Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (7)Книжкові видання та компакт-диски (42)
Пошуковий запит: (<.>U=У50-131 ф$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Інформаційні технології в економіці, менеджменті і бізнесі. Проблеми науки, практики та освіти : зб. наук. пр. XII Міжнар. наук.-практ. конф., 23 - 24 листоп. 2006 р.: у 3 т. Т. 1 / ред.: І. І. Тимошенко; Європ. ун-т. - К., 2007. - 236 c. - рус.

Висвітлено актуальні проблеми застосування інформаційних технологій в економіці, захисту комп'ютерних засобів і інформаційних систем, інформаційної комп'ютерної освіти. Розглянуто інтелектуальні засоби навчання та прийняття рішень у складних економічних ситуаціях, перспективні методи та засоби дистанційного навчання, наукові, організаційно-технічні та правові аспекти інформаційної діяльності. Увагу приділено особливостям управління персоналом за умов кризи, перспективам і шляхам вдосконалення іміджу українських банків, механізмам страхування ризиків аграрних підприємств, програмним засобам для дистанційної освіти, питанням використання компетентнісного підходу до побудови інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів. Охарактеризовано неформальну модель поведінки потенційного зловмисника в сучасній інформаційній системі. Розкрито проблеми інформаційного забезпечення на ринку праці.

Освещены актуальные проблемы применения информационных технологий в экономике, защиты компьютерных средств и информационных систем, информационного компьютерного образования. Рассмотрены интеллектуальные средства обучения и принятия решений в сложных экономических ситуациях, перспективные методы и средства дистанционного обучения, научные, организационно-технические и правовые аспекты информационной деятельности. Уделено внимание особенностям управления персоналом в условиях кризиса, перспективам и путям усовершенствования имиджа украинских банков, механизмам страхования рисков аграрных предприятий, программным средствам для дистанционного образования, вопросам применения компетентностного подхода к построению интегративной профессиональной подготовки будущих экономистов. Охарактеризована неформальная модель поведения потенциального злоумышленника в современной информационной системе. Раскрыты проблемы информационного обеспечения на рынке труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.ф я431(0) + У50-131 ф я431 + У521.21 ф я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350488/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Берко А.  
Моделі та методи формування інтегрованого контенту систем електронного бізнесу / А. Берко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 629. - С. 4-12. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто способи та можливості створення інтегрованих структур даних для зберігання інформаційного наповнення в гетерогенних системах електронного контент-бізнесу. Запропоновано формальні моделі та методи інтеграції структури, синтаксису та семантики різнорідних даних у системах електронного бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Щедріна О. І. 
Інтернет-технології в бізнесі : навч. посіб. / О. І. Щедріна, М. М. Агутін; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2012. - 303 c. - Бібліогр.: с. 302-303 - укp.

Наведено матеріал з сучасних і перспективних Інтернет-технологій. Розглянуто основи функціонування глобальної мережі Інтернет, основні способи ведення електронного бізнесу. Розкрито проблему безпеки та захисту Інтернет-ресурсу. Викладено основні напрями розвитку Інтернет-технологій. Значну увагу приділено проектуванню веб-ресурсів, засобам створення веб-ресурсів, їх просуванню сучасними засобами. Проведено оцінювання економічної ефективності Інтернет-ресурсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.ф я73 + У50-131 ф я73 + У9(4УКР)421 ф121 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758901 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Krupa K. W. 
Motivation for developing the knowledge assessment methodology / K. W. Krupa // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 5. - С. 331-340. - Бібліогр.: с. 340 - англ.

Показано, що у XXI ст. no всьому світу бізнес та "нова економіка" функціонують у середовищі, чинники якого (глобалізація, технології, Інтернет, дерегулювання, реструктуризація та змінні очікування споживачів) провокують невизначеність та ризики. Наприклад, жодна сила не має настільки визначного впливу, як Інтернет. Під впливом Інтернету компанії усіх галузей перебудовують свій бізнес: бізнес-модель, організаційні форми, стратегію та цільову аудиторію. За умов глобальної економіки, що змінюється, топ-менеджмент має слідкувати за фінансовими показниками у разі високих темпів розвитку бізнесу та значних об'ємів інформації, що поступає з Інтернету. Індикатор ІСТ, алгоритм GROVERA і фінансові рішення SAS допомагають підприємцям нарощувати капітал за умов глобальної економіки, оскільки вони дають можливість керувати змінами, а не реагувати на них.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гуржий А. Н. 
Internet-технологии в бизнесе : [учеб. пособие] / А. Н. Гуржий, А. В. Капрухин, В. А. Тимофеев, Е. В. Алисейко, З. А. Кочуева. - Харьков : Компания СМИТ, 2014. - 338, [1] c. - Библиогр.: с. 331 - рус.

Изложены основные концепции, положенные в основу при создании Internet. Приведены основные принципы работы Internet, а также правила и способы работы в глобальной сети. Охарактеризованы принципы использования различных услуг, доступных пользователю в Internet. Рассмотрена стека протоколов TCP/IP. Уделено внимание всем уровням протоколов и их взаимодействию в процессе передачи различных видов сообщений между клиентом и сервером.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131 ф я73 + У9(4УКР)0-131 ф я73 + З970.312.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787189 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Tashkova M. A. 
Big data - the new challenge facing business = Великі дані - новий виклик, що стоїть перед бізнесом / M. A. Tashkova // Екон. вісн. Донбасу. - 2016. - № 4. - С. 164-167. - Бібліогр.: 7 назв. - англ.

Сьогодні існує багато джерел, які створюють великі обсяги даних. З одного боку, - це самі люди, які здатні генерувати інформацію самостійно, використовуючи Інтернет і соціальні мережі. З іншого боку, з появою Інтернету речей ними стають не тільки користувачі, які генерують інформацію, але й більшість пристроїв, які використовуються користувачами щодня. Сила технологій переробки великих даних передбачає роботу і прийняття бізнес-рішень, використовуючи максимальну кількість даних. Чим більше даних, тим більше обгрунтовані аналізи і прогнози. Виклик полягає у такому: за допомогою яких технологій переробка цих великих обсягів даних може здійснюватися.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Осецький В. 
Бізнес-моделі монетизації провайдерів масових відкритих онлайн-курсів / В. Осецький, І. Татомир // Екон. теорія. - 2018. - № 2. - С. 59-76. - Бібліогр.: 76 назв. - укp.

Розглянуто закордонний досвід провайдерів масових відкритих онлайн-курсів (МВОК) щодо розробки і впровадження різноманітних монетизаційних моделей, які є основним джерелом їхнього фінансового утримання. Систематизовано та проведено порівняльний аналіз традиційних й гібридних бізнес-моделей найбільших освітніх онлайн-провайдерів Coursera, Edx та Udaсity. Визначено, що для всіх онлайн-провайдерів характерним є стягування плати за підписку на курси чи їх окремі спеціалізації. Встановлено, що до переліку поширених традиційних способів отримання провайдерами доходу належать: можливість отримати кошти від реалізації та збільшення кількості проектів спеціалізованих програм, застосування різноманітних моделей "freemium" та синдикації, надання сертифікатів, співпраці з роботодавцями, які готові платити кошти за доступ до інформації про успішність студентів. Показано, що найбільших успіхів у цьому фінансовому сегменті досягли Coursera та Udacity, щорічний попит на студентів яких сягає позначки 1000 студентів. З метою сприяння працевлаштуванню випускників, які успішно склали іспити, керівництво платформи Udacity запустило програму Job Placement Program, яка зробила профілі кращих студентів доступними для зацікавлених роботодавців, серед яких Bank of America, Facebook, Google, Twitter, TrialPay, Bu.mp и Greylock Venture Partners. Доведено, що найбільш прибутковими вважаються заходи, пов'язані з розробкою курсів для корпоративного сектора та продажем сертифікованих магістерських програм. Визначено, що додатковим джерелом доходу виступають кошти від рекламної діяльності, співпраці з Amazon та створення власних онлайн-магазинів, як це є у Coursera. Окрему увагу звернуто на гібридні моделі монетизації, які покликані вирішувати бізнес-завдання й приносити виграш на ринку для провайдерів масових відкритих онлайн-курсів і їх університетських партнерів. Обгрунтовано, що найбільш імениті провайдери з метою заохочення більшої кількості студентів вдаються до надання фінансових знижок за дострокове проходження курсу та студентів із малозабезпечених сімей. Обгрунтовано, що монетизувати власний досвід мають змогу й окремі фізичні особи, які виступають у ролі викладачів, заробляючи на цьому десятки тисяч доларів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Паламарчук О. М. 
Інноваційне підприємництво і цифровий бізнес: розвиток та зміни в управлінні / О. М. Паламарчук, І. М. Кліменко // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2021. - Вип. 49. - С. 21-30. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Предмет дослідження - інноваційне підприємництво України та цифровий бізнес. Мета дослідження - обгрунтувати особливості українського інноваційного підприємництва та розвитку цифрового бізнесу. Методи дослідження. Узагальнення, описовий, порівняння, методи абстракції, аналізу та синтезу, систематизації і узагальнення. Методологія проведення роботи. У процесі дослідження означеної проблематики були взяті за основу: основні положення інноваційного підприємництва, цифрового бізнесу, глобальної економіки, праці відомих вітчизняних і зарубіжних вчених в означеній сфері. Результати роботи. Проаналізовано цільовий ринок крізь візуальний зріз векторів пошуку цільової аудиторії. Співробітники можуть використовувати сучасні інструменти для надання найкращих послуг у цифровому бізнесі, включаючи: доступність інформації та швидку оплату через POS; пошук клієнтів шляхом доступу до історії клієнтів на POS-пристроях; і продаж на основі інтелектуальних порад. Представлено візуальний зріз векторів пошуку цільової аудиторії для суб'єктів цифрового підприємництва та ключові цифрові інструменти, що використовуються у цифровому підприємництві. Галузь застосування. Результати дослідження можуть бути використані в сфері вивчення проблем: цифрової економіки, глобальної економіки, міжнародної економіки, національної економіки. Висновки: проаналізовано та розкрито науково-економічні характеристики розвитку та зміни інноваційного підприємництва в умовах цифрової трансформації української економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Melnychenko S. 
Digitalization of the HR-management system of the enterprise in the context of globalization changes = Цифровізація системи HR-менеджменту підприємства в контексті глобалізаційних змін / S. Melnychenko, T. Lositska, N. Bieliaieva // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 6. - С. 534-543. - Бібліогр.: 20 назв. - англ.

Мета роботи - дослідження та формулювання методів цифровізації системи HR-менеджменту підприємства в контексті глобалізаційних змін за допомогою аналізу трансформації HR-технологій і HR-функцій. Об'єктом дослідження є модифікація HR-технологій, фактори, що впливають на розвиток HR-функції в часи цифровізації. Методами дослідження виступають теоретичні та методологічні, економічні підходи щодо питань визначення, розвитку та впровадження процесу цифровізації системи HR-менеджменту підприємства у контексті глобалізаційних змін. Проаналізовано наукові статті, пов'язані з процесами цифровізації, цифровими продуктами та кадровими рішеннями, напрямами змін у процесі цифровізації управління персоналом, впливом глобалізаційних змін у системі HR-менеджменту підприємства. Стаття надає розуміння ролі цифрових технологій у сфері HR-менеджменту, можливостей, що забезпечуються цифровою трансформацією системи HR-менеджменту підприємства. Доведено, що в сучасних умовах, функція управління персоналом підприємства повинна реалізовуватись на засадах гнучкості, інтеграції в бізнес і мати можливість залучати, утримувати та розвивати таланти. Проаналізовано, як глобалізаційні зміни та актуалізація наявних HR-технологій впливають на ринок людського капіталу. Серед загальних інвестицій у цифровізацію HR-процесів приблизно половина (49 %) спрямована на впровадження програмних рішень для управління людським капіталом, третина (32 %) покриває впровадження хмарних сервісів, а найближчим часом планується збільшення інвестицій у прогнозування, вдосконалення рішень автоматизації процесів, штучний інтелект. Досліджено еволюцію HR-функцій під впливом діджиталізації та з'ясовано актуальність і напрями впровадження цифрових технологій у кадрові процеси. Розкрито основні напрями змін щодо сфери управління персоналом унаслідок цифровізації: цифрова робоча сила, цифрове робоче місце, цифровий персонал. Обгрунтовано ключові можливості, які цифровізація надає сфері управління персоналом. Щоб отримати максимальну віддачу від передових технологій, HR-компетенції мають бути чітко визначені, співвіднесені з вимогами бізнесу, диференційовані за функціями, ролями та рівнями, оновлені в потрібний час і застосовані для виконання будь-яких функцій управління персоналом. Проаналізовано можливості цифрової трансформації системи HR-менеджменту підприємства. Цифрова економіка, людський капітал та інформаційні технології відіграють вирішальну роль у забезпеченні сталого економічного розвитку. Основні результати дослідження можуть бути застосовані у практичній діяльності підприємств із метою цифровізації системи HR-менеджменту підприємства. Необхідність подальших досліджень у сфері розвитку HR-технологій зумовлена швидкоплинними цифровими рішеннями і відповідними особливостями глобалізаційних процесів та їхнього впливу на окремі країни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шиндировський І. М. 
Інтернет у бізнесі : навч. посіб. / І. М. Шиндировський; Центральна спілка споживчих товариств України, Львівський торговельно-економічний університет. - Львів : Вид-во ЛТЕУ, 2018. - 199 c. - Бібліогр.: с. 187-190 - укp.

Розглянуто теоретичні основи застосування мережі Інтернет в бізнесі, організацію та технологію, використання можливостей Інтернету для вирішення конкретних завдань. Розкрито сутність і значення Інтернету для ведення бізнесу. Досліджено структуру Інтернету. Приділено увагу учасникам електронного ринку. Наведено характеристику аудиторії мережі Інтернет. Подано також комунікаційні характеристики середовища в мережі Інтернет. Досліджено питання нормативно-правового забезпечення використання Інтернету в бізнесі. Вивчено джерела та методи пошуку інформації в мережі Інтернет.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131 ф я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА859713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Гутарева Ю. В. 
Електронний бізнес як найперспективніша форма розвитку підприємства в період глобалізаційних перетворень / Ю. В. Гутарева, А. Є. Добровольська // Бізнес Інформ. - 2021. - № 12. - С. 87-92. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Події у світовій економіці змінили традиційний баланс між клієнтом і постачальником. Без добре розробленої бізнес-моделі новаторам не вдасться ні забезпечити, ні отримати цінність від своїх інновацій. Глобалізація набуває іншого виміру в бізнесі. Зокрема, зміни зовнішнього середовища мають великий вплив на подальший розвиток і конкурентоспроможність підприємства. Особливо це стосується Інтернет-компаній, де створення потоків доходу часто викликає найбільше незручностей через очікування клієнтів, що основні послуги мають бути безкоштовними. Бізнес-спільнота докорінно змінилася з появою інтернету як засобу комунікації та торгівлі. Інтернет змушує багато компаній переосмислити свої стратегії дистрибуції, якщо не всі бізнес-моделі. Його можна використовувати як додатковий канал, через який підприємства спілкуються та торгують із клієнтами (бізнес-споживач, B2C), а також постачальниками та партнерами (бізнес-бізнес, B2B). Інтернет і пов'язані з ним технології, такі як Інтранет та екстранет, також допомагають організаціям підвищити ефективність своїх внутрішніх процесів. З точки зору бізнесу Інтернет дуже сильно вплинув на те, як фірми працюють, як вони спілкуються з іншими, які продукти виробляють, як вони постачають продукти та послуги та як вони шукають конкурентні переваги. Електронний бізнес розрізняється за обсягом і типом діяльності. Увесь ланцюжок поставок багатьох галузей був докорінно змінений з розвитком Інтернету та супутніх технологій. Зараз більшість організацій мають вебсайт, який використовується для просування діяльності бізнесу або маркетингу їх продуктів і послуг. Усе більше традиційних фірм створюють власні вебсайти для електронного бізнесу й електронної комерції та пропонують додатковий канал збуту для своїх клієнтів. Розвиток та обслуговування мережевої інфраструктури є важливою галуззю для забезпечення високоякісного доступу до Інтернет-послуг і являє собою одну з найбільших і найскладніших організацій у світі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Мозгова Г. В. 
Сутність і моделі електронного бізнесу та електронної комерції / Г. В. Мозгова, В. І. Ляшевська, В. О. Білоконь // Бізнес Інформ. - 2022. - № 1. - С. 123-131. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено підходи до визначення поняття "бізнес" та "електронний бізнес". При дослідженні різних підходів до визначення електронного бізнесу та електронної комерції були обрані лише ті, в яких електронна комерція розглядається як один із напрямів електронного бізнесу. Електронний бізнес належить до всіх форм використання цифрових інформаційно-комунікаційних технологій, призначених для підтримки або підвищення ефективності процесів продажу як на етапі підготовки, так і на етапах переговорів та реалізації. Розглянуто трактування сучасними дослідниками категорії "електронна комерція", визначено сфери електронної комерції. Визначено, що термін "електронна комерція" передбачає, що компанії та приватні особи можуть купувати та продавати товари та послуги через інтернет. Вона може здійснюватися за допомогою компіютерів, планшетів, смартфонів та інших інтелектуальних пристроїв. Проаналізовано моделі електронного бізнесу, розглянуто класифікацію електронного бізнесу, а саме: посередницьку модель, рекламну модель, модель інфо-посередника, модель продавця, модель виробника, партнерську модель, модель спільноти, модель підписки, практичну модель. Визначено переваги та недоліки електронного бізнесу, що дозволить не втратити можливості, які надаються, та розробити заходи щодо максимального нівелювання слабких сторін. Так, переваги електронного бізнесу повіязані з виконанням його основної мети - створення електронної цінності, тобто генерації електронної доданої вартості. Визначено основні етапи створення цінності електронного інформаційного продукту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф + У50-131 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Вербівська Л. В. 
Електронний бізнес: бібліометричний аналіз / Л. В. Вербівська // Наук. вісн. Полісся. - 2021. - № 1. - С. 34-46. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проведено бібліографічний аналіз стану наукових досліджень у сфері електронного бізнесу. Для цього було використано аналітичну інформацію наукометричної бази даних Scopus та виокремлено і згруповано всі наукові публікації, в темі яких трапляються слова "електронний" та "бізнес". Це дозволило провести аналіз кількості таких робіт протягом 1995 - 2020 рр., виокремити відповідні тенденції та зміни. Проаналізовано сукупність окреслених публікації за основними науковими напрямами і встановлено, що найбільше наукових робіт у сфері електронного бізнесу підготовлено вченими в галузі комп'ютерних наук. Здійснено аналіз основних країн, учені яких найактивніше проводили дослідження в цьому напряму та визначено основні наукові та освітні заклади, де такі дослідження здійснювалися.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Галахова Т. О. 
Сучасні моделі монетизації бізнесу в умовах цифровізації економіки / Т. О. Галахова, Є. М. Галахов, О. О. Євдоченко, О. В. Кислицина // Бізнес Інформ. - 2022. - № 11. - С. 52-63. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження моделей формування доходу бізнесу (моделей монетизації) як підсистемного компонента загальної бізнес-моделі компанії через логічний взаємозв'язок: "модель монетизації бізнесу - бізнес-модель компанії - глобальна екосистема бізнесу" для обгрунтування найефективніших моделей в сучасних умовах посилення диджиталізації економічного розвитку. Візуалізовано механізм формування стратегії електронного бізнесу "від аналізу даних до стратегії", тобто узагальнені, структуровані та певним чином систематизовані дані представляють собою цінність - знання, які компанія може використати в розробці своєї бізнес-стратегії. Проаналізовано методологію формування бізнес-моделі компанії, що базується на 4 ключових компонентах: "Хто? - Що? - Як? - Чому?" (Who? - What? - How? - Why?). Наведено детальний аналіз моделей монетизації для цифрового бізнесу (онлайн-формату) з точки зору їх реалізації, а також узагальнюючі характеристики кожної моделі; виокремлено ключові переваги та недоліки їх реалізації. Увагу приділено таким моделям монетизації: модель транзакційного доходу (або виробнича модель монетизації бізнесу); модель націнки; рекламна модель; модель ліцензування; арбітражна модель; комісійна (партнерська/афілійована) модель монетизації; модель відкритих інновацій; модель "дохід від реалізації послуг"; модель підписки (Freemium/Premium), а також таким інноваційно-креативним бізнес-моделям компаній та, зокрема, їх моделям монетизації, як: модель продажу емоцій/досвіду (Experience Selling model); модель додаткових послуг (Add-on Model); модель Айкідо (Aikido Model); модель єдиної ставки (Flat Rate Model) - модель "Бритва і лезо" (Razor and Blade Model).


Індекс рубрикатора НБУВ: У526.26-18 + У50-131 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
15.

Тчинецький С. А. 
Технологія сентимент-аналізу відгуків користувачів систем е-комерції на основі машинного навчання / С. А. Тчинецький, Б. О. Поліщук, В. А. Висоцька // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2023. - № 3. - С. 104-119. - Бібліогр.: 55 назв. - укp.

Взаємодія між компанією та цільовою аудиторією досліджується вже століттями. З самого початку комерційних відносин, стосунки надавача послуг та отримувача цінувалися чи не понад усе. Торгівля побудована на довірі та повазі. Імідж підприємця часто є важливішим, ніж товар, який він продає. За багато сотень років, взаємини торговця і покупця, підприємця та клієнта не втратили важливості і в час масової диджиталізації якість відносин компанії та цільової аудиторії різного розміру та професійна підтримка зворотного зв'язку з клієнтами часто визначають успіх е-бізнесу. Для цього необхідні додаткові інструменти та інформаційні технології для допомоги бізнесменам слідкувати за можливостями розвитку е-бізнесу в певній локації, а також встановлювати зворотній зв'язок з користувачами за допомогою соціальних мереж та ЗМІ. Такі інструменти допоможуть суттєво розширити бачення ринкових можливостей для е-бізнесу, з'ясувати - в які з них є сенс інвестувати, а на які не варто витрачати час. Також побачити, яка ідея має майбутнє і яку бізнес-модель потрібну реалізувати/підтримувати/розвивати для стрімкого розвитку територіального/міжрегіонального е-бізнесу. Також допоможе розібратися, які важелі мають найбільший ефект для зміни політики бізнесу: що не чіпати, а що змінити, щоб забезпечити високу швидкість в реалізації задуму на основі аналізу відповідних результатів досліджень, наприклад, отримувати: прямий фідбек від клієнтів, динаміку зміни загальної задоволеності або зацікавленості цільової аудиторії та переваги/недоліки від користувачів за допомогою NLP-аналізу; підтримку розвитку е-бізнесу відносно локацій знаходження їхнього підприємства та найкращі напрями розвитку; графіки розвитку бізнесу (покращення/погіршення) залежно від змісту коментарів. Мета дослідження - розробка інформаційної технології підтримки розвитку е-бізнесу за допомогою аналізу локацій знаходження бізнесу, опрацювання фідбеку від користувачів, аналізу та класифікації відгуків клієнтів в режимі реального часу з соціальних мереж: Twitter, Reddit, Facebook та інші за допомогою методів глибокого навчання та Natural Language Processing українсько- та англомовних текстів. Для аналізу відугків користувачів та клієнтів використано NLP-методи. Серед методів реалізації основних функцій класифікації англомовних новин використані такі методи машинного навчання, як: наївний Баєсів класифікатор, логістична регресія та метод опорних векторів. Для класифікації українмовних відгуків від користувачів використано алгоритм Наївного Байєса, оскільки він добре показує себе на малих обсягах даних, простий у тренуванні та експлуатації та добре працює з текстовими даними. Наївний класифікатор Байєса є дуже хорошим варіантом для нашої системи і з розрахунку того, що кількість відгуків у датасеті є меншою порівняно з середніми показниками. Розроблено модель машинного навчання для аналізу та класифікації україномовних та англомовних відгуків від користувачів систем е-комерції. Висновки: створена модель показує відмінні результати класифікації на тестових даних. Загальна точність сентиментальної моделі для аналізу україномовного контенту є доволі задовільною, 92,3 %.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф + У50-131 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16683 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського