Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322 я431$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and Logistics in the System of Management : Матеріали ІІ-ої міжнар. наук.-практ. конф., Львів, 22-24 жовт. 1998 р. / Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 1998. - 235 c. - укp.

Розглядаються концептуальні положення маркетингу і логістики, висвітлюється цінова кон'юнктура на ринку основних засобів виробництва та аналізується фінансова криза в Україні: причини і наслідки. Характеризується контрактно-цінова політика підприємства на міжнародних ринках, в тому числі акцентується увага на проблемах та перспективах української реклами і стратегічних аспектах маркетингової діяльності фірми. Вивчаються логістичні і маркетингові концепції у формуванні економічного потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я431 + У010.321 я431 + У010.23 я431 + У9(4УКР)40 я431 + У9(4УКР)0-961-312.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590006 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Маркетинг та логістика в системі менеджменту : Тези доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, 9 - 11 листоп. 2006 р.) / Нац. ун-т "Львів. політехніка", Ін-т регіон. дослідж. НАН України, Ін-т підприємництва та перспект. технологій при НУ "Львів. політехніка", Київ. нац. екон. ун-т. - Л. : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2006. - 428 c. - укp. - рус.

Изложены вопросы об особенностях и области применения АВС-анализа - метода группировки бизнес-ресурсов по степени важности, широко применяемого в экономически развитых странах в контексте теоретической и практической логистики. Предложена концепция управления деятельностью аэропорта путем оптимизации потоковых процессов. Рассмотрено информационное обеспечение как пример континуума продукция - услуга. Освещены особенности определения правильности модели EOQ в логистике запасов, информационной поддержки маркетинговой деятельности с учетом новой парадигмы бизнеса. Проанализировано влияние уровня надежности технологических линий на эффективность функционирования логистической системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я431 + У010.322 я431 + У010.323 я431 + У9(4УКР)211.1 я431 + У9(4УКР)40 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО27170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. VIII міжнар. наук.-практ. конф., 4 - 6 листоп. 2010 р., Львів / Нац. ун-т "Львів. політехніка", Ін-т регіон. дослідж. НАН України, Ін-т екон. пром-ті НАН України, Екон. ун-т в Кракові. - Л., 2010. - 596 c. - укp. - англ. - пол.

Викладено матеріали, що розглянуто на пленарному засіданні та секціях міжнародної науково-практичної конференції з питань маркетингу та логістики, практичного міжнародного досвіду їх інтеграції в системі сучасного менеджменту, результати вітчизняних та іноземних досліджень. Розроблено рекомендації, скеровані на формування ринкового потенціалу економіки на засадах відтворення інтелектуальних, матеріальних і духовних ресурсів та відповідної збалансованості й узгодження факторів.

Изложены материалы, рассмотренные на пленарном заседании и секциях международной научно-практической конференции по вопросам маркетинга и логистики, практического международного опыта их интеграции в системе современного менеджмента, результаты отечественных и иностанных исследований. Даны рекомендации, направленные на формирование рыночного потенциала экономики на принципах воспроизводства интеллектуальных, материальных и духовних ресурсов и соответствующей сбалансированности и согласованности факторов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я431 + У010.322 я431 + У010.323 я431 + У9(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО30000 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Маркетинг ХХІ століття: проблеми та стратегії розвитку : тези доп. I Всеукр. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен., 17 - 18 берез. 2011 р., Луганськ / ред.: Т. С. Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2011. - 126 c. - укp. - рус.

Висвітлено актуальні проблеми застосування теорії та практики маркетингу в діяльності вітчизняних підприємств. Обгрунтовано концептуальні підходи та перспективи розвитку маркетинг-менеджменту. Запропоновано методику вибору факторів у моделі прогнозування просторових параметрів ринку машинобудівної галузі. Вивчено особливості позиціонування основних торгових марок на українському ринку жіночого одягу. Розглянуто бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства. Показано особливості застосування нейромаркетингу в мережі Інтернет. Увагу приділено сучасним проблемам адаптивного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я431 + У9(4УКР)290-211.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739334 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доп. IX Міжнар. наук.-практ. конф., 8 - 10 листоп. 2012 р., Львів / Нац. ун-т "Львів. політехніка", НАН України, Ін-т регіон. дослідж., Ін-т економіки пром-сті, Екон. ун-т в Кракові. - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 477 c. - укp. - рус. - англ. - пол.

Розглянуто концепцію просторового маркетингу у контексті розвитку економіки знань. Досліджено проблеми позиціонування національного торгового флоту у глобальному фрахтовому середовищі. Розкрито роль маркетингу в популяризації та просуванні туристично-рекреаційного продукту Львівщини. Висвітлено особливості транспортно-експедиційного забезпечення логістичного розподілу товарів. Проведено порівняльну характеристику ресурсів енергозбереження на вітчизняному та зарубіжних ринках товарів промислового призначення. Викладено теоретичні засади співвідношення логістичного обслуговування в аптеці з концепціями фармацевтичної допомоги та належної аптечної практики. Подано методи оцінювання ефективності реклами на етапі розроблення рекламного повідомлення. Запропоновано основні напрями розвитку маркетингу підприємств залізничного транспорту в сфері пасажирських перевезень. Висвітлено особливості формування мотиваційного механізму для забезпечення технологічного розвитку машинобудівного підприємства. Запропоновано шляхи покращення логістичного обслуговування у міжнародних пунктах пропуску в Україні. Розкрито сутність та значення грошового потоку у системі управління залученням коштів для забезпечення зростання конкурентних переваг підприємства. Викладено сучасні аспекти формування структури автопарку функціонального підрозділу підприємства. Запропоновано шляхи покращення систем управління якістю продукції підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я431 + У010.323 я431 + У9(4УКР)211.1 я431 + У9(4УКР)40 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО32267 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Маркетинг ХХІ століття: проблеми та стратегії розвитку : тези ІV Всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, 24 - 25 квіт. 2014 р., Луганськ / ред.: Т. С. Максимова, С. К. Рамазанов, В. А. Рач; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2014. - 171 c. - укp. - рус.

Розглянуто нейромаркетинг як спосіб впливу на споживача. Визначено переваги та недоліки Інтернет-маркетингу. Проаналізовано виставково-ярмаркову діяльність в Україні. Досліджено різновиди прихованої реклами. З'ясовано тенденції розвитку маркетингу в соціальних мережах. Обгрунтовано сутність використання програм лояльності як сучасних технологій та висвітлено перспективи їх впровадження на українському ринку. Приділено увагу особливостям використання партизанського маркетингу. Охарактеризовано управління інвестиційною діяльністю підприємства в аспекті застосування комплексу маркетингових заходів. Вивчено актуальність брендингу території та описано механізм його розробки. Наведено ефективні прийоми маркетингу екологічних інновацій. Розкрито причини виникнення та розвитку тіньової економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я431 + У9(4УКР)211.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА779238 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. X Міжнар. наук.-практ. конф. : до 170-річчя Львів. політехніки та 70-річчя каф. маркетингу і логістики, 6 - 8 листоп. 2014 р., Львів / Нац. ун-т "Львів. політехніка", Ун-т М. Кюрі-Склодовської (Польща), Познан. політехніка (Польща), НАН України, Ін-т регіон. дослідж., Ін-т економіки пром-сті. - Львів, 2014. - 497 c. - укp. - англ. - пол.

Вивчено концептуальні підходи до формування стратегії кредитно-інвестиційної діяльності комерційних банків. Обгрунтовано доцільність використання інформаційних технологій для зменшення логістичних витрат ресторанних витрат. Виявлено вплив геополітики на поведінку українського споживача. Приділено увагу "розвитку" зеленої логістики в Україні. Розроблено семантичну мультиатрибутивну модель сукупного територіального продукту бальнеологічних курортів. Досліджено формування товарної політики промислового підприємства. Показано роль інтелектуальних транспортних систем у розвитку економіки країни. Охарактеризовано особливості організації продажів товарів підприємствами оптової торгівлі в системах дистрибуції. Проаналізовано систему електронного документообігу вантажних перевезень e-freight. Визначено роль маркетингу в підвищенні прибутковості підприємств малого і середнього бізнесу. В контексті маркетингових досліджень розглянуто культуру як ціннісно-етичний двигун євроінтеграційного розвитку України. Узагальнено зарубіжний досвід і з'ясовано українські реалії проблеми запобігання та подолання наслідків різкого падіння промислового виробництва в період економічниї кризи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я431 + У010.323 я431 + У9(4УКР)211.1 я431 + У9(4УКР)40 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО33344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сучасний маркетинг або новий погляд у майбутнє : матеріали наук.-практ. семінару, присвяч. Дню маркетолога, 11 листоп. 2015 р., Мукачево / ред.: І. М. Чучка, В. В. Гоблик, М. І. Пітюлич; Укр. асоц. маркетингу, Мукачів. держ. ун-т. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2016. - 119 c. - укp.

Досліджено використання інновацій в маркетингових комунікаціях. Визначено взаємозв'язок франчайзингу з маркетингом у системі товаропросування. Проаналізовано види реклами туристичного продукту. Обгрунтовано необхідність впровадження маркетингових підходів до організації підприємницької діяльності. Показано роль продуктової стратегії в розробці туристичних продуктів. Розглянуто мерчандайзинг як один з напрямів маркетингових комунікацій. Приділено увагу конкурентоспроможності та економічному розвитку сировинного комплексу. З'ясовано тенденції розвитку експортно-імпортних операцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я431 + У9(4УКР)211.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА801077 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доп. XII Міжнар. наук.-практ. конф., 25 - 27 жовт. 2018 р., Львів / Нац. ун-т "Львів. політехніка", Ін-т регіон. дослідж. ім. М.І. Долішнього, Ун-т М. Кюрі-Склодовської, Познан. політехніка, Сусп. Акад. Наук, Краків. екон. ун-т, "Укр. асоц. логістики", Всеукр. громад. орг. "Укр. асоц. маркетингу". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2018. - 295 c. - укp. - англ.

Висвітлено актуальні проблеми теорії маркетингу та логістики. Розглянуто питання реінжинірингу бізнес-процесів логістичного комплексу компанії. Визначено інституціональні особливості логістики оганічної сільськогосподарської продукції. Розкрито проблему пошуку цільових ринків і сегментування цільової аудиторії для вітчизняних технологічних стартапів на закордонному ринку. Охарактеризовано автоматизовану систему оцінювання на основі маркетингових досліджень ринку нерухомості. Висвітлено проблеми впровадження екологічного маркетингу в Україні. Досліджено тенденції розвитку українського ринку вантажних перевезень. Увагу приділено смарт-логістиці як складовій інноваційного розвитку агробізнесу, питанням соціального й етичного маркетингу, логістичним системам цифрової економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я431 + У010.323 я431 + У9(4УКР)211.1 я431 + У9(4УКР)40 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО36363 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. III Міжнар. наук.-практ. конф., 25 - 26 лют. 2022 р. / Рівненський державний гуманітарний університет, Національний університет "Львівська політехніка", Хмельницький національний університет, Рівненська обласна державна адміністрація, Українська Асоціація Маркетингу, Університет Марії Кюрі-Склодовської, Вища Школа Фінансів і Права, Західно-Саксонська Вища фахова школа, Університет ім. Матея Бела. - Рівне : О. Зень, 2022. - 250 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Розглянуто тенденції змін споживчої поведінки під впливом поведінкових чинників. Досліджено поведінковий підхід до організації системи розвитку персоналу. Висвітлено мотиваційні аспекти ефективності мережевого співробітництва бізнес-структур в поведінковій економіці. Увагу приділено поведінці споживачів продукції високотехнологічних підприємств, спрямованій на відповідальне споживання і енергоощадження. Розглянуто оптимізацію форм зайнятості як інструмент підвищення ефективності бізнесу. Акцентовано на зміні купівельних звичок споживачів в умовах пандемії. Визначено роль комунікацій у формуванні поведінки споживачів. Висвітлено основні показники економіко-статистичного аналізу у сфері маркетингу. Запропоновано поведінковий підхід до управління розвитком туристичного бізнесу в умовах глобальних викликів. Визначено роль та місце цифрового маркетингу у просуванні цифрових активів. Розкрито сутність інтернет-маркетингу. Висвітлено проблеми захисту комерційної інформації під час роботи в мережі Інтернет. Розглянуто проблеми оподаткування в цифровій економіці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 я431 + У010.322 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Маркетинг і логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the management system : тези доп. XIV Міжнар. наук.-практ. конф., Львів, 28 жовт. 2022 р. / Національний університет "Львівська політехніка" , Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього, Університет Марії Кюрі-Склодовської, Інститут економічних досліджень, Університет прикладних наук і мистецтв Оствестфален-Ліппе, Познанська політехніка, Краківський економічний університет, Вища школа фінансів і права, Всеукраїнська громадська організація "Українська асоціація логістики" , Всеукраїнська громадська організація "Українська асоціація маркетингу" . - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2022. - 275 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ. - пол.

Викладено матеріали, розглянуті на конференції, у яких висвітлено питання теорії маркетингу і логістики, практичного міжнародного досвіду інтеграції маркетингу і логістики в системі сучасного менеджменту, результати досліджень вітчизняних та іноземних науковців. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників виробництв та державних установ, викладачів і фахівців з маркетингу і логістики, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів. Висвітлено питання маркетингу і логістики в Україні в умовах воєнного стану. Розглянуто особливості застосування митних режимів ЄС при управлінні міжнародними ланцюгами постачання. Увагу приділено розвитку екологічно відповідального маркетингу у морських портах. Надано оцінку перспектив участі української промисловості у глобальних ланцюгах додавання вартості. Розглянуто реалії маркетингової діяльності підприємств за умов війни. Розглянуто маркетингову інформацію як інструменту інноваційного розвитку банку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я431(0) + У010.323.1 я431(0) + У9(4УКР)290-591 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО38605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Маркетинг майбутнього : матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф., 17 листоп. 2022 р. / ред.: С. І. Гребінська, Н. І. Трішкіна; Хмельницька обласна державна адміністрація, Хмельницька обласна рада, Хмельницька обласна державна адміністрація, Державний торговельно-економічний університет, "Маркетинг майбутнього", всеукраїнська науково-практична конференція. - Хмельницький : Цюпак А. А., 2022. - 253 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА867370 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського