Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=У524.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Дзюба С. Г. 
Нормування праці в вітчизняній і міжнародній економіці : Моногр. / С. Г. Дзюба, І. Ю. Гайдай; Донец. нац. техн. ун-т, Автомоб.-дор. ін-т. - Донецьк : Юго-Восток, 2005. - 172 c. - Бібліогр.: с. 152-158. - укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні питання нормування праці (НП), проаналізовано ситуацію, що склалася в даній сфері в Україні за період з 1991 - 2003 рр. Висвітлено закордонний досвід організації НП, обгрунтовано необхідність розробки та описано механізм регулювання роботи з НП з урахуванням обліку міжнародної практичної діяльності.

Рассмотрены теоретические и методологические вопросы нормирования труда (НТ), проанализирована ситуация, сложившаяся в данной сфере в Украине за период с 1991 по 2003 гг. Освещен зарубежный опыт организации НТ, обоснована необходимость разработки и описан механизм регулирования работы по НТ с учетом международной практической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У524.22 + У9(4УКР)242.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фурджані Абдуссалам 
Конкурентні переваги країн світу у системі міжнародного поділу праці та досвід Лівії / Фурджані Абдуссалам // Вісн. Ін-ту економіки та прогнозування. - 2007. - № [1]. - С. 69. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У524.212-13 + У9(6ЛІВ)242.12-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24156 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Бикова А. Л. 
Організація праці : навч.-наоч. посіб. для студентів ВНЗ / А. Л. Бикова, К. В. Бондаревська, Н. В. Волкова, А. П. Гірман, О. О. Гетьман; ред.: А. Г. Бабенко; Дніпропетр. держ. фінанс. акад. - Дніпропетровськ, 2014. - 228 c. - Бібліогр.: с. 223-227 - укp.

Розглянуто основні елементи процесу праці. Розкрито методологічні основи організації праці. Охарактеризовано основні етапи, досягнення та прорахунки в розвитку теорії і практики організації праці в СРСР і Україні. Обгрунтовано економічну та соціальну ефективність удосконалення організації праці. Розкрито сутність і соціально-економічне значення процесів суспільного поділу та кооперування праці. Висвітлено процеси організації й обслуговування робочих місць. Увагу приділено атестації робочих місць. Розглянуто колективні форми організації праці. Подано класифікацію умов праці. Розглянуто соціально-економічні заходи щодо покращання умов праці. Викладено методи зміцнення дисципліни праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)242 я73 + У524.21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА788037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Setiawan K. 
Influence of managerial leadership, corporate culture and ERP implementation on corporate performance = Вплив управлінського лідерства, корпоративної культури та впровадження системи планування ресурсів підприємства на корпоративні показники / K. Setiawan, B. Santoso // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 3. - С. 253-259. - Бібліогр.: 27 назв. - англ.

Досліджено вплив таких змінних, як лідерські якості управлінців, сила корпоративної культури та ефективність впровадження системи планування ресурсів корпорації на підсумкові показники її роботи. Дані зібрано шляхом опитування 200 співробітників корпорації. Результати аналізу даних можуть бути представлені таким чином: лідерство управлінців суттєво впливає на систему планування ресурсів, коефіцієнт кореляції = 0,60; корпоративна культура впливає на систему планування ресурсів з коефіцієнтом 0,47; вплив управлінського лідерства на корпоративні показники має коефіцієнт 0,90; коефіцієнт впливу корпоративної культури на корпоративні показники - 0,85; система планування ресурсів корпорації сама по собі жодним чином не впливає на підсумкові показники роботи корпорації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У524.211

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Dzhulai M. 
Analysis of employer brand for young people = Аналіз бренду роботодавця для молоді / M. Dzhulai, I. Fedulova, I. Bolotina // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2022. - № 1/13. - С. 80-91. - Бібліогр.: 24 назв. - англ.

Different approaches to determining the employer brand were analyzed. The main components of the employer brand were identified. It is customary to divide the components of the employer brand into tangible and intangible ones. Material ones include wages, official employment, the material system of motivation. Intangible components are additional benefits, office, rating, and reputation of a company, type of activity of a company, the possibility of training and development. A tendency of the lack of information to form the employer brand for Generation Z was detected. Generation Z is the people born in 1997 - 2012. The list of value propositions of employers in the labor market for Generation Z was analyzed. The results of our own research - a survey among students (1341 respondents) having or not having experience - were analyzed. To analyze the results of the survey, mathematical expectation, root mean square deviation, and coefficient of variation of expert evaluation results were used. The rating of the components of the employer brand and their integrated scores in terms of attractiveness for Generation Z were established. The aspects to which employers need primarily to pay attention to for forming a value proposition in the labor market when selecting personnel were established. This study is important because the main components of the employer brand and their priority for Generation Z were not investigated in the scientific field. As a result of the study, companies were rated by their attractiveness as a place of work or internship in retail and FMCG (fast-moving consumer goods) spheres. These data can be used by HR-brand agencies, HR departments of international and national companies. Using the results of the survey of the formation of the employer brand for Generation Z will allow enterprises to take into account the expectations of their target audience.


Індекс рубрикатора НБУВ: У524.21 + У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського