Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (29)Автореферати дисертацій (11)Книжкові видання та компакт-диски (763)Журнали та продовжувані видання (147)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 399
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Очкас М. В. 
Адаптация маркетинговой деятельности предприятия / М. В. Очкас, В. Л. Петренко, В. Н. Тимохин; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1998. - 22 c. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Проведен анализ основных подходов к организации и планированию маркетинговой деятельности предприятия как идеологии производства. Введено понятие среды маркетинговых взаимодействий, предложена концепция адаптивного маркетинга. При формализации концепция адаптивного маркетинга представлена в виде двухконтурной системы адаптивного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р84690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шевченко Л. С. 
Введение в маркетинг : Учеб.- практ. пособие / Л. С. Шевченко. - Х. : Консум, 2000. - 671 c. - (Деловая кн.). - рус.

Рассмотрены сущность и основные концепции маркетинга, особенности проведения маркетинговых исследований, а также важнейшие приемы изучения покупательского поведения. Определены главные направления практической маркетинговой деятельности фирмы, связанные с разработкой товарной, ценовой, сбытовой и коммуникационной политики фирмы. Значительное внимание уделено развитию договорных систем распространения товаров и услуг, прежде всего сетевого (многоуровневого) маркетинга, франчайзинга и лизинга, а также особенностям реализации продукции через товарные биржи, товарные аукционы и конкурсы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)290-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мороз Л. А. 
Маркетинг (I.Навчальний посібник. II.Збірник вправ) / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай; Держ. ун-т "Львів. політехніка". Ін-т підвищ. кваліфікації та перепідгот. кадрів. - Л., 1999. - 243 c. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Висвітлюються фундаментальні засади маркетингу і основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві: дослідження товарних ринків; формування маркетингової товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики; організації маркетингової діяльності тощо. Матеріал викладено з урахуванням специфіки вітчизняного ринку, його нормативно-правової бази. Містяться вправи, контрольні завдання, екзаменаційні питання та відповіді до них.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 я7 + У010.322 я7 + У9(4УКР)290-211.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Телетов А.  
Маркетинг в экономических системах / А. Телетов // Экономика Украины. - 2001. - № 7. - С. 44-47. - рус.

Аргументировано, что корректное перенесение некоторых свойств, присущих одному классу систем на другой, расширяет возможности эффективного управления ими. На примере экономической системы показано, что в сложной структуре существует такое соотношение необходимости и разнообразия, при котором она достигает оптимального уровня в своей эффективности. Использование этого свойства в маркетинге позволяет решить ряд проблем на макро- и микроуровнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кредисов А.  
Маркетинг на переломе ХХ и ХХI ст.: особенности и перспективы развития / А. Кредисов, В. Наумова // Экономика Украины. - 1999. - № 9. - С. 4-11. - рус.

На основе анализа происходящих в мире социально-демографических, экономических, технологических и экологических процессов показаны особенности и перспективы развития маркетинга на стыке ХХ и ХХI столетий. Сделан краткий исторический экскурс эволюции теории маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and Logistics in the System of Management : Матеріали ІІ-ої міжнар. наук.-практ. конф., Львів, 22-24 жовт. 1998 р. / Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 1998. - 235 c. - укp.

Розглядаються концептуальні положення маркетингу і логістики, висвітлюється цінова кон'юнктура на ринку основних засобів виробництва та аналізується фінансова криза в Україні: причини і наслідки. Характеризується контрактно-цінова політика підприємства на міжнародних ринках, в тому числі акцентується увага на проблемах та перспективах української реклами і стратегічних аспектах маркетингової діяльності фірми. Вивчаються логістичні і маркетингові концепції у формуванні економічного потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я431 + У010.321 я431 + У010.23 я431 + У9(4УКР)40 я431 + У9(4УКР)0-961-312.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590006 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Нікітін А. В. 
Маркетинг у банку : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / А. В. Нікітін; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2001. - 170 c. - Бібліогр.: 74 назв. - укp.

Проаналізовано маркетингову стратегію комерційного банку. Розглянуто первинну та вторинну сегментації ринку, товарну політику комерційного банку, а також особливості продажу банківських продуктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73(4УКР) + У9(4УКР)262.10 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вачевський М. В. 
Маркетинг. Основи теорії і практики : Суспільство. Покупці. Продуктивність / М. В. Вачевський, О. М. Вачевський, В. Г. Скотний, Б. О. Стасишин, Л. Г. Кльоба, Г. Л. Мищатина; ред.: М. В. Вачевський. - Львів : Каменяр, 1999. - 224 c. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Висвітлено історію формування маркетингу, його переваги та відмінні риси. Значну увагу приділено маркетинговій діяльності на підприємствах, основним методам прогнозування збуту, а також критеріям відбору посередників. Встановлено, що результати комплексних досліджень допомагають визначити найперспективніші для підприємства ринки, їх сегменти, на кожному з яких є певні позитивні та негативні умови щодо збуту будь-якого товару. Детально проаналізовано діяльність підприємства у мікро- та макросередовищах, а також особливості правової охорони об'єктів промислової власності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597682 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Азарян О. М. 
Маркетинг: принципи та функції : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Азарян, І. Х. Баширов, Б. З. Воробйов, М. В. Жаболенко, Н. О. Криковцева, Е. М. Локтєв, М. М. Оносов, О. М. Сальников, Л. Г. Саркісян; ред.: О. М. Азарян; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.І.Туган-Барановського. - 2-е вид., переробл. і допов. - К. : НМЦВО МОіН України: НВФ "Студцентр", 2001. - 319 c. - Бібліогр.: 94 назв. - укp.

Висвітлено суть маркетингу та його сучасну концепцію. Досліджено систему та наведено характеристику маркетингу. Проаналізовано маркетингову товарну та цінову політику, а також маркетингову політику комунікацій, розподілу та збуту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА610109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Примак Т. О. 
Маркетинг : Навч. посіб. / Т. О. Примак; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2001. - 198 c. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглянуто історію, сутність, функції, систему та класифікацію маркетингу. Особливу увагу приділено навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній та ціновій політиці. Детально висвітлено основні проблеми формування маркетингових служб на підприємствах України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гаркавенко С. С. 
Маркетинг : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. освіти / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 1998. - 383 c. - Бібліогр.: 158 назв. - у.

Розглянуто сучасну концепцію маркетингу як філософію бізнесу. Проаналізовано види, принципи і функції маркетингу: комплексний аналіз та прогнозування ринку, розробка стратегії маркетингу, товарна та цінова політика, політика розподілу, просування товарів, контроль маркетингової діяльності. Викладено теоретичні засади, наведено численні приклади маркетингової діяльності з практики вітчизняних та відомих зарубіжних фірм. Значна увага приділена використанню математичного апарату маркетингу, завдяки чому з'явилась можливість кількісної оцінки рішень, прийнятих на кожному етапі маркетингової діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73

Шифр НБУВ: ВА586450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Скибінський С. В. 
Маркетинг : Підручник для студ. вищ. навч. закл. Ч. 1 / С. В. Скибінський; Львів. комерц. акад. - Л., 2000. - 640 c. - Библиогр.: 143 назв. - укp.

Викладено зміст маркетингу та його роль у сучасному економічному і суспільному житті, питання впровадження маркетингу на підприємствах, управління даною діяльністю, забезпечення маркетингової діяльності на підприємстві інформацією про макро- та мікросередовища, прогнозування обсягів продажу товарів засобами створення маркетингових інформаційних систем. Особливу увагу приділено розробці інструментів з вивчення поведінки на споживчому ринку центральної фігури - покупця, споживача шляхом виконання спеціальних соціологічних досліджень. Запропоновано методику дослідження товарних ринків і визначення конкурентних позицій товарів на ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343610 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Крамаренко В. И. 
Маркетинг : Учеб. пособие для студ. экон. спец. / В. И. Крамаренко, Б. И. Холод, И. В. Ванеева, А. П. Дударь, Н. И. Тихонова, С. Ю. Цехла, Т. Н. Чугунова, Г. М. Орлова, А. В. Сиволап, Л. А. Шабашова; Крым. акад. природоохр. и курорт. стр-ва. - Симф. : Таврида, 2000. - 250 c. - рус.

Рассмотрены теоретические и практические аспекты маркетинговой деятельности современного предприятия. Проанализированы социальные, управленческие и стратегические основы теории и практики менеджмента, концепция и инструменты анализа внешней и внутренней среды предприятия. Дана характеристика факторов, обеспечивающих конкурентные преимущества на рынке. Освещены вопросы тактики работы с каждым элементом комплекса маркетинга, а также проблемы организации, внедрения, оценки и контроля службы маркетинга. Отражены особенности маркетинга в различных сферах деятельности, в т.ч. в торговле, строительстве, туризме, гостиничном бизнесе, сфере охраны окружающей среды.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600629 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Лук'янець Т. І. 
Маркетингова політика комунікацій : Навч. посіб. / Т. І. Лук'янець; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2000. - 377 c. - Бібліогр.: с. 373-375. - укp.

Детально розглянуто напрями діяльності в галузі маркетингу: рекламування товарів, стимулювання продажу, створення іміджу підприємств. Розкрито особливості організації та планування маркетингової політики комунікацій, складання маркетингового бюджету, контролю за використанням коштів. Значну увагу приділено особливостям персонального продажу товарів як складової частини маркетингових комунікацій, найважливішим аспектам роботи з громадськістю, рекламі на місці продажу та створенню сучасної упаковки товарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598246 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Стрий Л. А. 
Маркетинговое управление на рубеже ХХI столетия: Системное исследование / Л. А. Стрий. - О. : АстроПринт, 2000. - 304 c. - Библиогр.: 42 назв. - рус.

Представлены результаты системного исследования основных направлений развития маркетинга и маркетингового управления на рубеже ХХІ ст. Рассмотрены проблемы современного маркетинга, развития его концепций, каналов и форм. Методом экономико-кибернетического подхода проанализирован процесс маркетингового управления, составлен целевой компонент, построены структурная и системная модели.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602667 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Карповская-Скорик Е. Е. 
Маркетинговые прогнозы на уровне предприятия / Е. Е. Карповская-Скорик. - О. : АстроПринт, 2000. - 112 c. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Рассмотрены проблемы нечеткого прогнозирования хозяйственной деятельности предприятий, роль маркетингового подхода в данном процессе. Описан прогностический аппарат маркетинговых исследований, дана оценка параметров состояния рынка средствами нечеткой логики. Освещены процессы стратегического планирования с применением экспертных систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)290-211.1 в611.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602671 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Черномаз П. А. 
Международный маркетинг: теория, методология, практика : Учеб. пособие для студ. / П. А. Черномаз; ред.: А. П. Голиков; Харьк. ун-т упр. - Х., 2000. - 144 c. - Библиогр.: 38 назв. - рус.

Рассмотрены теоретические и методологические основы международного маркетинга, раскрыты теория и возможности практического применения знаний в этой области. Проанализирована международная маркетинговая среда и влияние на нее экономических, социокультурных и политико-правовых факторов, в частности, исследована роль товарной, ценовой и сбытовой политики в международном маркетинге. Уделено внимание вопросам организации, планирования и контроля международного маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У584.3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мазаракі А. А. 
Міжнародний маркетинг : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / А. А. Мазаракі, Т. І. Чаюн, Т. М. Мельник; Київ. держ. торг.-екон. ун-т. - К., 2000. - 306 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади міжнародного маркетингу. Охарактеризовано діяльність маркетингових компаній в Україні. Детально проаналізовано економічні процеси в країнах з перехідною економікою. Значну увагу приділено макро- і мікросегментації міжнародних ринків, особливостям формування товарної програми, процесу планування, ціновій політиці та експортній стратегії. Визначено конкурентоспроможність країни та фірми на зовнішньому і внутрішньому ринках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Панков В. А. 
Ориентация на клиента - ключевой фактор успеха предприятия / В. А. Панков, А. Л. Еськов. - К. : Наук. світ, 2001. - 34 c. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Освещены теоретические вопросы маркетинговой деятельности промышленных предприятий и особенности их практической реализации. Рассмотрены ключевые факторы успеха фирм на рынке. Приведены примеры применения различных методов и принципов маркетинга по созданию новых конкурентных преимуществ товара и в работе с клиентами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)300-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р90616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Старостіна А. О. 
Основи маркетингу: Теорія та господарські ситуації : Навч. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вузів / А. О. Старостіна, О. В. Зозульов; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К., 1998. - 132 c. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.

Розглядаються основні принципи та функції маркетингу, форми та методи маркетингової діяльності. Висвітлюються причини виникнення маркетингу як теорії та практики діяльності підприємства, сучасна концепція маркетингу, основні етапи маркетингової діяльності, інформаційне забезпечення маркетингової діяльності, сегментування ринків та позиціювання товарів на них, сучасні методи комплексного дослідження ринку. Особливе значення відводиться вивченню товару та його розробці, у зв'язку з тим, що нові товари та послуги - головні знаряддя конкурентної боротьби. Аналізуються місце товарів в маркетинговій діяльності, головні ринкові характеристики товарів, товарна політика підприємств, етапи життєвого циклу, марка, упаковка, сервіс тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592212 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського