Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (6)Книжкові видання та компакт-диски (76)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.295.8 я73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Литвиненко Я. В. 
Сучасна політика ціноутворення : Навч. посіб. / Я. В. Литвиненко; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2001. - 152 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Висвітлено проблеми економічної природи ціни як складової ринкової економіки. Наведено структуру вільної ціни. Описано особливості її елементів. Визначено чинники, що впливають на рівень цін. Запропоновано класифікацію цін за різними ознаками. Розглянуто питання державного регулювання ціноутворення, принципи та методи його здійснення в Україні, а також особливості регулювання цін у інших державах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73(4УКР) + У9(4УКР)0-861-18 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Савенко Н. М. 
Ценообразование в графиках, схемах, формулах / Н. М. Савенко, В. А. Манько; Одес. гос. акад. пищ. технологий. - О., 1998. - 130 c. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Представлено 113 наиболее известных графиков, схем и понятий, разработанных мировой экономической наукой и используемых в практике работы маркетологов многих процветающих компаний и фирм мира, которые отражают: ценовую эластичность спроса, структуру продажной цены, равновесие спроса и предложения, психологическую реакцию покупателя, жизненный цикл товара, соотношение ценности товара и его цены, кривую валового дохода, показатели финансового состояния, общую схему лизинга и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)0-861 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Петенко И. В. 
Ценообразование. Основной курс : Учеб. / И. В. Петенко; Донец. гос. акад. управления. - Донецк, 1999. - 248 c. - Библиогр.: 27 назв. - рус.

Раскрыты теоретические и практические аспекты методологии определения цен. Проанализирован мировой опыт ценообразования и предложены методы его использования в специфических условиях переходного к рынку периода. Предложена логическая последовательность определения цены, адаптированной к рыночным условиям.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ерухимович И. Л. 
Ценообразование : Учеб.-метод. пособие / И. Л. Ерухимович; Межрегион. Акад. упр. персоналом. - 2-е изд., стер. - К., 1999. - 108 c. - Библиогр.: 20 назв. - рус.

Последовательно изложены теоретические, методологические и практические вопросы формирования производственных затрат. Раскрыты экономическая сущность и виды прибыли, цен, понятие рентабельности и методы ее определения. Освещены принципы ценообразования в условиях рыночных отношений, механизм формирования цен и ценовая политика предприятий (фирм) согласно принятой стратегии хозяйствования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601909 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Петровська С. В. 
Маркетингова цінова політика : Конспект лекцій / С. В. Петровська, О. В. Хмельницька; Нац. авіац. ун-т. - К., 2005. - 80 c. - Бібліогр.: с. 80. - укp.

Викладено суть поняття ціни, її значення для досягнення цілей підприємства за умов ринкової економіки, принципи побудови його цінової політики, а також основні цінові стратегії на різних типах ринку та етапах життєвого циклу товару. Визначено фактори впливу на ринкові ціни, а також вплив цінової еластичності на динаміку попиту та пропозиції. Розглянуто ціноутворення як елемент комерційної політики фірми, запропоновано класифікацію методів ціноутворення.

Изложены сущность понятия цены, ее значение для достижения целей предприятия в условиях рыночной экономики, принципы построения его ценовой политики, а также основные ценовые стратегии на различных типах рынка и этапах жизненного цикла товара. Определены факторы, влияющие на рыночные цены, а также влияние ценовой эластичности на динамику спроса и предложения. Рассмотрено ценообразование как элемент коммерческой политики фирмы, предложена классификация методов ценообразования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665438 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дугіна С. І. 
Маркетингова цінова політика : Навч. посіб. / С. І. Дугіна; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2005. - 392 c. - Бібліогр.: с. 387-390. - укp.

Розглянуто питання сутності цінової політики як сукупності прийомів і методів ціноутворення в процесі вирішення маркетингових проблем. Висвітлено особливості розрахунку оптових і роздрібних цін, а також формування цінових стратегій. Описано методи прийняття самостійних господарських рішень, які підвищують ефективність бізнесу, а також оптимізації рівня цін. Наведено методичні підходи до вибору цінової політики з урахуванням особливостей конкретної ринкової ситуації.

Рассмотрены вопросы сущности ценовой политики как совокупности приемов и методов ценообразования при решении маркетинговых проблем. Освещены особенности расчета оптовых и розничных цен, а также формирования ценовых стратегий. Описаны методы принятия самостоятельных хозяйственных решений, повышающих эффективность бизнеса, а также оптимизации уровня цен. Приведены методические подходы к выбору ценовой политики с учетом особенностей конкретной рыночной ситуации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)0-861-18 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661333 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Иваниенко В. В. 
Ценообразование = Price formation : Учеб. пособие для студ. вузов / В. В. Иваниенко, М. В. Чечетов; Харьк. нац. эконом. ун-т. - Харьков : ИД "Инжэк", 2004. - 224 c. - (Учеб. изд). - Библиогр.: 26 назв. - рус.

Раскрыты теоретические, методологические и практические вопросы формирования цен, показано влияние различных факторов на процесс формирования цен. Представлены критерии выбора ценовой политики, методов ценообразования и установления окончательной цены. Рассмотрены особенности ценообразования во внешнеэкономическом комплексе. Изложенный материал сопровождается законодательной и нормативной базой.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658050 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Иваниенко В. В. 
Ценообразование : Учеб. пособие / В. В. Иваниенко; Харьк. гос. экон. ун-т. - Х., 2002. - 168 c. - Библиогр.: с. 164-165 - рус.

Рассмотрены особенности формирования цен, а также влияние различных факторов на данный процесс. Предложены критерии выбора ценовой политики, описаны методы ценообразования и установления окончательной цены. Предложена методика расчета оптовых и розничных цен. Проанализированы особенности ценообразования во внешнеэкономическом комплексе, раскрыто содержание понятия мировой базисной цены.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тормоса Ю. Г. 
Ціни та цінова політика : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / Ю. Г. Тормоса; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2003. - 91 c. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні засади, сутність методів ціноутворення, зокрема, ринкового, методику формування цін та її окремих елементів. Викладено особливості встановлення цін на зовнішньому ринку, методологічні підходи щодо розробки цінової політики та стратегії підприємства, а також цілі і методи державного регулювання цін та його вплив на економічні процеси.

Рассмотрены теоретические основы, сущность методов ценообразования, в частности, рыночного, методика формирования цен и её отдельных элементов. Изложены особенности установления цен на внешнем рынке, методологические подходы относительно разработки ценовой политики и стратегии предприятия, а также цели и методы государственного регулирования цен и его влияние на экономические процессы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73(4УКР) + У9(4УКР)0-861 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637262 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гришко С. В. 
Ціноутворення як елемент діяльності підприємства : Навч. посіб. / С. В. Гришко, П. М. Коюда; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. - Х., 2002. - 84 c. - укp.

Висвітлено теорію цін, наведено сучасні напрямки її розвитку. Обгрунтовано вартісну та споживчу парадигми ціноутворення. Описано методи директивного та ринкового ціноутворення. Розкрито природу ціни, запропоновано методику її розрахунку у межах цінового простору.

Освещена теория цен, приведены современные направления ее развития. Обоснована стоимостная и потребительская парадигмы ценообразования. Описаны методы директивного и рыночного ценообразования. Раскрыта природа цены, предложена методика ее расчета в границах ценового пространства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Горобчук Т. Т. 
Ціноутворення : Навч. посіб. для студ. екон. спец. / Т. Т. Горобчук; Житомир. інж.-технол. ін-т. - Житомир, 2003. - 166 c. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Розглянуто основні теорії та методологічні основи формування ціни, особливості ціноутворення залежно від типу ринку. Розкрито роль держави в процесі формування цін, особливості ціноутворення на ринку споживчих товарів і послуг.

Рассмотрены основные теории и методологические основы формирования цены, особенности ценообразования в зависимости от типов рынков. Раскрыты роль государства в процессе формирования цен, особенности ценообразования на рынке потребительских товаров и услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА641556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Рогатенюк Э. В. 
Ценообразование : Учеб. пособие для студ. вузов / Э. В. Рогатенюк; Крым. акад. природоохр. и курорт. стр-ва. - Симф., 2002. - 185 c. - рус.

Раскрыты теоретико-методологические основы ценообразования в контексте трансформационных процессов, происходящих в системе цен Украины. Обоснованы необходимость и возможность сочетаемости различных практических методов ценообразования с целью оптимизации результатов производственно-финансовой деятельности различных субъектов хозяйствования. Проанализированы особенности государственного регулирования цен.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)0-861 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655815 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ціни і ціноутворення : Опор. конспект лекцій для студ. екон. спец. ден. та заоч. форми навчання / уклад.: В. С. Пінішко; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Л. : Вид-во Львів. комерц. акад., 2004. - 83 c. - Бібліогр.: с. 81-83. - укp.

Розглянуто питання формування цін, визначено їх основні функції: планово-облікову, розподільну, регулювальну, інформативну, управляючу, соціальну. Запропоновано класифікацію цін в Україні. Проаналізовано систему органів ціноутворення. Висвітлено особливості ціноутворення в основних галузях економіки на мікроекономічному рівні. Розкрито суть поняття транспортного вантажного тарифу.

Рассмотрены вопросы формирования цен, определены их основные функции: планово-учетная, регулирующая, распределительная, информативная, управляющая, социальная. Предложена классификация цен в Украине. Проанализирована система органов ценообразования. Освещены особенности ценообразования в основных отраслях экономики на микроэкономическом уровне. Раскрыта сущность понятия транспортного грузового тарифа.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73-2 + У9(4УКР)0-861 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654010 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Прохорова Т. П. 
Маркетингова цінова політика : Навч. посіб. / Т. П. Прохорова, О. В. Гронь; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2006. - 164 c. - Бібліогр.: с. 157-162. - укp.

Розкрито сутність маркетингової цінової політики, висвітлено теоретичні проблеми формування цін, цінової стратегії, тактики щодо її здійснення. Запропоновано класифікацію цін, описано види цін за умов відшкодування споживачем вартості транспортних засобів щодо доставки товарів. Наведено концепції ціноутворення в системі маркетингу, методи оцінки ступеня конкурентоспроможності ринку. Проаналізовано особливості правового регулювання цін в Україні.

Раскрыта сущность маркетинговой ценновой политики, освещены теоретические проблемы формирования цен, ценовой стратегии, тактики по ее осуществлению. Предложена классификация цен, описаны виды цен в условиях возмещения потребителем стоимости транспортных средств по доставке товаров. Приведены концепции ценообразования в системе маркетинга, методы оценки степени конкурентоспособности рынка. Проанализированы особенности правового регулирования цен в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА682891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Верхоглядова Н. І. 
Основи ціноутворення : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. І. Верхоглядова, С. Б. Ільіна, Н. А. Іваннікова, Я. Я. Слабко, Ю. В. Лисенко. - К. : Кондор, 2007. - 252 c. - укp.

Розкрито засади методики ціноутворення. Особливу увагу приділено теоретичним питанням ціноутворення, сутності політики та стратегії встановлення цін. Висвітлено особливості формування цін з урахуванням конкурентоздатності товару. Проаналізовано фактори впливу на ціноутворення, описано основні види цін, їх склад і структуру. Наведено методи встановлення ціни на товар, викладено методику оцінки ефективності комерційних угод торгівельних підприємств.

Раскрыты основы методики ценообразования. Особое внимание уделено теоретическим вопросам ценообразования, сущности политики и стратегии установления цен. Освещены особенности формирования цен с учетом конкурентоспособности товара. Проанализированы факторы влияния на ценообразование, описаны основные виды цен, их состав и структура. Приведены методы установления цены на товар, изложена методика оценки эффективности коммерческих соглашений торговых предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)0-861 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678986 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ларикова Л. Ф. 
Ценообразование : Учеб. пособие / Л. Ф. Ларикова; Восточноукр. нац. ун-т им. В.Даля. - Луганск, 2005. - 264 c. - Библиогр.: с. 244-246 - рус.

Рассмотрены основные вопросы ценообразования в Украине в сферах производства, торговли и оказания услуг на основе обобщения первоисточников известных зарубежных ученых-экономистов в данной области. Обоснована необходимость создания системы цен, охарактеризованы элементы ее структуры. Освещены особенности формирования цены продажи на товары в практической деятельности украинских предприятий. Раскрыто содержание понятия спроса, изложены основные правила при установлении цены в условиях формирования ценовой политики предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)0-861 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674157 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Данілова Л. Л. 
Ціноутворення та маркетингова цінова політика : Навч. посіб. / Л. Л. Данілова, С. В. Петровська; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2006. - 129 c. - укp.

Визначено сутність, структуру та склад ціни, показано особливості її формування за умов ринку. Викладено сучасні підходи щодо проблем ціноутворення, розглянуто методи визначення ціни товару. Особливу увагу приділено питанню розробки цінової політики підприємства, викладено принципи встановлення цін на різних типах ринків. Охарактеризовано основні етапи формування маркетингової цінової стратегії підприємства. Розглянуто фактори зовнішнього та внутрішнього середовища, які впливають на прийняття цінових рішень. Визначено цілі та методи державного регулювання цін на товари та послуги, показано його вплив на економічні процеси. Наведено приклади модифікації цін з метою стимулювання збуту товару, встановлено вплив зміни ціни на прибуток підприємства.

Раскрыты сущность, структура и состав цены, показаны особенности ее формирования в условиях рынка. Изложены современные подходы к проблеме ценообразования, рассмотрены методы определения цены товара. Особое внимание уделено вопросу разработки ценовой политики предприятия, приведены принципы установленыя цен на разных типах рынков. Охарактеризованы основные этапы формирования маркетинговой ценовой стратегии предприятия. Рассмотрены внешние и внутренние факторы, влияющие на принятие ценовых решений. Изложены цели и методы государственного регулирования цен на товары и услуги, показано его влияние на экономические процессы. Приведены примеры модификации цен с целью стимулирования сбыта товара, установлено влияние изменение цены на прибыль предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)0-861-18 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672018 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шкварчук Л. О. 
Ціноутворення : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Л. О. Шкварчук. - К. : Кондор, 2006. - 460 c. - Бібліогр.: с. 452-459. - укp.

Розглянуто принципи встановлення цін на продукцію та послуги підприємств усіх форм власності, висвітлено особливості класифікації цін за сучасних умов. На підставі аналізу нормативно-правових актів і кон'юнктури ринку проаналізовано фактори, що впливають на рівень цін. Виконано порівняльний аналіз українського та зарубіжного цінового регулювання та зовнішньоторговельних цін. Викладено питання аналізу біржового ціноутворення, встановлення цін у торговельній діяльності.

Рассмотрены принципы установления цен на продукцию и услуги предприятий всех форм собственности, освещены особенности классификации цен в современных условиях. На основе анализа нормативно-правовых актов и конъюнктуры рынка проанализированы факторы, влияющие на уровень цен. Выполнен сравнительный анализ украинского и зарубежного ценового регулирования и внешнеторговых цен. Изложены вопросы анализа биржевого ценообразования, установления цен в торговой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73-1 + У9(4УКР)0-861 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675122 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Хамініч С. Ю. 
Маркетингова цінова політика : навч. посіб. / С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян, М. М. Зайцева; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. - Д. : Наука і освіта, 2008. - 264 c. - Бібліогр.: с. 257-263. - укp.

Розкрито теоретико-практичні та методологічні основи маркетингової цінової політики (МЦП). Особливу увагу приділено вибору тактичних схем управління ціноутворенням, зокрема, у сфері оцінки адекватності методів ціноутворення. Проаналізовано етапи формування цілісної концепції МЦП підприємств за умов перехідної економіки. Розглянуто питання ціноутворення брендів, описано процедури прийняття рішень щодо визначення цін. Висвітлено особливості державного ціноутворення в Україні, а також регулювання цін монополістів. Розкрито зміст понять цінове стимулювання збуту, ціни товару. Охарактеризовано принципи ціноутворення марочних товарів.

Раскрыты теоретико-практические и методологические основы маркетинговой ценовой политики (МЦП). Особое внимание уделено выбору тактических схем управления ценообразованием, в частности, в сфере оценки адекватности методов ценообразования. Проанализированы этапы формирования целостной концепции МЦП предприятий в условиях переходной экономики. Рассмотрены вопросы ценообразования брендов, описаны процедуры принятия решений по определению цен. Освещены особенности государственного ценообразования в Украине, а также регулирования цен монополистов. Раскрыто содержание понятий стимулирования сбыта, цены товара. Охарактеризованы принципы ценообразования марочных товаров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)290-861-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Литвиненко Я. В. 
Маркетингова цінова політика : навч. посіб. / Я. В. Литвиненко; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : Персонал, 2008. - 244 c. - Бібліогр.: с. 239-240. - укp.

Наведено характеристику ціни як економічної категорії ринкової економіки, визначено її функції та проаналізовано зв'язок з системою маркетингу. Встановлено залежність ціноутворення від типу ринку, описано різні види цін, розглянуто чинники, що впливають на їх формування. Висвітлено вітчизняний і зарубіжний досвід побудови та реалізації державного механізму регулювання цін. Запропоновано методи встановлення ціни, обгрунтовано можливості застосування маркетингових стратегій ціноутворення в різних сферах діяльності підприємства. Визначено чинники, які необхідно враховувати у процесі визначення цін зовнішньоекономічних угод.

Дана характеристика цены как экономической категории рыночной экономики, определены ее функции и проанализирована связь с системой маркетинга. Установлена зависимость ценообразования от типа рынка, описаны различные виды цен, рассмотрены факторы, влияющие на их формирование. Освещен отечественный и зарубежный опыт создания и реализации государственного механизма регулирования цен. Приведены методы установления цены, обоснованы возможности использования маркетинговых стратегий ценообразования в различных сферах деятельности предприятия. Рассмотрены факторы, которые необходимо учитывать в процессе определения цен внешнеэкономических соглашений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)290-861-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711390 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського