Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (106)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (403)Журнали та продовжувані видання (286)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 193
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Ж16332 Філіна А. П. Рекламна діяльність в системі маркетингу - основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин [Текст]: 51 // Культура народов Причерноморья.-С.65-73
2.Ж69299 Котик Л. Є. Особливості стратегії комунікації в західному рекламному менеджменті [Текст]: Вип. 31 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр.-С.352-358
3.ВА637304 Ляпина Т. В. Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы [Текст] : Экспресс-курс современной рекламы
4.ВА639915 Ромат Є. В. Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері [Текст] : Моногр.
5.ВА638352 Белявцев М. И.Донец. нац. ун-т. Инфраструктура товарного рынка [Текст] : Учеб. пособие для студ. вузов
6.ВА636636 Ляшенко Г. П.Держ. податк. адмін. України, Акад. держ. податк. служби України. Кон'юнктурні дослідження на світових ринках [Текст] : Посіб. для студ. вищ. навч. закл.
7.Ж16127 Суїменко Є. Реклама: економічні функції та психологічний терор [Текст]: 1 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.135-151
8.ВА678019 Гейер Г. В.Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. Брендинг в инновационной стратегии предприятия [Текст] : Моногр.
9.Ж71480 Закалюжна Л. В. Загальносвітова історія ідентифікаційної символіки [Текст]: 5 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.-С.22-28.- URL: /articles/2006/
10.Р111059 Панібудьласка В. Ф.Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. Історія консюмеризму [Текст] : опор. конспект лекцій
11.ВА677345 Кларк Г. Маркетинг сервиса, приносящего прибыль [Текст]
12.ВА691304 Падерін І. Д.Дніпропетр. держ. фін. акад. Маркетинг [Текст] : навч. посіб. для студ.
13.ВА672409 Смирнова Т. В.Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. Моделювання рекламного іміджу [Текст] : Навч. посіб.
14.Ж70944 Бобер К. А. Наукоємні та високотехнологічні товари у структурі товарообороту в країнах різного рівня розвитку [Текст]: Вип. 11 // Екон.-мат. моделювання соц.-екон. систем.-С.26-32
15.ВА691294 Палига Є. М. Основи сучасного маркетингу [Текст] : навч. посіб.
16.Р107180 Богун Л. А. Подходы к разработке малого бизнеса [Текст]
17.ВА684056 Бакушевич Я. М. Презентації та комунікації в бізнесі з використанням Power Point [Текст] : Навч. посіб.
18.ВА697739 Джефкінс Ф. Реклама [Текст] : практ. посіб.
19.Ж69299 Соболь О. А. Ринок рекламних послуг України в контексті світових тенденцій розвитку [Текст]: Вип. 2 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період: Зб. наук. пр.-С.611-619
20.ВА694539 Зирка В. В.НАН Украины. Киев. ин-т переводчиков, Днепропетр. ун-т экономики и права. Словарь рекламных терминов: русско-украинско-английский [Текст]
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського