Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (34)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)306.952-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мнушко З. М. 
Менеджмент та маркетинг у фармації : Підруч. для студ. фармац. вузів та ф-тів. Ч. 1. Менеджмент у фармації / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова. - Х. : Основа, 1998. - 255 c. - Бібліогр.: 95 назв. - укp.

Подано загальні положення з менеджменту та особливості управління і підприємництва в фармацевтичній галузі. Розглянуто теоретичні основи управління, методи та стилі управління колективом, характеристика організації як об'єкта управління, комунікації, функції управління, процес прийняття рішень, управління трудовими ресурсами, конфліктами та стресами, етика бізнесу. Викладено важливі для практичної діяльності фахівця такі питання, як менеджмент та підприємництво, розробка бізнес-плану, менеджмент та інформатика, трудове право за умов ринку. Описано існуючу структуру управління аптечною мережею, сучасні ринкові структури господарювання та управління, напрямки ефективності роботи аптечних підприємств, функції та організацію праці завідувача аптеки, використання комп'ютерної техніки у медицині та фармації, особливості підприємницької діяльності у фармації, фармацевтичну етику та деонтологію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26к.я73 + У9(4УКР)306.952-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342330 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мнушко З. М. 
Дослідження рівня попиту на протигрибкові лікарські засоби / З. М. Мнушко, І. В. Тіманюк // Вісн. фармації. - 2005. - № 1. - С. 57-60. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проведено дослідження споживацьких переваг протигрибкових лікарських засобів з використанням методів експертних оцінок і опитування. Визначено найбільш вагомі джерела інформації, якими користуються фахівці. Опитування споживачів визначило: групу протигрибкових лікарських засобів, яка користується найбільшим попитом; факт, що більшість хворих, минаючи лікувальні установи, звертається за допомогою в найближчу аптеку; препарати купують на частину курсу у зв'язку з високою ціною. Для одержання більш чіткої картини про структуру реалізації протигрибкових лікарських засобів визначено швидкість їх руху в аптеках, які обслуговують різний контингент відвідувачів. Грунтуючись на результатах анкетування, апробована методика визначення інтенсивності попиту на лікарські засоби з урахуванням різних вікових категорій.

Проведены исследования потребительских предпочтений противогрибковых лекарственных средств с использованием методов экспертных оценок и опроса. Определены наиболее весомые источники информации, которыми пользуются специалисты. Опрос потребителей определил: группу противогрибковых лекарственных средств, пользующихся наибольшим спросом; тот факт, что большинство больных, минуя лечебные учреждения, обращаются за помощью в ближайшую аптеку; препараты приобретаются на часть курса в связи с высокой ценой лекарств. Для получения более четкой картины о структуре реализации противогрибковых лекарственных средств определена скорость их движения в аптеках, обслуживающих различный контингент посетителей. Основываясь на результатах анкетирования, апробирована методика определения интенсивности спроса на лекарственные средства с учетом разных возрастных категорий.

The investigation of the consumer's preference of antimycotic drugs using the methods of expert evaluation and interviews has been conducted. The most valuable information sources, which specialists use, have been determined. The consumer interviewinghas revealed that most patients avoiding medical establishments ask for help at the nearest chemist's, a half of the drugs needed for the course of treatment are bought because of the high prices for these drugs. A group of antimycotic drugs, which has the highest demand, has been determined. For having a clearer picture about the structure of antimycotic drugs realization the rate of their movement in the chemist's shops serving different groups of customers has been determined. According to the results of the questionnaire the method for determining the demand intensity on drugs has been approved taking into account different age categories.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.81 + У9(4УКР)306.952-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Посилкіна О. В. 
Фармацевтична логістика : Моногр. / О. В. Посилкіна, Р. В. Сагайдак, Б. П. Громовик; ред.: О. В. Посилкіна; Нац. фармац. ун-т. - Х. : Золоті сторінки, 2004. - 320 c. - Бібліогр.: 380 назв. - укp.

Висвітлено питання оптимального управління ресурсами. Розглянуто проблеми залежності ефективності діяльності фармацевтичних підприємств, їх фінансового благополуччя від стану та стратегії управління ресурсами. Проаналізовано методологічні засади формування ефективної системи управління ресурсами фармацевтичних підприємств, інструменти та методи оцінки ефективності її функціонування, а також напрямки удосконалення.

Освещены вопросы оптимального управления ресурсами. Рассмотрены проблемы зависимости эффективности деятельности фармацевтических предприятий, их финансового благополучия от состояния и стратегии управления ресурсами. Проанализированы методологические принципы формирования эффективной системы управления ресурсами фармацевтических предприятий, инструменты и методы оценки эффективности ее функционирования, а также направления усовершенствования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659697 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кутыркин А. Н. 
Интеграция предприятия в мировую экономику / А. Н. Кутыркин // Економіка пром-сті. - 2001. - № 1. - С. 157. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)300-21 + У9(4Укр)306.952-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Шубин А. А. 
Механизмы логистики фармацевтического предприятия : Моногр. / А. А. Шубин, Г. И. Бритченко, А. В. Бурсаков; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк, 2003. - 138 c. - Библиогр.: с. 133-138 - рус.

В контексте хозяйственной деятельности предприятия освещены теоретические основы логистики. Описаны механизмы логистики фармацевтических предприятий, включающие ее концепцию, методику анализа и формирования. Показано место транспортной логистики в системе материальных потоков. Рассмотрены пути повышения эффективности деятельности служб транспортной и складской логистики. Описаны методы формирования логистической информационной системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635337 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Баєва О. В. 
Концептуальні засади підготовки менеджерів для медичного та фармацевтичного бізнесу / О. В. Баєва // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2007. - Вип. 3. - С. 574-585. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-212.1р + У9(4УКР)306.9-212.1р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Кузьмін О. Є. 
Менеджмент у фармації : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / О. Є. Кузьмін, Б. П. Громовик, Г. Д. Гасюк, О. Р. Левицька, О. Г. Мельник. - Вінниця : Нова кн., 2005. - 448 c. - Бібліогр.: с. 435-441. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні засади фармацевтичного менеджменту (ФМ), зокрема, сутність і еволюцію, його місце в сучасних управлінських теоріях. Показано роль менеджерів і управлінців, описано види організацій як об'єктів управління. Охарактеризовано процес ФМ, визначено суб'єкти фармацевтичного підприємництва й умови їх господарювання. Запропоновано методику виробничої практичної діяльності з менеджменту та маркетингу, висвітлено особливості управління трудовими ресурсами у даній сфері. Наведено класифікацію методів ФМ.

Рассмотрены теоретические и практические основы фармацевтического менеджмента (ФМ), в частности, сущность и эволюция ФМ, его место в современных управленческих теориях. Показана роль менеджеров и управленцев, описаны виды организации как объекты управления. Охарактеризован процесс ФМ, определены субъекты фармацевтического предпринимательства и условия их хозяйствования. Предложена методика производственной практической деятельности менеджмента и маркетинга, освещены особенности управления трудовыми ресурсами в данной сфере. Приведена классификация методов ФМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-212.1 я73-1 + Р282 к.я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС41752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мнушко З. Н. 
Международный маркетинг в фармации : монография / З. Н. Мнушко, Н. В. Чмыхало, Н. М. Мусиенко, О. Ю. Рогуля, Е. Н. Евтушенко, А. Б. Ольховская; Нац. фармац. ун-т. - Х. : НФаУ: Золотые страницы, 2006. - 392 c. - Библиогр.: с. 333-344 - рус.

Рассмотрены методологические основы международного маркетинга, раскрыты его цели, задачи, функции, особенности организации. Проанализированы современные тенденции и проблемы внешнеторговой деятельности фармацевтической отрасли Украины. Дана характеристика среды международного маркетинга, рассмотрены ее экономические и социокультурные факторы. Освещен зарубежный опыт управления и финансирования отрасли здравоохранения, описаны формы медицинского и лекарственного обслуживания населения и системы подготовки медицинских и фармацевтических кадров. Рассмотрены вопросы организации международных исследований рынка лекарственных средств. Раскрыты особенности формирования товарной и ценовой политики фармацевтических фирм на мировом рынке. Определены причины, фунции и виды рисков в международном маркетинге, обоснована необходимость стимулирования иностранных инвестиций в фармацевтическую отрасль в Украине, установлены критерии определения их экономической эффективности и описаны средства защиты.


Індекс рубрикатора НБУВ: У583.069.52-211.1 + У9(4УКР)306.952-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мнушко З. Н. 
Менеджмент и маркетинг в фармации : учебник. Ч. 2. Маркетинг в фармации / З. Н. Мнушко, Н. М. Дихтярёва; Нац. фармац. ун-т. - 2-е изд. - Х. : Золотые страницы, 2008. - 535 c. - Библиогр.: 125 назв. - рус.

Освещены теоретические положения маркетинга и особенности фармацевтического маркетинга, в частности, маркетинговых исследований лекарственных средств товара, их разработки и продвижения на рынок, товарной и ассортиментной политики фармацевтических и аптечных предприятий, ценообразования, оптовой и розничной реализации, использования комплекса маркетинговых коммуникаций на фармацевтическом рынке. Раскрыты сущность и специфика международного маркетинга в фармации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-211.1я73 + Р11(4УКР)26л72к.я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351404/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мнушко З. Н. 
Теория и практика маркетинговых исследований в фармации : монография / З. Н. Мнушко, И. В. Пестун; Нац. фармац. ун-т. - Х., 2008. - 308 c. - Библиогр.: с. 269-279 - рус.

Освещены теоретические и научно-практические аспекты маркетинговых исследований в фармации. Охарактеризованы источники получения фармацевтической маркетинговой информации, особенности определения емкости рынка лекарственных препаратов, методические подходы к сегментированию потребителей лекарственных средств. Уделено внимание вопросам исследования конкурентоспособности, товарной, ассортиментной и сбытовой деятельности фармацевтического и аптечного предприятия, разработке математической модели оптимального ассортимента лекарственных средств в аптеке на основе полиномиальной регрессии.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-211.1 + У9(4УКР)421.525.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708798 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Мнушко З. М. 
Оцінка рівнів інтеграції маркетингових комунікацій фармацевтичних підприємств України / З. М. Мнушко, Г. М. Лисак // Фармац. журн. - 2005. - № 3. - С. 3-8. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обоснованы стратегические преимущества интегрированности маркетинговых коммуникаций в деятельности фармацевтических предприятий Украины. Изучены уровни интеграции маркетинговых коммуникаций отечественных химико-фармацевтических заводов, оценен средний уровень их общей интеграции. Разработана программа повышения уровней интеграции маркетинговых коммуникаций.


Ключ. слова: фармацевтичний ринок, фармацевтичне підприємство, комплекс маркетінгових комунікацій, інтегровані маркетингові комунікації
Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4Укр)26л72-39 + У9(4Укр)306.952-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Посилкіна О. В. 
Оцінка ефективності впровадження системи контролінгу на фармацевтичних підприємствах / О. В. Посилкіна, Н. М. Авраменко, О. В. Козирєва // Фармац. журн. - 2005. - 4 [спец. вип.]. - С. 62-65. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Раскрыта особенность управления операционными затратами фармацевтических предприятий. Обоснована актуальность, сущность и этапы внедрения контроллинга в условиях фармацевтического производства. Предложена методика оценки эффективности систем оперативного и стратегического контроллинга. Представлена модель расчета оптимального размера затрат на систему оперативного контроллинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гром О. Л. 
Комплексне маркетингове вивчення ринку гастроентерологічних лікарських засобів / О. Л. Гром, В. Я. Сятиня, Я. О. Гром // Фармац. журн. - 2005. - 4 [спец. вип.]. - С. 71-75. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Изучены товарная и ценовая конъюнктура отечественного рынка гастроэнтерологических лекарственных средств, установлена группа перспективных лекарственных средств, имеющих большой спрос, доказана неэтичность и некорректность аптечных работников при установлении розничных цен.


Ключ. слова: ринок гастроентерологічних лікарських засобів, маркетинг, динаміка, попит, доступність, моніторинг цін
Індекс рубрикатора НБУВ: Р413-52 + У9(4УКР)306.952-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Герболка Н. Л. 
Вивчення кон'юнктури вітчизняного ринку нестероїдних протизапальних та протиревматичних лікарських засобів / Н. Л. Герболка, О. Л. Гром // Фармац. журн. - 2005. - 4 [спец. вип.]. - С. 87-92. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Изучена товарная и ценовая конъюнктура оптового и розничного сегментов отечественного рынка нестероидных противовоспалительных и противоревматических лекарственных средств, установлена их доступность, сегодняшний и перспективный спрос - основные параметры отбора лекарственных средств к Национальному перечню основных лекарственных средств.


Ключ. слова: нестероїдні протизапальні та протиревматичні лікарські засоби, товарна та цінова кон'юнктура, попит, вартість, цінова стабільність, платоспроможна доступність
Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.703-6 + У9(4УКР)306.952-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Немченко А. С. 
Експертна оцiнка проблем державного та регiонального управлiння фармацевтичною галуззю / А. С. Немченко, В. М. Хоменко, I. К. Ярмола // Фармац. журн. - 2008. - № 1. - С. 3-9. - Библиогр.: 4 назв. - укp.

Проведено всеукраинское анкетирование специалистов по проблемам совершенствования государственного и регионального управления фармацевтической отраслью в условиях ее реформирования с обоснованием отбора специалистов-экспертов. По результатам анкетирования определены и оценены основные проблемы, а также принципы и приоритеты реформирования системы государственного и регионального управления фармацией в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282к + У9(4УКР)306.952-21,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Райкова Т. С. 
Новейший маркетинг в фармации и его направления - раздел преподавания "Маркетинга в фармации" провизорам - интернам / Т. С. Райкова // Запорож. мед. журн. - 2008. - № 4. - С. 159-163. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Проведено исследование существующей системы маркетинга и основных составляющих новейшего маркетинга в фармации (аутсорсинг, бенчмаркинг, нейминг) для введения их в процесс преподавания провизорам - интернам во время специализации - интернатуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-211.1 + Р11(4УКР) р88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Загорій В. А. 
Комплексне програмно-цільове управління виробництвом лікарських засобів в умовах впровадження правил GMP на фармацевтичному підприємстві : Автореф. дис... д-ра фармац. наук : 15.00.01 / В. А. Загорій; Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. - К., 2002. - 30 c. - укp.

Вперше в Україні запропоновано та науково обгрунтовано концептуальні підходи щодо проведення реконструкції та модернізації технологічного процесу фармацевтичного підприємства, відповідно до міжнародних стандартів та вимог GMP. Розроблено систему управління контролю якості лікарських засобів згідно зі стандартами GMP і GLP. Науково обгрунтовано необхідність організації та проведення перманентного післядипломного навчання та атестації спеціалістів, зайнятих у сфері створення, виробництва та реалізації ліків. Запропоновано пакети нормативних документів організації та створення професійних товариств (об'єднань), орієнтованих на захист вітчизняного виробника та усіх суб'єктів фармацевтичної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.952-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317714 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Лисак Г. М. 
Оптимізація ринкової діяльності фармацевтичних підприємств з використанням концепції зв'язків з громадськістю : Автореф. дис... канд. фармац. наук : 15.00.01 / Г. М. Лисак; Нац. фармац. ун-т. - Х., 2004. - 19 c. - укp.

Уперше проведено комплексні дослідження стану Public Relations (PR) як основи ринкової діяльності фармацевтичних підприємств (ФП). Узагальнено та адаптовано до діяльності фармацевтичної галузі України світовий PR-досвід. Обгрунтовано та вперше проведено дослідження маркетингових комунікацій ФП з основними групами споживачів лікарських засобів (ЛЗ). Запропоновано рекомендації щодо підвищення ступеня інтеграції маркетингових комунікацій підприємств фармацевтичної галузі. Уперше розроблено методики оцінки ефективності PR-заходів: експозиційної діяльності, спеціальних подій, іміджу ФП. Створено алгоритм розроблення типової для даної галузі програми соціально-економічного експерименту з мерчандайзингу, визначено його ефективність. Наведено методичні підходи до прогнозування прибутку від фінансування інтегрованих маркетингових комунікацій. Створено комплексну програму оптимізації ринкової діяльності ФП з використанням PR-концепції з метою удосконалення системи медикаментозного забезпечення населення України та підвищення конкурентоспроможності ФП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Хоменко В. М. 
Теоретичне обгрунтування та реалізація сучасних принципів державного управління фармацією в Україні : автореф. дис... канд. фармац. наук: 15.00.01 / В. М. Хоменко; Нац. фармац. ун-т. - Х., 2008. - 42 c. - укp.

Визначено основні теоретичні положення організаційних засад державного управління фармацією за "горизонталлю" та "вертикаллю". Запропоновано концептуальну модель державного та регіонального управління галуззю, головне місце в якій відводиться центральному органу у здійсненні управління, координації, організації та контролю за фармацевтичною діяльністю. Теоретично обгрунтовано основні поняття державного управління у фармації, а саме: принципи, механізми державного управління та регулювання, державно-управлінські відносини. Розроблено механізм державного управління процесом формування національної лікарської (фармацевтичної) політики. Проведено Всеукраїнське анкетування спеціалістів з проблем вдосконалення державного управління фармацевтичною галуззю. Визначено основні проблеми та принципи реформування фармації в Україні. Обгрунтовано пріоритетні напрямки створення в Україні державної системи забезпечення якості лікарських засобів, розроблено її перспективну модель згідно з міжнародними стандартами. Запропоновано методологічні підходи до вдосконалення державного управління фармацією на регіональному рівні, а також алгоритм проведення моніторингу та систему показників для оцінювання рівня фармацевтичного забезпечення населення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282к + У9(4УКР)306.952-21,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361516 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Маркетингова політика комунікацій у фармації : монографія / ред.: З. М. Мнушко; Нац. фармац. ун-т. - Х., 2010. - 165 c. - укp.

Наведено основні методи просування фармацевтичної продукції (ФП) на фармацевтичному ринку, зокрема, рекламування, стимулювання збуту, персональний продаж, паблік рилейшнз. Проаналізовано специфічні особливості фармацевтичного товару, їх вплив на застосування певних маркетингових комунікацій. Висвітлено роль комунікацій у системі маркетингу ФП та їх ефективність.

Приведены основные методы продвижения фармацевтической продукции (ФП) на фармацевтическом рынке, в частности, рекламирование, стимулирование сбыта, персональная продажа, паблик рилейшнз. Проанализированы специфические особенности фармацевтического товара, их влияние на применение определенных маркетинговых коммуникаций. Освещены роль коммуникаций в системе маркетинга ФП и их эффективность.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1 + У9(4УКР)306.952-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського