Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (9)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (96)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.12$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ВС33876 Мазаракі А. А. Економіка торговельного підприємства [Текст] : Підруч. для студ. вищ. навч. закл.
2.Ж14024 Витковски Т. Компьютерная система поддержки принятия решений при купле-продаже в условиях торгов. III [Текст]: 6 // Управляющие системы и машины.-С.66-78
3.Р87264 Фесюк В. А.Київ. держ. торг.-екон. ун-т. Тенденції розвитку роздрібної торговельної мережі в країнах з розвиненою ринковою економікою [Текст] : Текст лекції
4.ВА666706 Джонс Р. Оздоровление розничной торговли: как установить успешные стратегические взаимоотношения [Текст]
5.Ж71480 Закалюжна Л. В. Торгова марка як носій інформації на упаковці [Текст] / Л. В. Закалюжна: 6 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.-С.318-321
6.В347780 Шумський О. В.Укоопспілка. Львів. комерц. акад. Товарознавство непродовольчих товарів. Ч. 5 - 6:Товарна інформація (Ч. 5); Біржові товари (Ч. 6) [Текст]
7.ВА713737 Лігоненко Л. О.Київ. нац. торг.-екон. ун-т. Трансформаційні процеси в торгівлі України в умовах інтернаціоналізації [Текст] : монографія
8.РА351718 Воркут Т. А.Нац. трансп. ун-т. Наукови основи управління логістичними системами в проектах розвитку ланцюгів постачань [Текст] : Автореф. дис... д-ра техн. наук.- URL: /ard/2007/
9.РА328656 Безрукова Н. В.Київ. нац. екон. ун-т. Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01
10.ВА720101 Лісіца В. В.Укоопспілка, Полтав. ун-т спожив. кооп. України, каф. комерц. діяльн. та п-ва. Глобалізація в торгівлі: вплив світових процесів на український роздрібний ринок [Текст] : монографія
11.ВА726286 Мельник І. М. Мерчандайзинг [Текст] : навч. посіб.
12.ВА720495 Пекар В. О.Ін-т рекл. Основи виставкової діяльності [Текст] : навч. посіб.
13.Ж70455 Роца Б. Обзор информационных средств для моделирования систем массового обслуживания в розничной торговле [Текст]: Вип. 4 // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил.-С.150-154
14.ВА754876 Азарян О. М.Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. Роздрібна торгівля: розвиток та інновації [Текст] : монографія
15.Ж14572 Кавун О. О. Провідні торговельні мережі у контексті глобалізації роздрібної торгівлі світу [] // Бізнес Інформ, 2013,N № 12.-С.66-72
16.Ж23291 Кавун О. О. Організаційні засади формування підприємницьких об'єднань у конкурентному середовищі роздрібної торгівлі [] // Актуальні проблеми економіки, 2011,N № 6.-С.101-106
17.Ж23291 Yong-Fu Chang Exploration of shopping mall customer value propositions in the experience economy [] // Актуальні проблеми економіки, 2013,N № 5.-С.566-576
18.Ж25176 Гамова І. В. Специфічні особливості комплексу маркетингу підприємства, що працює у сфері роздрібної електронної торгівлі [] // Економічний вісник Донбасу, 2013,N № 3.-С.192-201
19.Ж25522 Галик І. Зарубіжний досвід екомаркування товарів [] // Товари і ринки, 2013,N № 1.-С.159-164
20.Ж23291 Grubor A. Consumer reactions to out-of-stock of hedonic products [] // Актуальні проблеми економіки, 2013,N № 9.-С.282-293
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського