Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (10)Автореферати дисертацій (47)Книжкові видання та компакт-диски (550)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 547
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Солоха Д. В. 
Деякі аспекти організації інформаційних систем маркетингу на підприємствах України в сучасних умовах господарювання / Д. В. Солоха // Економіка. Менеджмент. Підприємництво. - Луганськ, 2000. - № 2. - С. 129-134. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто окремі аспекти організації інформаційних систем управління під час переходу вітчизняних підприємств до ринкового механізму господарювання, одержання й обробки маркетингової інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Держак Н. А. 
Информационное обеспечение разработки элементов маркетинг-mix предприятия / Н. А. Держак // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - № 1. - С. 223-228. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрена значимость информации для маркетинговой деятельности предприятия. Дано определение маркетинговой информационной системы, проведена ее классификация с характеристикой основных составляющих.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мороз Л. А. 
Маркетинг (I.Навчальний посібник. II.Збірник вправ) / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай; Держ. ун-т "Львів. політехніка". Ін-т підвищ. кваліфікації та перепідгот. кадрів. - Л., 1999. - 243 c. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Висвітлюються фундаментальні засади маркетингу і основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві: дослідження товарних ринків; формування маркетингової товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики; організації маркетингової діяльності тощо. Матеріал викладено з урахуванням специфіки вітчизняного ринку, його нормативно-правової бази. Містяться вправи, контрольні завдання, екзаменаційні питання та відповіді до них.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 я7 + У010.322 я7 + У9(4УКР)290-211.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Коршунов В. И. 
Маркетинг и вопросы управления конкурентоспособностью и материалоемкостью продукции / В. И. Коршунов, В. И. Савченко, И. А. Коршунова, И. Ю. Пасичник, Л. О. Рубан, В. Л. Скибо, О. В. Ханюков, О. В. Таможський, А. Д. Аванесян. - Х. : Основа, 1999. - 186 c. - Библиогр.: 89 назв. - рус.

Досліджено проблеми управління конкурентоспроможністю і матеріаломісткістю продукції на основі сучасних концепцій стратегії маркетингу. Наведено методичні рекомендації з питань оцінки та планування діяльності підприємств у галузі підвищення конкурентоспроможності та ресурсозбереження з урахуванням проведення маркетингових досліджень. Розглянуто підходи до визначення економічної ефективності наслідків маркетингової діяльності підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-82 + У9(4УКР)290-82 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лисовина Е. Н. 
Маркетинг как целостная система планирования деятельности предприятия / Е. Н. Лисовина // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки. - Хмельницький, 2000. - № 4, ч. 1. - С. 170-173. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Розглянуто шляхи організації маркетингового планування на підприємстві. Визначено напрямки його використання з метою ефективного господарювання. Охарактеризовано можливості підприємств у створенні повноцінних маркетингових служб. Запропоновано доцільне поєднання у фінансуванні технологічних і збутових структур підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бревнов А. А. 
Маркетинг малого предприятия / А. А. Бревнов. - К. : ВИРА-Р, 1998. - 383 c. - Библиогр.: 88 назв. - рус.

Дается краткое, но целостное представление о сущности, принципах и технологии маркетинговой деятельности. Акцентируется внимание на таких ключевых ее элементах: роли и месте малых предприятий в рыночной экономике; организации маркетинговых исследований; путях и методах достижения конкурентных преимуществ; ценовой стратегии; формировании спроса и стимулировании сбыта; управлении маркетингом; договорных отношениях и организации коммерческой работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Маркетинг: теорія і практика : Матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. 19-22 трав. 1999 р. / ред.: А. Ф. Павленко; Київ. нац. екон. ун-т. Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К.; Ялта, 1999. - 264 c. - укp.

В матеріалах конференції знайшли відображення такі питання: маркетинг як основа комерційної діяльності підприємств; формування та реалізація товарної і цінової політики, мотивація дій споживача; маркетингові дослідження; маркетингова логістика та політика розподілу; маркетингова комунікаційна політика; стратегічні рішення у маркетингу; маркетинг у невиробничій сфері; міжнародний маркетинг; забезпечення фахової підготовки маркетологів та використання їх знань у практичній діяльності тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 я431 + У010.32 я431 + У9(4УКР)290-211.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Жарлінська Р. Г. 
Маркетингова інформаційна система як інформаційна база стратегічного планування в умовах ринку / Р. Г. Жарлінська // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки. - Хмельницький, 2000. - № 4, ч. 1. - С. 165-170. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто роль маркетингу у забезпеченні необхідною інформацією стратегічного планування підприємства. Досліджено теоретичні аспекти маркетингових інформаційних систем - сутність, призначення, переваги, недоліки, на основі яких запропоновано концепцію інформаційної системи стратегічного маркетингу комерційного банку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Маркетинговая товарная политика : Учеб.-метод. разраб. / сост.: О. Г. Звездкина; Межрегион. акад. упр. персоналом. - К., 1998. - 83 c. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Рассмотрены различные аспекты товарной политики, применяемой в маркетинге: выведение нового товара на рынок, маркетинговая работа в период "зрелости" товара, удержание и снятие товара с рынка. Проанализированы различные фазы процесса покупки товара, типы поведения покупателей, политика цен и условий продажи и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0,021-18 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Карповская-Скорик Е. Е. 
Маркетинговые прогнозы на уровне предприятия / Е. Е. Карповская-Скорик. - О. : АстроПринт, 2000. - 112 c. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Рассмотрены проблемы нечеткого прогнозирования хозяйственной деятельности предприятий, роль маркетингового подхода в данном процессе. Описан прогностический аппарат маркетинговых исследований, дана оценка параметров состояния рынка средствами нечеткой логики. Освещены процессы стратегического планирования с применением экспертных систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)290-211.1 в611.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602671 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Примак Т. О. 
Маркетингові комунікації в системі управління підприємством / Т. О. Примак. - К. : ООО "Експерт", 2001. - 384 c. - Бібліогр.: 195 назв. - укp.

Викладено особливості комплексу маркетингових комунікацій на підприємствах України. Теоретично обгрунтовано значення застосування даного комплексу. Здійснено планування та зроблено оцінку його ефективності. Значну увагу приділено новим підходам до трактування складових комплексу маркетингових комунікацій. Визначено їх мету, завдання, суб'єкти та об'єкти впливу. Розроблено алгоритми та моделі планування. Експериментально перевірено економіко-математичні моделі оцінки економічної ефективності комплексу маркетингових комунікацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607426 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гузь Н. Г. 
Моделирование маркетинговых решений в управлении производством / Н. Г. Гузь, А. Г. Ремпель; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1998. - 24 c. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассматриваются концептуальные вопросы выбора маркетинговых решений на предприятии, модели потребительского выбора, моделирование интересов потребителей и производителей продукции. Представлены также структурно-логическая модель выбора видов рекламы и модель выбора варианта сегментирования потребительского рынка.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85483 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кнышук И. П. 
Организационная структура управления предприятием, ориентированная на маркетинг / И. П. Кнышук // Коммун. хоз-во городов. Сер. Экон. науки. - 2001. - Вып. 31. - С. 72-78. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Предложена организационная структура управления предприятием, ориентированная на маркетинг, которая оперативно реагирует на изменения рыночной конъюнктуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бойко И. И. 
Основы аналитического маркетинга / И. И. Бойко, С. И. Козловский. - К. : КМ Akademia, 1999. - 410 c. - Библиогр.: 50 назв. - рус.

Монография посвящена подробному изложению основ аналитического маркетинга. Последний можно рассматривать как ветвь эконометрики, относящуюся к микроэкономике. Сущность его заключается в формализации описания протекающего во времени процесса предпринимательства, ориентированного на рынок. Основным содержанием аналитического маркетинга является составление адекватных моделей конкретных систем "фирма - рынок" и их исследование с целью найти условия получения наибольшей возможной прибыли при данном состоянии рынка, в частности, моделей простого сбыта при изменяющемся и неизменяющемся во времени спросе; сбыта, ограниченного количеством товара; сбыта, ограниченного количеством покупателей; операций с ценными бумагами. Процесс моделирования осуществляется с помощью определенного набора параметров, входящих в основные маркетинговые уравнения баланса (рыночные параметры). Показаны способы экспериментального их нахождения. Особое внимание уделено минимальному рыночному эксперименту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592069 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Аксенов И. М. 
Основы маркетинга услуг в сфере пассажирских перевозок / И. М. Аксенов. - К. : Изд-во КМУГА, 1998. - 123 c. - Библиогр.: 16 назв. - рус.

Рыночные исследования в сфере пассажирских перевозок на железнодорожном и других видах транспорта - новый вид деятельности в Украине, которая осуществляется нецеленаправленно, стихийно, с использованием ограниченного круга методов, их результаты практически не используются. Однако мировой опыт требует применения на транспорте, в том числе в сфере пассажирских перевозок, всех известных в мировой практике и ставших уже классическими, методов рыночных исследований с учетом специфики концепции транспортного маркетинга. Без постоянного системного изучения рынка пассажирских перевозок, конкурентных видов транспорта, нового подхода к разработке и внедрению услуг в сфере перевозок, ценовой политике, организации рекламы, без знания принципов сервиса, нужного пассажиру, ведение хозяйственной деятельности предприятий транспорта не эффективно. Вышеназванные и другие задачи решаются с помощью маркетинга. Главной целью, которую автор ставил при написании книги, является привязка маркетинговой концепции управления к производственной деятельности при организации пассажирских перевозок, где основной продукцией (товаром) является услуга. Изложены общие понятия, задачи и принципы маркетинга в сфере пассажирских перевозок, показано значение качества и ассортимента услуг в успехе ведения хозяйственной деятельности пассажирского предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-81 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585714 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Коршунов В. И. 
Планирование маркетинговой деятельности предприятия / В. И. Коршунов. - Х. : Основа, 2000. - 301 c. - Библиогр.: 192 назв. - рус.

Рассмотрено формирование маркетинговой стратегии развития предприятия. Проанализированы основные направления создания нового организационного механизма управления производством, обеспечивающего выработку и реализацию стратегии маркетинга. Даны рекомендации по организации и обеспечению системы планирования маркетинговой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1-23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Дубограй В.  
Проблеми маркетингової діяльності підприємств в умовах економічної перебудови / В. Дубограй // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 42-46. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглядаються найбільш актуальні проблеми маркетингової діяльності сучасних підприємств в умовах економічної трансформації, основні недоліки керівників-підприємців, структура та зміст окремих елементів маркетингу та блок-схема його планування і організації, а також напрямки підвищення ефективності цієї діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Присяжнюк С. В. 
Роль стратегії маркетингу в підвищенні ефективності діяльності підприємств / С. В. Присяжнюк // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки. - Хмельницький, 2000. - № 4, ч. 1. - С. 161-165. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Акцентовано увагу на проблемах стратегічного планування маркетингу як основи прийняття управлінських рішень у межах підприємства. Зроблено висновок про важливе значення вибору стратегій диверсифікації виробництва. Розглянуто три види диверсифікацій, підбито підсумки аналізу видів стратегії маркетингу на ринку продукції харчової промисловості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сегментация рынка : Учеб.-метод. материалы по сегментации рынка по курсам "Маркетинг", "Пром. маркетинг" и диплом. проектирования для студ. ф-та менеджмента и маркетинга спец. "Маркетинг" всех форм обучения / сост.: А. А. Старостина, А. В. Зозулев; Нац. техн. ун-т Украины "Киев. политехн. ин-т". - К., 1999. - 60 c. - Библиогр.: 30 назв. - рус.

Рассматривается роль и место сегментации рынка в маркетинговой деятельности предприятия. Анализируются основные методы и этапы сегментации рынка. Приводятся критерии сегментации потребительского и промышленного рынков, а также оценка привлекательности рыночных сегментов. Охарактеризованы вопросы позиционирования товаров и услуг предприятием на рынке, практические аспекты исследования потребительских мотиваций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Степанова Е. М. 
Стадии и содержание работ по планированию и управлению маркетинговой деятельностью предприятия / Е. М. Степанова // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - № 1. - С. 217-220. - рус.

Изучен процесс разработки и реализации управленческих решений, практически в любом виде деятельности. Рассчитаны эффективные варианты проектного решения с использованием математических и эвристических методов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70482 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського