Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (28)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (55)Журнали та продовжувані видання (53)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10,2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Кларк Г.  
Маркетинг сервиса, приносящего прибыль = Marketing a service for profit / Г. Кларк. - К. : Знання, 2006. - 302 c. - (Европ. маркетинг). - Библиогр.: с. 289 - рус.

Освещены ключевые маркетинговые понятия, методы и стратегии, позволяющие правильно предлагать свои услуги соответствующей аудитории. Рассмотрены вопросы, касающиеся поиска своего места на рынке, направлений развития предприятия, пакетного ценообразования, тактики непрямого маркетинга, ведения переговоров, получения оплаты, управления услугами и техническими средствами обслуживания. Проанализированы распространенные недостатки маркетинга сферы услуг, особенности работы с жалобами клиентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10,2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА677345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Падерін І. Д. 
Маркетинг : навч. посіб. для студ. / І. Д. Падерін, К. В. Комарова, К. О. Сорока, С. А. Шмельова; Дніпропетр. держ. фін. акад. - Д., 2007. - 200 c. - Бібліогр.: с. 184. - укp.

Розкрито сутність і зміст основних понять маркетингу, а також сутність товарної, цінової політики та політики розподілу. Розглянуто питання реклами та стимулювання збуту. Запропоновано класифікацію ринків. Визначено внутрішні та зовнішні фактори маркетингу, показано роль його дослідницької функції. Надано оцінку ринкових можливостей фірми. Виявлено типи маркетингових систем. Проаналізовано особливості організації маркетингової діяльності, оптової та роздрібної торгівлі, регулювання діяльності учасників товароруху. Наведено методи стимулювання збуту товарів, ціноутворення на підставі рівня поточних цін.

Раскрыты сущность и содержание основных понятий маркетинга, а также сущность товарной, ценовой политики и политики распределения. Рассмотрены вопросы рекламы и стимулирования сбыта. Предложена классификация рынков. Определены внутренние и внешние факторы маркетинга, показана роль его исследовательской функции. Дана оценка рыночных возможностей фирмы. Выявлены типы маркетинговых систем. Проанализированы особенности организации маркетинговой деятельности, оптовой и розничной торговли, регулирования деятельности участников товародвижения. Приведены методы стимулирования сбыта товаров, ценообразования на основе уровня текущих цен.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У542.10,2 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691304 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Палига Є. М. 
Основи сучасного маркетингу : навч. посіб. / Є. М. Палига. - Л. : Укр. акад. друкарства, 2007. - 236 c. - Бібліогр.: с. 231-232. - укp.

Висвітлено сутність, принципи, функції, суб'єкти та процес маркетингу. Визначено фактори маркетингового середовища, викладено способи організації його вивчення та стратегії виходу на цільовий ринок. Розкрито зміст понять масового, диференційованого та цільового маркетингу, життєвого циклу товарів, реклами, особистого продажу, паблік рілейшнз, планування маркетингової діяльності, управління маркетингом. Охарактеризовано юридичні аспекти просування товару на ринок. Розглянуто питання ціноутворення, зокрема, встановлення базової та вихідної ціни.

Освещены сущность, принципы, функции, субъекты и процесс маркетинга. Определены факторы маркетинговой среды, изложены способы организации его изучения и стратегии выхода на целевой рынок. Раскрыто содержание понятий массового, дифференцированного и целевого маркетинга, жизненного цикла товаров, рекламы, личной продажи, паблик рилейшнз, планирования маркетинговой деятельности, управления маркетингом. Охарактеризованы юридические аспекты продвижения товара на рынок. Рассмотрены вопросы ценообразования, в частности, установления базовой и исходной цены.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У542.10,2 я73 + У521.11 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691294 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Крайнюченко О. Ф. 
Теоретико-практичні засади дослідження та оцінення конкурентного середовища зарубіжних ринків / О. Ф. Крайнюченко, Т. Г. Бєлова // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2008. - № 27. - С. 60-63. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні проблеми вивчення та моніторингу міжнародного маркетингового середовища, зокрема конкурентної ситуації, у разі діяльності на зовнішніх ринках. Удосконалено теоретичні та методичні підходи щодо дослідження конкурентного середовища зарубіжного ринку з метою підвищення рівня обгрунтованості маркетингових рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10,2-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тіпанов В. В. 
Розвиток світового ринку послуг в умовах глобалізації економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук / В. В. Тіпанов; Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАН України. - К., 2006. - 18 c. - укp.

Досліджено закономірності та тенденції розвитку світового ринку послуг за умов розгортання процесу глобалізації економіки. Проаналізовано його структуру, виявлено основні особливості та тенденції розвитку. Розглянуто методологічні підходи класифікації міжнародної торгівлі послугами, особливо в рамках Класифікатора СОТ. Проведено комплексний аналіз стану, функціонування та перспектив розвитку даного ринку України. Надано пропозиції щодо вдосконалення вітчизняного ринку послуг з урахуванням існуючих світових тенденцій, особливостей і міжнародного досвіду. Здійснено прогнозування подальшого розвитку ринку й окремих його секторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 + У542.10,2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343778 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Горбаль Н. І. 
Особливості та тенденції розвитку мобільного маркетингу / Н. І. Горбаль, М. М. Куян, Ю. О. Горбаль // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 851. - С. 12-20. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розкрито сутнісні характеристики, технології та інструменти мобільного маркетингу, наведено окремі приклади його використання. Проаналізовано витрати на мобільний маркетинг у різних країнах світу та наведено їхні прогнози до 2019 р., що засвідчили високу динамічність розвитку такого маркетингу. Досліджено тенденції використання та перспективи мобільного маркетингу в Україні. Наведено окремі рекомендації під час застосування мобільного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10,2 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Капінус Л. В. 
Категорійний мерчандайзинг як інструмент впливу на поведінку споживачів / Л. В. Капінус, М. В. Єрмолаєва // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2016. - 22, № 6. - С. 110-116. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10,2 + У9(4УКР)421.0,2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Конюхова І. І. 
Маркетингові дослідження виготовлення сувенірних паковань / І. І. Конюхова, Р. Ф. Рибка // Технологія і техніка друкарства. - 2016. - № 4. - С. 67-73. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати проведення аналітичного та маркетингового дослідження виготовлення сувенірних паковань з картону, визначення потреб та побажань споживачів щодо оформлення паковань за розробленою анкетою та проведеними соціологічними опитуваннями.


Індекс рубрикатора НБУВ: М899.2 + У9(4УКР)421.0,2 в611 + У542.10,2 в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Савич О. П. 
Особливості споживчих переваг на світовому ринку легкових автомобілів / О. П. Савич // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 5. - С. 18-24. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Доведено, що поведінка споживача на світовому ринку автомобілів поступово змінюється. Тому підприємствам необхідно адаптувати свою маркетингову політику та використовувати сучасні інструментарії. Визначено, що споживчі пріоритети на автомобільному ринку розвинених країн і країн, що розвиваються, критично відрізняються. Сформовано та визначено експліцитні та імпліцитні споживчі переваги. Виявлено, що споживачі цінують насамперед оперативну комунікацію.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10,2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сахарова Т. В. 
Перешкоди в процесі маркетингових комунікацій підприємств: причини виникнення та шляхи подолання / Т. В. Сахарова, М. І. Філіппов // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 6. - С. 120-126. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто процес маркетингових комунікацій з точки зору перешкод, які виникають під час передавання маркетингової інформації від виробника до цільових аудиторій. Розкрито види можливих перешкод (фізичні, семантичні та психологічні), визначено причини їх виникнення та окреслено основні шляхи їх подолання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10,2 + У9(4УКР)421.0,2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Паламарчук Д. М. 
Якісні трансформації в глобальній інноваційній мережі / Д. М. Паламарчук // Стратегія розвитку України. - 2012. - № 1. - С. 175-184. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

У межах дослідження розглянуто аспекти, що відображають інноваційну діяльність країн в глобальному прояві. Базою дослідження були країни ОЕСР, країни ЄС що не входять в ОЕСР, країни БРІК, та п'ять країн АСЕАН що мають найбільші економіки. В розрізі 2000-го та 2009-го років було здійснено аналіз вхідних та вихідних потоків платежів за технології, проаналізовано торгівлю високотехнологічною та середньо-високотехнологічною продукцією, проаналізовано обсяги коштів фінансованих в науково-дослідну діяльність з-за кордону. За результатами аналізу даних показників було виявлено роль, в якій виступає країна в глобальній інноваційній мережі, відповідно, виробника чи споживача знань, виробника чи ринку збуту знаннємісткої продукції та оцінено з точки зору привабливості для розміщення науково-дослідної діяльності. Побудована схема зміни ролей країнами у 2009 році в порівнянні з 2000 роком.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10,2-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Балик У. 
Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку / У. Балик, М. Колісник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2020. - 4, № 1. - С. 125-134. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Наведено результати дослідження сутності соціальних мереж (СМ). Вивчено стан розвитку СМ у світі загалом та в Україні зокрема. Проаналізовано потенційне охоплення рекламою у СМ. Розкрито особливості соціальної медіа-реклами. Наведено профіль рекламної аудиторії провідних СМ у розрізі вікових, гендерних та географічних ознак. Визначено ключові тренди та перспективи розвитку соціального медіа-маркетингу. Виявлено проблеми, з якими бояться стикнутися маркетологи у майбутньому, здійснюючи свою діяльність у СМ. Запропоновано напрями поліпшення роботи маркетологів у СМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10,2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Демкура Т. В. 
Формування інтегрованих маркетингових комунікацій глобальних компаній мережевого маркетингу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Т. В. Демкура; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2017. - 20 c. - Бібліогр.: с. 16-17 - укp.

Теоретично обгрунтовано закономірність розвитку мережевої організації бізнесу в умовах глобалізації. З'ясовано сутність і характерні особливості глобальних компаній мережевого маркетингу (ММ). Систематизовано основні теоретичні підходи до формування маркетингових комунікацій (МК), визначено сутність інтегрованих маркетингових МК. Досліджено еволюцію моделей формування МК, встановлено напрями їх розвитку. Доведено необхідність використання поведінкової моделі "ієрархія залучення" у процесі формування МК компаніями ММ. Виокремлено сучасні тенденції формування МК в умовах глобалізаційно-інформаційної парадигми розвитку світової економіки. Здійснено оцінку практики формування інтегрованих МК глобальними компаніями ММ, емпірично підтверджено відповідність зазначеного процесу сучасним тенденціям. Проаналізовано діяльність компаній ММ в Україні, систематизовано основні зовнішні та внутрішні причини відмови дистриб'юторів від роботи з ними. Запропоновано імітаційну модель модульної структури для формування інтегрованих МК компаніями ММ, використання якої дасть можливість знизити ризик прийняття необгрунтованих рішень. Розроблено програму комунікативних заходів сприяння розвитку компаній ММ в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10,2 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА429997 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Куденко О. В. 
Сегментація ринку в маркетингу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Куденко; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана". - Київ, 2019. - 21 c. - укp.

Увагу присвячено обґрунтуванню теоретичних, методичних і прикладних засад сегментації ринку в маркетингу. Поглиблено теоретико-методичні положення сегментації ринку в маркетингу, а саме: сформовано теоретичні засади та виокремлено авторське розуміння основних чинників і критеріїв ефективної маркетингової сегментації. Узагальнено теоретичні засади сегментації неоднорідного ринку на основі порівняння відмінностей, що існують в географічному, психологічному, демографічному, поведінковому, соціальному й інших факторах. Проаналізовано основні моделі, принципи сегментації ринку в маркетингу та сучасні маркетингові стратегії відповідно до рівня сегментації ринку, завдяки яким при вірному сегментуванні ринку досягається конкурентоспроможність бізнесової одиниці. Досліджено основні критерії ефективної маркетингової сегментації та її способи, а також визначено відмінності між ними, які вказують на характеристику напрямку сегментування та на тип сегментації. Систематизовано сучасні маркетингові стратегії відповідно до рівня сегментації ринку та визначено їх роль в процесі стратегічного маркетингу. Розроблено схему, яка дозволяє визначити пріоритети та вимоги груп споживачів, що знаходяться в зонах перетину сегментів ринку. Досліджено специфіку та перспективи розвитку вітчизняного ринку виробництва комп’ютерних пристроїв з функцією мережевого підключення. Удосконалено методичні підходи до оцінювання величини потенційного фактора сегментації ринку комп'ютерних пристроїв з функцією мережевого підключення для українського підприємства. Представлено комплексну методику на основі ієрархічної моделі оцінювання величини потенційного фактора сегментації ринку комп'ютерних пристроїв з функцією мережевого підключення для підприємства, що включає 5 рівнів. Зауважено, що це надає можливість розширено та більш детально визначити певний сегмент споживачів комп'ютерних пристроїв українського виробника. Здійснено аналіз факторів сегментації всіх рівнів ієрархії та представлено гіпотези та пошукові питання анкети стосовно них. Наведено експертні оцінки вагових коефіцієнтів та їх середні значення для всіх рівнів ієрархії, а також гіпотези та пошукові питання анкети. Визначено ступінь привабливості цільових сегментів українських підприємств на основі комплексного тривимірного підходу. Розглянуто, як інструмент для якісного моделювання, графічне представлення потенційного фактора сегментації ринку комп'ютерних пристроїв з функцією мережевого підключення для українського підприємства, в якому кожний елемент, за винятком елемента нульового рівня, залежить від вище розташованих елементів. Доведено, що стратегія сегментації ринку сприяє стимулюванню розробки нових товарів, розробці ефективного комплексу маркетингу, а також сприяє розподілу маркетингових ресурсів між різними товарами. Вдосконалено процес формування та реалізації маркетингової стратегії сегментування ринку з урахуванням рівня привабливості цільових сегментів для українських підприємств. Подано ілюстрацію в межах довірчих інтервалів величини потенційного фактора сегментації ринку для підприємств ТОВ “Самсунг електроніко Україна компані”, ТОВ “Навігатор”, ПАТ “Квазар” за 2 періоди , яка реально візуалізує стан компанії на ринку, а тривимірний формат дозволяє наочно продемонструвати характеристики факторів сегментації, які неможливо продемонструвати іншими способами відображення. Представлено динаміку величини потенційного фактора сегментації ринку для цих підприємств, причому зміна факторів що викликала рух умовного об’єму підприємства в рамках тривимірного простору в межах означених сегментів ринку, призвела до зміщення та зміни умовного об’єму підприємства з часом. Обгрунтовано можливості підвищення ефективності маркетингових стратегій українських підприємств на основі сегментації ринку. Розроблено схему сегментації ринку комп’ютерних пристроїв із функцією мережевого підключення для українського підприємства, яка є логічним завершенням набору можливостей та інструментів для підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємств виробників мобільних пристроїв з функцією мережевого підключення і надає можливість чітко простежити шлях, який необхідно пройти в процесі оцінки ринкового сегменту для визначення маркетингової стратегії підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.02 + У542.10,2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА441074 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського