Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (58)Книжкові видання та компакт-диски (408)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)306.71$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 455
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Шеремет О.  
Формирование акционерного капитала предприятий пищевой промышленности Украины / О. Шеремет // Экономика Украины. - 2001. - № 9. - С. 51-55. - рус.

Викладено результати дослідження процесу формування акціонерного капіталу підприємств галузі, проаналізовано основні тенденції, особливості та шляхи удосконалення структури.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шеремет О. О. 
Організаційно-економічний механізм діяльності акціонерних товариств харчової промисловості України : Моногр. / О. О. Шеремет. - К. : Рада, 2002. - 176 c. - Бібліогр.: с. 162-171. - укp.

Розглянуто питання розроблення науково-методичного забезпечення удосконалення організаційно-економічного механізму діяльності акціонерних товариств харчової промисловості України, наведено рекомендації щодо підвищення ефективності його функціонування. Проаналізовано особливості реформування відносин власності за умов ринкової трансформації галузі.

Рассмотрены вопросы разработки научно-методического обеспечения усовершенствования организационно-экономического механизма деятельности акционерных обществ пищевой промышленности Украины, приведены рекоменции по повышению эффективности его функционирования. Проанализированы особенности реформирования отношений собственности в условиях рыночной трансформации отрасли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Маркетинг предприятий пищевой промышленности : Учеб. пособие / ред.: Б. В. Буркинский; Ин-т пробл. рынка и экон.-экол. исслед. НАН Украины. - О., 2002. - 537 c. - Библиогр.: 492 назв. - рус.

Освещены основные положения теории и практики маркетинга предприятий пищевого комплекса. Рассмотрены проблемы исследования рынка, формирования спроса, ценовой политики, товародвижения, организации маркетинга и управления им, его планирования, конкурентоспособности. Проанализирована роль маркетинга в развитии рыночной экономики, описана стратегия маркетинга предприятия, приведены основные требования к её формированию, раскрыта сущность маркетингового управления. Изложены методические основы формирования сбытовой сети, оценки конкурентоспособности товара и товаропроизводителя (предприятия). Определены перспективные направления развития маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656001 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Богатирьов А. М. 
Планування діяльності підприємств харчової промисловості в умовах ринку / А. М. Богатирьов, А. І. Бутенко, І. О. Кузнецова; Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж., Одес. нац. акад. харч. технологій. - О., 2003. - 274 c. - Бібліогр.: с. 266-270. - укp.

Висвітлено проблеми комплексного підходу щодо планування діяльності підприємницьких структур за умов ринкової економіки. Розкрито структурний, функціональний і часовий аспекти планування. Запропоновано класифікацію методів планування. Проаналізовано особливості планування ремонтних робіт методами сіткового планування та управління, а також оперативного планування роботи цехів основного виробництва.

Освещены проблемы комплексного подхода к планированию деятельности предпринимательских структур в условиях рыночной экономики. Раскрыты структурный, функциональный и временный аспекты планирования. Предложена классификация методов планирования. Проанализированы особенности планирования ремонтных работ методами сеточного планирования и управления, а также оперативного планирования работы цехов основного производства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гончарук А. Г. 
О природе экономической эффективности предприятий пищевой промышленности / А. Г. Гончарук // Економіка пром-сті. - 2008. - № 1. - С. 83-90. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Побудовано модель чотирифакторної продуктивності для підприємств харчової промисловості України. Оцінено економічну ефективність підприємств вибірки. Установлено наявність суттєвого впливу фактора масштабу виробництва на економічну ефективність підприємств даної галузі промисловості, а саме: найбільш ефективними є середні підприємства, великий бізнес частіше забезпечує середній рівень ефективності, а малий, як правило є неефективним.

Построена модель четырехфакторной продуктивности для предприятий пищевой промышленности Украины. Оценена экономическая эффективность предприятий выборки. Установлено наличие существенного влияния фактора масштаба производства на экономическую эффективность данных предприятий, а именно: наиболее эффективными являются средние предприятия, крупный бизнес чаще обеспечивает средний уровень эффективности, а малый, как правило, неэффективен.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Осокін В. В. 
Охорона праці на підприємствах харчових виробництв : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Осокін, Ю. А. Селезньова; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2005. - 149 c. - Бібліогр.: с. 135-145. - укp.

Розкрито законодавчі та організаційні засади охорони праці. Розглянуто питання щодо створення необхідних санітарно-гігієнічних умов виробничого середовища, техніки безпеки та протипожежного захисту різних об'єктів на підприємствах харчових виробництв. Проаналізовано особливості організаційних і технічних рішень з забезпечення безпеки на даних підприємствах з урахуванням спеціфики використаних речовин, застосованого устаткування, технологічних процесів.

Раскрыты законодательные и организационные основы охраны труда. Рассмотрены вопросы о создании необходимых санитарно-гигиенических условий производственной среды, технике безопасности и противопожарной защите разных объектов на предприятиях пищевых производств. Проанализированы особенности организационных и технических решений по обеспечению безопасности на данных предприятиях с учетом специфики использованных веществ, применяемого оборудования, технологических процессов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-648 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Заблодська І. В. 
Товарна політика підприємства: механізм формування : Моногр. / І. В. Заблодська; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2006. - 240 c. - Бібліогр.: с. 220-231. - укp.

Розглянуто механізм формування товарної політики підприємств харчової промисловості України за ринкових умов. Наведено результати досліджень споживчого настрою українців, їх ставлення до імпортних і вітчизняних продовольчих товарів. Визначено психологічні типи споживачів даної продукції. Висвітлено проблеми методичного підходу до тестування позицій товару та застосування методів стимулювання збуту.

Рассмотрен механизм формирования товарной политики предприятий пищевой промышленности Украины в рыночных условиях. Приведены результаты исследований потребительского настроения украинцев, их отношения к импортным и отечественным продовольственным товарам. Определены психологические типы потребителей данной продукции. Освещены проблемы методического подхода к тестированию позиций товара и применения методов стимулирования сбыта.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА680124 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чорна Л. О. 
Управління ціноутворенням в каналах реалізації продукції підприємств харчової промисловості : Моногр. / Л. О. Чорна; Нац. ун-т харч. технологій. - К., 2006. - 239 c. - Бібліогр.: с. 232-237. - укp.

Висвітлено сутність і особливості процесу управління ціноутворенням. Визначено його цілі, функції та задачі для підприємств оптової та роздрібної торгівлі. Розкрито теоретико-методологічні засади процесів ціноутворення для підприємств-учасників каналів розподілу. Розглянуто стратегічні цінові рішення підприємств реалізації продовольчих товарів, а також напрями удосконалення методичного інструментарію визначення рівня та структури цін реалізації продукції.

Освещены сущность и особенности процесса управления ценообразованием. Определены его цели, функции и задачи для предприятий оптовой и розничной торговли. Раскрыты теоретико-методологические основы процессов ценообразования для предприятий-участников каналов распределения. Рассмотрены стратегические ценовые решения предприятий реализации продовольственных товаров, а также направления усовершенствования методического инструментария определения уровня и структуры цен реализации продукции.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-861-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Антошкіна Л. І. 
Організація виробництва промислового підприємства : підручник / Л. І. Антошкіна, Л. Г. Цимбалюк. - Донецьк : Юго-Восток, 2009. - 224 c. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні, практичні та методичні питання організації виробництва в галузях харчової промисловості. У контексті системного підходу висвітлено підприємство як об'єкт організації за сучасних умов господарювання. Розглянуто основи організації виробничого процесу в просторі й часі, сучасних систем забезпечення якості продукції, характеристику та значення інфраструктури в ефективній діяльності підприємств.

Изложены теоретические, практические и методические вопросы организации производства в отраслях пищевой промышленности. В контексте системного подхода освещено предприятие как объект организации в современных условиях хозяйствования. Рассмотрены основы организации производственного процесса в пространстве и времени, современных систем обеспечения качества продукции, характеристика и значение инфраструктуры в эффективной деятельности предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-801 я73-1 + У9(4УКР)306.71 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718304 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Климчук С. В. 
Финансовая реструктуризация предприятий пищевой промышленности: состояние и перспективы : монография / С. В. Климчук. - Симф. : ООО "ДиАйПи", 2007. - 360 c. - Библиогр.: с. 321-354 - рус.

Проанализированы механизмы финансовой реструктуризации предприятий пищевой промышленности различных регионов Украины, освещены итоги осуществления реструктуризации, показаны теневые аспекты данного процесса, предложены модели по оптимизации реструктуризационных мер. Уделено внимание специфике реструктуризации и приватизации на предприятиях пищевой промышленности, практике реорганизации долговых обязательств, формированию модели экономической стоимости по региональным и отраслевым компонентам, особенностям управления реорганизацией капитала предприятий в процессе глобализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-93-961-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716991 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дуб К. В. 
Теоретичні основи інноваційного аналізу підприємств харчової промисловості / К. В. Дуб // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2005. - № 17. - С. 61-64. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що інноваційні процеси - важливий фактор підвищення ефективної діяльності підприємств України. Для забезпечення належного функціонування і стабільного розвитку підприємств харчової промисловості необхідно здійснювати інноваційний аналіз та досліджувати показники інноваційного рівня виробництва окремих видів продукції (в основі яких повинні лежати відповідні оцінки їх інноваційного рівня), тому що саме вони враховують реальну величину попиту споживача.


Ключ. слова: інноваційна діяльність, життєвий цикл інновацій, інноваційний рівень підприємства, інноваційний потенціал, харчова промисловість
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Заїнчковський А. О. 
Сучасний стан розвитку підприємств харчової промисловості України / А. О. Заїнчковський // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2005. - № 17. - С. 86-88. - укp.

Розглянуто стан підприємств харчової промисловості України, проблеми та можливі шляхи їх вирішення.


Ключ. слова: харчова промисловість, цукрова промисловість, виробнича діяльність, фактори інвестиції, цінова ситуація, стабілізація
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бондаренко О. А. 
Проблемні екологічні аспекти на підприємствах харчової промисловості України / О. А. Бондаренко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2005. - № 17. - С. 52-55. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Описано екологічну ситуацію в Україні, коротко охарактеризовано стан українських підприємств харчової промисловості. Наведено чинники, що призвели до кризових наслідків сьогодення. Запропоновано визначити напрямки зменшення впливу викидів на навколишнє середовище, для чого необхідно детальніше розглянути існуюче харчове виробництво та віднайти реальні шляхи для вирішення екологічної проблеми. Проведено аналітичні розрахунки кількості викидів за умов сьогодення та потенційних викидів забруднювальних речовин у разі застосування наведених шляхів вирішення вказаних проблем.


Ключ. слова: фінансові витрати, забруднення навколишнього природного середовища, досягнення результатів, утилізація, запобігання втратам
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Верба О. В. 
Ефективність використання фінансових ресурсів підприємства / О. В. Верба // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2005. - № 17. - С. 29-31. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Представлено стислий опис проблеми ефективного використання фінансових ресурсів підприємств загалом та в харчовій промисловості зокрема. Наведено основні теоретичні позиції щодо фінансових ресурсів підприємств, а також запропоновано шляхи підвищення ефективності використання фінансових ресурсів підприємства для досягнення основної цілі підприємства - одержання прибутку.


Ключ. слова: фінансові ресурси підприємства, фінанси підприємства, фінансова стійкість підприємств, прибуток підприємства, амортизаційні відрахування, статутний капітал
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-93 + У9(4УКР)306.71-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бєлова Т. Г. 
Визначення стратегічної оцінки підприємства / Т. Г. Бєлова // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2005. - № 17. - С. 168-171. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто методику стратегічного оцінювання підприємства, можливості застосування експертів для її здійснення. Викладено напрями її вдосконалення та умови використання на підприємствах харчової промисловості.


Ключ. слова: стратегічний маркетинг, стратегічне становище підприємства, маркетингова стратегія, корпоративна стратегія, стратегічний аналіз, експертні технології, стратегічна оцінка підприємства
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

М'якшило О. М. 
Багатовимірні моделі даних в задачах планування діяльності харчового підприємства / О. М. М'якшило, О. В. Харкянен // Харч. пром-сть. - 2007. - № 5. - С. 97-99. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено розвиток класу DSS-систем - систем підтримки прийняття рішень. Спроектовано OLAP-куби для розгляду ряду гіпотез щодо планування діяльності харчового підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-23в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ємцева Г. Ф. 
Вплив диспаритету цін на формування сировинної бази підприємств харчової промисловості / Г. Ф. Ємцева // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 2. - С. 92-94. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Зазначено, що посилення диспаритету цін (ДПЦ) між продукцією агропромислового комплексу та продукцією переробних галузей впливає на забезпечення продовольчої безпеки України. ДПЦ виникає внаслідок випереджаючого зростання цін на продукцію, яка використовується в аграрному секторі, та на продукцію, вироблену з сільськогосподарської сировини.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Заїнчковський А. О. 
Економіка, організація та управління підприємствами харчової промисловості України / А. О. Заїнчковський, О. М. Сандул // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 3. - С. 44-47. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто проблеми економіки, організації та управління підприємствами харчової та переробної промисловості України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Власенко І. М. 
Маркетингова діяльність підприємств харчової промисловості / І. М. Власенко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 1. - С. 52-54. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Викладено результати досліджень сутності, стану та взаємозв'язку маркетингової діяльності (МД) на підприємствах харчової промисловості (ПХП), а також роль маркетингових досліджень. Визначено, що основними аспектами МД ПХП є: дослідження рівня задоволення попиту споживачів, стану ринку, заходи реагування виробництва на кон'юнктурну інформацію прогнозування попиту та поведінки споживачів у майбутньому.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Божкова В. В. 
Маркетингове дослідження ринкових перспектив нової екопродукції / В. В. Божкова, О. О. Суярова // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2006. - № 1. - С. 93-103. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Викладено результати маркетингового дослідження з'ясування ринкових перспектив нової екологічно чистої продукції - екойогурту. Інтегральним результатом даного дослідження є: поглиблення методологічних основ маркетингових досліджень та можливості впровадження результатів в діяльність підприємств харчової промисловості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського