Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Книжкові видання та компакт-диски (178)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 86
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бондаренко М. П. 
Сервісна інтеграція як стратегічна концепція міжнародної конкурентноспроможності туризму / М. П. Бондаренко // Стратегія розвитку України. - 2011. - № 4. - С. 13-18. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено фактор сервісної інтеграції в рамках підвищення міжнародної конкурентоспроможності туризму на світовій арені, висвітлено наукові підходи щодо визначення зазначеного процесу, розкрито основні тенденції в розвитку туристичної індустрії, розглянуто перспективи такої динаміки та запропоновано шляхи реалізації стратегії сервісної інтеграції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Побоченко Л. М. 
Світовий ринок туристичних послуг: масштаби, структура та динаміка / Л. М. Побоченко // Стратегія розвитку України. - 2013. - № 2. - С. 152-159. - укp.

Висвітлено аналіз структури та динаміки світового ринку туристичних послуг за сучасних умов розвитку світового господарства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі : колект. монографія / О. О. Бейдик, І. М. Волошин, І. В. Єрко, С. А. Жуков, Т. В. Зубехіна; ред.: І. М. Волошин; Луц. нац. техн. ун-т, Львів. держ. ун-т фіз. культури, Мукачів. держ. ун-т. - Луцьк : РВВ Луц. НТУ, 2016. - 392 c. - укp.

Висвітлено теорію та методологію управління сталим розвитком туризму. Розкрито сутність та визначено поняття зеленого туризму. Проаналізовано ресурси та практику реалізації розвитку туризму. Досліджено особливості формування та використання транспортної системи Волинської області в галузі туризму. Увагу приділено стану та перспективам використання в туризмі печерних сакральних об'єктів України. Охарактеризовано сучасний стан та перспективи розвитку міжнародного туризму, зокрема тенденції розвитку туристичного ринку Литви. Проаналізовано інвестиційну діяльність розвитку курортно-туристичних територій в Україні та Польщі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358 + У542.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА805447 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Abesadze N. 
Statistical data of differentiation of tourist expenses = Статистичні дані диференціації туристичних витрат / N. Abesadze, M. Mindorashvili, N. Paresashvili // Фін.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 2. - С. 248-256. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

Мета роботи - комплексний статистичний аналіз туристичних витрат іноземних відвідувачів. Виявлено репрезентативну популяцію іноземних відвідувачів; виявлено тенденції збільшення об'єму туристичних потоків, долі туристів з пострадянських країн, проблеми пов'язані з відповідністю між якістю послуг і цін.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-862

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Grigorova V. 
Balanced approach for optimizing marketing networks in tourism = Збалансований підхід до оптимізації маркетингових мереж у туризмі / V. Grigorova // Екон. вісн. Донбасу. - 2017. - № 4. - С. 44-51. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

Теорія маркетингових мереж, розроблених у сфері туризму, пов'язана з підходом збалансованої системи показників, що пропонують новий метод їх оптимізації. З цією метою здійснено спробу коротко пояснити положення теорії маркетингових мереж, їх специфіку в секторі туризму. Для цього запропоновано ввести поняття маркетингу збалансованої системи показників у сфері туризму як інструменту оперативного управління та оптимізації цих мереж.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Власенко І. В. 
Курортна справа і медичний туризм : навч. посіб. / І. В. Власенко, Г. В. Іващенко, Т. Г. Сокол. - Вінниця : Нілан-ЛТД, 2017. - 374 c. - Бібліогр.: с. 371-374 - укp.

Грунтовно охарактеризовано особливості природно-географічного середовища курортів. Показано зв'язки та взаємодію природних і соціально-економічних явищ. Акцентовано увагу на організації курортів, законодавчій базі, державному регулюванні курортів в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)27 я73 + Р354.99(4/8) я73 + У9(4УКР)441.358.16 я73 + У542.43 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА819969 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Клок О. П. 
Формування складових стратегії розвитку освітнього туризму в Україні : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / О. П. Клок; Національна академія наук України, Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку. - Харків, 2017. - 20 c. - укp.

Дисертаційна робота присвячена розробці теоретико-методичних і науково-прикладних основ формування складових стратегії розвитку освітнього туризму в Україні. Досліджено теоретико-методичні аспекти функціонування та розвиток освітнього туризму в Україні та світі. Розроблено відповідне методичне забезпечення. Набуло подальшого розвитку методичне забезпечення розробки стратегії розвитку освітнього туризму в Україні, яке має у підґрунті економетричну модель прогнозування зміни чисельності іноземних студентів в залежності від впливу чинників сфери освіти, науки й інфраструктурного забезпечення проживання іноземців, що представлені інтегральними показниками. Це дозволило визначати операційні цілі в складі стратегічної мети збільшення чисельності іноземних студентів. Розвинуто методичний підхід до визначення студентської мобільності, який має у підґрунті результати регресійного аналізу досвіду країн Європи, що дали змогу довести суттєвий вплив державних видатків на освіту й обсягів ліцензованого набору студентів на всіх рівнях вищої освіти на розвиток освітнього туризму. Визначено зміст освітнього туризму, який містить у підґрунті узагальнення історичних періодів розвитку освітніх послуг. Доведено специфічний характер цих послуг, що дозволило розглядати освітній туризм як вид підприємницької діяльності, здатної створювати дохід. Розроблено методичний підхід до визначення умов збільшення попиту на послугу освітнього туризму, який ґрунтується на результатах експертної оцінки потреб іноземних студентів в умовах проживання та дає підстави розділити засоби їх задоволення на три групи: соціально-побутові, культурно-оздоровчі та соціально-економічні. Побудовано ієрархію складових стратегічного вектору розвитку освітнього туризму в Україні, яка виокремлює показник зміни чисельності іноземних студентів в Україні як стратегічний орієнтир, що дає змогу постійного контролю результативності управлінських рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.5 + У542.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435875 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Левчук К. В. 
Інформаційна логістика в забезпеченні корисності туристичного продукту : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / К. В. Левчук; Херсон. нац. техн. ун-т. - Херсон, 2017. - 20 c. - укp.

Вирішено проблему обгрунтування організаційно-економічних засад і методів підвищення ефективності управління інформаційною логістикою в контексті забезпечення корисності туристичного продукту. Удосконалено визначення "корисності туристичного продукту". Розроблено механізм системного моніторингу корисності туристичного продукту. Сформовано науково-методичний підхід до оцінювання мультиатрибутивної корисності туристичного продукту. Розширено змістовне наповнення поняття "інформаційна логістика". Надано визначення "гнучкої логістичної інформаційної інфраструктури". Розроблено алгоритм оцінювання готовності туристичних підприємств до впровадження засобів інформаційної логістики за збалансованими критеріями. Запропоновано економіко-математичну модель впливу засобів інформаційної логістики на корисність туристичного продукту та задоволеність споживачів. Сформовано систему просування та реалізації туристичного продукту в глобальній мережі Інтернет. Створено функціональну модель бізнес-процесу "Електронний продаж туристичного продукту" на основі програми IDEFO.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.431 ф + У9(4УКР)441.358.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА428716 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Romanova A. 
Global trends of tourism development = Глобальні тенденції розвитку туризму / A. Romanova // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - № 6. - С. 32-42. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Глобальні цивілізаційні процеси обумовили трансформацію соціально-економічних моделей розвитку країн. Удосконалення інформаційних технологій, науковий прогрес, запит на безпеку, здоров'я та довголіття, а також індустрію вражень приводить до зміни поведінкових реакцій споживачів туристичних послуг та появи нових тенденцій у туристичній індустрії. З метою збереження та збільшення індексу туристичної конкурентоспроможності суб'єктам туристичної індустрії важливо постійно відслідковувати світові тенденції розвитку туристичної індустрії у контексті сучасного ринку послуг та створювати такі стратегії туристичного розвитку, що будуть адекватні глобальним трансформаціям. Мета статті - визначення та аналіз світових тенденцій розвитку туристичної індустрії за умов сучасної парадигми соціально-економічного розвитку, а також дослідження чинників, які впливають на розвиток світової туристичної індустрії. Використано такі методи наукового дослідження: економіко-статистичний та індукції, емпіричний (спостереження), прогнозування, логічного та порівняльного аналізу. Проведено аналіз світових тенденцій розвитку туристичної індустрії в умовах глобалізації, інформатизації, політико-економічної нестабільності та терористичної загрози. Визначено чинники, які впливають на розвиток світової туристичної індустрії, формуватимуть географію туристичних потоків та дестинацій у найближчі роки. Досліджено основні трансформації у структурі глобального туристичного попиту. Визначені тенденції обов'язково повинні враховуватись при створенні та вдосконаленні стратегії розвитку будь-якої туристичної дестинації та туристичного об'єкта. Висновки: виокремлено основні глобальні тренди розвитку сучасної туріндустрії: зміна географічного розподілу міжнародних подорожей; домінування онлайн продажів туристичних послуг; збільшення частки індивідуальних подорожей; зростання сегмента лікувально-оздоровчого туризму; активізація попиту на індивідуальні заклади тимчасового розміщення; актуалізація потреби у безпеці; зростання потреби екологічного туризму та відповідності умовам дружнього до природи середовища; поява та виокремлення нових видів туризму; зміна соціально-демографічного портрету споживача туристичних послуг; зміна тривалості та періодичності подорожей тощо. Для збільшення ефективності стратегії туристичного розвитку будь-якої туристичної дестинації та туристичного об'єкта необхідно враховувати зазначені світові тенденції розвитку туристичної сфери в структурних моделях організації ринку послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43 + Ч514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Романова А. 
Аналіз становлення і розвитку медичного туризму в Україні у контексті світового економічного простору / А. Романова // Проблеми і перспективи економіки та упр.. - 2017. - № 1. - С. 62-68. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Надано визначення поняття "медичний туризм", за яким медичний туризм є різновидом оздоровчого туризму. Висвітлено основні економічні показники розвитку медичного туризму в світі, доведено необхідність розвитку галузі медичного туризму в Україні. Досліджено основні передумови та проблеми становлення і розвитку індустрії медичного туризму в Україні. Проведено SWOT-аналіз індустрії розвитку медичного туризму в Україні. Проаналізовано успішний досвід країн у галузі медичного туризму, за допомогою бенч-маркінгу визначено прийнятні зарубіжні практики для України. Запропоновано рекомендації щодо перспективного розвитку індустрії медичного туризму в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.5 + У542.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ткачук Т. М. 
Параметричне оцінювання конкурентоспроможності франчайзингових туристичних мереж / Т. М. Ткачук // Бізнес Інформ. - 2017. - № 3. - С. 196-201. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження та оцінювання конкурентоспроможності франчайзингових туристичних мереж за запропонованими параметрами з можливістю визначення характеристик актуальної туристичної франшизи на національному ринку послуг. Проаналізовано динамічні зміни позицій України та країн-лідерів у рейтингу конкурентоспроможності сектора подорожей та туризму. Визначено та обгрунтовано актуальні параметри оцінювання конкурентоспроможності франчайзингових мереж, що функціонують на вітчизняному ринку туристичних послуг. Для здійснення кількісного оцінювання визначених параметрів проведено анкетне опитування та бальне оцінювання 50 туристичних підприємств-франчайзі. Проаналізовано та визначено франчайзингові мережі, які є лідерами на національному туристичному ринку. За результатами одержаних розрахунків запропоновано параметричну модель оцінювання конкурентоспроможності франчайзингових туристичних мереж і визначено основні характеристики туристичної франшизи. Подальші наукові дослідження будуть присвячені формуванню структурованої системи підвищення ефективності взаємодії туристичних підприємств у системі франчайзингу та основних засад забезпечення їх конкурентоспроможності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-13 + У542.43-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пилипенко С. Г. 
Феномен туризму в умовах глобалізації / С. Г. Пилипенко, Н. І. Моісєєва, Г. Ю. Омельченко // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2017. - Вип. 188. - С. 139-148. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Досліджено туризм за умов сучасної глобалізації. Підкреслено, що туризм є одним з чинників визначення рейтингу глобалізації країни. Туризм сприяє встановленню нового рівня взаємодії суб'єктів. Зазначено, що розширення та поглиблення туристичних зв'язків є важливою проблемою сучасного гуманітарного знання. Мета дослідження - аналіз туризму як соціокультурної практики. Підкреслено, що туризм у контексті глобалізації формує новий тип людини - Космополіта.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43 + Ч518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Проблеми та перспективи розвитку туризму в Україні та світі : зб. тез II Міжнар. наук.-практ. конф., 18 - 19 трав. 2017 р., [Луцьк] / ред.: Л. Ю. Матвійчук, М. І. Лепкий, В. А. Кошелюк, Ю. Є. Дащук, О. М. Лютак, В. М. Подоляк, І. В. Тищук; Волин. облдержадмін., Луцька міськрада, Луцьк. нац. техн. ун-т, Мукачів. держ. ун-т, Львів. держ. ун-т фіз. культури, Поліськ. держ. ун-т, Закарпат. угор. ін-т ім. Ф. Ракоці II, Пряшів. ун-т, Вища шк. економіки, ANIMAXPro. - Луцьк, 2017. - 154 c. - укp. - угор. - англ.

Висвітлено стан та перспективи розвитку туризму в Україні та світі. Розглянуто новітні напрями розвитку туристичної індустрії, особливості застосування інноваційного розвитку сфери гостинності. Охарактеризовано міжнародний досвід ефективного ведення туристичного бізнесу, оптимізації діяльності туристичних підприємств, розвитку сучасних технологій підготовки конкурентних фахівців у галузі туризму, готельного та ресторанного бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43 я431 + У9(4УКР)441.358 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО36473 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Управління туристичною індустрією: методологія і практика : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 3 - 4 жовт. 2018 р., Полтава / Полтав. нац. техн. ун-т ім. Ю. Кондратюка, Полтав. облдержадмін., Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. - Полтава : Мирон, 2018. - 146 c. - укp. - англ.

Проаналізовано сучасний стан і перспективи розвитку туристичної індустрії. Охарактеризовано механізми державного регулювання кластерів дитячо-юнацького туризму. Розкрито проблеми розвитку внутрішнього туризму в Україні. Висвітлено особливості розвитку ресторанного бізнесу. Увагу приділено організації зеленого туризму на Полтавщині, значенню сільського туризму для європейських туристів, потенціалу розвитку релігійного туризму в Україні. Розглянуто квест як сучасний метод проведення екскурсій. Досліджено питання енергоефективності закладів сфери гостинності. Подано інформацію про інноваційні технології проведення екскурсій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43 я431 + У9(4УКР)441.358 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА828108 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Литвин В. В. 
Метод інтеграції та управління контентом мережі інформаційних ресурсів туризму згідно з потребами користувача / В. В. Литвин, В. А. Висоцька, В. В. Кучковський, С. Ю. Дуткевич, О. М. Наум // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 901. - С. 22-36. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Описано метод інтегрованого опрацювання неоднорідних інформаційних ресурсів Web-систем для їх інтеграції та подальшого управління, який базується на моделі подання даних як узгодженого поєднання значень, правил їх зображення, правил інтерпретації та структури. Сформульовано новий підхід застосування та впровадження бізнес-процесів для побудови таких Web-систем. Розроблено методи та програмні засоби опрацювання контенту та інформаційного ресурсу як етап життєвого циклу контенту в Web-системах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43ф

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Sergiichuk O. M. 
Innovation system of quality management of services sector as compulsory component of tourism development = Інноваційна система управління якістю сфери обслуговування як обов'язкова складова розвитку туризму / O. M. Sergiichuk, S. M. Tanana // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2018. - Вип. 36/1. - С. 59-64. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

Предмет дослідження - теоретичні та практичні питання застосування інноваційних систем управління якістю сфери обслуговування. Мета роботи - аналіз інноваційної системи управління якістю сфери обслуговування та її ролі в активізації розвитку туризму. У роботі було застосовано методи теоретичного узагальнення і порівняння, а також системного аналізу. Активізація сфери туристичних послуг зумовлює необхідність розробки та впровадження системи управління якістю як обов'язкової складової стратегії розвитку як туризму в цілому, так і на рівні його окремих підприємств. Найреальнішим способом досягнення цієї мети є формування механізму державного регулювання та управління якістю туристичних послуг, що має бути спрямованим на всебічне цілеспрямоване використання заходів, систем і методів управління. Система управління якістю обслуговування у процесі впровадження й удосконалення органічно взаємодіє з іншими соціальними та виробничими системами підприємств туристичної індустрії. У першу чергу це управління розробкою туристичного продукту, плануванням виробництва, технологічною підготовкою, матеріальними та фінансовими ресурсами, якістю праці, підготовкою кадрів тощо. Сукупно ці системи охоплюють усі сфери діяльності трудового колективу туристичного підприємства: виробничу, економічну, соціальну, технологічну. Досягнення ефективності системи управління якістю обслуговування на підприємствах туристичної індустрії не може бути забезпечено без використання різних інноваційних форм й активного впливу обслуговуючого та управлінського персоналу на підвищення якості обслуговування туристів, туристичних агентів. Галузь застосування результатів. Одержані результати створюють теоретичне підгрунтя для активізації інноваційної діяльності на вітчизняній системі управління якістю сфери обслуговування. Висновки: якість обслуговування впливає на структуру споживчого попиту і є важливим чинником у конкурентній боротьбі на туристичному ринку за сучасних умов господарювання. Туристи, які задоволені сферою обслуговуванням у готелях, ресторанах, екскурсійних бюро, туристичних фірмах, стають їх активними пропагандистами. На якість обслуговування впливають такі фактори, як комплексність послуг і товарів, їх спрямованість на конкретного споживача, своєчасність їх надання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Македон В. В. 
Поляризація України у сфері світового туризму: реалії та перспективи / В. В. Македон, Ю. В. Андрєєва // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2018. - № 1. - С. 10-18. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто сучасний стан міжнародного туристичного ринку, визначено статистичні показники динаміки та зрушень туристичних потоків. Досліджено поточне місце України у сфері міжнародного туризму та надано оцінку туристичні привабливості країни з погляду світових туристичних потоків. Проведено аналіз в'їзного і виїзного потоків, який надав змогу сформувати перспективні шляхи розвитку туристичної галузі України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)844.135.8 + У542.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ткачук Т. 
Віртуальні франчайзингові туристичні мережі світу / Т. Ткачук // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 1. - С. 72-85. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Досліджено розвиток бізнесу різних регіонів світу у глобальній мережі Інтернет та виявлено закономірну популяризацію використання віртуального простору для розвитку туристичних мереж, зокрема на умовах франчайзингових відносин. Проаналізовано діяльність основних віртуальних туристичних мереж на світовому ринку послуг з метою визначення переваг та недоліків їх функціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Глушко В. 
Просування туристичних послуг / В. Глушко // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 1. - С. 86-96. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Визначено сутність туристичних послуг з огляду на посилення індивідуалізації попиту. Доповнено їх класифікацію з урахуванням місця та можливості споживання. Запропоновано визначення поняття "просування туристичних послуг". Проаналізовано та доповнено способи збуту туристичного продукту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Шитікова Т. В. 
Зарубіжний досвід визначення привабливості сфери туризму в іноземних країнах / Т. В. Шитікова // Бізнес Інформ. - 2018. - № 10. - С. 82-87. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - поглиблення теоретичних аспектів зарубіжного досвіду визначення привабливості сфери туризму в іноземних країнах. Розглянуто шляхи, якими рухалися дослідники даного питання при визначенні привабливості дестинації, та фактори, що впливають на туристів при виборі того чи іншого місця відпочинку. Виділено основні методи оцінки привабливості місця призначення на прикладі Словаччини, Хорватії та м. Севілья (Іспанія), деталізовано процес відбору та аналізу отриманої інформації. Перспективами подальших досліджень є вдосконалення підходу до визначення привабливості сфери туризму та розробка коефіцієнта привабливості, який би найбільше характеризував Карпатський регіон.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського