Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=У530.798.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Lee Ji. 
The model of fast fashion industry: a case survey of "Inditex" / Ji. Lee // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 11. - С. 430-436. - Бібліогр.: 436 назв. - англ.

Надано огляд ключових тенденцій індустрії моди, увагу приділено моделі т.зв. "швидкої моди". Проаналізовано, яким чином "Індітекс" урахувала тренди "швидкої моди" та механізм забезпечення швидкої наявності товару в магазині у власній бізнес-моделі. Опис та аналіз цієї моделі допомогли обгрунтувати, чому та яким чином "Індітекс" змогла стати ключовим гравцем на світовому ринку моди.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.798.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ясинська О. Г. 
Концептуальні підходи до розвитку ринку індустрії моди / О. Г. Ясинська // Актуал. проблеми економіки. - 2018. - № 4. - С. 25-32. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено формування та розвиток ринку індустрії моди на прикінці XIX, XX та початку XXI століть, визначено концептуальні основи його функціонування; надано результати порівняльного аналізу роботи на ринку провідних і традиційних компаній.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.798.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ясинська О. Г. 
Принципи взаємовпливу циклів змін довгострокових тенденцій в індустрії моди / О. Г. Ясинська // Актуал. проблеми економіки. - 2018. - № 5/6. - С. 10-17. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено основні принципи взаємозалежності та взаємовплив циклових змін тенденцій в індустрії моди в довгостроковій пролонгованій перспективі, здійснено аналіз впливу процесів глобалізації на розвиток fashion-індустрії. Виокремлено основні критерії та чинники розвитку моди на одяг на межі XIX - XX ст. для визначення основних закономірностей становлення індустрії в XXI ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.798.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ясинська О. Г. 
Прогнозування трендів на світовому ринку індустрії моди / О. Г. Ясинська // Актуал. проблеми економіки. - 2018. - № 12. - С. 47-55. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено прогнозування трендів на світовому ринку індустрії моди. Розглянуто сутність процесу прогнозування, зокрема, в індустрії моди. Показано важливу роль будинків моди в прогнозуванні моди та їх завдання. Досліджено ERP-рішення Infor M3 для легкої промисловості та індустрії моди як процесу управління підприємством на основі кращих світових практик. Надано покроковий підхід до ринкового дослідження в індустрії моди.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.798.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тимошенко О. В. 
Формування еко-концепцій у сфері сучасної індустрії моди / О. В. Тимошенко, К. І. Коцюбівська // Бізнес Інформ. - 2021. - № 5. - С. 273-280. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Формування етичної моди є пріоритетним завданням і вирішальним чинником ефективності ведення діяльності підприємств індустрії моди та краси. В умовах прискореного розвитку соціально-економічних процесів, швидких технологічних змін, зростаючих потреб людства із одночасним збільшенням забруднення навколишнього середовища та обмеженості природних ресурсів усе більш актуальними постають питання щодо практичного використання екологічних аспектів ведення бізнесу. Мета роботи - дослідження теоретичних основ сутності еко-продукції, визначення її ролі та значення в сучасному світі; аналіз концепцій розвитку екологічно орієнтованих підприємств у сфері індустрії моди. У результаті проведеного дослідження розглянуто теоретичні основи формування сутності понять "еко-мода", "еко-продукція", "свідоме споживання" та проаналізовано їх роль у сучасному світі; окреслено основні мотиви створення еко-продукції в індустрії моди та краси, а також основні екологічні концепції. Обгрунтовано, що формування ринку еко-продукції в індустрії моди та краси слід розуміти як ринковий механізм, який здатний здійснити зміни в екологічному виробництві, орієнтованому на економічні та соціальні вигоди як для виробників, так і для споживачів, і суспільства в цілому. За результатами дослідження можна зробити висновок, що екологічний одяг є більш безпечним, якісним, гіпоалергенним і зручним, а перевагами створення еко-продукції є: сприяння збереженню навколишнього середовища; збереження та відновлення грунту; зменшення вуглецевих викидів в атмосферу при виробництві екологічного одягу; підвищення конкурентоспроможності виробників на внутрішньому та зовнішньому ринках; ресурсозбереження та зменшення енергоємності виробництва; сприяння збереженню здоров'я нації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.798.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Dykhnych L. 
Project activity of enterprises in the field of fashion business = Проєктна діяльність підприємств у сфері фешнбізнесу / L. Dykhnych, O. Tymoshenko, M. Bryl, A. Sharkina, V. Cherevach // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 3. - С. 291-297. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Розроблено та обгрунтовано напрями, чинники розвитку, визначено групи витрат і соціально-економічну ефективність здійснення проєктної діяльності підприємств у фешнбізнесі. Під проєктом у фешнбізнесі встановлено вважати сукупність взаємопов'язаних, обмежених у часі дій і заходів, спрямованих на розроблення та просування фешнпродукту, враховуючи модні тенденції за наявних ресурсів (матеріальних, трудових, фінансових, технологічних). Обгрунтовано такі напрями проєктної діяльності підприємств у фешнбізнесі: партнерські програми (наприклад, кобрендинг); зміна традицій у створенні та представленні модних товарів із метою залучення нових поколінь споживачів за допомогою переваг, що відрізняються від попередніх поколінь; упровадження нових технологій, які стають важливим доповненням модних речей та аксесуарів, - FashionTech (або FashTech); екологізація діяльності підприємств фешнбізнесу. Ключовими чинниками розвитку проєктної діяльності підприємств фешнбізнесу визначено такі: місце у глобальному виробничому ланцюжку створення вартості; ступінь концентрації підприємств у промислових кластерах; наявність висококваліфікованих фахівців у фешнбізнесі; наявність міжнародних брендів, які впливають на світові тенденції моди; багата та унікальна культура моди; державна політика та правова система, які підтримують розвиток індустрії моди. Систематизовано та охарактеризовано такі блоки витрат проєктної діяльності у фешнбінесі, як унікальні ноу-хау, фінансовий капітал, талант (людський капітал) та управління. Визначено особливості розроблення та переваги дизайнерських проєктів фешнпродуктів, до яких віднесено культова індивідуальність бренду, послідовність дизайну, найбільший впив дизайнерів на кінцеві продукти. Доведено, що розроблення фешнпродуктів у результаті проєктної діяльності фешнпідприємств впливає на криву корисності споживачів, і крива корисності споживачів, які віддають перевагу споживати досить багато фешнтоварів, відхиляється вправо вниз.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.798.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Зеленська Л. М. 
Івент-менеджмент : навч. посіб. / Л. М. Зеленська; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : НАКККіМ, 2018. - 147 c. - Бібліогр.: с. 127-132 - укp.

Розглянуто теоретичні засади, історію розвитку та сучасний стан івент-менеджменту як наукової дисципліни та сфери професійної діяльності. Проаналізовано терміносистему івент-менеджменту, розкрито тенденції формування і структуру ринку івент-послуг в Україні та світі, охарактеризовано типовидову класифікацію івентів, визначено особливості та пріоритетні напрями діяльності івент-агентств як суб'єктів бізнесової та соціокультурної сфери, описано алгоритм підготовки і реалізації івент-проектів. Призначено для студентів за спеціальністю 028 "Менеджмент соціокультурної діяльності", аспірантів, може бути корисним для всіх тих, хто працює в галузі організації заходів і їх управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.798.6-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА870509 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського