Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (35)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)306.752.8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ВА606197 Лебединська О. Ю. Безалкогольна промисловість України: (державна політика, управління, конкурентоспроможність) [Текст]
2.ВА642023 Збуржинський В. Ф.НАН України. Рада по вивч. продукт. сил України. Виробництво пива, прохолодних напоїв та мінеральних вод в Україні: стратегія ефективності економічного зростання [Текст]
3.Ж69879 Шеремет О. О. Функціонування ринку соків в Україні [Текст]: 15 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.-С.109-111
4.Ж29409/А Лилик І. В. Інноваційність продукту як фактор застосування маркетингового інструментарію [Текст]: 580 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Логістика.-С.69-74
5.Ж69879 Алімова В. О. Формалізація процесу вибору партнера на зовнішніх ринках для підприємств пиво-безалкогольної галузі [Текст]: 27 // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій.-С.9-11
6.РА312746 Пєтухова О. М.Ін-т аграр. економіки УААН. Ефективність інвестицій підприємств пивобезалкогольної промисловості [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01.- URL: /ard/2001/
7.РА361177 Ушаков Г. Г.Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". Методи та моделі управління якістю і конкурентоспроможністю продукції (за матеріалами підприємств галузі безалкогольних напоїв) [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04.- URL: /ard/2008/
8.РА364716 Мартинов І. Ю.Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. Стратегія підприємства на ринку безалкогольної продукції [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04.- URL: /ard/2009/
9.ВА750113 Демчак І. М.Укр. НДІ продуктивності АПК. Методичні положення визначення економічних норм і нормативів у пиво-безалкогольній промисловості на виробництво пива, солоду, мінеральних вод [Текст] / І. М. Демчак, О. О. Митченок [и др.] ; Укр. НДІ продуктивності АПК
10.РА372786 Капінус Л. В.Нац. ун-т харч. технол. Реклама як чинник управління поведінкою споживачів (на матеріалах підприємств з виробництва безалкогольних напоїв) [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04.- URL: /ard/2010/
11.ВА722525 Азарян О. М.Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. Ринок безалкогольної продукції: теоретичні та практичні аспекти [Текст] : монографія
12.РА370379 Жовковська Т. Т.Київ. нац. ун-т харч. технологій. Розвиток підприємств з виробництва продовольчих товарів на основі формування споживчого попиту (на прикладі підприємств пивобезалкогольної галузі) [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04.- URL: /ard/2010/
13.РА380541 Міцкевич Н. В.Міжнар. ун-т бізнесу і права. Управління соціальним розвитком трудових колективів підприємств з виробництва харчових продуктів та напоїв [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04.- URL: /ard/2010/
14.ВА767174 Мікловда В. П. Ефективність стратегічного управління підприємствами: сучасні проблеми та перспективи їх вирішення [Текст] : монографія / [В. П. Мікловда та ін.] ; Держ. вищ. навч. закл. "Ужгород. нац. ун-т", Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ)
15.РА404268 Лазуткіна А. В. Ефективність мерчандайзингу в системі збуту продукції галузей харчової промисловості [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Лазуткіна Альона В'ячеславівна ; Міжнар. ун-т бізнесу і права
16.Ж23291 Надточий И. И. Метод максимизации прибыли при ограниченности ресурсов на производство соков [] // Актуальні проблеми економіки, 2010,N № 1.-С.211-224
17.Ж23291 Дубова С. Г. Удосконалення моделі впливу персоналу на конкурентоспроможність підприємств [] // Актуальні проблеми економіки, 2011,N № 1.-С.101-106
18.Ж14572 Голоднюк О. С. Формування інноваційної складової маркетингових технологій підприємств - виробників мінеральних вод [] // Бізнес Інформ, 2014,N № 3.-С.407-412
19.Ж23244/екон. та підпр. Тунік А. Г. Організація маркетингових досліджень на підприємстві ПАТ ПБК "Славутич" [] // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2013,N Вип. 2.-С.186-189
20.РА406530 Тур О. В. Забезпечення ефективності діяльності підприємств заходами антикризового менеджменту [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Тур Олеся Василівна ; Нац. ун-т харч. технологій
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського