Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (145)Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (800)Журнали та продовжувані видання (683)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 566
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Фесюк В. А. 
Тенденції розвитку роздрібної торговельної мережі в країнах з розвиненою ринковою економікою : Текст лекції / В. А. Фесюк, Л. Л. Данілова; Київ. держ. торг.-екон. ун-т. - К., 1999. - 43 c. - Бібліогр.: с. 42-43. - укp.

Аналізуються основні напрямки розвитку роздрібної торговельної мережі (РТМ) в Західній Європі, тенденції розвитку РТМ в США. Висвітлюються особливості організації РТМ в Японії, а також питання використання зарубіжного досвіду в розвитку РТМ України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.12 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Витковски Т.  
Компьютерная система поддержки принятия решений при купле-продаже в условиях торгов. III / Т. Витковски, Г. Витковски // Управляющие системы и машины. - 1999. - № 6. - С. 66-78. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Розглянуто основні етапи прийняття рішень у процесі купівлі-продажу за умов торгів. Наведено моделі та алгоритми упорядкування альтернатив такі, що за неповної і нечіткої інформації оптимізують поведінку суб'єкта-учасника торгів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мазаракі А. А. 
Економіка торговельного підприємства : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / А. А. Мазаракі, Л. О. Лігоненко, Н. М. Ушакова; ред.: Н. М. Ушакова. - К. : Хрещатик, 1999. - 798 c. - Бібліогр.: 145 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання функціонування торговельного підприємства за ринкових умов господарювання, зокрема, місце підприємства у системі економічних відносин, організаційно-економічні умови його діяльності, стратегію діяльності, конкурентний статус, стратегічний потенціал і конкурентоспроможність, управління ресурсами, витратами і результатами діяльності підприємства з позиції оптимізації прибутку та ризику. Викладено методику організації фінансового менеджменту торговельного підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.121 я73 + У9(4УКР)293 73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Джефкінс Ф.  
Реклама = Advertising : Практ. посіб. / Ф. Джефкінс; ред.: Д. Ядін; Пер.: О. О Чистякова. - 4-е вид. - К. : "Знання", 2001. - 455 c. - Бібліогр.: с.439-440. - укp.

Наведено інформацію з питань організації реклами, ринків збуту продукції. Висвітлено основні складові рекламної кампанії. Охарактеризовано типи рекламної діяльності: масову рекламу або рекламу, орієнтовану на масового споживача, індустріальну, торговельну, роздрібну, фінансову та кадрову. Проаналізовано основні засоби реклами: пресу, радіо, телебачення, зокрема альтернативне, кіно, зовнішню рекламу та рекламу на транспорті. Розглянуто правові та етичні аспекти рекламної справи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1-803.2я73(4ВЕЛ) + У9(4ВЕЛ)421-803.2я73 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА615052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Котик Л. Є. 
Особливості стратегії комунікації в західному рекламному менеджменті / Л. Є. Котик // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 31. - С. 352-358. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Панкратов Ф. Г. 
Комерційна справа : Пер. з рос. / Ф. Г. Панкратов, Т. К. Серьогіна. - Рівне : Вид. агенція "Вертекс", 2001. - 350 c. - укp.

Розглянуто організацію комерційної діяльності у сфері товарного обігу. Висвітлено актуальні питання комерційної діяльності: суть і зміст комерційної роботи, особливості її розвитку, психології та етики комерсанта, комерційної інформації та її захисту, шляхи організації господарських зв'язків з постачальниками і покупцями товарів, технологію комерційної роботи з закупівлі та продажу товарів. Особливу увагу приділено біржовій та аукціонній торгівлі, рекламно-інформаційній діяльності щодо збуту товарів, експортно-імпортним операціям, франчайзингу, лізингу, комерційним розрахункам, організації комерційної роботи на підприємстві та іншим актуальним питанням комерції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1я73(4РОС) + У9(4РОС)421я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Береза А. М. 
Електронна комерція : Навч. посіб. / А. М. Береза, І. А. Козак, Ф. А. Левченко, В. М. Гужва, В. С. Трохименко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 326 c. - укp.

Наведено основні теоретичні положення та принципи електронної комерції, а також сучасні підходи до даної проблеми. Проведено порівняльний аналіз традиційної комерції бізнесу з електронною. Розглянуто особливості руху грошей у мережі електронної комерції. Проаналізовано можливості комерції на споживчому ринку та між підприємствами. Висвітлено особливості організації електронного ринку та електронної підтримки споживачів, а також побудови віртуального підприємства. Наведено тактичні прийоми та перспективи розвитку електронної комерції.

Приведены основные теоретические положения и принципы электронной коммерции, а также современные подходы к данной проблеме. Проведен сравнительный анализ традиционной коммерции бизнеса с электронной. Рассмотрены особенности движения денег в сети электронной коммерции. Проанализированы возможности коммерции на потребительском рынке и между предприятиями. Освещены особенности организации электронного рынка и электронной поддержки потребителей, а также построения виртуального предприятия. Предложены тактические приемы и перспективы развития электронной коммерции.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1ф12я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА629540 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пономаренко Л. А. 
Електронна комерція : Підруч. для студ. екон. спец. / Л. А. Пономаренко, В. О. Філатов; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2002. - 442 c. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Висвітлено сучасні електронні технології бізнесу, зокрема, електронної торгівлі. Розглянуто електронну комерцію, описано головні моделі бізнес-процесів електронної комерції та сучасні інформаційні технології для їх реалізації в Інтернеті. Особливу увагу приділено новим принципам та засобам проведення розрахунків: пластиковим карткам, смарт-карткам, а також цифровим грошам. Проаналізовано досвід компаній, які успішно використовують у своїй діяльності електронну комерцію. Наведено інформацію щодо електронних магазинів, способів залучення покупців на Web-сервер.

Освещены современные электронные технологии бизнеса, в частности электронной торговли. Рассмотрена электронная коммерция, описаны главные модели бизнес-процессов электронной коммерции и современные информационные технологии для их реализации в Интернете. Особое внимание уделено новым принципам и средствам проведения расчетов: пластиковым карткам, смарт-карткам, а также цифровым деньгам. Проанализирован опыт компаний, которые успешно используют в своей деятельности электронную коммерцию. Приведена информация об электронных магазинах, способах привлечения покупателей на Web-сервер.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1ф12я73-1(4УКР) + У584.3ф12я73-1(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА628677 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Закалюжна Л. В. 
Торгова марка як носій інформації на упаковці / Л. В. Закалюжна // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 318-321. - укp.

Зазначено, що репутація торгової марки, її образ формують певне ставлення і до продукції фірми, довіра широкого кола споживачів до торгової марки - мета кожного підприємства, кожної фірми.

Указано, что репутация торговой марки, ее образ формируют определенное отношение и к продукции фирмы, доверие широких кругов потребителей к торговой марке - цель каждого предприятия, каждой фирмы.

Reputation of the trade mark, its image shape the defined ration and to production of the corporation. Confidence of wide circles of customers to the trade mark - purpose of each firm, each corporation.


Ключ. слова: торгова марка, упаковка
Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Макагон Ю. В. 
Электронная коммерция. Ознакомительный курс : [Учеб. пособ.] / Ю. В. Макагон, А. В. Миронов, А. В. Халецкий; Донец. нац. ун-т. Экон. ф-т. Каф. междунар. экономики. - Донецк, 2002. - 174 c. - Библиогр.: с. 88 - рус.

Освещены теоретические вопросы по электронной коммерции. Раскрыта сущность, объект и основные аспекты E-commerce. Приведены типичные ошибки в электронной коммерции. Описаны способы продвижения интернет-магазина в Сети. Рассмотрены аспекты электронной коммерции в современных условиях. Определены пути развития электронной коммерции в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф12 я73 + У9(4УКР)421 ф12 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642911 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Саблук П. Т. 
Основи організації сільськогосподарського ринку / П. Т. Саблук, Д. Я. Карич, Ю. С. Коваленко. - 2-вид., стер. - К. : ІАЕ УААН, 2002. - 188 c. - укp.

З використанням світового досвіду розглянуто науково-практичні засади організації сільськогосподарського ринку в Україні. Проаналізовано особливості його організації в аграрній політиці постсоціалістичних країн Східної Європи, а також країн Європейського Союзу. Визначено основні елементи розподільного механізму регулювання економічних відносин. Висвітлено особливості побудови продуктового ринку, а також реформування ринкової інфраструктури. Розглянуто процес планування за ринкових умов, а також методику оцінки наслідків його застосування.

С использованием мирового опыта рассмотрены научно-практические основы организации сельскохозяйственного рынка на Украине. Проанализированы особенности его организации в аграрной политике постсоциалистических стран Восточной Европы, а также стран Европейского Союза. Определены основные элементы распределительного механизма регулирования экономических отношений. Освещены особенности построения продуктового рынка, а также реформирования рыночной инфраструктуры. Рассмотрены процесс планирования в рыночных условиях, а также методика оценки последствий от его использования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У532.0-592 + У542.151

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА629567 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Обритько Б. А. 
Реклама і рекламна діяльність : Курс лекцій / Б. А. Обритько; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2002. - 240 c. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.

Розглянуто етапи рекламного процесу - від виникнення потреби у рекламному зверненні до його створення, публікації у засобах масової інформації та організації всього комплексу рекламної діяльності. Описано нові сучасні напрямки в теорії та практиці рекламних комунікацій. Висвітлено роль реклами в системі маркетингу.

Рассмотрены этапы рекламного процесса - от возникновения потребности в рекламном обращении до его создания, публикации в средствах массовой информации и организации всего комплекса рекламной деятельности. Описаны новые современные направления в теории и практике рекламных коммуникаций. Освещена роль рекламы в системе маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1-803.81я73-2(4УКР) + Ч620.1я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА632179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ляпина Т. В. 
Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы : Экспресс-курс современной рекламы / Т. В. Ляпина. - К. : Альтерпрес, 2002. - 336 c. - рус.

Проанализирован и обобщен мировой опыт теории и практики рекламы. Раскрыто содержание понятия современной рекламы, приведен целостный подход к разработке и реализации комплексной рекламной кампании для обеспечения ее высокой результативности. Приведены рекомендации специалистов по созданию и размещению эффективной рекламной продукции, организации рекламных акций во всех сферах не- и коммерческой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637304 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Панькова Л. О. 
Діяльність бірж: історико-правовий аспект / Л. О. Панькова // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 17. - С. 323-328. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х832.126 + У542.130-212.13-03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Лук'янець Т. І. 
Маркетингова політика комунікацій : Навч. посіб. / Т. І. Лук'янець; Київ. нац. екон. ун-т. - 2-е вид., доповн. і переробл. - К., 2003. - 523 c. - Бібліогр.: с. 522-523. - укp.

Наведено напрями діяльності в галузі маркетингу, зокрема, рекламування товарів, стимулювання продажу, створення іміджу підприємств. Розглянуто особливості організації та планування маркетингової політики комунікацій, складання маркетингового бюджету, контролю та використання коштів. Проаналізовано особливості персонального продажу товарів як складової частини маркетингових комунікацій, а також створення сучасної упаковки товарів. Розкрито аспекти роботи з громадськістю.

Приведены направления деятельности в области маркетинга, в частности, рекламирования товаров, стимулирования продаж, создания имиджа предприятий. Рассмотрены особенности организации и планирования маркетинговой политики коммуникаций, составления маркетингового бюджета, контроля и применения денег. Проанализированы особенности персональной продажи товаров как составляющей части маркетинговых коммуникаций, а также создания современной упаковки товаров. Раскрыты аспекты работы с общественностью.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У542.1 я73

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА650123 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шумський О. В. 
Товарознавство непродовольчих товарів : Опор. конспект лекцій. Ч. 5 - 6. Товарна інформація (Ч. 5); Біржові товари (Ч. 6) / О. В. Шумський, М. С. Беднарчук, І. С. Полікарпов; Укоопспілка. Львів. комерц. акад. - Л. : Вид-во ЛКА, 2003. - 122 c. - Бібліогр.: с. 117-120. - укp.

Розкрито суть понять інформації, визначено її джерела та рівні інформаційних комунікацій. Охарактеризовано товарну документацію як складову частину товарної інформації. Описано види спеціальної літератури, запропоновано класифікаційний перелік інформаційних знаків. Розглянуто сутність штрихового кодування як вид інформаційних знаків.

Раскрыта сущность понятия информации, определены ее источники и уровни информационных коммуникаций. Охарактеризована товарная документация как составная часть товарной информации. Описаны виды специальной литературы, предложен классификационный перечень информационных знаков. Рассмотрена сущность штрихового кодирования как вид информационных знаков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж607.8 я73-2 + У542.120-803.43 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347780 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Яценко О. В. 
Обгрунтування методики економічного прогнозування споживання плоского прокату : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / О. В. Яценко; Нац. металург. акад. України. - Д., 2003. - 20 c. - укp.

Визначено кількісний зв'язок між рівнем валового внутрішнього продукту (ВВП) та світовою ціною на нафту, а також установлено залежність об'ємів споживання плоского прокату від коливань світових цін. З використанням методу кореляційно-регресійного аналізу обгрунтовано кількісний зв'язок між рівнем ВВП та об'ємами споживання плоского прокату. Обгрунтовано методику та визначено алгоритм короткострокового прогнозування споживання даного прокату з використанням показників динаміки світових цін на нафту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.152-361-230.38 + У530.555.152-592-230.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326894 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Петропавловська С. Є. 
Маркетингова політика комунікацій : Курс лекцій / С. Є. Петропавловська, С. М. Подрєза; Нац. авіац. ун-т. - К., 2003. - 96 c. - Бібліогр.: с. 94. - укp.

Розглянуто складові маркетингової політики комунікацій. Охарактеризовано рекламу, стимулювання збуту, паблік рилейшнз, директ-маркетинг, Інтернет, ярмарки та виставки як елементи маркетингової комунікації.

Рассмотрены составляющие маркетинговой политики коммуникаций. Охарактеризованы реклама, стимулирование сбыта, паблик рилейшнз, директ-маркетинг, Интернет, ярмарки и выставки как элементы маркетинговой коммуникации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.11я73-2 + У542.1я73-2

Шифр НБУВ: ВА643957 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Чучковська А.  
Електронна комерція: деякі проблеми правового регулювання / А. Чучковська // Право України. - 2003. - № 1. - С. 111-116. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х840-02 + У542.1ф12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27747 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Беднарчук М. С. 
Біржові товари : Тексти лекцій для студ. / М. С. Беднарчук, І. С. Полікарпов, О. В. Шумський; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Л., 2003. - 123 c. - укp.

Розглянуто передбіржові форми торгівлі товаром, проаналізовано формування товарних ринків як умову діяльності товарних бірж. Наведено товарознавчі характеристики металів, якими торгують провідні біржі світу, лісо- та пиломатеріалів, натурального каучуку, сирої нафти і нафтопродуктів, природного газу.

Рассмотрены предбиржевые формы торговли товаром, проанализировано формирование товарных рынков как условие деятельности товарных бирж. Приведены товароведческие характеристики металлов, которыми торгуют ведущие биржы мира, лесоматериалов и пилопродукции, натурального каучука, сырой нефти и нефтепродуктов, природного газа.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.130-212.13я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651843 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського