Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (9)Книжкові видання та компакт-диски (132)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.357 я73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 63
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Овечкина Е. А. 
Маркетинговое планирование : Конспект лекций / Е. А. Овечкина; Межрегион. акад. упр. персоналом (МАУП). - К., 2002. - 260 c. - Библиогр.: с. 259-260 - рус.

Рассмотрены этапы становления современной модели маркетинга. Определено место плановой подсистемы в комплексе маркетинговых взаимодействий фирмы. Проанализированы особенности методологии стратегического и тактического планирования маркетинг-микса и его субмиксов. Предложены способы формирования спроса и стимулирования сбыта.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Полторак В. А. 
Маркетинговые исследования : Учеб. пособие для студ. вузов / В. А. Полторак; Днепропетр. ун-т экономики и права. - 2-е изд., перераб. и дополн. - Д., 2002. - 366 c. - Библиогр.: 92 назв. - рус.

Проанализированы места маркетинговых исследований в структуре маркетинга, разновидности информации, получаемой при проведении этих исследований, значимость подобной информации в структуре маркетинговой информационной системы. Раскрыты методы проведения маркетинговых исследований (анализ документов, наблюдений, опросов, экспериментов), методики для сбора маркетинговой информации (торговые и потребительские панели, омнибусы, холл-тесты, фокус-группы и др.). Изложены технологии подготовки программы исследования, расчёты выборки, освещены основные направления исследований: внешняя предпринимательская среда, конкуренты, рынки, товары, потребители, фирмы, эффективность рекламной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637562 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Маркетинг для магістрів : навч. посіб. / ред.: С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. кн., 2008. - 928 c. - укp.

Визначено сутність і сферу застосування статегічного маркетингу. Наведено методику аналізу маркетингового середовища та визначення конкурентних переваг. Описано процес утворення маркетингових організаційних структур на підприємстві. Висвітлено питання тактичного та оперативного планування маркетингу. Охарактеризовано сучасну систему контролю й аналізу маркетингової діяльності. Встановлено основне призначення рекламного менеджменту, визначено класифікаційні ознаки, види та методи оцінки ефективності реклами. Розкрито особливості організації рекламного процесу. Проаналізовано міжнародні стратегії та організаційні структури мультинаціональних компаній. Розглянуто товарний рух і механізми використання каналів розподілу, комерційну діяльність посередницьких підприємств, розкрито роль маркетингу в інноваційному процесі. Визначено фактори зовнішнього та внутрішнього впливу на поведінку споживачів, наведено методи її кількісного та якісного дослідження. Обгрунтовано можливості застосування некомерційного маркетингу на муніципальному та регіональному рівнях. Розроблено класифікацію показників якості продукції, встановлено призначення та основні принципи державної системи стандартизації. Проаналізовано діяльність національних органів сертифікації, описано процес контролю якості у період життєвого циклу товару. Охарактеризовано структуру міжнародної системи стандартизації та сертифікації.

Раскрыты сущность и сфера применения статегического маркетинга. Приведена методика анализа маркетинговой среды и определения конкурентных преимуществ. Описан процесс создания маркетинговых организационных структур на предприятиии. Освещены вопросы тактического и оперативного планирования маркетинга. Охарактеризована современная система контроля и анализа маркетинговой деятельности. Установлены основные задачи рекламного менеджмента, а также классификационные признаки, виды и методы оценки эффективности рекламы. Раскрыты особенности организации рекламного процесса. Проанализированы международные стратегии и организационные структуры мультинациональных компаний. Рассмотрены товарное движение и механизмы использования каналов распределения, коммерческая деятельность посреднических предприятий, раскрыта роль маркетинга в инновационном процессе. Определены факторы внешнего и внутреннего влияния на поведение потребителей, приведены методы ее количественного и качественного исследования. Обоснованы возможности применения некоммерческого маркетинга на муниципальном и региональном уровнях. Разработана классификация показателей качества продукции, установлены назначение и основные принципы государственной системы стандартизации. Проанализирована деятельность национальных органов сертификации, описан процесс контроля качества в период жизненного цикла товара. Охарактеризована структура международной системы стандартизации и сертификации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У529.0-211.1 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА692020 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кучеренко В. Д. 
Маркетингова товарна політика : Підруч. / В. Д. Кучеренко, Н. Б. Ткаченко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2005. - 186 c. - Бібліогр.: с. 183-184. - укp.

Розглянуто питання формування та здійснення товарної політики підприємства, зокрема, визначення товарної стратегії, позиціонування товарів на ринку, управління життєвим циклом товарів, забезпечення конкурентоспроможності товарів і послуг. Проаналізовано особливості створення ефективного товарного знаку, забезпечення якісного сервісу.

Рассмотрены вопросы формирования и осуществления товарной политики предприятия, в частности, определения товарной стратегии, позиционирования товаров на рынке, управления жизненным циклом товаров, обеспечения конкурентоспособности товаров и услуг. Проанализированы особенности создания эффективного товарного знака, обеспечения качественного сервиса.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1 + У9(4УКР)421.0-36 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА670237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Скибінський С. В. 
Маркетинг : Підруч. Ч. 1 / С. В. Скибінський; Київ. нац. екон. ун-т, Укоопспілка. Львів. комерц. акад. - К. : КНЕУ, 2005. - 568 c. - Библиогр.: с. 559-565 - укp.

Уперше охарактеризовано та реалізовано принцип концептуальних засад маркетингу та висвітлено особливості їх втілення в практичну маркетингову діяльність підприємств України, наведено рекомендації щодо виконання окремих маркетингових робіт. Розкрито зміст маркетингу та показано його роль у підприємницькій діяльності та сфері споживання, запропоновано моделі запровадження й управління маркетингом на підприємстві, методики дослідження кон'юнктури та визначення конкурентних переваг товару та підприємства на ринку. Розглянуто особливості забезпечення інформацією у маркетинговій діяльності шляхом створення маркетингових інформаційних систем, описано критерії вибору соціологічних досліджень.

Впервые охарактеризован и реализован принцип концептуальных основ маркетинга и освещены особенности его внедрения в практическую маркетинговую деятельность предприятий Украины. Раскрыто содержание маркетинга и показана его роль в предпринимательской деятельности и сфере потребления, предложены модели внедрения и управления маркетингом на предприятии, а также методики исследования конъюнктуры и определения конкурентных преимуществ товара и предприятия на рынке. Рассмотрены особенности обеспечения информацией в маркетинговой деятельности путем создания маркетинговых информационных систем, описаны критерии выбора социологических исследований.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Верлока В. С. 
Стратегічний маркетинг : навч. посіб. / В. С. Верлока, М. К. Коноваленко, О. В. Сиволовська; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2007. - 289 c. - Бібліогр.: с. 287-289. - укp.

Розглянуто теоретичні засади та прикладні аспекти стратегічного маркетингу. Висвітлено питання стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства за рівнями управління. Розкрито взаємозв'язок принципів управління економікою та стратегічним маркетингом. Наведено характеристику основних стратегічних цілей підприємства. Запропоновано методику аналізу маркетингового середовища. Визначено основні напрями оцінювання макросередовища та стратегічної невизначеності. Викладено методи визначення конкурентних переваг підприємства. Проаналізовано основні етапи формування стратегій сегментації ринку та позиціонування товару. Описано моделі прийняття стратегічних маркетингових рішень. Розкрито сутність маркетингових стратегій диференціації, зростання та диверсифікації, визначено принципи статегічного управління товарними марками.

Рассмотрены теоретические основы и прикладные аспекты стратегического маркетинга. Освещены вопросы стратегического планирования маркетинговой деятельности предприятия по уровням управления. Раскрыта взаимосвязь принципов управления экономикой и стратегическим маркетингом. Приведена характеристика основных стратегических целей предприятия. Разработана методика анализа маркетинговой среды. Определены основные направления оценки макросреды и стратегической неопределенности. Рассмотрены методы определения конкурентных преимуществ предприятия. Проанализированы основные этапы формирования стратегий сегментации рынка и позиционирования товара. Описаны модели принятия стратегических маркетинговых решений. Раскрыта сущность маркетинговых стратегий диференциации, роста и диверсификации, определены принципы стратегического управления товарными марками.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Экономический риск и методы его измерения : учеб. пособие / сост.: Ю. В. Скопинцев, Н. С. Шаповал; Нац. авиац. ун-т. - К., 2006. - 107 c. - Библиогр.: с. 106 - рус.

Рассмотрены экономические риски, их классификация и методы оценки. Охарактеризованы социально-политические, административно-законодательные, производственные, маркетинговые, финансовые риски, а также риски взаимодействия с контрагентами и риски непредвиденной конкуренции. Уделено внимание специальным методам оценки риска.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Балабанова Л. В. 
Маркетинг відносин : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, С. В. Чернишева; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2010. - 380 c. - (Шк. маркетинг. менедж). - Бібліогр.: 160 назв - укp.

Висвітлено теоретичні та методологічні засади маркетингу відносин (МВ). Описано історію розвитку, принципи, елементи й інструментарій МВ. Розкрито сутність і значення маркетингової системи взаємодії в системі управління підприємством. Викладено методологію проведення досліджень використання МВ на підприємствах. Увагу приділено комплексній маркетинговій системі взаємодії підприємства та стратегіям управління МВ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Балабанова Л. В. 
Маркетинг підприємства : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2010. - 599 c. - укp.

Розглянуто питання формування та реалізації товарної, цінової, збутової політики в комплексі маркетингу підприємства. Наведено характеристику кадрового забезпечення служби маркетингу, викладено основні питання комунікаційної підтримки підприємства й особливості маркетингу в його зовнішньоекономічній діяльності. Розкрито особливості управління маркетинговою діяльністью, розглянуто теорію, методику, практику організаційного становлення маркетингу в підприємствах. Розкрито питання програмування маркетингової діяльності в системі управління підприємством і контролю в системі маркетингу.

Рассмотрены вопросы формирования и реализации товарной, ценовой, сбытовой политики в комплексе маркетинга предприятия. Приведена характеристика кадрового обеспечения службы маркетинга, изложены основные вопросы коммуникационной поддержки предприятия и особенности маркетинга в его внешнеэкономической деятельности. Раскрыты особенности управления маркетинговой деятельностью, рассмотрены теория, методика, практика организационного становления маркетинга в предприятиях. Раскрыты вопросы программирования маркетинговой деятельности в системе управления предприятием и контроля в системе маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732639 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Балабанова Л. В. 
Маркетинг підприємства : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - К., 2012. - 612 c. - (Шк. маркетинг. менедж). - Бібліогр.: 83 назв - укp.

Висвітлено сутність маркетингу як системи діяльності підприємства на ринку. Розкрито маркетингові аспекти товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства. Охарактеризовано види організаційних структур служби маркетингу підприємства, висвітлено проблеми її кадрового забезпечення. Показано роль маркетингу у зовнішньоекономічній політиці підприємства. Увагу приділено методам встановлення цін, маркетинговій логістиці, видам маркетингового контролю, особливостям розробки програми маркетингу підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747317 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Голованова М. А. 
Маркетинг: практикум із ситуаційного оцінювання ринку : навч. посіб. для студ. ВНЗ / М. А. Голованова, Л. М. Голованова; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т", Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - Х., 2010. - 375 c. - Бібліогр.: с. 368-374. - укp.

Розглянуто понятійний апарат, структуру й основні інструменти маркетингу, проаналізовано орієнтації діяльності підприємства на маркетинг. Розкрито поняття ринку, його види, а також види маркетингової інформації і методи її збору. Опановано підходи до сегментації ринку, критерії сигментації. Наведено розрахунок прогнозованої місткості ринку. Описано товар і його комерційні характеристики, розроблено елементи фірмового стилю підприємства. Розглянуто методи ціноутворення у маркетинговій діяльності. Вивчено застосування методик оцінювання конкурентоспроможності товарів і підприємства. Розглянуто систему руху товарів і збуту, її основні параметри, визначено канали збуту та посередників. Визначено основні елементи комплексу просування товарів підприємства. Запропоновано методи оцінювання ступеня довіри до рекламних носіїв та ефективності рекламної кампанії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 я73 + У010.322 я73 + У010.357 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА738312 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Корж М. В. 
Маркетинг: теорія і практика : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Модуль 1. Сучасна концепція маркетингу / М. В. Корж; Донбас. держ. машинобуд. акад. - Краматорськ, 2011. - 179 c. - Бібліогр.: с. 166-179. - укp.

Висвітлено сутність сучасної концепції маркетингу, розглянуто проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві. Наведено характеристику маркетингу та його видів, засобів, а також маркетингової системи в цілому. Розкрито поняття навколишнього та внутрішнього середовища маркетингу. Описано різноманітні підходи до товарної, марочної, конкурентної політики у маркетингу. Охарактеризовано головні елементи маркетингового напряму. Виклад теоретичного матеріалу доповнено описом практичних занять і типових завдань для перевірки знань, а також стислим тлумачним словником основних термінів і понять з даної темиатики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У010.357 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353221/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Корж М. В. 
Маркетинг: теорія і практика : навч. посіб. Модуль 2 / М. В. Корж; МОНМС України, Донбас. держ. машинобуд. акад. - Краматорськ, 2011. - 224 c. - Бібліогр.: 180 назв - укp.

Розкрито сутність маркетингової товарної політики. Приділено увагу конкурентоспроможності продукції, інноваціям у маркетингу, марочній політиці та плануванню. Висвітлено концепцію життєвого циклу продукту. Охарактеризовано поняття товарного асортименту та номенклатури, розкрито сутність маркетингової цінової політики, визначено етапи ціноутворення у маркетингу. Обгрунтовано маркетингову політику управління цінами. Висвітлено особливості системи маркетингових комунікацій та наведено алгоритм її планування. Визначено сутність, можливості, цілі та види реклами. Розкрито сутність методів збуту та його стимулювання. Розглянуто особливості планування рекламної політики. Охарактеризовано маркетингову політику розподілу. Приділено увагу управлінню каналами розподілу та формуванню конкурентної стратегії підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353221/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Головкіна Н. В. 
Маркетингова політика комунікацій : навч.-метод. посіб. / Н. В. Головкіна; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - К., 2010. - 111 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні засади маркетингової політики комунікацій. Розглянуто механізм функціонування маркетингових комунікацій. Обгрунтовано важливість інтеграціії маркетингових комунікаційних елементів і оцінки їх ефективності. Увагу приділено видам сучасної реклами та її завданням, засобам стимулювання збуту продукції підприємства, основним етапам програм персонального продажу, формам прямого маркетингу.

Освещены теоретические и практические основы маркетинговой политики коммуникаций. Рассмотрен механизм функционирования маркетинговых коммуникаций. Обоснована важность интеграции маркетинговых коммуникационных элементов и оценки их эффективности. Уделено внимание видам современной рекламы и ее задачам, средствам стимулирования сбыта продукции предприятия, основным этапам программ персональной продажи, формам прямого маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725168 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Третьяк О. П. 
Маркетинговий менеджмент : конспект лекцій / О. П. Третьяк, К. В. Ларіна; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2008. - 80 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади маркетингового менеджменту. Розглянуто проблеми управління маркетингом на підприємстві, маркетингові організаційні структури, складові процесу аналізу маркетингової діяльності. Увагу приділено питанням товарної політики, розробці концепції упаковки товару, методам прямого ціноутворення, управлінню маркетинговими каналами розподілу та маркетинговими комунікаціями.

Освещены теоретические основы маркетингового менеджмента. Рассмотрены проблемы управления маркетингом на предприятии, маркетинговые организационные структуры, слагаемые процесса анализа маркетинговой деятельности. Уделено внимание вопросам товарной политики, разработке концепции упаковки товара, методам прямого ценообразования, управлению маркетинговыми каналами распределения и маркетинговыми коммуникациям.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-2 + У9(4УКР)290-211.1 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722594 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Хамініч С. Ю. 
Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / С. Ю. Хамініч, О. О. Кононова, М. В. Матвієць; МОНМС України, Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д. : Маковецький Ю. В., 2011. - 191 c. - Бібліогр.: с. 188-191. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні питання управління маркетингом. Наведено методичні рекомендації щодо напрямів маркетингового управління, формування структурних підрозділів маркетингу, його корпоративної культури. Зроблено посилання на існуючу вітчизняну та міжнародну практику застосування методів управління в маркетингу. Розкрито сутність, цілі та принципи маркетингового тактичного операційного планування та роль маркетингового контролю на підприємстві, розглянуто його типи, показники й ефективність.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Біловодська О. А. 
Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / О. А. Біловодська. - К. : Знання, 2010. - 332 c. - Бібліогр.: 36 назв - укp.

Розглянуто сутність, зміст і завдання маркетингового менеджменту. Розкрито особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку. Висвітлено концептуальні засади здійснення маркетингового менеджменту й процесу управління маркетингом підприємства. Увагу приділено створенню маркетингових організаційних структур на підприємстві, принципам і етапам маркетингового стратегічного планування, маркетинговим програмам, видам корпоративних стратегій, порядку розробки маркетингових оперативних планів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Лилик І. В. 
Маркетингові дослідження: кейси та ситуаційні вправи : практикум / І. В. Лилик, О. В. Кудирко; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2010. - 262 c. - Бібліогр.: с. 259-261 . - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-5 + У9(4КР)290-211.1 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748511 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Маркетингові дослідження : конспект лекцій для студ. ден. та заоч. форм навчання за спец. "Маркетинг" та "Інтелектуальна власність" / уклад.: Л. С. Ларка, А. В. Ларка; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х. : НТУ "ХПІ", 2012. - 88 c. - Бібліогр.: с. 86. - укp.

Розкрито роль маркетингових досліджень (МД) в діяльності підприємства, надано їх класифікацію, а також класифікацію інформації в МД. Визначено підходи до організації роботи із постачальниками маркетингової інформації. Наведено алгоритм процесу збору й інтерпретації даних. Описано структуру та процес МД. Розглянуто методи збирання первинної інформації, а також питання визначення місткості ринку та його сегментів і проведення прогнозних досліджень збуту. Проведено дослідження конкурентного середовища та поведінки споживачів. Увагу приділено МД внутрішнього середовища підприємства та дослідженням брендів. Надано характеристику та класифікацію послуг. Розглянуто МД в цій сфері. Надано відомості про програмні продукти та їх використання в МД.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-2 + У9(4УКР)290-211.1 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Турченюк М. О. 
Маркетинг : підручник / М. О. Турченюк, М. Д. Швець. - К. : Знання, 2011. - 318 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: 32 назв - укp.

Висвітлено теоретичні засади маркетингової діяльності. Увагу приділено концепціям маркетингового розвитку, організаційним структурам служби маркетингу на підприємствах, маркетинговим дослідженням ринку, а також товарній, ціновій, збутовій політиці підприємств за сучасних умов. Описано методи та засоби стимулювання збуту товарів і формування попиту на них. Проаналізовано канали поширення реклами, особливості тактики та стратегії планування рекламної кампанії підприємств. Подано інформацію про фактори сегментації ринку споживачів, моделі поведінки покупців на індустріальному ринку, етапи життєвого циклу товару, класифікацію товарних марок, види угод між виробником і посередником, основні функції оптової та роздрібної торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У010.357 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747697 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського