Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (37)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)301-592$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Рожко И. В. 
Концепция синтеза моделей подготовки управленческих решений на предприятии при освоении новых рынков сбыта продукции / И. В. Рожко // Економіка пром-сті. - 2005. - № 1. - С. 54-61. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Запропоновано використовувати синтез апарата нечітких множин і економічної динаміки для реалізації концепції синтезу економіко-математичних моделей підготовки управлінських рішень на підприємстві під час освоєння нових ринків збуту продукції за умов невизначеності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592-210.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тарасюк Г. М. 
Планування комерційної діяльності. Практикум : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. М. Тарасюк; Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир, 2004. - 408 c. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

Розглянуто питання планування комерційної діяльності промислових підприємств та підприємств сфери товарного обігу, зокрема, планування закупівельної та збутової комерційної діяльності промислового підприємства, розвитку матеріально-технічної бази торговельного підприємства та підприємств громадського харчування, роздрібного та гуртового товарообігу, асортименту та торгової номенклатури товарів, нормування та планування товарних запасів, планування надходжень та закупівлі товарів, персоналу та заробітної плати в комерційній діяльності підприємств. Описано технологію розробки бізнес-плану торговельного підприємства, її етапи, структуру розгорнутого бізнес-плану.

Рассмотрены вопросы планирования коммерческой деятельности промышленных предприятий и предприятий сферы товарного оборота, в частности, планирования закупочной и сбытовой коммерческой деятельности промышленного предприятия, развития материально-технической базы торгового предприятия и предприятий общественного питания, розничного и оптового товарооборота, ассортимента и торговой номенклатуры товаров, нормирования и планирования товарных запасов, планирования поступлений и закупки товаров, персонала и заработной платы в коммерческой деятельности предприятий. Описаны технология разработки бизнес-плана торгового предприятия, её этапы, структура расширенного бизнес-плана.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592-23я73-7 + У9(4УКР)421.0-23я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тарасюк Г. М. 
Планування комерційної діяльності : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. М. Тарасюк. - К. : Каравела, 2005. - 398 c. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Розглянуто питання планування комерційної діяльності промислових підприємств та підприємств сфери товарного обігу, зокрема, планування закупівельної та збутової комерційної діяльності промислових підприємств, розвитку матеріально-технічної бази торговельних підприємств і підприємств громадського харчування, роздрібного та гуртового товарообігу, асортименту і торгової номенклатури товарів, нормування та планування товарних запасів, надходжень і закупівлі товарів, персоналу та заробітної плати, витрат в торговельній діяльності, фінансового планування на підприємствах, технології розробки бізнес-плану торговельних підприємств.

Рассмотрены вопросы планирования коммерческой деятельности промышленных предприятий и предприятий сферы товарного оборота, в частности, планирования закупочной и сбытовой коммерческой деятельности промышленных предприятий, развития материально-технической базы торговых предприятий и предприятий общественного питания, розничного и оптового товарооборота, ассортимента и торговой номенклатуры товаров, нормирования и планирования товарных запасов, поступлений и закупки товаров, персонала и заработной платы, расходов в товарной деятельности, финансового планирования на предприятиях, технологии разработки бизнес-плана торговых предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592я73 + У9(4УКР)421.0-41я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657381 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тарасюк Г. М. 
Планування комерційної діяльності : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. М. Тарасюк; Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир, 2004. - 428 c. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні, методологічні та практичні питання планування комерційної діяльності промислового підприємства та підприємств сфери товарного обігу. Проаналізовано особливості планування закупівельної та збутової комерційної діяльності промислового підприємства. Наведено термінологічний словник та основні нормативні документи в сфері торгівлі та громадського харчування.

Рассмотрены теоретические, методологические и практические вопросы планирования коммерческой деятельности промышленного предприятия и предприятий товарного оборота. Проанализированы особенности планирования коммерческой деятельности промышленного предприятия в области закупок и сбыта. Представлены терминологический словарь и основные нормативные документы в сфере торговли и общественного питания.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592-23 я73 + У9(4УКР)421.0-23 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659886 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Николайчук В. Е. 
Промышленный маркетинг : [Учеб. пособие] / В. Е. Николайчук, М. И. Белявцев. - Донецк : ООО ПКФ "БАО", 2004. - 383 c. - рус.

Рассмотрены теоретические основы и практические рекомендации по управлению маркетингом на рынке средств производства. Освещены вопросы товарной, ценовой, коммуникационной и конкурентной политики промышленных предприятий, а также управления каналами сбыта, системой технического обслуживания, персональными продажами. Раскрыты содержание понятия, экономическая и маркетинговая сущность лизинга. Определены факторы, влияющие на формирование товарного ассортимента.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА643038 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Тарасюк Г. М. 
Планування комерційної діяльності : навч. посібн. / Г. М. Тарасюк. - К. : Каравела, 2008. - 400 c. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с. 397-398. - укp.

Розкрито сутність планування та особливості його здійснення в комерційній діяльності. Описано систему планів підприємства, розкрито їх зміст і взаємозв'язки. Наведено відомості про планування закупівельної та збутової комерційної діяльності підприємства. Розглянуто особливості організації торговельної діяльності та правила торговельного облуговування населення. Висвітлено питання планування розвитку матеріально-технічної бази, роздрібного та гуртового товарообігу, асортименту та торгової номенклатури, товарних запасів, надходжень і закупівлі товарів, персоналу, витрат і фінансових ресурсів торговельного підприємства та підприємств громадського харчування. Розкрито роль маркетингових комунікацій у комерційній діяльності, описано системи оплати праці та наведено технологію розробки бізнес-плану торговельного підприємства.

Раскрыта сущность планирования и особенности его осуществления в коммерческой деятельности. Описана система планов предприятия, раскрыты их содержание и взаимосвязи. Изложены сведения о планировании закупочной и сбытовой коммерческой деятельности предприятия. Рассмотрены особенности организации торговой деятельности и правила торгового обслуживания населения. Освещены вопросы планирования развития материально-технической базы, розничного и оптового товарооборота, ассортимента и торговой номенклатуры, товарных запасов, прихода и закупки товара, персонала, затрат и финансовых ресурсов торгового предприятия и предприятий общественного питания. Раскрыта роль маркетинговых коммуникаций в коммерческой деятельности, описаны системы оплаты труда и приведена технология разработки бизнес-плана торгового предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592-23 я73 + У9(4УКР)421.0-23 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711136 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Полянська А. С. 
Застосування стратегічного та оперативного аналізу для контролю збутової діяльності на промисловому підприємстві / А. С. Полянська, І. М. Станьковська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 552. - С. 127-131. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти проведення контролю збутової діяльності підприємства. Особливий наголос зроблено на застосуванні стратегічного та оперативного аналізу для проведення контролю, що дає змогу оптимізувати цей процес та досягти заданих цілей організації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Танасійчук О. М. 
Маркетингове управління збутовою діяльністю підприємства (за матеріалами переробних підприємств Вінницької області) : Автореф. дис... канд. екон. наук / О. М. Танасійчук; Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана. - К., 2006. - 21 c. - укp.

Викладено фактори, що впливають на розвиток маркетингового управління збутовою діяльністю підприємств. Досліджено стан та визначено тенденції використання маркетингової концепції. Окреслено проблеми та виявлено шляхи вдосконалення господарської діяльності. Запропоновано способи зменшення та запобігання ризикам, пов'язаним зі збутом продуктів переробки овочів та плодів. Визначено низку заходів з поліпшення фінансово-економічного стану та господарської діяльності переробних підприємств, зокрема, створення конгломератів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592-211.1 + У9(4УКР-4ВІН)305,0-592-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Хаустова В. Є. 
Моделі аналізу та прогнозування збуту продукції підприємств в умовах ринкової економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02 / В. Є. Хаустова; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2000. - 18 c. - укp.

Досліджено проблему прогнозування збуту продукції підприємства та моделювання на даній основі ефективної маркетингової стратегії підприємства. Запропоновано механізм аналізу та прогнозування збуту продукції підприємства на базі економетричних моделей збуту, заснованих на аналізі часового ряду продажів і багатофакторному аналізі зовнішніх умов, комплексу моделей оцінки та вибору цільового сегмента ринку збуту продукції, моделей формування та вибору маркетингової стратегії підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592 + У9(4УКР)301-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Рожко В. І. 
Обгрунтування обсягів збуту та політики розподілу споживчих товарів : Автореф. дис... канд. екон. наук / В. І. Рожко; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2006. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні та науково-методичні засади збуту та розподілу споживчих товарів. Розглянуто роль і значення збуту товарів, організаційну структуру формування системи їх збуту та розподілу. Проведено аналіз оптової та роздрібної торгівлі споживчими товарами, практики формування, становлення та розвитку системи збуту. Висвітлено основні тендеції та проблеми формування та функціонування системи управління збутом на закордонних і вітчизняних підприємствах. Розроблено методичний підхід щодо управління асортиментом зазначених товарів. Запропоновано схему формування конкурентоздатної асортиментної моделі підприємства. Обгрунтовано доцільність визначення показника (коефіцієнта, що визначає, скільки разів продавався товар за звітного періоду) в аналітичній оцінці ефективності системи збуту, що має важливе значення для підприємств-виробників споживчих товарів і підприємств торгівлі та для народного господарства у цілому. Зазначено, що зниження товароруху прискорює просування товарів і продукції до споживачів, скорочуючи час обігу товарів, знижуючи витрати виробництва й обігу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341957 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Єгоров В. П. 
Організаційно-економічний механізм управління системою дистрибуції підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. П. Єгоров; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти розробки організаційно-економічного механізму управління системою дистрибуції промислового підприємства, розроблено концепцію його синтезу та визначено основні складові, до яких відносяться нові механізми синтезу структури системи дистрибуції промислового підприємства, управлінська технологія адаптивної взаємодії систем виробництва та дистрибуції, інструменти підтримки прийняття рішень в управлінні системою дистрибуції. Запропоновано комплекс методів оцінювання ефективності системи дистрибуції, що враховує її зв'язок з системою виробництва маркетингу, логістики, фінансів і контролінгу. Відзначено, що запропонований організаційно-економічний механізм спрямований на забезпечення розвитку системи дистрибуції за рахунок застосування інструментів організаційного управління та підвищення ефективності розподільно-збутових процесів у дистрибутивній мережі за допомогою технологій прийняття управлінських рішень. Адекватність науково-практичних розробок підтверджено їх практичною апробацією на ВАТ "Артемівський завод з обробки кольорових металів".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361246 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Протопопенко Г. О. 
Організаційні форми і механізм управління збутовою діяльністю промислового підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Г. О. Протопопенко; Одес. держ. екон. ун-т. - О., 2008. - 20 c. - укp.

Розроблено комплекс теоретичних, концептуальних, методичних і практичних рішень щодо удосконалення організаційних форм і механізму управління збутовою діяльністю підприємств машинобудівної та металообробної галузей. Обгрунтовано й апробовано системний підхід до розвитку системи управління збутовою діяльністю та побудови організаційної структури збутового підрозділу промислового підприємства. Удосконалено класифікації економічних об'єктів сфери збуту, цілей збутової діяльності та системи управління нею. Уточнено управлінські функції, створено методики контролю операцій збутової сфери. Запропоновано економічний механізм управління та систему його інформаційного забезпечення, наведено рекомендації щодо комплексної автоматизації роботи збутового підрозділу. Розроблено методику оцінювання ефективності системи управління збутом підприємств. Зроблено апробацію запропонованих засобів удосконалення організаційних форм і механізму управління збутовою діяльністю на підприємствах Одещини та підтверджено доцільність викладених теоретичних положень і пропозицій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Огерчук Ю. В. 
Організування збутової діяльності підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Ю. В. Огерчук; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2004. - 20 c. - укp.

Наведено визначення поняття збуту у взаємозв'язку з іншими економічним поняттями. Розвинуто теоретико-методологічні положення щодо формування збутової політики підприємства, використання яких дає змогу структурувати її складові та визначити перспективні напрямки розвитку. Запропоновано методичні положення та принципи формування й використання вторинних структур у збуті, які допомагають розширити та доповнити первинну структуру збутової організації у пріоритетних для підприємства аспектах. Розроблено класифікацію організаційних структур управління за ознакою інституціоналізації маркетингу та збуту на підприємстві. Розроблено модель реструктуризації його збутової діяльності на засадах формування ефективної збутової політики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592 + У9(4УКР)306.753.26-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333296 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Рожок І. В. 
Синтез моделей прийняття рішень на підприємстві при освоєнні нових ринків збуту продукції : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02 / І. В. Рожок; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2005. - 20 c. - укp.

Розроблено концепцію синтезу економіко-математичних моделей підготовки управлінських рішень на підприємстві за умов освоєння нових ринків збуту продукції за умов невизначеності з використанням апарату теорії нечітких множин й економічної динаміки, реалізація якої дасть змогу підприємствам металургічного комплексу підвищити адекватність управлінських рішень вимогам нових ринків збуту продукції. Розроблено та синтезовано нечіткомножинні та динамічні моделі підготовки управлінських рішень щодо формування дилерської мережі підприємства, а також планування випуску продукції, реалізація яких дозволить зменшити ризики підприємства, спричинені просуванням на ринок продукції, сформувати дилерську мережу з найбільш перспективними стосовно потенційних споживачів дилерами на новому ринку збуту, звільнити невідповідних вимогам ринку дилерів зі складу дилерської мережі промислового підприємства, виключити з асортименту підприємства невідповідні вимогам споживачів види продукції. Розроблено механізм інформаційної підтримки адекватних управлінських рішень на підприємстві за умов освоєння нових ринків збуту продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592-210.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Скрипніченко О. П. 
Управління експортом промислового підприємства на засадах маркетингу (на матеріалах українських товаровиробників-експортерів) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.03 / О. П. Скрипніченко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Досліджено стан управління експортом на українських підприємствах і розроблено заходи стосовно впровадження маркетингового управління виробництвом та збутом товарів. Виділено управлінські функції, які мають бути передані маркетинговим підрозділам, виявлено взаємозв'язки між підрозділом експортного маркетингу та іншими відділами підприємства. Розроблено практичні заходи щодо перебудови управління експортом для українських підприємств на засадах маркетингу - найефективнішої філософії та практики управління за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843 + У9(4УКР)301-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314397 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кривещенко В. В. 
Управління комерційною діяльністю підприємств по збуту продукції : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / В. В. Кривещенко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2003. - 17 c. - укp.

Систематизовано чинники, які впливають на розвиток комерційної діяльності стосовно збуту продукції. Обгрунтовано та досліджено територіальну диференціацію попиту. Розроблено механізм інтеграційної моделі сегментування ринку кондитерських виробів. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення керування комерційною діяльністю підприємств зі збуту продукції. Обгрунтовано критерії вибору стратегічної зони господарювання та збутових стратегій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592 + У9(4УКР)306.751.7-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шевцова М. Ю. 
Управління розподілом ресурсів і продукції промислового підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук / М. Ю. Шевцова; Нац. гірн. ун-т. - Д., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено процеси управління розподілом ресурсів і продукції промислового підприємства за сучасних умов. Визначено роль і місце організації та планування розподілу ресурсів і продукції у ринковому перетворенні виробничо-збутової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні аспекти формування витрат на виробництво та реалізацію продукції, запропоновано класифікацію витрат на збут продукції, що реалізується на певних ринках щодо визначення її собівартості. На підставі вивчення особливостей розподілу ресурсів і продукції підприємства й організаційно-економічних факторів удосконалення управління даним процесом обгрунтовано концептуальні засади взаємодії підприємства з іншими підприємствами у виробничій і збутовій сферах. Розроблено механізм взаємодії підприємства з іншими підприємствами у процесі кооперування, наведено методичні рекомендації щодо організації та планування процесів розподілу й оцінювання її ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Дроб О. М. 
Формування раціональної товарної стратегії промислового підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / О. М. Дроб; Нац. металург. акад. України. - Д., 2001. - 16 c. - укp.

Проаналізовано раціональну товарну стратегію промислового підприємства за ринкових умов діяльності. Розроблено цілісну методику формування товарної стратегії промислового підприємства, до основи якої покладено системно-аналітичний підхід. Даний підхід дозволяє формувати концептуальну та детерміновану частини товарної стратегії, а також забезпечує поєднання стратегічних напрямів розвитку товарного асортименту з конкретними виробничими завданнями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-82 + У9(4УКР)301-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314536 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Єпішенкова Г. О. 
Управління ринком збуту : конспект лекцій / Г. О. Єпішенкова; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк : Технопак, 2012. - 123 c. - Бібліогр.: с. 113-115. - укp.

Викладено теоретичні та практичні засади управління діяльністю промислових підприємств за сучасних ринкових умов. Розкрито особливості функціонування елементів планової та ринкової економіки. Розглянуто місце промислового ринку в системі економічних відносин, акцентовано на споживачах промислової продукції та специфіці попиту на неї. Значну увагу приділено комплексному дослідженню промислових ринків та питанням стратегії збуту. Висвітлено основні засади управліня збутовою діяльністю промислових підприємств, охарактеризовано особливості поведінки на міжнародному ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ганас Л. М. 
Концептуальні засади управління виробничими запасами / Л. М. Ганас // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 749. - С. 11-17. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Удосконалено формулювання означення поняття "виробничі запаси". Визначено сутність процесу управління виробничими запасами. Надано принципи управління виробничими запасами, типологізовані за областю дії на загальні та спеціальні. Сформовано типологію факторів впливу на управління виробничими запасами промислових підприємств і розроблено фактори впливу на управління виробничими запасами промислових підприємств за конкретними функціями менеджменту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського