кривуля П. В. 
Постановка и анализ задачи опосредования спроса / П. В. Кривуля // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - № 1. - С. 65-77. - рус.

Произведена постановка задачи опосредования величин спроса потребительского рынка для производителей, чья продукция покупается неконечными потребителями. Рассмотрено влияние явления опосредования конечного спроса на возможность вертикальных интеграционных процессов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.43в611

Шифр НБУВ: Ж70482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Беседін В. Ф. 
Баланси як головні важелі сталого розвитку економіки / В. Ф. Беседін, І. В. Беседін, С. В. Дідур. - К. : Наук. світ, 2004. - 80 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Проаналізовано засоби регулювання попиту та пропозиції за ринкових умов. Висвітлено питання балансування вартісних пропорцій розвитку економіки на макрорівні. Розглянуто проблеми формування рівноважних попиту та пропозиції окремих видів продукції та послуг. Охарактеризовано головні напрями використання балансів в економіці України за умов системної трансформації.

Проанализированы средства регулирования спроса и предложения в рыночных условиях. Освещены вопросы балансирования ценовых предложений развития экономики на макроуровне. Рассмотрены проблемы формирования спроса и предложения отдельных видов продукции и услуг. Охарактеризованы главные направления использования балансов в экономике Украины в условиях системной трансформации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.43 + У9(4УКР)0-969

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663546 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дідур С. В. 
Регулювання попиту і пропозиції на макрорівні : Моногр. / С. В. Дідур. - К. : Наук. світ, 2005. - 319 c. - Бібліогр.: с. 306-319. - укp.

Розкрито зміст понять попиту та пропозиції як найбільш суттєвих економічних категорій. Розглянуто особливості формування макроекономічної рівноваги та наслідки її порушення. Висвітлено теоретичні проблеми дослідження і прогнозування попиту та пропозиції, проаналізовано засоби їх регулювання за ринкових умов. Охарактеризовано систему національних рахунків і визначено перспективи розвитку попиту та пропозиції в Україні у 2005 р. Наведено методику балансування валового внутрішнього продукту, фінансових ресурсів, доходів і витрат населення, ринку праці та зовнішньоторговельної діяльності. Проаналізовано можливості використання балансів попиту та пропозиції у процесі реформування національної економіки.

Раскрыто содержание понятий спроса и предложения как наиболее существенных экономических категорий. Рассмотрены особенности формирования макроэкономического равновесия и последствия его нарушения. Освещены теоретические проблемы исследования и прогнозирования спроса и предложения, проанализированы способы их регулирования в рыночных условиях. Охарактеризована система национальных счетов и определены перспективы развития спроса и предложения в Украине в 2005 г. Приведена методика балансирования валого внутреннего продукта, финансовых ресурсов, доходов и расходов населения, рынка труда и внешнеторговой деятельности. Проанализированы возможности использования балансов спроса и предложения в процессе реформирования национальной экономики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.43 + У9(4УКР)0-967

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Громова Т. М. 
Торгівля як інституціональна форма функціонування сфери обігу : монографія / Т. М. Громова. - Чернігів : Ранок, 2009. - 174 c. - укp.

Наведено результати теоретико-методологічних і соціально-економічних досліджень з питань функціонування торгівлі як інституціональної форми сфери обігу. Розкрито та проаналізовано сутність проблем торговельних відносин (ТВ) - оптової та роздрібної торгівлі, конкуренції, обміну та приватизації - у контексті досягнень неокласичної й інституціональної теорії. Розглянуто інституційні критерії торгівлі як складову сфери обігу. Особливу увагу приділено аналізу процесу інституціоналізації ТВ у трансформаційній економічній системі. Визначено умови формування ТВ і фактори, що впливають на них. Описано механізм реалізації законів ТВ.

Приведены результаты теоретико-методологических и социально-экономических исследований по вопросам функционирования торговли как институциональной формы сферы обращения. Раскрыта и проанализирована сущность проблем торговых отношений (ТО) - оптовой и розничной торговли, конкуренции, обмена и приватизации - в контексте достижений неоклассической и институциональной теории. Рассмотрены институциональные критерии торговли как составляющие сферы обращения. Особое внимание уделено анализу процесса институционализации ТО в трансформационной экономической системе. Определены условия формирования ТО и факторы, влияющие на них. Описан механизм реализации законов ТО.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.43 + У9(4УКР)421.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Федулова І. В. 
Фактори аналізу попиту на нововведення / І. В. Федулова // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2005. - № 17. - С. 305-306. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблеми визначення факторів попиту на нововведення з урахуванням потенційного ринку та потенційного збуту. Охарактеризовано основні чинники впливу на формування попиту та пропозиції нововведень.


Ключ. слова: нововведення, попит, потенційний ринок, потенційний збут
Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кораблін С. О. 
Сукупна пропозиція і оптимальна інфляція / С. О. Кораблін // Економіка і прогнозування. - 2005. - № 1. - С. 9-32. - укp.

Описано модель сукупної пропозиції в короткостроковому періоді. Показано, що оптимальний рівень інфляції дорівнює значенню, за якого перша похідна точкової еластичності сукупної пропозиції перетворюється на нуль. Якісно рівень і динаміка оптимальної інфляції залежать від ступеня відповідності ринкових інститутів принципам довершеної конкуренції: чим він менший, тим більшою, у кінцевому рахунку, є величина оптимальної інфляції. І навпаки, усунення ринкових деформацій сприяє зниженню її рівня.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.43 + У010.295.75

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23373 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Соломенцев О. В. 
Математична інтерпретація задоволення вимоги як одна з пріоритетних цілей виробництва / О. В. Соломенцев, В. В. Німич, О. М. Полулях // Електроніка та системи упр. - 2005. - № 1. - С. 23-30. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблематику, що стосується дослідження механізму задоволення вимоги замовника продукцією - об'єкта типового виробничого процесу. Цей механізм запропоновано розглянути у вигляді математичної моделі, яка грунтується на аналізі варіацій узагальненого показника якості продукції та трансформації її в енергетичні та інформаційні потоки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Павлик Х. Б. 
Макроекономічний аналіз сукупної пропозиції в Україні : автореф. дис... канд. екон. наук / Х. Б. Павлик; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2008. - 20 c. - укp.

На прикладі економіки України розвинуто теорію сукупної пропозиції. Значну увагу приділено теоретико-методологічним засадам дослідження. Висвітлено еволюцію поглядів представників основних шкіл і напрямків на сукупну пропозицію та її взаємодію з сукупним попитом. Розкрито особливості формування сукупної пропозиції у командно-адміністративній, трансформаційній і ринковій економіках. З'ясовано причини зменшення сукупного обсягу національного продукту на початкових етапах перехідного періоду у контексті аналізу чинників сукупної пропозиції. Розглянуто вплив макроекономічної політики в Україні на динаміку сукупної пропозиції. За результатами проведеного регресійного аналізу виявлено найважливіші джерела зростання сукупної пропозиції у вітчизняній економіці в 2000 - 2007 рр. Запропоновано й обгрунтовано основні напрями збільшення сукупної пропозиції в економіці України як бази усталеного економічного зростання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.43 + У9(4УКР)0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356177 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Твердохліб І. П. 
Моделювання споживання в регіоні в умовах перехідної економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / І. П. Твердохліб; Львів. держ. ун-т ім. І.Франка. - Л., 1999. - 20 c. - укp. - рус.

У дисертації досліджуються процеси споживання в регіонах України в умовах переходу до ринку. Розглянуто фактори, що впливають на споживання в умовах ринкової економіки, виявлена роль споживання у сучасних ринкових економічних системах і в Україні, проаналізовані сучасні підходи до моделювання споживання у ринкових системах, обгрунтуванний спосіб формалізації задачі оцінки споживання в умовах перехідної економіки, розроблено три економіко-математичні моделі оцінки споживання для різних регіональних соціально-економічних систем, розроблена оригінальна методика аналізу моделей пріоритетного споживання, визначені умови стабільного споживання в регіоні при зміні цін на продукти для кожної запропонованої моделі. На основі отримання теоретичних результатів розроблена методика оцінки цінової еластичності попиту на продукти в регіоні з використанням моделей пріоритетного споживання. Розраховані цінові еластичності попиту на основні продукти харчування для Львівщини станом на весну 1998 р. для двох стратегій зміни цін: пропорційна зміна цінового вектора і довільна. Досліджувана множина благ складалася з 10 продуктів. Описуються принципи автоматизації методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА305036 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Громова Т. М. 
Торгівля як інституціональна форма функціонування сфери обігу : автореф. дис... канд. екон. наук / Т. М. Громова; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2007. - 20 c. - укp.

Наведено результати теоретико-методологічних і соціально-економічних досліджень, а також рекомендації щодо функціонування торгівлі як інституціональної форми обігу. У контексті досягнень неокласичної та інституціональної теорії розкрито та проаналізовано суть проблем торговельних відносин, а саме: оптової та роздрібної торгівлі, конкуренції, обміну, приватизації. Проведено комплексне дослідження та теоретичне узагальнення змісту та форм прояву торговельних відносин, оптової та роздрібної торгівлі, конкуренції, обміну, впливу роздержавлення та приватизації на розвиток торговельних відносин у постсоціалістичних країнах. Визначено інституційні критерії торгівлі як складової сфери обігу та її функції. Значну увагу приділено аналізу процесу інституціоналізації торговельних відносин у трансформаційній економічній системі. Здійснено комплексне дослідження теоретичних аспектів, проблем і тенденцій розвитку оптової та роздрібної торгівлі у трансформаційний економічний період і проаналізовано стан та ефективність функціонування торговельних підприємств різних форм власності за сучасних умов. Висвітлено теорії та практичний досвід з проблем конкуренції. Наведено її класифікацію та виявлено характерні особливості у торговельних відносинах. Здійснено аналіз умов формування торговельних відносин і факторів, що впливають на них. Визначено межі державного втручання в торговельні відносини за сучасних економічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.43 + У9(4УКР)421

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353021 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Kuvaieva T. V. 
Forms of organization of production activity of enterprises in terms of probabilistic nature of demand = Форми організації виробничої діяльності підприємства за умов імовірнісної природи попиту / T. V. Kuvaieva, K. P. Pilova // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2021. - № 4. - С. 177-184. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Purpose. To develop models describing forms of organization of production activity in terms of probabilistic nature of demand and determine their being effected by strategies of marketing interaction with the product consumers. Methodology. The theoretical models were based on classic models of mass service, methods of sales planning, and studies on rational strategies of marketing interaction of a consumer of limited-demand products, the need in which is of probabilistic nature. Such parameters as maximum (peak) involved production capacity and maximum warehouse capacity required in terms of predicted production volumes are taken as the criterion of effect of a strategy of the manufacturer-consumer marketing interaction. Findings. Certain dependences have been obtained making it possible to calculate the maximum (peak) involved production capacity depending on the predicted production volume, warehouse capacity, and organization of production activity of an enterprise. It has been shown that the organization of marketing interaction between a manufacturer and a consumer of limited-demand products, the need in which is of probabilistic nature, on the basis of marketing partnership strategy helps reduce considerably the peak loads of production facilities and warehouse capacity, which is necessary to maintain production activity of an enterprise. Originality. On the basis of a mass service theory, a form of organization of production activity of an enterprise is substantiated that manufactures goods of differentiated need and limited demand of probabilistic nature. It has been proved that a current marketing strategy of interaction between a manufacturer and consumer of such a product influences considerably the organization of production activity of an enterprise-manufacturer. A form of organization of production activity of an enterprise has been substantiated; in terms of organization of interaction with a consumer on the basis of marketing partnership relations, it helps reduce significantly the peak loads of production facilities and the involved warehouse capacity to store ready-made products. Practical value. The obtained results can be applied to plan the forms of organization of production activity of an enterprise that manufactures limited-demand products, the need in which is of differentiated nature, and to substantiate rational marketing interaction with a consumer of such kind of product.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж606 + У010.295.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського