Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (18)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)305.851.1-592$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Дейнега О. В. 
Організаційні аспекти формування інформаційних потоків у ланцюгах поставок продукції машинобудування / О. В. Дейнега // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 628. - С. 464-469. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Конкретизовано зміст понять "інформаційний потік" і "потік інформації". Охарактеризовано види інформаційних потоків, пов'язаних із споживанням продукції машинобудування, та наведено результати дослідження їх окремих фрагментів. Досліджено зв'язок інформаційної асиметрії з типом ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-592 ф12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Добрик Л. О. 
Організаційно-економічний механізм управління реалізаційними процесами на машинобудівних підприємствах : автореф. дис... канд. екон. наук / Л. О. Добрик; Приазов. держ. техн. ун-т. - Маріуполь, 2008. - 19 c. - укp.

Розроблено організаційно-економічний механізм керування реалізаційними процесами на машинобудівних підприємствах. Досліджено суть комерційної діяльності як основи системи збуту машинобудівних підприємств. Розкрито суть поняття "управління реалізаційними процесами" на даних підприємствах. Удосконалено класифікацію функцій цього управління. Розроблено концепцію промислового збуту й обгрунтовано систему управління соціальними ризиками у процесі реалізації продукції на машинобудівних підприємствах. Розроблено методичні підходи до оцінювання ефективності реалізаційних процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-592-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355497 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Крамарева О. М. 
Оцінка ефективності експорту та імпорту машин і обладнання вітчизняними підприємствами : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / О. М. Крамарева; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2005. - 21 c. - укp.

Проаналізовано основні концепції міжнародної торгівлі, теоретичні підходи, практичний досвід оцінки ефективності експорту й імпорту машин. Систематизовано методи державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності. Виявлено основні тенденції розвитку вітчизняних машинобудівних підприємств, установлено фактори, що сприятимуть підвищенню та зниженню ефективності експортно-імпортної діяльності за умов вступу України до СОТ. Розроблено методичне забезпечення оцінки ефективності експорту (імпорту) на підставі більш точного та повного визначення витрат і доходів експортерів (імпортера). Розроблено механізм обгрунтованого вибору постачальника машин виробничого призначення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-592 + У9(4УКР)843.51-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сакун Л. М. 
Регулювання збуту продукції машинобудування: методи і напрями удосконалення : автореф. дис... канд. екон. наук / Л. М. Сакун; Рада по вивч. продукт. сил України НАН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методичні та прикладні аспекти вдосконалення й оптимізації виробничо-збутової діяльності підприємств машинобудівної галузі. Запропоновано новий підхід до формування ефективного механізму регулювання збуту продукції на підставі застосування комплексної системи управління підприємством. Розроблено науково-методичні засади поняття "збутовий цикл" продукції, який дозволяє оцінити ефективність збутового процесу на машинобудівних підприємствах. На основі запропонованих економіко-математичних моделей збуту проведено комплексне дослідження тенденцій, властивих процесу продажу продукції. Здійснено розрахунок критеріїв збутового циклу машибудівної продукції. Запропоновано методику розрахунку показників результативності процесу регулювання виробничо-збутової діяльності підприємств галузі машинобудування шляхом поєднання концепції наскрізної логістики та процесного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.851.1-592-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353393 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гончаренко І. Г. 
Формування та розвиток системи збуту машинобудівних підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. Г. Гончаренко; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2008. - 20 c. - укp.

Розроблено науково-теоретичні засади та практичні рекомендації щодо вдосконалення системи збуту машинобудівних підприємств у ринковому середовищі. Досліджено теоретичні основи взаємозв'язку маркетингу та логістики у сфері збуту. Удосконалено механізм вибору форм організації збуту продукції та шляхів формування каналів реалізації машинобудівного підприємства. Проаналізовано систему збуту машинобудівної продукції з метою вироблення ефективних управлінських рішень. Удосконалено блок формування каналів реалізації продукції у процесі організації збуту продукції підприємства, модель організації даної системи залежно від варіантів ситуацій продажу продукції. Розроблено принципи та чинники сенгментації ринку машинобудівної продукції. Удосконалено методичні підходи до проведення аналізу ефективності збуту його продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361123 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лук'янова В. В. 
Вплив процесів формування логістичних витрат на фінансові результати діяльності машинобудівних підприємств / В. В. Лук'янова, Л. В. Сачинська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 749. - С. 195-199. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено оцінку впливу логістичних витрат на фінансові результати діяльності машинобудівних підприємств, визначено основні фактори впливу на прибуток від реалізації продукції. Побудовано регресійні моделі впливу логістичних витрат на фінансові результати діяльності підприємств, а саме моделі чистого доходу та прибутку від реалізації продукції, які можна застосовувати на досліджуваних підприємствах з метою підвищення рівня використання та оптимізації логістичних витрат та ефективності логістичної діяльності підприємств машинобудування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-592-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шпак Н. О. 
Аналізування ризиків, що виникають при залученні нових збутових каналів у процесі диверсифікації маркетингової діяльності малих машинобудівних підприємств / Н. О. Шпак, Т. Ю. Кирилич // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 797. - С. 162-166. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано ризики, що виникають у разі залучення нових збутових каналів процесів під час диверсифікації маркетингової діяльності малих машинобудівних підприємств; згруповано їх за сферами виникнення; встановлено, що забезпечення захисту від декількох категорій ризиків, які виявлені під час дослідження, надасть змогу досягти високого показника мінімізації всіх категорій ризиків; запропоновано потенційні шляхи мінімізації або усунення виокремлених груп ризиків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-592-99

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ємельянов О. Ю. 
Теоретичні засади формування та оцінювання виробничо-збутового потенціалу машинобудівних підприємств / О. Ю. Ємельянов, Л. І. Лесик, А. Л. Висоцький // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 124-130. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено закономірності формування та оцінювання виробничо-збутового потенціалу машинобудівних підприємств. Інтегральним показником такого оцінювання запропоновано використовувати максимально можливий розмір операційного прибутку підприємства за певний проміжок часу. Описано механізм формування цього показника, який передбачає побудову ланцюжків цільових функцій різного рівня. Розроблено трьохрівневу модель, згідно з якою всі чинники, що визначають рівень виробничо-збутового потенціалу підприємств, поділяють на: первинні, вторинні (вимірювання яких базується на інформації про первинні чинники) та узагальнюючі, кількісне оцінювання яких базується на обробленні інформації про первинні та вторинні чинники із застосуванням відповідних методів, зокрема, оптимізаційних. Запропоновано метод оцінювання виробничо-збутового потенціалу машинобудівного підприємства за допомогою визначення оптимальних натуральних обсягів виготовлення і реалізації кожного виду продукції та встановлення найкращих значень керованих первинних і вторинних показників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Висоцький А. Л. 
Управління збутовим потенціалом машинобудівних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А. Л. Висоцький; "Львів. політехніка", нац. ун-т. - Львів, 2015. - 25 c. - укp.

Розроблено теоретичні положення та обгрунтовано методико-прикладні рекомендації з удосконалення процесів управління збутовим потенціалом машинобудівних підприємств. Розвинено типологію збутового потенціалу, чинників його формування та показників оцінювання ефективності збутової діяльності підприємства. Удосконалено метод попереднього оцінювання рівня збутових можливостей машинобудівних підприємств за певними видами продукції. Розроблено метод діагностування рівня збутової діяльності машинобудівних підприємств, що передбачає якісну градацію натуральних обсягів реалізації кожного виду машинобудівної продукції залежно від того, чи забезпечують вони одержання достатнього розміру фінансових результатів. Удосконалено модель прогнозування попиту на машинобудівну продукцію з урахуванням потреби споживачів у товарах, для виготовлення яких цю продукцію використовують. Розвинено засади планування обсягів реалізації продукції машинобудівного підприємства, а також основи організування та регулювання збутової діяльності машинобудівних підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-592-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА417857 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Косцик Р. С. 
Комерціалізація інноваційної продукції машинобудівних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Р. С. Косцик; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів, 2016. - 24 c. - укp.

Запропоновано полікритеріальну модель вибору методів комерціалізації інноваційної продукції машинобудівних підприємств, яка грунтується на врахуванні низки визначених чинників. Розвинуто процес комерціалізації інноваційної продукції машинобудівних підприємств, удосконалено модель самостійної комерціалізації інноваційної продукції машинобудівних підприємств за методом її реалізації на ринку. Розглянуто класифікацію інноваційної продукції підприємств та удосконалено класифікацію методів комерціалізації інноваційної продукції машинобудівних підприємств за формами її здійснення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА425642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Терент'єва Н. В. 
Удосконалення управління збутовою діяльністю машинобудівних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. В. Терент'єва; Запорізький національний університет. - Запоріжжя, 2019. - 20, [1] c. - укp.

Досліджено та розроблено теоретичні, методичні і практичні засади щодо підвищення ефективності управління збутовою діяльністю (ЗД) машинобудівних підприємств Запорізької області. Систематизовано й удосконалено методичний підхід до встановлення послідовності оцінки ефективності ЗД. Удосконалено методику формування маркетингової стратегії ЗД машинобудівних підприємств на основі матриці Shell/DPM. Розроблено методичний підхід до оцінювання ефективності ЗД із використанням економіко-математичного моделювання, який враховує структуру витрат на збут. На основі експертної оцінки значущості кожної складової збутових витрат запропоновано економіко-математичну модель з урахуванням математичних обмежень для визначення прогнозованих показників ефективності та бюджету ЗД. Удосконалено маркетингові механізми управління ЗД машинобудівних підприємств. Надано визначення сутності понять "збутова діяльність", "система збуту", "збут" як економічних категорій. Систематизовано принципи управління ЗД промислових підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-592-21 + У9(4УКР-4ЗАП)305.851.1-592-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438949 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Череп О. Г. 
Особливості управління збутовою діяльністю машинобудівних підприємств : монографія / О. Г. Череп, Н. В. Терент'єва; ред.: О. Г. Череп; Запорізький національний університет. - Запоріжжя : Запоріз. нац. ун-т, 2020. - 209 c. - Бібліогр.: с. 180-200 - укp.

Увагу приділено вивченню актуальних питань економічної оцінки ефективності збутової діяльності. Досліджено вплив маркетингових механізмів на збут і формування маркетингової стратегії збутової діяльності машинобудівних підприємств. Визначено теоретико-методичні основи управління збутовою діяльністю підприємства. Розглянуто методичні підходи до оцінювання ефективності управління збутовою діяльністю. Висвітлено сучасний стан управління збутовою діяльністю машинобудівних підприємств Запорізької області. Досліджено маркетингову стратегія збутової діяльності - складова загальної стратегії підприємства машинобудування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Маслак О. І. 
Дослідження сучасного стану та тенденцій розвитку логістичної діяльності машинобудівних підприємств / О. І. Маслак, В. Г. Нікітюк // Проблеми економіки. - 2021. - № 2. - С. 149-158. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено сучасний стан і тенденції розвитку логістичної діяльності підприємств машинобудування на підставі оцінки ефективності фінансових потоків. Зазначено, що дослідження сучасного стану та тенденцій розвитку логістичної діяльності машинобудівних підприємств (МБП) є необхідною умовою відродження машинобудування у нашій країні. Зазначено, що машинобудівельна галузь (МБГ) має особливості в управлінні, які пов'язані з великими витратами на сировину, енергію, транспортування, трудові ресурси. Переважно продукція МБП має достатньо тривалий цикл використання (споживання), великогабаритна, тому її збут у періоди економічної кризи, на відміну від, наприклад, продукції харчової промисловості, викликає проблеми. Встановлено, що для сталого розвитку галузі необхідно залучення капітальних інвестицій. Проблема з рівнем фінансування, в тому числі МБГ негативно впливає на перспективи реорганізації виробничого циклу, залучення інноваційних технологій, впровадження ресурсо-, енергозберігаючих процесів у виробництві, дотримання умов екологічного менеджменту. А саме цей комплекс умов є запорукою привабливості продукції МБГ України на світовому ринку, а отже, сприятиме збільшенню фінансових потоків. У результаті проведеного дослідження запропоновано методичний підхід до оцінки логістичної діяльності МБП обраними показниками фінансової логістики, розрахунок яких може бути проведений за щорічними фінансовими звітами підприємств із балансу (звіт про фінансовий стан) і про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), що надає можливість виокремити фактори, які мають вплив на результати економічної діяльності підприємств МБГ, і виявити ступень цього впливу. Обчислені значення відносних коефіцієнтів ефективності фінансової логістики в управлінні дебіторською та кредиторською заборгованостями, пов'язаними з матеріальними потоками, можуть виступати як вхідні дані для побудови математичної моделі з прогнозування ефективності логістичної діяльності ПМБ України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Олефіренко О. М. 
Маркетингова збутова політика інноваційно активних промислових підприємств : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / О. М. Олефіренко; Сумський державний університет. - Суми, 2019. - 37 c. - укp.

Наведено теоретичне узагальнення та запропоновано нове розв'язання наукової проблеми розвитку теоретико-методологічних засад і методичного забезпечення формування та реалізації маркетингової збутової політики інноваційно активних промислових підприємств. Здійснено структуризацію підходів до визначення сутності інновацій. Виявлено основні тренди в розвитку інноваційної діяльності в Україні за 2014 - 2018 pp. Визначено специфіку, основні принципи та логіко-структурну схему формування та реалізації маркетингової збутової політики інноваційно активних промислових підприємств. Удосконалено методологію обґрунтування факторів впливу на їх збутовий потенціал. Виявлено закономірності залежності ефективності його використання від циклічності розвитку економіки та рентабельності продажів інноваційної продукції. Обґрунтовано детермінанти зростання її рівня. Удосконалено методологічне підґрунтя оптимізації джерел фінансування інновацій та структури витрат на маркетинг і збут промислових підприємств, визначення ефективності реалізації інноваційних проєктів і конкурентної позиції інноваційно активних промислових підприємств України, вибору ними стратегії реалізації маркетингової збутової політики, формування регіональної збутової мережі, визначення оптимальних меж місткості ринку інноваційної продукції та центрів активізації впливу на цих ринках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-592-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА443259 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гевко В. Л. 
Інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами підприємств машинобудування : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. Л. Гевко; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2013. - 20 c. - укp.

Присвячено розробленню теоретичних і прикладних засад формування та впровадження інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємств. Удосконалено теоретичні й методичні засади формування інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами, удосконалено існуючу класифікацію інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтами, виділено принципи інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами, запропоновано методичний підхід до аналізування інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами та оцінено стан забезпечення вітчизняних машинобудівних підприємств, виокремлено фактори, які визначають інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємств, удосконалено структуру інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівного підприємства, розроблено когнітивну модель формування та розвитку інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємств, побудовано регресійну модель впливу витрат щодо формування ІСУВК на дохід машинобудівного підприємства. Основні положення роботи впроваджено в практику діяльності вітчизняних підприємств машинобудівного комплексу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА454062 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сиваченко О. В. 
Використання маркетингових комунікацій на засадах стимулювання збуту продукції підприємств машинобудування : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Сиваченко; Запорізький національний технічний університет. - Запоріжжя, 2017. - 19 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА428971 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського