Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.430-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Папп В. В. 
Роль маркетингу в активізації діяльності суб'єктів туристичного бізнесу / В. В. Папп, І. І. Благун, Н. В. Бошота // Бізнес Інформ. - 2020. - № 11. - С. 473-477. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано роль маркетингу в розвитку ринку туристичних послуг. Вважається, що комерційний успіх фірми на туристичному ринку суттєво залежить від того, наскільки вона може підтримати сформовану структуру цільових потреб реальних і потенційних клієнтів і сформувати оптимальний портфель пропозицій туристичних послуг. У цих умовах саме маркетинг виступає стратегічним орієнтиром, цільова спрямованість якого полягає в установленні довгострокових відносин на мікро- та макрорівнях. У дослідженні обгрунтовано, що розширення традиційних кордонів маркетингу туристських послуг пов'язане з новою парадигмою відносин з контактними аудиторіями, заснованої на формуванні та підтримці лояльності до туристичної фірми та її послуг. Досліджено структуру туристського ринку; виявлено особливості маркетингу у сфері туризму; розроблено маркетингові заходи для суб'єктів туристичної сфери (сформувати продукт, розроблений відповідно до вивченого попиту на основі стратегічного планування діяльності фірми; запропонувати туристичну послугу в потрібному місці конкретних сегментів споживачів за прийнятними цінами; забезпечити якісне обслуговування). Обгрунтовано пріоритет концепції маркетингу для суб'єктів, які мають намір працювати на ринку туристичних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Заячковська Г. А. 
Маркетинг в'їзного туризму: теоретико-методологічні засади : монографія / Г. А. Заячковська; Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі". - Полтава : ПУЕТ, 2020. - 307 c. - Бібліогр.: с. 285-307 - укp.

Монографію присвячено розвитку теоретико-методологічних положень маркетингу в'їзного туризму. Проведено дослідження еволюції теорії маркетингу туризму, розроблено концепцію маркетингу в’їзного туризму та її використання органами державної влади. Розглянуто місце України на світовому туристичному ринку, державно-приватне партнерство у сфері в’їзного туризму, маркетингові стратегії органів державної влади на світовому туристичному ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1

Шифр НБУВ: ВА848159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Захарченко В. І. 
Маркетинг у туристичній діяльності : навч. посіб. (конспект лекцій) / В. І. Захарченко, Т. К. Метіль; Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Одеський національний політехнічний університет. - Ізмаїл : Фенікс, 2020. - 229 c. - (Університетська освіта). - Бібліогр.: с. 226-229 - укp.

Розкрито сучасні підходи до маркетингової діяльності підприємств туризму, визначено основні складові маркетингу в туризмі, висвітлено основи туристського попиту, в тому числі внутрішнього та іноземного туризму, а також моделі споживчої поведінки в туризмі. Звернено увагу на організацію та діяльність маркетингової служби туристичного підприємства. Структура навчального посібника побудована таким чином, щоб надати студентам уявлення про теоретичні основи маркетингу послуг у туризмі та його практичні інструменти в комплексному вигляді максимального структурування, що у підсумку дозволить полегшити процес вивчення дисципліни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73

Шифр НБУВ: ВА848573 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Маркетинг в туризмі : навч. посіб. / С. В. Васильчак, О. О. Ільчук, Н. М. Стручок, О. В. Фурсіна, О. М. Вівчарук; Львівський інститут економіки і туризму. - Львів : ННВК "АТБ", 2021. - 302 c. - Бібліогр.: с. 299-302 - укp.

Розглянуто теоретичне підгрунтя науково-навчальної дисципліни "Економіка зарубіжних країн", зокрема теорію географічного детермінізму, теорію географічного районування, учення про територіальну організацію суспільства і господарства. Здійснено повноцінний огляд покраїнної обстановки із застосуванням різноманітних економічних та соціальних характеристичних параметрів, враховуючи континентальні особливості економік зарубіжних країн. Наведено і обгрунтовано приклад моделі розвитку економік зарубіжних країн - Пакистану. Грунтуючись на існуючому досвіду, ідентифіковані сучасні проблеми глобалізації, виходячи в першу чергу з реалій економічного модерну.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73

Шифр НБУВ: ВА849052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Летуновська Н. Є. 
Маркетинг у туризмі : підручник / Н. Є. Летуновська, О. В. Люльов; Сумський державний університет. - Суми : Сум. держ ун-т, 2020. - 269 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Наведено сукупність положень, що розкривають сутність маркетингу в туристичній сфері, й основні інструменти, необхідні маркетологові для успішної реалізації різноспрямованих проєктів на туристичному ринку. Розглянуто питання функціонування інфраструктури туристичного ринку, особливості комплексу "4Р" для туристичного продукту й особливості розроблення маркетингової стратегії для туристичних компаній. Висвітлено важливі аспекти організації діяльності туристичної фірми. Проаналізовано практичні приклади, що ілюструють теоретичні положення туристичного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73

Шифр НБУВ: ВА855702 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дудяк Р. П. 
Маркетинг у туризмі : навч. посіб. / Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль, Р. М. Ступень. - Львів : Галицька видавнича спілка, 2021. - 358 c. - (Вища освіта в УкраїніСерія "Вища освіта в Україні"). - Бібліогр.: с. 353-358 - укp.

Розглянуто сучасні підходи до з'ясування суті, видів, методів та функцій маркетингу в туристичній галузі України. Викладено теоретичні основи та методологічні засади засвоєння курсу дисципліни для прийняття відповідних маркетингових рішень та формування тактичних і стратегічних прийомів організації й ефективного функціонування суб'єктів туристичної індустрії в умовах гострої підприємницької конкуренції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73

Шифр НБУВ: ВА856044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Ratynskyi V. 
Devising scientific and methodological tools to strengthen the economic security of a region through the improvement of technologies for marketing support of tourism = Розвиток науково-методичного інструментарію зміцнення економічної безпеки регіону через удосконалення технологій маркетингового забезпечення туризму / V. Ratynskyi, N. Tymoshyk, R. Sherstiuk, O. Dudkina, I. Dunaev, I. Petrovska, O. Mital, O. Nosyriev // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2021. - № 4/13. - С. 52-65. - Бібліогр.: 56 назв. - англ.

The concept of marketing support for strengthening the economic security of a region by intensifying tourist business was developed. It was established that the economic security of a region is the result of the influence of a number of processes of different nature and degrees of influence. The safety assessment depends on its purpose and groups of partial indicators that provide a comprehensive assessment. The result of the evaluation procedure should be a grounded conclusion on one of the possible states: economic security, economic danger, economic risk, and economic threat. The tourism sector, influencing the level of security of a region through the generation of additional financial and related flows, requires clarification of the content of scientific and methodological approaches to management. It is proposed to separate administrative methods and market mechanisms as complementing each other. At the level of separate tourist enterprises and their associations, it is advisable to implement marketing strategies for traditional expansion of the market, product, and innovative updating of the portfolio of tourist products. The main tools and technologies for achieving set goals are digital information and communication technologies. Their application is associated with the use of the method for economic and mathematical modeling, as well as SWOT analysis technology and the use of a special BITOUR platform. The use of the proposed theoretical and methodical proposals will make it possible to assess the economic security of a region in terms of its possible condition. It will also be useful in the development of strategic and tactical plans for regulating tourism business in the system of ensuring the economic development of a region.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Король О. Д. 
Основи туристського маркетингу : [навч. посіб.] / О. Д. Король; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці : ЧНУ ім. Юрія Федьковича : Рута, 2021. - 139, [1] c. - Бібліогр.: с. [140] - укp.

Висвітлено теоретичні основи маркетингу в туризмі. Розглянуто туристичні потреби. Увагу приділено туристському попиту, а також чинникам, від яких він залежить. Подано інформацію про туристський ринок і методологію його дослідження. Проаналізовано комплекс маркетингу, який складається зі змінних чинників маркетингу: турпродукт, ціна, методи розповсюдження та просування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73

Шифр НБУВ: ВА858898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Маркетинг у туризмі : навч. посіб. / Ю. Б. Забалдіна, Н. О. Роскладка, В. В. Білик, Т. П. Дупляк; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : Київ нац. торг.-екон. ун-т, 2020. - 631 c. - Бібліогр.: с. 630-631 - укp.

Наведено перелік обов’язкових для розуміння особливостей маркетингової діяльності в сфері туризму питань. Висвітлено особливості та перспективи розвитку маркетингу в туризмі. Проаналізовано маркетингове середовище суб’єктів туристичного ринку. Наведено маркетингові поняття туристичного ринку та його основні характеристики. Досліджено маркетингову продуктова політику туристичного підприємства та дестинації. Розкрито зміст кожної теми з викладом конкретних ринкових ситуацій, що дозволить краще зрозуміти механізми маркетингових впливів на кожному рівні управління туризмом. Розглянуто сутність та еволюцію концепції маркетингу. Репрезентовано комунікаційну політику туристичних підприємств і дестинацій. Досліджено організацію та контроль маркетингової діяльності в туризмі. Увагу приділено івент-маркетингу у туризмі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73

Шифр НБУВ: ВА864915 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського