Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (33)Книжкові видання та компакт-диски (88)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гейер Г. В. 
Брендинг в инновационной стратегии предприятия : Моногр. / Г. В. Гейер, А. В. Ландик; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : Норд-Пресс, 2006. - 136 c. - Библиогр.: с. 125-136 - рус.

Выполнен анализ бренда и брендинга как одной из основных стратегий предприятий в условиях инновационной конкуренции и приведены пути повышения эффективности управления предприятием на основании совершенствования механизмов маркетинговой политики предприятия. Раскрыты концептуальные основы успешного управления промышленными брендами, определена стратегия бренда группы "Норд". Показана роль брендинга в маркетинговой стратегии, рассмотрены особенности его развития в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678019 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Богун Л. А. 
Подходы к разработке малого бизнеса / Л. А. Богун. - О. : Астропринт, 2005. - 32 c. - Библиогр.: с. 31 - рус.

Приведен анализ зарубежного опыта в подходах к разработке идей в малом бизнесе, их легальной защите, к разрешению проблем в подготовке продавцов для успешной реализации товара. Построены взаимосвязи и предложены рекомендации по успешному сочетанию различных факторных признаков.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р107180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Балабанова Л. В. 
Бренд-менеджмент підприємств на основі маркетингу : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, Я. В. Приходченко; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т економіки і упр., Каф. маркетинг. менедж. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. - 288 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: с. 210-222. - укp.

Розглянуто концептуальні основи бренд-менеджменту підприємств за умов маркетингової орієнтації. Висвітлено еволюцію розвитку та особливості бренд-менеджменту на сучасному етапі. Охарактеризовано американсько-європейську та азіатську моделі сучасного бренд-менеджменту. Розкрито сутність та взаємозв'язок основних понять: "торговий знак", "торгова марка", "бренд". Проаналізовано особливості бренд-менеджменту в Україні. Наведено основні алгоритми, моделі, методики та методичні підходи щодо діагностики бренд-менеджменту підприємств, а також матриці вибору стратегій щодо формування стратегічного управління брендом підприємств, зокрема, маркетинговим інструментарієм, інноваціями, ризиками бренд-менеджменту, конкурентоспроможністю бренда підприємства. Значну увагу приділено аудиту результативності бренд-менеджменту підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 я7 + У9(4УКР)421.0-803.43 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шевченко О. Л. 
Бренд-менеджмент : навч. посіб. / О. Л. Шевченко; МОНМС України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2010. - 396 c. - Бібліогр.: 80 назв - укp.

Висвітлено сутність і структуру процесів бренд-менеджменту. Розглянуто підходи, методи й інструменти розробки брендів, управління активами бренду, побудови бренд-стратегій, визначення й оцінювання марочного капіталу. Увагу приділено маркетинговим дослідженням у бренд-менеджменті, моделюванню та просуванню брендів, питанням глобального брендингу. Подано інформацію про класифікацію брендів, моделі створення бренда, особливості створення марочних кодів, стратегії зростання брендів, методики вимірювання капіталу бренда.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кендюхов О. В. 
Брендинг: принципи управління та методологія оцінки : монографія / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2012. - 210 c. - Бібліогр.: 337 назв - укp.

Висвітлено організаційно-економічний механізм управління марочним капіталом. Розкрито сутність брендингу та його роль в сучасному бізнесі. Розглянуто особливості математичного моделювання процесу управління марочним капіталом підприємства. Проаналізовано аксіологію бренду, визначено фактори впливу на споживчий вибір. Розкрито значення брендингу для підприємств харчової промисловості. Показано можливості та специфіку функціонального підходу до оцінювання ефективності брендингу. Наведено методичні рекомендації щодо оцінювання ефективності брендингу на основі бенчмаркингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750381 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Болотіна І. М. 
Сучасні методи оцінки вартості брендів у світі / І. М. Болотіна, О. В. П'янкова // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2010. - № 35. - С. 22-27. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто підходи до оцінки брендів, переваги та недоліки використання окремих методів оцінки, особливості використання на практиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пилипчук В. П. 
Управління продажем : навч. посіб. / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2011. - 626 c. - укp.

Висвітлено концептуальні засади та сучасні тенденції управління продажем, вплив змін у ринковому попиті на комерційні зв'язки, сутність і значення управління продажем товарів і послуг у сучасній економіці. Розглянуто питання формування збутової системи підприємства та сучасні тенденції в управлінні продажем, організаційні умови використання каналів розподілу товаровиробниками. Викладено теоретичні аспекти організації продажу на підприємстві, напрямки підвищення ефективності роботи відділу продажу, цілі, задачі, функції, підприємства в процесі управління продажем. Розкрито місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельно-посередницьких підприємств, сутність і значення роздрібної торгівлі, проаналізовано зарубіжний досвід операторів роздрібної торгівлі. Увагу приділено інформаційному та процедурному забезпеченню управління продажем, акцентовано на питаннях стратегії і тактики, прогнозування та планування продажу. Викладено особливості управління продажем на промисловому ринку, у сфері послуг, а також управління торговим персоналом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.4 я73 + У9(4УКР)421.0-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758853 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кендюхов О. В. 
Бренд-менеджмент : навч. посіб. для студ. ВНЗ / О. В. Кендюхов, К. Ю. Ягельська, Д. С. Файвішенко. - Донецьк : ДВНЗ "ДонНТУ", 2013. - 459 c. - Бібліогр.: с. 443-459 - укp.

Розкрито поняття і сутність бренду. Подано загальну характеристику брендингу. Розглянуто структуру бренду: атрибути, платформу, архітектуру. Висвітлено основи бренд-менеджменту. Подано інформацію про сутність, роль та етапи позиціювання у брендингу. Охарактеризовано бренд-орієнтований маркетинг. Викладено маркетингові дослідження в брендингу. Обгрунтовано ефективність паблік рилейшинз та реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 я73 + У542.10-803.43 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773750 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Josefovich B. 
Бренд как товарный знак фирмы / B. Josefovich // Екон. вісн. ун-ту : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 21/1. - С. 89-95. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

Рассмотрено понятие бренда как товарного знака фирмы, его значения в маркетинговой деятельности фирмы. Показано, что бренд является нематериальным продуктом, услугой, имеет большое значение для конкурентоспособности фирмы в условиях острой конкурентной борьбы за сферы влияния. Эффективный бренд способствует увеличению стоимости продукции, услуг, расширению рынков сбыта. В результате анализа доказано, что фирмовый стиль является важной частью процесса создания бренда, имидж бренда основывается на признании его потребителями и конкурентами. Бренд позволяет успешному продвижению новых продуктов. Бренд взаимосвязан с торговой маркой. Капитал бренда влияет на потребление товара и услуги.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бук Л. М. 
Товарний знак в маркетингу : навч. посіб. / Л. М. Бук; Укоопспілка Львів. комерц. акад. - Львів : Вид-во Львів. комерц. акад., 2013. - 287 c. - Бібліогр.: с. 255-260 - укp.

Викладено теоретичні основи та практичні завдання з дисципліни "Товарний знак в маркетингу". Розглянуто сутність торгової марки, процес її створення. Висвітлено значення капіталу марки та підходи до його оцінки. Розкрито правові аспекти створення та використання товарних знаків. Наведено характеристики марочних стратегій та індивідуальності марки. Розглянуто основні поняття та засади брендингу. Наведено стратегії використання торгових марок і створення індивідуальності марки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 я73 + У542.10-803.43 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776767 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Поліщук Т. В. 
Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду / Т. В. Поліщук // Актуал. проблеми економіки. - 2007. - № 6. - С. 100-106. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Проаналізовано підходи різних авторів щодо визначення сутності ключових понять брендингу: "торгова марка", "бренд", "глобальний бренд". Визначено шляхи перетворення бренду в глобальний бренд (ГБ) і характерні риси ГБ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Melnyk V. 
Recent trends in research and practice of customer loyalty and loyalty programs / V. Melnyk // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 11. - С. 415-420. - Бібліогр.: с. 419-420 - англ.

Показано, що незважаючи на те, що безліч компаній по всьому світу витрачають величезні кошти на програми заохочення постійних клієнтів, багато з них досі не можуть досягти бажаної ефективності. Це часто пов'язано з тим, що більшість цих програм побудовано на наданні матеріального заохочення (наприклад, надання знижок та накопичення балів, які згодом можуть бути обмінені на товари або послуги), що є досить витратним для компаній і часто не окупає вкладених інвестицій. Останні тенденції в зарубіжній практиці і наукових дослідженнях спрямовані на вивчення умов, за яких матеріальні стимули можуть бути повністю або частково замінені на стимули психологічні (наприклад, організація заходів виключно для постійних клієнтів, персоніфікація сервісу), які є набагато менш витратними для компаній.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Chi-Ming Huang 
Relationship between marketing strategy, brand equity and consumer motivation: a case study on sports & health clubs / Chi-Ming Huang // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 11. - С. 463-473. - Бібліогр.: с. 473 - англ.

Проведено дослідження, присвячене маркетинговим стратегіям та мотивації споживачів. Анкети було розповсюджено безпосередньо у спортивному клубі шляхом випадкової вибірки. Цільова аудиторія - менеджмент, персонал та клієнти клубу; загальна кількість анкет - 500. Повернено 217, тобто 43 %. Результати опитування показали, що маркетингові стратегії позитивно корелюють з мотивацією споживачів, вартість бренду має значну позитивну кореляцію з маркетинговими стратегіями та споживчою мотивацією, а також є суттєвим фактором впливу на них. За результатами дослідження запропоновано рекомендації для спортивних клубів, що переглядають свої маркетингові стратегії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Sheng Chung Lo . 
A study on corporate brand image at first-time adopter behavior / . Sheng Chung Lo // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 9. - С. 373-380. - Бібліогр.: с. 387-380 - англ.

Продемонстрировано, что предприятия при общении с клиентами используют бренды, при этом большинство потребителей не делают различий между брендом и предприятием. В этом случае бренд - не просто имя, знак, цвет, название или символ. Мотивация при первом знакомстве с товаром фирмы дает значительное преимущество в продвижении бренда, при этом наиболее важными являются расширение бренда, увеличение продуктовой линейки бренда и лицензирование бренда. Объектами исследования стали покупатели планшетов "Apple", для которых этот товар стад первым приобретенным товаром корпорации. Опрос проведен в магазинах с помощью анкет, всего было роздано 500 копий, заполнено 372 с процентом отклика 74 %. Результаты исследования показали, что имидж бренда при первом знакомстве с продукцией имеет прямое влияние на формирование лояльности; намерение клиента сменить бренд; внешний и внутренний отклик. Выводы исследования могут быть использованы предприятиями для выстраивания имиджевой политики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Глазунова О. В. 
Стратегія просування міжнародного бренду країни в сучасних умовах глобалізації : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / О. В. Глазунова; МОНМС України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Удосконалено теоретичні підходи та розроблено практичні рекомендації щодо розробки та реалізації стратегії просування міжнародного бренду країни (МБР) з метою підвищення її інвестиційної привабливості та рівноправного входження у систему світогосподарських зв'язків. Проаналізовано існуючі теоретичні концепції бренду країни, визначено, які з них визначають методологію практичної реалізації стратегії бренду країни, а саме бренд-концепція та PR-концепція. Визначено макроекономічні критерії вибору стратегії просування МБР: рівень розвитку держави, зовнішньоекономічну політику держави, фазу економічного циклу та рівень сприйняття іміджу держави. Узагальнено світовий досвід реалізації стратегії просування МБР залежно від позиціонування міжнародного бренду країни. Запропоновано показники оцінювання ефективності стратегії просування МБР, оцінено сучасний стан стратегії просування МБР та розроблено напрямки вдосконалення державної політики щодо розробки та реалізації стратегії просування МБР.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Штовба О. В. 
Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті : навч. посіб. / О. В. Штовба; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця : ВНТУ, 2014. - 90 c. - Бібліогр.: с. 84-90 - укp.

Розглянуто ключову термінологію та історію брендингу. Приділено увагу процесу реєстрації товарного знака та його юридичному захисту. Наведено систему класифікації товарних брендів. Охарактеризовано переваги та недоліки видів брендів. Подано інформацію про сучасні підходи до рекламування бренду.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 я73 + У9(4УКР)421.0-803.43 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА782507 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Jiun-Lan Hsu 
Effects of interactive marketing on customer satisfaction in catering industry / Jiun-Lan Hsu // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 3. - С. 424-431. - Бібліогр.: 431 назв. - англ.

Рассмотрены схемы интерактивного маркетинга по привлечению покупателей как сложного набора приемов и тактик. Его краткосрочная цель - сформировать взаимодействие с покупателями, долгосрочная - формирование доверия и лояльности, обеспечивающих повторные покупки. Для сбора данных опрошены менеджеры и персонал 10 лучших гостиниц, к данным применен факторный анализ, анализ надежности и регрессионный анализ. Результаты показали, что интерактивный маркетинг влияет на значение качества продукции в удовлетворенности клиентов; интерактивный маркетинг влияет на значение подготовленности персонала в удовлетворенности клиентов; интерактивный маркетинг демонстрирует влияние на значение качества услуг в удовлетворенности клиентов; интерактивный маркетинг положительно влияет на значение имиджа фирмы в удовлетворенности клиентов; демографические переменные существенно влияют на корреляции между интерактивным маркетингом и удовлетворенностью клиентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Никонова М. И. 
Бренд как нематериальный актив в управлении потребительским решением / М. И. Никонова // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2013. - Вип. 26. - С. 130-137. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Исследован бренд не только как инструмент управления потребительским спросом, но и как нематериальный актив предприятия, который формирует дополнительные потоки денежных средств, создающих стоимость самого бренда.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254:Ек.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Полішко Г. Г. 
Міжнародні рейтинги національних брендів / Г. Г. Полішко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 10. - С. 457-462. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано та проаналізовано основні міжнародні рейтинги національних брендів. Методологічну базу дослідження сформували праці провідних вітчизняних і зарубіжних учених, інформаційно-аналітичні матеріали міжнародних рейтингових агентств. Для досягнення мети застосовувалися методи наукової абстракції, порівняльного, структурного аналізу та синтезу, системний підхід. Розглянуто методи та компоненти оцінювання бренда країн у міжнародних рейтингах, зроблено порівняльний аналіз поглядів дослідників на визначення поняття "бренд" і "брендинг країни". Досліджено критерії виміру потужностей національного бренда. Систематизовано сучасні методології оцінювання брендів країн. Узагальнюючи різні підходи до оцінки національних брендів, визначено, що головними компонентами успішного бренда країни є: бізнес (експорт та інвестиції), уряд, якість життя, люди, культура, туризм. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є аналіз України у міжнародних рейтингах національного бренда. Одержані результати можуть бути застосовані у практичній діяльності як теоретична база для поглиблення досліджень питань міжнародних рейтингів національних брендів підприємствами та організаціями всіх форм власності, науковцями, студентами економічних факультетів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Kim R. B. 
Influence of country & brand image on consumer loyalty under explicit brand origin & manufacture identification = Вплив іміджу країни та бренду на лояльність споживачів: за умови очевидності походження бренду та локалізації виробництва / R. B. Kim, Y. J. Li // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 5. - С. 95-102. - Бібліогр.: 101 назв. - англ.

Проведено емпіричне оцінювання впливу іміджу країни-виробника та бренду на ставлення споживачів до бренду за умови, що походження бренду та країни локалізації виробництва є досить очевидними. Продемонстровано, що імідж країни та імідж бренду впливають на сприйняття споживачів, незалежно один від одного. Результати та висновки дослідження можуть бути використані для розробки комунікаційних стратегій, як національних, так і для окремих брендів. Для обох досліджених категорій товарів (продукт харчування та медикамент) довіра до бренду впливає на лояльність більше, ніж задоволеність самим товаром. Дія продуктів харчування імідж країни має набагато більший вплив, ніж імідж окремого бренду. Для медикаментів - навпаки, країна походження не має суттєвого впливу у процесі формування споживчої довіри.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського