Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (55)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У544.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ВА683607 Берри Л. Л. В поисках души сервиса: Девять факторов стабильного успеха в бизнесе: Пер. с англ. [Текст]
2.РА359201 Польова І. М.Терноп. нац. екон. ун-т. Система залучення іноземних інвестицій в Україну в процесі глобальної сервісизації [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.02.- URL: /ard/2008/
3.РА357007 Борунов В. Б.Донец. нац. ун-т. Формування міжнародної конкурентоспроможності сфери послуг України [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук.- URL: /ard/2008/
4.ВА749539 Куйбіда М. С. Управління якістю на підприємстві [Текст] : [монографія]
5.ВА756482 Николайчук В. Е. Международный маркетинг деловых услуг [Текст] : монография
6.ВА758613 Малюк Л. П. Сервісологія [Текст] : підручник / Л. П. Малюк, О. М. Варипаєв ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі
7.Ж16928 Гриценко В. І. Інформаційні технології і модель послуг [Текст]: 3 // НТІ.-С.47-54
8.Ж15960 Єгоров І. Ю. Інновації у сфері послуг: світовий досвід і українська практика [Текст]: 3 // Пробл. науки.-С.24-31
9.Ж14572 Кузьмин П. П. Формирование и развитие интеллектуальных систем самообслуживания: базовые определения [] // Бізнес Інформ, 2013,N № 7.-С.231-235
10.Ж14572 Лабжанія Р. Г. Місце і роль аутсорсингу в сфері послуг і виробництві [] // Бізнес Інформ, 2013,N № 7.-С.357-361
11.ВА777934 Князева Н. А. Теоретические и прикладные вопросы маркетинговой деятельности в сфере услуг [Текст] : [монография]
12.Ж23291 Fang-Pei Nieh The effect of service quality on customer satisfaction in catering industry [] // Актуальні проблеми економіки, 2012,N № 2.-С.421-430
13.Ж14572 Мангушев Д. В. Услуги как индикатор роста макроэкономических показателей стран [] // Бізнес Інформ, 2014,N № 2.-С.45-52
14.Ж24790 Prushkivska E. V. Service sector in the national economy structure: theoretical and methodological aspect [] // Економіка і регіон, 2012,N № 5.-С.58-63
15.Ж23291 Айнабек К. Критериальный подход к оценке эффективности менеджмента сферы услуг [] // Актуальні проблеми економіки, 2015,N № 6.-С.8-13
16.Ж14572 Тягунова З. А. Развитие SPA-индустрии: управленческий аспект [] // Бізнес Інформ, 2015,N № 9.-С.358-364
17.Ж24036 Петренко А. А. Цели и объекты науки о сервисах [] // Системні дослідження та інформаційні технології, 2015,N № 2.-С.75-82
18.Ж23291 Andreeva E. V. Service industries development as a priority for national post-industrial modernization [] // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 1.-С.44-51
19.РА420842 Проценко І. В. Структурні зрушення у міжнародній торгівлі послугами за умов глобалізації [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Проценко Ігор Володимирович ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка
20.Ж72117 Короленко Н. Перспективи розвитку світового ринку послуг [] // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т, 2016,N № 7.-С.44-55
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського