Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (10)Автореферати дисертацій (47)Книжкові видання та компакт-диски (549)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 546
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Ж70482 Солоха Д. В. Деякі аспекти організації інформаційних систем маркетингу на підприємствах України в сучасних умовах господарювання [Текст]: 2 // Економіка. Менеджмент. Підприємництво.-С.129-134
2.Ж70482 Держак Н. А. Информационное обеспечение разработки элементов маркетинг-mix предприятия [Текст]: 1 // Економіка. Менеджмент. Підприємництво:Східноукр. держ. ун-т.-С.223-228
3.ВС33275 Мороз Л. А.Держ. ун-т "Львів. політехніка". Ін-т підвищ. кваліфікації та перепідгот. кадрів. Маркетинг (I.Навчальний посібник. II.Збірник вправ) [Текст]
4.ВА595523 Коршунов В. И. Маркетинг и вопросы управления конкурентоспособностью и материалоемкостью продукции [Текст]
5.Ж69410 Лисовина Е. Н. Маркетинг как целостная система планирования деятельности предприятия [Текст] / Е. Н. Лисовина: 4, ч. 1 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.-С.170-173
6.ВА586396 Бревнов А. А. Маркетинг малого предприятия [Текст]
7.ВА590585 Київ. нац. екон. ун-т. Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". Маркетинг: теорія і практика [Текст] : Матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. 19-22 трав. 1999 р.
8.Ж69410 Жарлінська Р. Г. Маркетингова інформаційна система як інформаційна база стратегічного планування в умовах ринку [Текст]: 4, ч. 1 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.-С.165-170
9.ВА586871 Межрегион. акад. упр. персоналом. Маркетинговая товарная политика [Текст] : Учеб.-метод. разраб.
10.ВА602671 Карповская-Скорик Е. Е. Маркетинговые прогнозы на уровне предприятия [Текст]
11.ВА607426 Примак Т. О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством [Текст]
12.Р85483 Гузь Н. Г.НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. Моделирование маркетинговых решений в управлении производством [Текст]
13.Ж68461 Кнышук И. П. Организационная структура управления предприятием, ориентированная на маркетинг [Текст] / И. П. Кнышук: Вып. 31 // Коммун. хоз-во городов. Сер. Экон. науки.-С.72-78
14.ВА592069 Бойко И. И. Основы аналитического маркетинга [Текст]
15.ВА585714 Аксенов И. М. Основы маркетинга услуг в сфере пассажирских перевозок [Текст]
16.ВА604988 Коршунов В. И. Планирование маркетинговой деятельности предприятия [Текст]
17.Ж69878 Дубограй В. Проблеми маркетингової діяльності підприємств в умовах економічної перебудови [Текст]: Вип. 9, Т. 2 // Торгівля і ринок України.-С.42-46
18.Ж69410 Присяжнюк С. В. Роль стратегії маркетингу в підвищенні ефективності діяльності підприємств [Текст]: 4, ч. 1 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.-С.161-165
19.ВА592200 Нац. техн. ун-т Украины "Киев. политехн. ин-т". Сегментация рынка [Текст] : Учеб.-метод. материалы по сегментации рынка по курсам "Маркетинг", "Пром. маркетинг" и диплом. проектирования для студ. ф-та менеджмента и маркетинга спец. "Маркетинг" всех форм обучения
20.Ж70482 Степанова Е. М. Стадии и содержание работ по планированию и управлению маркетинговой деятельностью предприятия [Текст]: 1 // Економіка. Менеджмент. Підприємництво:Східноукр. держ. ун-т.-С.217-220
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського