Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-210.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Нивен П. Р. 
Сбалансированная система показателей для государственных и неприбыльных организаций = Balanced Scorecard. Step-by-step. For Government and Nonprofit Agencies : Пер. с англ. / П. Р. Нивен. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2005. - 317 c. - рус.

Приведено описание сбалансированной системы показателей как одной из самых передовых метологий, направленных на оценку деятельности предприятия и достижение стабильно высоких и устойчивых результатов. Представлены методы адаптации и использования данной системы государственными и неприбыльными организациями для преобразования организационных стратегий в конкретные действия, влекущие за собой повышение производственных показателей и улучшение продуктивности труда. Приведены примеры эффективного использования сбалансированной системы показателей, глоссарий и предметный указатель.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-210.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС40669 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Глівенко С. В. 
Інформаційні системи в менеджменті : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / С. В. Глівенко, Є. В. Лапін, О. О. Павленко, В. М. Лебідь, С. С. Слабко. - Суми : Унів. кн., 2003. - 351 c. - Бібліогр.: с. 349-351. - укp.

Узагальнено сучасні методи використання комп'ютерних технологій в процесі побудови інформаційних систем (ІС) підприємств і компаній різного профілю діяльності. Розглянуто економічну сутність, предмет, об'єкт і функції ІС управління компанією. Проаналізовано можливості ведення бізнесу з застосуванням мережі Інтернет, а також правові відносини у сфері інформатизації економічної діяльності.

Обобщены современные методы применения компьютерных технологий при построении информационных систем (ИС) предприятий и компаний различного профиля деятельности. Рассмотрены экономическая сущность, предмет, объект и функции ИС управления компанией. Проанализированы возможности ведения бизнеса с использованием сети Інтернет, а также правовые отношения в сфере информатизации экономической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-210.302 я73 + У9(4УКР)290-210.302 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Поздняков А. А. 
Анализ методов получения аналитической информации в системе контроллинга / А. А. Поздняков, С. Н. Сердюк // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2004. - № 1. - С. 81-84. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розглянуто концепцію контролінгу, орієнтовану на систему обліку, та її головну задачу - інформаційну підтримку прийняття рішень. Для підвищення оперативності одержання аналітичної інформації використовують системи підтримки прийняття рішень (СППР). Проаналізовано математичні методи технології інтелектуального аналізу даних, які використовуються в СППР. Метод еволюційного програмування обрано як найбільш ефективний під час інтелектуального аналізу даних.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-210.302

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шелегеда Б. Г. 
Основи управлінського консультування : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Б. Г. Шелегеда, О. М. Шарнопольська, Л. М. Василишина; ред.: Б. Г. Шелегеда; ДВНЗ "Донец. нац. техн. ун-т". - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2014. - 188 c. - Бібліогр.: с. 180-181 - укp.

Наведено основні методологічні підходи та стадії консультаційного процесу. Розглянуто особливості управлінського консультування організаційних змін і методів виявлення організаційних патологій. Наведено класифікацію методів і характеристику технології консультування. Викладено методи консультування з питань управління людськими ресурсами. Досліджено питання управління консалтинговою фірмою, розкрито структуру, організацію праці та професійну етику консультантів. Подано методи ціноутворення та форми оплати праці консультантів. Досліджено стан українського ринку консультаційних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-210.3 я73 + У9(4УКР)290-210.3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Верба В. А. 
Управлінське консультування розвитку підприємств : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / В. А. Верба; МОНМС України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2012. - 32 c. - укp.

Теоретично узагальнено та вирішено проблеми обгрунтування наукової дисциплінарносгі, поглиблення методологічних засад і розвинення методичного інструментарію управлінського консультування розвитку підприємств. Розроблено концептуальні засади управлінського консультування як науково-дослідницької діяльності. Систематизовано проблематику розвитку підприємств як предметної сфери управлінського консультування. Досліджено динаміку розвитку менеджмент-консалтингової індустрії у світовому господарстві. Визначено етапи розвитку й окреслено перспективи розвитку управлінського консультування в Україні, виявлено його роль у забезпеченні розвитку вітчизняних підприємств. Обгрунтовано напрями інституціонального розвитку управлінського консультування, визначено стан і запропоновано засоби посилення професіоналізації управлінського консультування в Україні. Доведено знаннєву природу діяльності консалтингових компаній, виявлено впливові чинники організаційної побудови консалтингового процесу, запропоновано впровадження процесно-проектного підходу щодо організаційно-економічної конфігурації консалтингової компанії. Обгрунтовано концептуальні положення оцінювання результативності знаннєво-компетенційного та проблемно-орієнтованого консультування. Розроблено концептуальні засади та методичні положення обчислення економічних параметрів діяльності консалтингової компанії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.351 + У529.0-210.3 + У9(4УКР)290-210.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390141 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сігайов А. А. 
Аутсорсинг як інструмент ведення бізнесу в Україні та світі / А. А. Сігайов, А. І. Агапова // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2018. - № 5. - С. 7-13. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Предмет дослідження - застосування аутсорсингової практики на підприємствах в Україні та світі. Мета роботи - оцінка сучасного стану аутсорсингу в Україні та розробка пропозицій щодо їх подальшого вдосконалення. Обгрунтовано пропозиції щодо поліпшення макроекономічних умов створення робочих місць в переробній промисловості. Застосовується сукупність теоретичних підходів, у тому числі системний, структурно-функціональний, логічний, що дозволило забезпечити концептуальну єдність дослідження. Галузь застосування результатів. Управління підприємствами на національному рівні, систематизація економічних досліджень та особливостей виникнення аутсорсингу в міжнародній практиці. Висновки: обрані та структурувані базові наукові підходи до визначення характеру аутсорсингу. Проведено аналіз різновидів аутсорсингу в Україні та світі, перераховані основні причини привабливості аутсорсингових послуг і найбільш розвинені сфери в Україні. Перераховані основні переваги і недоліки у веденні аутсорсингової політики і можливі шляхи вирішення на державному рівні і рівні підприємств. Охарактеризована економічна ситуація в Україні і її вплив на аутсорсингову практику. Визначена доцільність використання аутсорсингу персоналу, його основні переваги та ризики, проведено дослідження та причини тенденції до аутсорсингу в сфері IT та бухгалтерії в Україні. Розглянуті особливості законодавчого регулювання аутсорсингу в Україні, представлені можливі шляхи вирішення проблем регулювання даного напрямку використання ресурсів на підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-210.3 + У529.0-210.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Шуміло О. С. 
Роль маркетингу в антикризовому менеджменті за сучасних умов функціонування підприємств / О. С. Шуміло, В. А. Євтушенко, А. В. Чумак // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11. - С. 461-466. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета роботи - доповнення теоретичних положень щодо суті та ролі маркетингу в антикризовому менеджменті й формування антикризових стратегій, а також доведення актуалізації підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства під час сучасних трансформацій зовнішнього середовища. Визначено сутність антикризового менеджменту як керованого процесу недопущення або подолання кризи, що відповідає цілям організації й об'єктивним тенденціям її розвитку, та виокремлено твердження, в яких вона відображається. Розглянуто сутність маркетингового підходу до управління, зазначено важливість комплексного застосування інструментів маркетингу для конкретних продуктів і ринку та розробки сценарію їх взаємодії з метою подолання банкрутства підприємства. У циклі маркетингової діяльності виокремлено стадії, які є актуальними і під час антикризового управління, а саме: оцінювання маркетингових і ринкових можливостей підприємства; виокремлення цільових ринків; розробка та реалізація комплексу маркетингу та маркетингових програм. Зазначено, що антикризове управління за своєю суттю є стратегічним управлінням, де кінцевим результатом є розробка маркетингової антикризової стратегії. Наведено етапи формування та реалізації антикризової маркетингової стратегії на підприємстві. Названо інструменти реалізації антикризової маркетингової стратегії: адаптація цінової політики як фактора конкурентоспроможності продукції й утримання ринкової позиції; розробки у сфері товарної політики щодо формування асортименту та підвищення якості товарів; збалансування обсягів і структури виробництва фактичного випуску до прогнозованого на ринку; удосконалення політики розподілу продукції; використання маркетингових комунікацій для стимулювання споживачів тощо. Виділено основні чинники, що визначають ефективність маркетингу під час антикризового менеджменту, серед яких: професіоналізм маркетологів та вміння управляти менеджерів; проведення наукових досліджень і прогнозування загальних тенденцій ринку та споживання продукції; якість антикризових маркетингових стратегій і комплексу маркетингових заходів; контроль за реалізацією маркетингових заходів тощо. Зазначено, що для реалізації маркетингових планів і стратегій на підприємстві потрібно створювати систему, де відбувалася би злагоджена робота всіх рівнів маркетингової системи. Виділено існуючі проблеми маркетингового менеджменту сьогодення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У010.355.1 + У529.0-210.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського