Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=У542.430-211.1 я73$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
| | | | |
1. |
Захарченко В. І. Маркетинг у туристичній діяльності : навч. посіб. (конспект лекцій) / В. І. Захарченко, Т. К. Метіль; Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Одеський національний політехнічний університет. - Ізмаїл : Фенікс, 2020. - 229 c. - (Університетська освіта). - Бібліогр.: с. 226-229 - укp.Розкрито сучасні підходи до маркетингової діяльності підприємств туризму, визначено основні складові маркетингу в туризмі, висвітлено основи туристського попиту, в тому числі внутрішнього та іноземного туризму, а також моделі споживчої поведінки в туризмі. Звернено увагу на організацію та діяльність маркетингової служби туристичного підприємства. Структура навчального посібника побудована таким чином, щоб надати студентам уявлення про теоретичні основи маркетингу послуг у туризмі та його практичні інструменти в комплексному вигляді максимального структурування, що у підсумку дозволить полегшити процес вивчення дисципліни. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73
Шифр НБУВ: ВА848573 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Маркетинг в туризмі : навч. посіб. / С. В. Васильчак, О. О. Ільчук, Н. М. Стручок, О. В. Фурсіна, О. М. Вівчарук; Львівський інститут економіки і туризму. - Львів : ННВК "АТБ", 2021. - 302 c. - Бібліогр.: с. 299-302 - укp.Розглянуто теоретичне підгрунтя науково-навчальної дисципліни "Економіка зарубіжних країн", зокрема теорію географічного детермінізму, теорію географічного районування, учення про територіальну організацію суспільства і господарства. Здійснено повноцінний огляд покраїнної обстановки із застосуванням різноманітних економічних та соціальних характеристичних параметрів, враховуючи континентальні особливості економік зарубіжних країн. Наведено і обгрунтовано приклад моделі розвитку економік зарубіжних країн - Пакистану. Грунтуючись на існуючому досвіду, ідентифіковані сучасні проблеми глобалізації, виходячи в першу чергу з реалій економічного модерну. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73
Шифр НБУВ: ВА849052 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Летуновська Н. Є. Маркетинг у туризмі : підручник / Н. Є. Летуновська, О. В. Люльов; Сумський державний університет. - Суми : Сум. держ ун-т, 2020. - 269 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.Наведено сукупність положень, що розкривають сутність маркетингу в туристичній сфері, й основні інструменти, необхідні маркетологові для успішної реалізації різноспрямованих проєктів на туристичному ринку. Розглянуто питання функціонування інфраструктури туристичного ринку, особливості комплексу "4Р" для туристичного продукту й особливості розроблення маркетингової стратегії для туристичних компаній. Висвітлено важливі аспекти організації діяльності туристичної фірми. Проаналізовано практичні приклади, що ілюструють теоретичні положення туристичного маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73
Шифр НБУВ: ВА855702 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Дудяк Р. П. Маркетинг у туризмі : навч. посіб. / Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль, Р. М. Ступень. - Львів : Галицька видавнича спілка, 2021. - 358 c. - (Вища освіта в УкраїніСерія "Вища освіта в Україні"). - Бібліогр.: с. 353-358 - укp.Розглянуто сучасні підходи до з'ясування суті, видів, методів та функцій маркетингу в туристичній галузі України. Викладено теоретичні основи та методологічні засади засвоєння курсу дисципліни для прийняття відповідних маркетингових рішень та формування тактичних і стратегічних прийомів організації й ефективного функціонування суб'єктів туристичної індустрії в умовах гострої підприємницької конкуренції. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73
Шифр НБУВ: ВА856044 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Король О. Д. Основи туристського маркетингу : [навч. посіб.] / О. Д. Король; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці : ЧНУ ім. Юрія Федьковича : Рута, 2021. - 139, [1] c. - Бібліогр.: с. [140] - укp.Висвітлено теоретичні основи маркетингу в туризмі. Розглянуто туристичні потреби. Увагу приділено туристському попиту, а також чинникам, від яких він залежить. Подано інформацію про туристський ринок і методологію його дослідження. Проаналізовано комплекс маркетингу, який складається зі змінних чинників маркетингу: турпродукт, ціна, методи розповсюдження та просування. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73
Шифр НБУВ: ВА858898 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Маркетинг у туризмі : навч. посіб. / Ю. Б. Забалдіна, Н. О. Роскладка, В. В. Білик, Т. П. Дупляк; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : Київ нац. торг.-екон. ун-т, 2020. - 631 c. - Бібліогр.: с. 630-631 - укp.Наведено перелік обов’язкових для розуміння особливостей маркетингової діяльності в сфері туризму питань. Висвітлено особливості та перспективи розвитку маркетингу в туризмі. Проаналізовано маркетингове середовище суб’єктів туристичного ринку. Наведено маркетингові поняття туристичного ринку та його основні характеристики. Досліджено маркетингову продуктова політику туристичного підприємства та дестинації. Розкрито зміст кожної теми з викладом конкретних ринкових ситуацій, що дозволить краще зрозуміти механізми маркетингових впливів на кожному рівні управління туризмом. Розглянуто сутність та еволюцію концепції маркетингу. Репрезентовано комунікаційну політику туристичних підприємств і дестинацій. Досліджено організацію та контроль маркетингової діяльності в туризмі. Увагу приділено івент-маркетингу у туризмі. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.430-211.1 я73
Шифр НБУВ: ВА864915 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|