Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (47)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-861$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Корінєв В. Л. 
Цінова політика підприємства / В. Л. Корінєв; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2001. - 257 c. - Бібліогр.: 120 назв. - укp.

Висвітлено сутність цінової політики підприємства як сукупність прийомів і методів ціноутворення для вирішення маркетингових проблем у процесі реалізації його продукту на ринку. Проаналізовано механізм формування ціни на продукцію підприємства. Розглянуто вплив різних ціноутворюючих чинників маркетингового середовища на зазначений процес. Описано методичні підходи до вибору виду цінової політики з урахуванням особливостей конкретної ринкової ситуації, а також методи оптимізації рівня цін. Особливу увагу приділено питанням розробки цінової стратегії та цінової тактики. Вивчено особливості використання стратегічного аналізу у процесі розробки цінової стратегії підприємства та методичні підходи до формування цінової політики на основі оцінки цінового ризику.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА615038 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Музика І. С. 
Доходний підхід в оцінці вартості підприємств / І. С. Музика // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2007. - Вип. 2. - С. 112-123. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861-09

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Мельник Л. Г. 
Маркетингова цінова політика : Навч. посіб. / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - Суми : Унів. кн., 2007. - 240 c. - Бібліогр.: с. 222. - укp.

Розкрито механізм формування цін на товари та послуги. Розглянуто основні види цін за умов ринкової економіки, проаналізовано вплив маркетингових чинників на процесс формування цін. Особливу увагу приділено питанням розробки цінової політики й обгрунтування цінової стратегії підприємства за умов маркетингової орієнтації. Наведено матеріали щодо оцінки ризику в розрахунках цін. Висвітлено питання правового регулювання процесів ціноутворення в Україні.

Раскрыт механизм формирования цен на товары и услуги. Рассмотрены основные виды цен в условиях рыночной экономики, проанализировано влияние маркетинговых факторов на процесс формирования цен. Особое внимание уделено вопросам разработки ценовой политики и обоснованию ценовой стратегии предприятия в условиях маркетинговой ориентации. Приведены материалы, касающиеся риска в расчете цен. Освещены вопросы правового регулирования процессов ценообразования в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861-18я73 + У010.295.8я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686933 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Романенко Л. Ф. 
Маркетингова цінова політика : навч. посіб. / Л. Ф. Романенко; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - К., 2006. - 109 c. - укp.

Розглянуто фактори, що впливають на величину ціни, етапи, процеси, методи ціноутворення, його роль в системі маркетингу. Проаналізовано реакції споживачів і тактику фірми під час зміни цін. Наведено методику визначення факторів ціноутворення, розрахунку оптимального рівня цін, зокрема, прейскурантного й експериментального методів. Висвітлено особливості еластичності попиту та ринкової стратегії фірм.

Рассмотрены факторы, влияющие на величину цены, этапы, процессы, методы ценообразования, его роль в системе маркетинга. Проанализированы реакции потребителей и тактику фирмы при изменении цен. Приведена методика определения факторов ценообразования, расчета оптимального уровня цен, в частности, прейскурантного и экспериментального методов. Освещены особенности эластичности спроса и рыночной стратегии фирм.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8я73 + У9(4УКР)290-861-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лошенюк І. Р. 
Маркетингова цінова політика : навч. посіб. / І. Р. Лошенюк, А. М. Гуменюк, Ю. Б. Чаплінський. - К. : Дакор: КНТ, 2008. - 184 c. - Бібліогр.: с. 181-182. - укp.

Висвітлено сутність і зміст маркетингової цінової політики, особливості застосування ціни як інструменту підвищення ефективності діяльності підприємства за сучасних умов. Розкрито методи та фактори формування цін на товари та послуги. Особливу увагу приділено впровадженню сучасних підходів до ціноутворення, проблемам розробки цінової стратегії підприємства.

Освещены сущность и содержание маркетинговой ценовой политики, особенности применения цены как инструмента повышения эффективности деятельности предприятия в современных условиях. Раскрыты методы и факторы формирования цен на товары и услуги. Особое внимание уделено внедрению современных подходов к ценообразованию, проблемам разработки ценовой стратегии предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8я73 + У9(4УКР)290-861-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Люткевич О. М. 
Особливості оцінки вартості підприємств як діючих на основі показника капіталізації (методичні аспекти) / О. М. Люткевич // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2007. - Вип. 2. - С. 26-36. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861-09

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Горбачова О. М. 
Ціноутворення : конспект лекцій / О. М. Горбачова, О. М. Богушко; Нац. авіац. ун-т. - К., 2007. - 92 c. - Бібліогр.: с. 90-92. - укp.

Висвітлено теоретичні засади та методи ціноутворення, сутність, види, структуру та функції цін. Розкрито особливості ціноутворення на транспорті, в цивільній авіації й інших галузях народного господарства, а також проблеми визначення цінової політики та стратегії фірми.

Освещены теоретические основны и методы ценообразования, сущность, виды, структуру и функции цен. Раскрыты особенности ценообразования на транспорте, в гражданской авиации и других отраслях народного хозяйства, а также проблемы определения ценовой политики и стратегии фирмы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8я73-2 + У9(4УКР)290-861я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695136 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Хамініч С. Ю. 
Маркетингова цінова політика : навч. посіб. / С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян, М. М. Зайцева; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. - Д. : Наука і освіта, 2008. - 264 c. - Бібліогр.: с. 257-263. - укp.

Розкрито теоретико-практичні та методологічні основи маркетингової цінової політики (МЦП). Особливу увагу приділено вибору тактичних схем управління ціноутворенням, зокрема, у сфері оцінки адекватності методів ціноутворення. Проаналізовано етапи формування цілісної концепції МЦП підприємств за умов перехідної економіки. Розглянуто питання ціноутворення брендів, описано процедури прийняття рішень щодо визначення цін. Висвітлено особливості державного ціноутворення в Україні, а також регулювання цін монополістів. Розкрито зміст понять цінове стимулювання збуту, ціни товару. Охарактеризовано принципи ціноутворення марочних товарів.

Раскрыты теоретико-практические и методологические основы маркетинговой ценовой политики (МЦП). Особое внимание уделено выбору тактических схем управления ценообразованием, в частности, в сфере оценки адекватности методов ценообразования. Проанализированы этапы формирования целостной концепции МЦП предприятий в условиях переходной экономики. Рассмотрены вопросы ценообразования брендов, описаны процедуры принятия решений по определению цен. Освещены особенности государственного ценообразования в Украине, а также регулирования цен монополистов. Раскрыто содержание понятий стимулирования сбыта, цены товара. Охарактеризованы принципы ценообразования марочных товаров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)290-861-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Литвиненко Я. В. 
Маркетингова цінова політика : навч. посіб. / Я. В. Литвиненко; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : Персонал, 2008. - 244 c. - Бібліогр.: с. 239-240. - укp.

Наведено характеристику ціни як економічної категорії ринкової економіки, визначено її функції та проаналізовано зв'язок з системою маркетингу. Встановлено залежність ціноутворення від типу ринку, описано різні види цін, розглянуто чинники, що впливають на їх формування. Висвітлено вітчизняний і зарубіжний досвід побудови та реалізації державного механізму регулювання цін. Запропоновано методи встановлення ціни, обгрунтовано можливості застосування маркетингових стратегій ціноутворення в різних сферах діяльності підприємства. Визначено чинники, які необхідно враховувати у процесі визначення цін зовнішньоекономічних угод.

Дана характеристика цены как экономической категории рыночной экономики, определены ее функции и проанализирована связь с системой маркетинга. Установлена зависимость ценообразования от типа рынка, описаны различные виды цен, рассмотрены факторы, влияющие на их формирование. Освещен отечественный и зарубежный опыт создания и реализации государственного механизма регулирования цен. Приведены методы установления цены, обоснованы возможности использования маркетинговых стратегий ценообразования в различных сферах деятельности предприятия. Рассмотрены факторы, которые необходимо учитывать в процессе определения цен внешнеэкономических соглашений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)290-861-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711390 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Марченко С. М. 
Формування цінової політики підприємства / С. М. Марченко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 18. - С. 148-150. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто основні проблеми підприємств у сфері цінової політики (ЦП) за умов ринку, сутність інформаційного забезпечення процесу ціноутворювання та фактори ЦП підприємства.


Ключ. слова: ціна, цінова політика, цінова конкуренція, підприємство
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Талах Т. А. 
Використання прийомів перспективного аналізу при оцінці рівня ефективності використання ресурсного потенціалу в умовах зміни кон'юнктури ринку / Т. А. Талах // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 647. - С. 521-527. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наведено основні підходи до моделювання цінової політики підприємства з метою перспектив прийняття управлінських рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861 в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лыкин А. А. 
Рыночный подход к ценообразованию с ориентацией на спрос / А. А. Лыкин, Е. М. Щолокова // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. - 2008. - Вип. 18, ч. 1. - С. 301-303. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы рыночного формирования ценообразования, значимость оценки эластичности, неоднозначность подхода к использованию коэффициентов эластичности. Для усовершенствования методики определения цены с ориентацией на спрос предложены уточнения формул с целью усовершенствования ценовой политики предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 + У9(4УКР)290-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Стойчев О. О. 
Специфіка формування підприємствами цін на інформаційні товари / О. О. Стойчев // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2008. - № 26. - С. 136-138. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено інформацію як об'єкт товарно-грошових відносин. Обгрунтовано категорію "товар у вигляді інформаційного об'єкту". Розкрито причинно-наслідковий зв'язок між особливостями товару у вигляді інформаційного об'єкту та специфікою ціноутворення в інформаційній сфері.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ємцева Г. Ф. 
Фактори, що впливають на процес прийняття рішень про встановлення ціни / Г. Ф. Ємцева // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2008. - № 27. - С. 51-53. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблеми ціноутворення товарів у ринкових сегментах і визначено пріоритетні чинники впливу на політику ціноутворення підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Васіна К. С. 
Вдосконалення трансфертного ціноутворення в системі внутрішнього економічного механізму підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук / К. С. Васіна; Нац. транспорт. ун-т. - К., 2006. - 18 c. - укp.

Розглянуто питання визначення оптимальної ціни на продукцію підрозділів підприємства з метою регулювання його внутрішніх економічних відносин. Визначено шляхи покращання інформаційної бази регулювання внутрішнього економічного механізму підприємства. Досліджено вплив трансферних цін на формування внутрішніх економічних відносин між його підрозділами. Запропоновано методику визначення оптимальної трансферної ціни на продукцію підрозділу багатопрофільного підприємства з урахуванням внутрішнього та зовнішнього ринку реалізації та споживання продукції підрозділу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342723 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Корінєв В. Л. 
Маркетингове ціноутворення на підприємстві : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.01 / В. Л. Корінєв; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2003. - 31 c. - укp.

Проведено ретроспективний аналіз теорії ринкового ціноутворення, який дав змогу визначити передумови та особливості змін вартісних концепцій. Зазначено, що теоретичні засади формування ціни базуються на теорії вартості, яка за сучасних умов потребує одночасного врахування попиту та пропозиції. Зроблено висновок, що теорія ціноутворення на підприємстві має загальне та спеціальне спрямування. Обгрунтовано концептуальний підхід до маркетингового ціноутворення, що базується на першочерговому врахуванні інтересів споживачів, а не виробників. Зроблено спробу надати визначення поняттю "цінова діяльність підприємства". Обгрунтовано методичні підходи до формування стратегічного й тактичного напрямів цінової політики та використання стратегічного аналізу під час формування цінової стратегії підприємства. Сформульовано суть цінового ризику, надано методичне обгрунтування його оцінки та визначено ризикові зони, з урахуванням яких необхідно формувати цінову політику. Уточнено суть цінової тактики та розроблено методику коригування ціни й впровадження тактичних цінових заходів. Запропоновано методичний підхід до оцінки економічної ефективності цінової діяльності та розроблено відповідну методику.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Яценко Р. М. 
Моделювання цінової політики підприємства в умовах нестаціонарного середовища : автореф. дис... канд. екон. наук / Р. М. Яценко; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2007. - 20 c. - укp.

Розглянуто актуальну проблему розробки комплексу економіко-математичних моделей формування цінової політики підприємства. Проаналізовано сучасні концепції та підходи щодо формування цінової політики підприємства, виявлено їх недоліки та запропоновано шляхи усунення. Розроблено комплекс моделей формування цінової політики підприємства, побудований на підставі результатів аналізу та прогнозування впливу факторів нестаціонарного середовища. З використанням нових моделей формування цінової політики підприємства визначено адаптивні стратегію та тактику ціноутворення. Запропоновано комплекс моделей прогнозування виникнення та впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, який дозволяє передбачити можливі зміни у ціновій політиці підприємства. Створено сценарну модель реалізації цінової політики, що дозволяє дослідити її стійкість. Запропоновано адаптивну систему управління ціновою політикою підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861-18 в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Несторенко О. В. 
Моделі формування ціни в кластерних утвореннях (на прикладі підприємств санаторно-курортної сфери) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02 / О. В. Несторенко; Харк. держ. екон. ун-т. - Х., 2003. - 20 c. - укp.

Розроблено теоретичні основи та моделі ціноутворення підприємств, що входять до кластерної економічної системи. Зазначено, що даний комплекс економіко-математичних моделей дозволяє визначити ціни та обсяги виробництва підприємств кластерного утворення, за яких економічні суб'єкти досягатимуть максимального прибутку у випадку індивідуальної та колективної раціональності. Встановлено, що одержаний у процесі дослідження аналітичний вираз точки ринкової рівноваги для довільної кількості підприємств з різним ступенем кооперації між ними забезпечує можливість кожному елементу економічної системи довільного розміру визначати оптимальні ціни за умов мінливого зовнішнього середовища. Доведено, що даний алгоритм визначення оптимальних меж кластерної економічної системи дозволяє за допомогою економіко-математичної моделі обгрунтувати доцільність введення додаткового підприємства у кластер. Виявлено, що модель розподілу межового прибутку між підприємствами кластерного утворення дає можливість суб'єктам економічної діяльності обрати для себе найкращий варіант організації їх взаємин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323959 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Скачков О. М. 
Удосконалення методів ціноутворення в умовах невизначеності ринкової кон'юнктури : автореф. дис... канд. екон. наук / О. М. Скачков; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2007. - 16 c. - укp.

Розроблено теоретико-методичні засади маркетингового ціноутворення переробного підприємства. Досліджено маркетингову діяльність вітчизняних сільськогосподарських переробних підприємств різноманітних форм власності та розроблено заходи підвищення її ефективності за умов трансформаційної економіки України. Розкрито цілі та завдання маркетингового ціноутворення, визначено його місце в системі управління підприємством, розроблено структуру та зміст. Розроблено методичний апарат маркетингового ціноутворення, а також методичні принципи його практичного використання з метою удосконалення управлінської діяльності сільськогосподарських переробних підприємств. Запропоновано програму прийняття рішень у разі зниження цін в результаті конкуренції. Обгрунтовано наявність двох особливих функцій ціни - як атрибуту товару, що впливає на сприйману подібність цільового товару до його уявного прототипу вищої або низької якості та як міри втрат, порівняльної характеристики корисності, яку одержує споживач від товару вищого сорту. Запропоновано модель виявлення сигналів ціннісних думок споживачів "ціна - вартість" з метою визначення впливу високих цін на бажання споживача придбати товар. Запропоновано використовувати моделі ціннісних думок для визначення ситуацій, за яких високі ціни можуть суттєво вплинути на збільшення попиту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353130 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Безкоровайна С. В. 
Управління ціновою політикою підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / С. В. Безкоровайна; Нац. ун-т харч. технологій. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Запропоновано методологічні положення стосовно вибору цінових стратегій для унікальних нових товарів, модифікованих товарів та товарів-аналогів з використанням апарату нечіткої логіки та дерев рішень. Наведено рекомендації щодо ціноутворення на підприємстві з урахуванням ризику, який виникає внаслідок невизначеності майбутнього попиту. Розроблено методику визначення ціни на товари з обмеженим терміном придатності. Удосконалено модель процесу упавління ціновою політикою, визначено управлінські цикли - аналітичний, плановий та контрольний, наведена модель передбачає перевірку ступеня досягнення цілей цінової політики. Досліджено питання удосконалення економіко-математичної моделі задачі одночасної оптимізації цін і обсягів продажу лікарських засобів для торгово-посередницьких фармацевтичних компаній. Наведено методику коригування поточної лінії ціни товару для досягнення цільового рівня конкурентоспроможності на даному сегменті ринку. Розвинуто теоретичні положення управління ціновою політикою на підприємстві та розкрито суть понять "цінова політика", "управління ціновою політикою", "цінова стратегія", "цінова тактика", "ціновий ризик". Запропоновано класифікацію факторів ціноутворення, цілей цінової політики, цінових стратегій, методів ціноутворення, засобів цінової тактики. Здійснено діагностику розвитку вітчизняного фармацевтичного ринку та виявлено проблеми торгово-посередницьких підприємств, які можуть бути розв'язані шляхом удосконалення управління ціновою політикою. Наведено методику обгрунтування ціни товарів для участі у тендері на підставі обов'язкової перевірки типу емпіричного розподілу конкурентів у попередніх тендерах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861-21 + У9(4УКР)306.952-861-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334487 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського