Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (20)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>U=У530.585.152.73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Семенов А.  
Фирменная структура мирового автомобильного рынка / А. Семенов // Экономика Украины. - 2001. - № 9. - С. 70-76. - рус.

Дан макроэкономический анализ одной из важнейших отраслей современного рыночного хозяйства - автомобильной. На основе исследования структуры мирового автомобильного рынка выявлена чрезвычайно высокая степень концентрации на уровне корпорации. Выделены три специфических взаимосвязанных сегмента мирового рынка. Обоснован вывод о том, что важнейшим направлением глобализации современной мировой экономики является транснационализация предпринимательского бизнеса.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.152.731

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Borkowski S.  
Toyotarity. Motivation Features of Managers : monography / S. Borkowski, M. Blaskova, M. Hitka. - D., 2009. - 143 p. c. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.152.73-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ІВ213381 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Borkowski S.  
Toyotarity. Realization of Production/Services Processes : monography / S. Borkowski, J. Selejdak. - D., 2009. - 134 p. c. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.152.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ІВ213380 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Borkowski S.  
Toyotarity. Strategic Areas - Elements of Toyota House's Roof : monography / S. Borkowski, T. K. Chuan. - D., 2009. - 122 p. c. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.152.73-94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ІВ213382 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Borkowski S.  
Toyotarity. Styles of Management : monography / S. Borkowski, O. J. Shevtsova. - D., 2009. - 160 p. c. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.152.73-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ІВ213378 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Borkowski S.  
Toyotarity. Visual Control : monography / S. Borkowski, E. B. Tsoy. - D., 2009. - 111 p. c. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.152.73-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: ІВ213379 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Jinpyo Lee 
The role of outsourced manufacturing in automotive industry supply chain / Jinpyo Lee // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 10. - С. 337-342. - Бібліогр.: 341 назв. - англ.

Представлен обзор основных тенденций развития в цепочке автомобильных поставок с основным акцентом на поставщиков с аутсорсингом производства и взаимоотношениями между производителем и поставщиками. Описаны основные проблемы и представлен обзор поведения ключевых игроков в данном секторе, как производителей, так и поставщиков в цепочке поставок автомобильной промышленности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.152.731-591

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Латишев К. О. 
Підвищення міжнародної конкурентоспроможності продукції автобудівного підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / К. О. Латишев; ДВНЗ "Донец. нац. техн. ун-т" . - Донецьк, 2013. - 21 c. - укp.

Запропоновано вирішення важливого науково-практичного завдання щодо підвищення міжнародної конкурентоспроможності продукції (КСП) автобудівного підприємства для забезпечення відповідності дій автовиробника сучасним тенденціям розвитку світового ринку. Розкрито зміст характеристики "конкурентоспроможність продукції" відносно міжнародного автомобільного ринку. Визначено базові складові міжнародної КСП автовиробника. Сформовано інструментарій діагностики міжнародної конкурентоспроможності автівок за рахунок виділення напрямів і методів наукового пізнання з урахуванням зовнішнього середовища, стану підприємств і поведінки споживачів. Удосконалено метод визначення відповідності діяльності автовиробника тенденціям розвитку світового ринку вантажівок. Систематизовано конкурентні переваги та недоліки автівок стосовно техніко-експлуатаційних характеристик, споживчих пріоритетів та аналогів конкурентів. Розв’язано задачу оцінювання міжнародної КСП автомобілебудівних підприємств заради можливості освоєння зарубіжних ринків. Обгрунтовано комплексний підхід до формування стратегії забезпечення міжнародної конкурентоспроможності автівок для встановлення обсягів реалізації вантажівок на зовнішньому ринку. Побудовано економіко-математичну модель прогнозування обсягів реалізації продукції залежно від рівня її відносної конкурентоспроможності. Запропоновано підхід до модернізації виробництва та підвищення рівня гарантійного обслуговування, який надає можливість підвищити міжнародну КСП автомобілебудівного підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.31-13 + У530.585.152.731-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА399336 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Колбасін Є. С. 
Аналіз світового ринку автобусобудування / Є. С. Колбасін, А. В. Остапенко, І. В. Ярошенко // Проблеми економіки. - 2014. - № 4. - С. 28-39. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблему розвитку світового ринку автобусобудування. Доведено, що галузь автобусобудування у світі розвивається нерівномірно. Проаналізовано динаміку світового виробництва автобусів провідних автомобілебудівних країн і компаній світу у десятирічному тренді останніх років. Визначено рейтинги світових країн-лідерів за обсягами виробництва автобусів у сегменті "великі автобуси". Зроблено висновок про значні коливання виробництва автобусів у період світової фінансової кризи. Запропоновано аналітичне дослідження останніх тенденцій у розвитку автобусобудування в країнах ЄС та СНД. Визначено, що світовий ринок автобусобудування на дві третини сконцентровано у трьох країнах. Досліджено обсяги продажів комерційних автобусів серед провідних країн-виробників світу та України. Досліджено структуру виробництва автобусів серед моделей компаній РФ. Установлено значне відставання національних виробників від світових лідерів у галузі автобусобудування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.152.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Проноза П. В. 
Світове автомобілебудування: сучасні тенденції та перспективи розвитку / П. В. Проноза // Бізнес Інформ. - 2015. - № 8. - С. 118-125. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему розвитку автомобілебудування на світових ринках. Доведено значення світової автомобільної індустрії, яка суттєво впливає на валовий внутрішній продукт країн світу. Проаналізовано динаміку світового виробництва легкових автомобілів за останні десять років. Встановлено, що на фоні світових фінансових криз спостерігаються суттєві коливання виробництва легкових автомобілів у провідних країнах світу. Визначено провідні автомобільні компанії, які сконцентровано переважно в Європі, Америці та Азії. Визначено рейтинги країн, що є лідерами за обсягами виробництва легкових автомобілів. Встановлено, що за останні чотири роки автомобільні компанії Китаю створили суттєву конкуренцію європейським автогігантам і переважають їх за темпами виробництва. Проведено аналітичне дослідження динаміки виробництва легкових автомобілів у розрізі регіонів світу. Досліджено обсяги продажів легкових автомобілів к країнах з розвинутою економікою та економікою, що розвивається. Встановлено високий рівень співробітництва світових автомобільних концернів та важливість значення коопераційних зв'язків в галузі автомобілебудування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.152.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Козловский В. Н. 
Методика ранжирования проблем качества высокотехнологичной продукции машиностроения по экономическим критериям / В. Н. Козловский, А. В. Заятров, Н. В. Афиногентова // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 3. - С. 329-344. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Разработан комплекс аналитических инструментов ранжирования отказов на основе критериев частоты возникновения и средних затрат на их устранение на этапах жизненного цикла продукции, на примере автомобилей. Реализация разработанного методичного подхода проведена на основе электронной базы данных по отказам в гарантии продукции одного из ведущих брендов автопроизводителей, с использованием разработанного программного комплекса в среде MATHLAB. Полученные в ходе работы результаты доказали эффективность предложенной методики и нашли свое применение в практике одного из ведущих автопроизводителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.152.731-823.2

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Murashev S. P. 
The complexity of managing the automotive industry in Ukraine / S. P. Murashev // Публ. урядування. - 2017. - № 2. - С. 156-163. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

The article highlights the most serious problems of the modern automobile on the planet. The place of this industry in the economy of various countries is stated. The main enterprises of the branch in consideration of their development effectiveness are estimated. Further prospects of development of the industry in Ukraine in modern conditions are considered.

Проаналізовано проблемні тенденції автомобілебудівної галузі у світі. Визначено роль галузі в економіці різних країн. Висвітлено стан вітчизняних підприємств автомобілебудівної галузі, окреслено подальші перспективи її розвитку на території України за сучасних умов.

Проанализированы проблемные тенденции автомобилестроительной отрасли в мире. Определена роль данной отрасли в экономике различных стран. Освещено состояние отечественных предприятий автомобилестроительной отрасли, очерчены дальнейшие перспективы ее развития на территории Украины в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.152.731 + У9(4Укр)305.851.527.31 + О33 г(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Савич О. П. 
Управління маркетинговою діяльністю автовиробників на світовому ринку : монографія / О. П. Савич; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. - Київ : КНЕУ, 2017. - 244 c. - Бібліогр.: с. 237-244 - укp.

Висвітлено проблеми управління маркетинговою діяльністю автовиробників на світовому ринку. Проаналізовано використання маркетингових інструментаріїв. Визначено вплив сучасних вимог до методології та методів ведення маркетингової діяльності на глобальному автомобільному ринку, які формуються під впливом інформатизації суспільства, зміни смаків споживачів і доцільності довготермінових відносин між суб'єктами ринку, розкрито необхідність прискорення транзакцій. Досліджено еволюцію теорії та практики маркетингу й управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Висвітлено проблемні питання застосування маркетингу взаємовідносин у мережі "виробник - посередник - споживач". Наведено рекомендації щодо вдосконалення маркетингових стратегій виробників автомобілів. Розкрито особливості споживчих переваг і цінностей на світовому ринку легкових автомобілів і перспективи провадження маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю світових автовиробників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.152.731.1-211.1 + У9(4УКР)305.851.527.311-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА810640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Савич О. П. 
Ефективні логістичні процеси як конкурентна перевага на світовому ринку автомобілів / О. П. Савич // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 13. - С. 296-303. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Логістика - одна із основних функцій автобудівних підприємств, яка піддається постійному контролю та оцінці ефективності, так як це одна з найбільших складових затрат організації аж автомобілів. Досліджено принципи розміщення виробничих потужностей автомобільних виробників в світі. Визначено основні фактори, які впливають на рішення автовиробників стосовно розміщення виробництва в тій чи іншій країні. Запропонована система ефективного розміщення дослідницьких центрів, виробничих майданчиків та логістичних хабів по регіонам світу. Аналіз логістичних систем автовиробників показав, що логістична система матеріалів автовиробників повинна базуватись на системах прогнозів виробництва автомобілів, системі "вироблено на основі доставки вчасно" та "бережливому виробництві". Запропоновано ефективну модель руху автомобілів від заводів до кінцевого споживача представлена, що забезпечить економію логістичних затрат автовиробників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.152.731-591

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Семененко Т. М. 
Стратегії інтернаціоналізації автомобільних ТНК в умовах глобальної фінансово-економічної нестабільності / Т. М. Семененко // Бізнес Інформ. - 2018. - № 7. - С. 20-25. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Мета роботи - визначення ключових стратегій інтернаціоналізації автомобільних транснаціональних корпорацій (ТНК) як однієї з провідних і стратегічно важливих галузей світової економіки на тлі глобальної фінансово-економічної нестабільності. Розглянуто ключові стратегії інтернаціоналізації, які використовують сучасні ТНК автомобільної промисловості. Зокрема, приділено увагу угодам злиття та поглинання в автомобільній галузі. Розглянуто значення та обгрунтовано необхідність модуляризації глобальної автомобільної індустрії. Охарактеризовано аутсорсинговий механізм, який широко застосовується провідними автовиробниками світу. Сучасні корпоративні стратегії автомобільних ТНК базуються на докорінній реорганізації географічної конфігурації глобального ланцюга створення доданої вартості з урахуванням ключових трендів розвитку регіональних ринків автомобільної продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.152.731

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського