Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-211.1 я73-1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Старостіна А. О. 
Маркетинг : підручник / А. О. Старостіна, Н. П. Гончарова, Є. В. Крикавський, В. Я. Заруба, О. Л. Каніщенко. - К. : Знання, 2009. - 1071 c. - укp.

Розглянуто загальну теорію, сучасні концепції й основні принципи маркетингу, проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід маркетингової діяльності. Наведено методи прогнозування попиту, формування ринкових стратегій підприємства, ведення маркетингової інноваційної діяльності, розробки цінової та збутової політики. Розкрито особливості маркетингової логістики та базові принципи міжнародного маркетингу, описано систему маркетингових комунікацій. Висвітлено практичні аспекти проведення маркетингових досліджень, статистичної обробки даних, формування конкурентної та товарної стратегії підприємства, управління ризиками й інноваційною діяльністю. Визначено особливості формування та реалізації маркетингової цінової політики, розглянуто стратегію просування товарів, типи посередників-оптовиків у системі розподілу, встановлено стандарти обслуговування споживачів.

Рассмотрены общая теория, современные концепции и основные принципы маркетинга, проанализирован отечественный и зарубежный опыт маркетинговой деятельности. Изложены методы прогнозирования спроса, формирования рыночных стратегий предприятия, ведения маркетинговой инновационной деятельности, разработки ценовой и сбытовой политики. Раскрыты особенности маркетинговой логистики и базовые принципы международного маркетинга, описана система маркетинговых коммуникаций. Освещены практические аспекты проведения маркетинговых исследований, статистической обработки данных, формирования конкурентной и товарной стратегии предприятия, управления рисками и инновационной деятельностью. Определены особенности формирования и реализации маркетинговой ценовой политики, рассмотрены стратегия продвижения товаров, типы посредников-оптовиков в системе распределения, установлены стандарты обслуживания потребителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У582.111 я73-1 + У529.0-211.1 я73-1 + У9(4УКР)211.1 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС47331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Крыжановский Р. А. 
Маркетинг-менеджмент : учеб. для магистров / Р. А. Крыжановский; Науч.-образоват. комплекс: "Христиан. гуманитар.-экон. открытый ун-т Амер. Девида Ливингстона ун-т Флориды". - Изд. 4-е, перераб. и доп. - О. : ХГЭУ, 2013. - 363, [3] c. - (MBA "General management"). - Библиогр.: с. 362-363 - рус.

Даны основные понятия маркетинг-менеджмента, эффективные методы изучения рынков сбыта и выбора стратегии решения маркетинговых проблем. Раскрыты особенности развития маркетинг-менеджмента. Большое внимание уделено вопросам организации, планирования и управления международным маркетингом, исследованиям и стратегиям маркетинга, выбору и внедрению научно-технических нововведений, рекламной деятельности, конъюнктуре рынка, товарной политике, ценообразованию и стимулированию сбыта. Рассмотрены экономико-математические модели спроса, оптимизации объемов экспорта-импорта, конъюнктуры рынка. Отдельно обобщены примеры бесплатного эффективного маркетинга и колоссальных возможностей эффективного маркетинга в Интернете.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У529.0-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Крикавський Є. В. 
Маркетингова інформація : підручник / Є. В. Крикавський, О. В. Дейнега, І. О. Дейнега, Л. О. Шелюк, О. А. Кратт, Р. Патора; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів, 2014. - 414 c. - (Світ маркетингу і логістики; вип. 6). - Бібліогр.: с. 321-323 - укp.

Узагальнено світовий і вітчизняний досвід організовування на підприємствах збирання та захисту маркетингової інформації, розглянуто сучасні методичні проблеми її обробки на підприємствах України. Розкрито роль інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень за умов переходу до інформаційної економіки, подано розгорнуту характеристику основних його складових. Викладено основи планування й організовування захисту маркетингової інформації з погляду на досягнення економічної безпеки підприємств різних форм власності та сфер діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785780 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Міжнародне підприємництво : [підручник] / А. В. Колодійчук, О. С. Молнар, Л. П. Рибакова, Н. І. Ценклер, Е. Ф. Югас; Державний торговельно-економічний університет. - Львів : АТБ, 2022. - 190 c. - Бібліогр.: с. 158-162 - укp.

Детально висвітлено питання функціонування підприємств міжнародного профілю діяльності. Розглянуто найважливіші аспекти виробничо-господарської та фінансово-економічної діяльності міжнародного підприємства. Обґрунтовано вибір підприємницької ідеї, охарактеризовано особливості організаційно-правового її оформлення. Окрему увагу приділено питанням маркетингового дослідження ринку, в рамках якого функціонують міжнародні підприємства. Визначено особливості аудиту зовнішньоекономічних операцій підприємства, зокрема аудиту відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій з купівлі-продажу валюти і визначення курсової різниці та аудиту зовнішньоекономічних експортно-імпортних операцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)830 я73-1 + У529.0-211.1 я73-1 + У052.9(4УКР)229.0-149.312 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА857113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського